Oke!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:20 schreef Igen het volgende:
Nee, in april is het snil. Anders rijmt het niet hè.
Ik dacht trouwens dat het iets van de laatste tijd was, maar laatst zag ik een youtube-filmpje van Peter Timofeeff uit 1997 en daar sprak hij het ook al als sneel / snìììl uit.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:26 schreef Toto69 het volgende:
Goedemiddag, hier spreekt de Lente.
De komende weken zal ik helaas nog op vakantie zijn in zuid-Europa. Pas eind April zal ik langzaam maar zeker terrein gaan veroveren in midden en noord Europa. Voor de komende weken betekent dat te lage temperaturen voor de tijd van het jaar en regelmatig sneeuw/regen. Mocht u het hier niet mee eens zijn dan kan u mijn secretaresse W. Inter bereiken op het voor u bekende nummer.
Hopend u hiermee voldoende te hebben ingelicht,
de Lente.
Wat jij snil...eh wil.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:05 schreef Wessell het volgende:
Je vergeet deze
[ afbeelding ]
En kap is met dat achterlijke woord het is sneeuw![]()
10 graden met regen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:39 schreef sararaats het volgende:
damn, een witte Pasen. hopelijk is het op 13 april en 15 april warmer
Toegevoegd aan de OPquote:
De term 'snil' hoort bij het cultureel erfgoed van dit topic hoor!quote:En kap is met dat achterlijke woord het is sneeuw![]()
Okequote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de OP
[..]
De term 'snil' hoort bij het cultureel erfgoed van dit topic hoor!
Het is "eens", niet "is".quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:05 schreef Wessell het volgende:
Je vergeet deze
[ afbeelding ]
En kap is met dat achterlijke woord het is sneeuw![]()
Mooie foto's. Maar dat laatste zinnetje mag je wel achterwege laten hoor.....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:06 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was afgelopen woensdag of donderdag. En vandaag was het 21 graden
Ja, dat vond ik gisteren ook. Heel kristalachtig, net van dat spul dat ze in etalages leggen om een winterlandschap te maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:31 schreef beantherio het volgende:
Het leek wel of er vandaag de hele dag zeepsop door de straten werd geblazen. Heeeeel apart soort sneeuw.
Kan er helaas niets anders van makenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mooie foto's. Maar dat laatste zinnetje mag je wel achterwege laten hoor.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |