PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Als hij een clean sheet kan houden wel denk ikquote:
Chelsea reservesquote:
Was wel een nare actie maar je zag aan hem dat hij effe niet wist wat er aan de hand was. Vervolgens zijn excuses aanbieden en kijken hoe het gaatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef Revontulet het volgende:
Juventus gewonnenen hopelijk krijgt die smerige teringleijert Cambiasso een schorsing van een half jaar ofzo...
Ik heb de wedstrijd gekeken, die overtreding van Cambiasso deed gewoon zeer als je er naar keek. Echt smerige overtredingquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef Revontulet het volgende:
Juventus gewonnenen hopelijk krijgt die smerige teringleijert Cambiasso een schorsing van een half jaar ofzo...
ST Welbeck (IF) CF Rooney, CM Schweini CB IF Hummelsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan deze fantsoenlijk voor me afmaken ? Het liefst met een beetje hoge rating
Vind je Ramos nu wel weer goed?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan deze fantsoenlijk voor me afmaken ? Het liefst met een beetje hoge rating
Klopt, na elke wedstrijd heeft ie me een reglementair verlies gegeven. Ik kwam er pas na een aantal wedstrijden achter. Maar goed, zal wel aan m'n router liggen ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na elke wedstrijd slaat ie gewoon op, dus lijkt me sterk dit
Voor een beetje balans zou ik silva toch vervangen voor javi Garciaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Beter valt het niet te verwoorden. Valt mee dat Giovinco niks gebroken heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gekeken, die overtreding van Cambiasso deed gewoon zeer als je er naar keek. Echt smerige overtreding
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef Reemi het volgende:
Godverdomme, vriend van me haalt gewoon een Ronaldo uit een pakje
Geluk is met de ... mensen die bijna nooit packs kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef Reemi het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef Reemi het volgende:
Courtois is een held. En 2 meter langer dan Kenneth.quote:
Waarom ben ik geen vriend van jouquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef Reemi het volgende:
quote:
Of aan je ogen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Klopt, na elke wedstrijd heeft ie me een reglementair verlies gegeven. Ik kwam er pas na een aantal wedstrijden achter. Maar goed, zal wel aan m'n router liggen ofzo.
Ja, 5 euroquote:
Torres is nog niet zo erg, maar snap niet dat ze ineens bijna alle belangrijke spelers tegelijk rust gevenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:17 schreef vandermar het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om Torres continue op te stellenhij voegt geen ene kut toe
Jezus dat was laag man..overal wel 2.4 of zelfs 2.5. Dat B-team was al even bekend.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, 5 euroodd van 2,25 vond ik wat teveel van het goede.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus dat was laag man..overal wel 2.4 of zelfs 2.5. Dat B-team was al even bekend.
Neequote:
Nee, NEC morgen welquote:
Wat voor team ben je aan het maken?quote:
Lekker realistisch... Blind loopt als een auto die start in de 6e versnelling, alleen blijft blind op een laag pitje hangen.quote:
Welk risico? Die gaat echt niet droppen hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:22 schreef Maver24 het volgende:
Die Ronaldo was toch met het TOTY gebeuren toch rond de 1,3m ofzo toch, nu gewoon 1,7m, pffff, ik zou em ook wel een keer willen proberen maar wil het risico niet nemen
Nicequote:
Waarom die LBquote:
IF Siem ipv Wijnaldum.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
IF Siem ipv Wijnaldum.
v. Rhijn ipv Walker
Dat zou betekenen dat ik geld winquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik hoop verdomme op een IF Lens als ST morgen
Staat hij in de spits? Zal wel op de plek van Drieske staan lijkt me?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Depay?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nee daar staat Depayquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat hij in de spits? Zal wel op de plek van Drieske staan lijkt me?
Wijn RW?quote:
Jap, dat was althans vandaag op de training zo.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:29 schreef Rijst het volgende:
Oh heb Witsel eigenlijk op LCM daarom staat Criscoto op LB
Die Tim heeft er echt geen kijk opquote:
is thad er al?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die Tim heeft er echt geen kijk op
Nee die is de kalveren aan het voeden.quote:
Heb ik nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Rickson die net zijn MOTM Gervinho heeft aangeschaft.
voor het eerst in 2 jaar ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
ANDY CARROLL TWEE KEER GESCOORD, IK HERHAAL CARROLL HEEFT TWEE KEER GESCOORD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:41 schreef TBakkert het volgende:
De zon heeft me bedrogen, het was toch wel wat koud om in een korte broek te voetballen
Doen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:42 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik ga (bijna) alles verkopen en dan Messi TOTY kopen, doen of dom, eerlijk?
Ronaldo >Messi (in FIFA)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:42 schreef Aldo-MC het volgende:
Niet doen, de normale Messi was niet super geweldig iigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:42 schreef Aldo-MC het volgende:
Ja?quote:
ik zit niet op een voetbalclub, gewoon me vrienden. Dat is niet zo intens dat je ook echt warm blijft...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Half Nederland staat vandaag met een korte broek op het voetbalveld.
Oh, op die fiets.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik zit niet op een voetbalclub, gewoon me vrienden. Dat is niet zo intens dat je ook echt warm blijft...
Die TOTY is echt goed als je een beetje kan skillen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja?
Maar de meeste mensen hier zeggen dat ze meer moeite hebben met spelen tegen Messi dan tegen Ronaldo?
En die TOTY-editie heeft echt extreme waarden meer nog dan CR7. Die ook nog eens anderhalf miljoen duurder is.
Lekker de pest voor je spierenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik zit niet op een voetbalclub, gewoon me vrienden. Dat is niet zo intens dat je ook echt warm blijft...
Check gewoon tweakers ofzo ipv elke die je tegenkomt hier te vragenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:50 schreef Djeetje het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Is dit een goede ? is hier vlak bij namelijk
neeeeeee dat is de oudere, voor als je een complete kabelzooi wiltquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:50 schreef Djeetje het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Is dit een goede ? is hier vlak bij namelijk
sorryquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Check gewoon tweakers ofzo ipv elke die je tegenkomt hier te vragen
nogal jaquote:
Houten kistjes zetten ze wel op marktplaatsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mensen toch wel niet op marktplaats zetten
zal Walcott wel zijn, die is bijna net zo erg als Youngquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:55 schreef vandermar het volgende:
Arsenal heeft weer een penalty gekregen. Wie duikelde dit keer?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zal Walcott wel zijn, die is bijna net zo erg als Young
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Lekker vooroordeelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zal Walcott wel zijn, die is bijna net zo erg als Young
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:59 schreef poker4lifee het volgende:
Tijd voor Sierd
Nu? Ik dacht over een uur pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
nuuuuquote:
Heb je sport 1? of link?quote:
sport1quote:
Als je er niet van houdt moet je er niet naar gaan kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:05 schreef vandermar het volgende:
Zo hé, dat tikkie takka op eigen helft.
Ik snap nooit waarom Tello speelt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:05 schreef vandermar het volgende:
Zo hé, dat tikkie takka op eigen helft.
Ik kan genieten van LEOquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je er niet van houdt moet je er niet naar gaan kijken
Die actie weet ik nog zo goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:11 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Abi was toen twee seizoenen geleden zo verschrikkelijk goed als CB. Die man was ijskoud.
[ afbeelding ]
Kunnen ze toch niet betalen. Past ook niet echt in de filosofie van de club om zoveel uit te geven voor een speler die niet veel beter meer gaat worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jackson bij BVB zou misschien niet eens zo verkeerd zijn als vervanger van Lewan
40 miljoen als ze Lewan verkopen? Ze schijnen een gesprek aangevraagd te hebben iigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kunnen ze toch niet betalen. Past ook niet echt in de filosofie van de club om zoveel uit te geven voor een speler die niet veel beter meer gaat worden.
Er loopt een jonge Amerikaanse gast rond in het 2e elftal had vorige jaar meer dan 25 goal dacht ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:17 schreef vandermar het volgende:
Dortmund heeft een jonge spits toch? Daarbij past Jackson inderdaad niet bij de filosofie
Die Ginger?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er loopt een jonge Amerikaanse gast rond in het 2e elftal had vorige jaar meer dan 25 goal dacht ikIk weet niet waarom hij niet meer kans krijgt in de 1e
Nee, ik weet nog dat we het hier over nieuwe talenten in UT 13 hadden en ik toevallig bij soccerway hem voorbij zag komenquote:
Boyd? Die bruine/getintequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, ik weet nog dat we het hier over nieuwe talenten in UT 13 hadden en ik toevallig bij soccerway hem voorbij zag komenWeet bij God niet meer wie het was ...
En niemand die het boeit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:23 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb nu een download snelheid van 7,04 mbps
Volgens mij hijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Boyd? Die bruine/getinte
Oh die is al weg.
Is het gelukt met de schutting?quote:
Japquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is het gelukt met de schutting?
Duurde lang man, moesten de bomen nog gekapt worden?quote:
Leuk manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Duurde lang man, moesten de bomen nog gekapt worden?
Die laatste naamquote:
Hij heeft even van Chelsea genoten tussendoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Duurde lang man, moesten de bomen nog gekapt worden?
22 en non shiny silver. Gaat niks worden.quote:
Leuk manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft even van Chelsea genoten tussendoor
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
22 en non shiny silver. Gaat niks worden.
Vorig jaar 20 goals in Dortmund 2 en dit jaar 10 goals ofzo in 20 potjes bij Rapid Wien. Kan slechterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
Niet als ik bij compare een speler wil zoeken en toevoegen ( inb4 het aan mij inet ligtquote:
Heb ik ook last van, die hele squadbuilder is vies traag. Hele website trouwensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Niet als ik bij compare een speler wil zoeken en toevoegen ( inb4 het aan mij inet ligt)
Er zijn ook goede non-shiny silvers die nog beter kunnen worden hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee niet op de pcquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:42 schreef Knuck-les het volgende:
Ben van plan om toch maar Fifa 13 te kopen ipv te kuiken. Mede vanwege FUT. Is dat nog een beetje de moeite op de PC?
Ik ben met Fut begonnen op de pc. Prima te doen, maar er zijn veel cheaters die met een cheat snel disconnecten en toch coins krijgen. Daardoor is de markt totaal verziekt en zijn bijvoorbeeld IF's niet te betalen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:42 schreef Knuck-les het volgende:
Ben van plan om toch maar Fifa 13 te kopen ipv te kuiken. Mede vanwege FUT. Is dat nog een beetje de moeite op de PC?
2e lijkt me beter, nog verschil in workrates?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:43 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Op CDM 4-2-2-2 ?
Zeg maarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen we even een tijd afspreken om te drawen. Zo schiet het niet op
8 uur ofzo?quote:
sowieso Vrsicquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:43 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Op CDM 4-2-2-2 ?
Ja 2e is High medium en 1e Medium - Mediumquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
2e lijkt me beter, nog verschil in workrates?
Ik sla deze ronde overquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu kan ook, moeten we wel nu beginnen?
Iedereen is er of niet? VDM doe je mee?
bleh wel echt een med of low high daarnaast hebben dan, maar zou dan nog steeds wel voor de 2e gaan denk ik. Kan je altijd paar potjes kijken hoe het bevaltquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja 2e is High medium en 1e Medium - MediumMaar 2e 4* skills
Koevermans rest MLSquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Maver24 het volgende:
Team Maken met Ribery Van Persie Robben, hoe kunnen we dat het beste doen ?
We?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Maver24 het volgende:
Ribery links, Robben rechts en Van Persie in de spitsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Maver24 het volgende:
Toch maar een ander team?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Maver24 het volgende:
Rooney - De Persquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Maver24 het volgende:
Je kan niet van knullemans verwachten dat hij helemaal zelf een team kan bedenken.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:11 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Abi was toen twee seizoenen geleden zo verschrikkelijk goed als CB. Die man was ijskoud.
[ afbeelding ]
quote:
Mogen degene die bij 'we' horen het team dan ook lenen voor potjes?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan niet van knullemans verwachten dat hij helemaal zelf een team kan bedenken.
Als mensen je serieus proberen te helpen reageer je niet eens, en je vraagt elke dag 100duizend teams zonder het zelf te proberen, je geeft wat namen en zegt regel het maar evenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:50 schreef Maver24 het volgende:
Vind je je eigen nou zo grappig of doe je maar alsof,![]()
Ik eis 10k per teamquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als mensen je serieus proberen te helpen reageer je niet eens, en je vraagt elke dag 100duizend teams zonder het zelf te proberen, je geeft wat namen en zegt regel het maar even
Dat bedoel ik dus, ho maar dat je dat krijgtquote:
Zelfde als vorige keer?quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is zeker, ik heb alleen nog geen kans gekregen om te reageren,
Trieste bedoeling![]()
bedoeningquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Trieste bedoeling![]()
Kan maar dan doe ik het nu snelquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Trieste bedoeling![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Zit in een caravan in Zeeland en wil Heerenveen - Feyenoord kijken.
MLS gr grquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:05 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand een goed bronze 3-5-2 teampje? Het liefst met overpowerede verdedigers.
Ik wil ff dat bronzen toernooitje winnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet bijdehand helaas, kan wel even mijn puush doorzoeken voor je
Clasiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dude: Alfaro Leonardo Silva en Ronaldinho
Timmy: Sakho Refaelov en Clasie
Iwan : Borini coulibaly en Perquis
DS : Konko Olofinjana en Cufre
Thad : Diakite Hyland en IF Kagawa
quote:
Samequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
nu maar eten, even nadenken over mijn kutteam
Kut team met Ronaldinho ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
nu maar eten, even nadenken over mijn kutteam
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil ff dat bronzen toernooitje winnen.
Heb jij niet een goed teampje voor mij?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Mirallas scoort en hij staat voor het eerst dit seizoen op links. Zal je dus net zien dat hij, net als alle Belgen, een IF LW/LM krijgt
I will see it through the fingersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:13 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor Futhead, oude squad nog daar gemaakt
met wie?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij niet een goed teampje voor mij?
Brons toch? Heb ik geen verstand vanquote:
Opara > Okugu?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:13 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor Futhead, oude squad nog daar gemaakt
Dnno, niet echt veel met brons gespeeld ook, alleen dat toernooi gewonnen en weer verkocht, maar dit team speelde wel erg lekkerquote:
Cuenca is niet snel, maar moet het volledig van zijn techniek hebben. Tello is totaal niet technisch, maar moet het volledig van zijn snelheid hebben. Geojen vergelijking hoor trolletje van me.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:15 schreef vandermar het volgende:
Tello heeft gescoord maar echt die kerel is gewoon Cuenca de 2e
Cuenca heeft 3* skill net als Tello.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cuenca is niet snel, maar moet het volledig van zijn techniek hebben. Tello is totaal niet technisch, maar moet het volledig van zijn snelheid hebben. Geojen vergelijking hoor trolletje van me.
Haten op Alvesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:23 schreef vandermar het volgende:
Dani Alves is ook veel te gehyped. Komt alleen omdat hij bij Barcelona zit
Grootse rat en duiker ter wereldquote:
Hij kan alleen maar hardlopen. Voor de rest een ongecontroleerd paartquote:
Cisse - Remyquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
Noem eens een paar chille double link ST partnerships
Aguero Balo bijv
Daar zeg je het al.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
Noem eens een paar chille double link ST partnerships
Aguero Balo bijv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |