PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Als hij een clean sheet kan houden wel denk ikquote:
Chelsea reservesquote:
Was wel een nare actie maar je zag aan hem dat hij effe niet wist wat er aan de hand was. Vervolgens zijn excuses aanbieden en kijken hoe het gaatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef Revontulet het volgende:
Juventus gewonnenen hopelijk krijgt die smerige teringleijert Cambiasso een schorsing van een half jaar ofzo...
Ik heb de wedstrijd gekeken, die overtreding van Cambiasso deed gewoon zeer als je er naar keek. Echt smerige overtredingquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef Revontulet het volgende:
Juventus gewonnenen hopelijk krijgt die smerige teringleijert Cambiasso een schorsing van een half jaar ofzo...
ST Welbeck (IF) CF Rooney, CM Schweini CB IF Hummelsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan deze fantsoenlijk voor me afmaken ? Het liefst met een beetje hoge rating
Vind je Ramos nu wel weer goed?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan deze fantsoenlijk voor me afmaken ? Het liefst met een beetje hoge rating
Klopt, na elke wedstrijd heeft ie me een reglementair verlies gegeven. Ik kwam er pas na een aantal wedstrijden achter. Maar goed, zal wel aan m'n router liggen ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na elke wedstrijd slaat ie gewoon op, dus lijkt me sterk dit
Voor een beetje balans zou ik silva toch vervangen voor javi Garciaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Beter valt het niet te verwoorden. Valt mee dat Giovinco niks gebroken heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gekeken, die overtreding van Cambiasso deed gewoon zeer als je er naar keek. Echt smerige overtreding
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef Reemi het volgende:
Godverdomme, vriend van me haalt gewoon een Ronaldo uit een pakje
Geluk is met de ... mensen die bijna nooit packs kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef Reemi het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef Reemi het volgende:
Courtois is een held. En 2 meter langer dan Kenneth.quote:
Waarom ben ik geen vriend van jouquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef Reemi het volgende:
quote:
Of aan je ogen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Klopt, na elke wedstrijd heeft ie me een reglementair verlies gegeven. Ik kwam er pas na een aantal wedstrijden achter. Maar goed, zal wel aan m'n router liggen ofzo.
Ja, 5 euroquote:
Torres is nog niet zo erg, maar snap niet dat ze ineens bijna alle belangrijke spelers tegelijk rust gevenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:17 schreef vandermar het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om Torres continue op te stellenhij voegt geen ene kut toe
Jezus dat was laag man..overal wel 2.4 of zelfs 2.5. Dat B-team was al even bekend.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, 5 euroodd van 2,25 vond ik wat teveel van het goede.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus dat was laag man..overal wel 2.4 of zelfs 2.5. Dat B-team was al even bekend.
Neequote:
Nee, NEC morgen welquote:
Wat voor team ben je aan het maken?quote:
Lekker realistisch... Blind loopt als een auto die start in de 6e versnelling, alleen blijft blind op een laag pitje hangen.quote:
Welk risico? Die gaat echt niet droppen hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:22 schreef Maver24 het volgende:
Die Ronaldo was toch met het TOTY gebeuren toch rond de 1,3m ofzo toch, nu gewoon 1,7m, pffff, ik zou em ook wel een keer willen proberen maar wil het risico niet nemen
Nicequote:
Waarom die LBquote:
IF Siem ipv Wijnaldum.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
IF Siem ipv Wijnaldum.
v. Rhijn ipv Walker
Dat zou betekenen dat ik geld winquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik hoop verdomme op een IF Lens als ST morgen
Staat hij in de spits? Zal wel op de plek van Drieske staan lijkt me?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Depay?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nee daar staat Depayquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat hij in de spits? Zal wel op de plek van Drieske staan lijkt me?
Wijn RW?quote:
Jap, dat was althans vandaag op de training zo.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:29 schreef Rijst het volgende:
Oh heb Witsel eigenlijk op LCM daarom staat Criscoto op LB
Die Tim heeft er echt geen kijk opquote:
is thad er al?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die Tim heeft er echt geen kijk op
Nee die is de kalveren aan het voeden.quote:
Heb ik nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Rickson die net zijn MOTM Gervinho heeft aangeschaft.
voor het eerst in 2 jaar ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
ANDY CARROLL TWEE KEER GESCOORD, IK HERHAAL CARROLL HEEFT TWEE KEER GESCOORD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:41 schreef TBakkert het volgende:
De zon heeft me bedrogen, het was toch wel wat koud om in een korte broek te voetballen
Doen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:42 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik ga (bijna) alles verkopen en dan Messi TOTY kopen, doen of dom, eerlijk?
Ronaldo >Messi (in FIFA)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:42 schreef Aldo-MC het volgende:
Niet doen, de normale Messi was niet super geweldig iigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:42 schreef Aldo-MC het volgende:
Ja?quote:
ik zit niet op een voetbalclub, gewoon me vrienden. Dat is niet zo intens dat je ook echt warm blijft...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Half Nederland staat vandaag met een korte broek op het voetbalveld.
Oh, op die fiets.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik zit niet op een voetbalclub, gewoon me vrienden. Dat is niet zo intens dat je ook echt warm blijft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |