SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde als een Viro'tje, een WT'tje of een Vinnie'tje doenquote:
Een Vinnie'tje is speciaal, dat is in de bus.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfde als een Viro'tje, een WT'tje of een Vinnie'tje doen.
Interessantquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfde als een Viro'tje, een WT'tje of een Vinnie'tje doen.
Oh!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een Vinnie'tje is speciaal, dat is in de bus.
Uhm... ik een paar weken geleden nogquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh!
Ik heb al heel lang geen Samzz'je gedaan. Ja, toen ik ziek was. Maar dat telt niet.
Hoeveel Samzzjes gister?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:59 schreef twi het volgende:
Ach ik heb vorig jaar bij de park meet ook een Samzzje gedaan.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb toen twi niet keek alles meegenomen.
Goed bezigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb toen twi niet keek alles meegenomen.
quote:
quote:
Terecht wel. Uit tegen Heerenveen is altijd lastigquote:
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Waarvoor? Heerenveen - Feyenoord?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Waarvoor? Heerenveen - Feyenoord?
Al langquote:
Je moet dus weer vroeg naar bedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al lang, om 15:15 tikte ik uit
. Om 7 uur mag ik weer
.
Glvoetbal.nlquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Maakt het tenminste spannend
Eens kijken of er ergens een stream te vinden is.
DMquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Maakt het tenminste spannend
Eens kijken of er ergens een stream te vinden is.
Nog vroeger, want iemand heeft besloten dat we deze nacht een uurtje overslaanquote:
Dat vind je serieus leuk? Vanaf nu alleen nog maar gesprekken over strontluiers, jankende kinderen, slaaptekort en gebrek aan seks omdat zn vriendin er te moe voor is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef DaMook het volgende:
Vriend van mij is papa geworden. Altijd leuk om te horen
.
Aww schatje tochquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog vroeger, want iemand heeft besloten dat we deze nacht een uurtje overslaan.
Echt man opschieten met die zomer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, maar ik ben het spuugzat
Ik beloof je dat als jullie verliezen dat ik je morgen niet zal pestenquote:
Het wordt beter geloof ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt man opschieten met die zomer.
2 weken terug stond er nog 17 graden op de weersvoorspelling voor nuquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het wordt beter geloof ik
[ afbeelding ]
Nou elf graden daar moeten we nu dan maar blij mee zijn drieëntwintig dat moet het zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het wordt beter geloof ik
[ afbeelding ]
Dat lukt je toch nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof je dat als jullie verliezen dat ik je morgen niet zal pesten
Nah, het is Heerenveen. Die is gewoon lastig betere clubs dan Feyenoord zijn daar al gesneuveld.quote:
Mijn avond zit volgepland jonge!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zegt ook morgen hè. Ze heeft de halve avond nog om te pesten.
Wat ga je doen als de wedstrijd afgelopen is?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn avond zit volgepland jonge!!
Jij denkt dat ik de wedstrijd ga kijken?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ga je doen als de wedstrijd afgelopen is?
Ik had al een vriend met een kind en moet zeggen dat we het daar amper over hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind je serieus leuk? Vanaf nu alleen nog maar gesprekken over strontluiers, jankende kinderen, slaaptekort en gebrek aan seks omdat zn vriendin er te moe voor is.
Oh joy
Ja erg hequote:
Dan heb je mazzelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had al een vriend met een kind en moet zeggen dat we het daar amper over hebben. Meestal als ik er ben gaat het niet over het kind en zorgt de vriendin daarvoor
. Zodat wij kunnen bankhangen enzo
.
Mjuhquote:
Nee natuurlijk niet. Maar dan weet je toch de stand welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de wedstrijd ga kijken?_!
Ik ga eerst meedoen met WIV dan lachen bij DGIS en dan mag ik naar mn moeder crossen om daar de auto op te halen en dan moet ik alweer naar bed want morgen vroeg op
Ik haat baby's , maar ach een reden om een pilsje te drinken is nooit wegquote:
Volgens je moeder ben je een lieverd dus dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik haat baby's , maar ach een reden om een pilsje te drinken is nooit weg.
Ik moet ook maar eens aan een vriendin beginnen enzo, aangezien ik nog steeds de oudste ben van de groep.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens je moeder ben je een lieverd dus dat moet wel lukken
Zou je wel denken hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens je moeder ben je een lieverd dus dat moet wel lukken
Ik zou je wel aanraden om tijdens het versieren/prille begin van de relatie Facebook te vermijden!quote:
Dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou je wel aanraden om tijdens het versieren/prille begin van de relatie Facebook te vermijden!
Jij weet niet eens waarom ik het zegquote:
Niet op de persoon af nee maar wel de herkenning en hoe irritant het is om te zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waarom ik het zeg
En dan was ik niet eens aan het versierenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou je wel aanraden om tijdens het versieren/prille begin van de relatie Facebook te vermijden!
Gisteren had ik opeens een gesprek met mook zn mama op MIJN fbquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet op de persoon af nee maar wel de herkenning en hoe irritant het is om te zien.
Lol wat?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren had ik opeens een gesprek met mook zn mama op MIJN fb
Lijkt me verstandigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan was ik niet eens aan het versieren. Ik moet mijn vriendschap met moeders maar eens verbreken denk ik
(op FB dan he
).
Mijn ma heeft niet eens gereageerd op mijn statusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren had ik opeens een gesprek met mook zn mama op MIJN fb
Dat dusquote:
And thank God for that!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ma heeft niet eens gereageerd op mijn status
Ja dat dusquote:
Snap hem helemaalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig![]()
Mn zoon heeft sinds kort FB, mn moeder meteen blij natuurlijk. Zegt mn zoon: ja dag ik wil oma niet op facebook, dat is sociale zelfmoord hoor!!
Hij is zo jong maar al zo slim
Spannendquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is wel met haar telefoon bezig nu. Dus wie weet.
Ik ookquote:
Ach ja van de andere kant boeit het me ook weer niet, maar toch ook weer welquote:
Ghehequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja van de andere kant boeit het me ook weer niet, maar toch ook weer wel.
Valt mee hoorquote:
9 uur moet je in tiel zijn toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee hoor![]()
Ik ben altijd vroeg wakker he
Mooie tijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
9 uur moet je in tiel zijn toch?
Dus 7 uur op en dat is dus eigenlijk 6 uur.
Mooi toch.quote:
Anders ga ik gewoon bij een andere kraam zittenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi toch.
Ga jij maar hopen dat ik ondanks het vroege opstaan toch wel vrolijk ben
quote:
quote:
Is goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon bij een andere kraam zitten
Dus je komt na het middaguur?quote:
Nee voor jou sta ik vroeg opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Dus je komt na het middaguur?
Liefdequote:
Droom fijnquote:
Het is billenknijpen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe doet Feyenoord het? De kakkerlakken op mijn FB zijn opvallend stil
Maak daar eens een foto vanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef AirwiN het volgende:
In het kader van 'dit verzin je niet'. Ik kom regelmatig in een kroeg in Den Haag die Huppel the pub heet. En hun logo is een kikkerachtig beest. Toeval?
we kijken de wedstrijd, best spannend, dus klopt dat het stil isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe doet Feyenoord het? De kakkerlakken op mijn FB zijn opvallend stil
Pics!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef AirwiN het volgende:
In het kader van 'dit verzin je niet'. Ik kom regelmatig in een kroeg in Den Haag die Huppel the pub heet. En hun logo is een kikkerachtig beest. Toeval?
Die gaat mn fobo in!!quote:
Normaal krijg ik wel een live-verslag op mn FBquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we kijken de wedstrijd, best spannend, dus klopt dat het stil is
Daar is nu geen tijd voorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal krijg ik wel een live-verslag op mn FB
Is het zo ergquote:
We staan continue onder druk.quote:
Coolquote:
spannende wedstrijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal krijg ik wel een live-verslag op mn FB
Boh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We staan continue onder druk.
Immers geblesseerd er af.
Spel is onrustig.
Heerenveen is fel op elke bal.
Maar komt goed.
Voor het eind van het seizoen zal ik een 8 halenquote:
Moet lukken tochquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor het eind van het seizoen zal ik een 8 halen
Ik ben er slim genoeg voorquote:
Bah, dat is zo irritant hèquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er slim genoeg voor![]()
Ik ging nu ook een paar keer de mist in omdat de site niet mee werkte
Echt heel erg irritant jaquote:
En dan zal je zien dat ik dan alles goed heb en mijzelf niet kan vereeuwigen op de sitequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het nu met pen en papier doet, dan heb je sowieso de goeie timing
Zou wel moeten kunnen toch? Dat geven zij zelf als optie aanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat ik dan alles goed heb en mijzelf niet kan vereeuwigen op de site
Ja voor de mensen die via site of app spelen want de kladblokspelers kunnen ze niet controleren. Best logisch ook welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou wel moeten kunnen toch? Dat geven zij zelf als optie aan
Dan moeten ze dat niet als optie gevenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja voor de mensen die via site of app spelen want de kladblokspelers kunnen ze niet controleren. Best logisch ook wel
Ze zeggen het er wel duidelijk bij hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat niet als optie geven
Oh, dan heb ik op dat moment niet op zitten lettenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zeggen het er wel duidelijk bij hoor
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik op dat moment niet op zitten letten
Grijze haren en al?quote:
Komt toch niet echt als een verrassing?quote:
Zo ga ik Y straffen als ie weer een keer te laat thuis komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |