Zal wel een mailtje sturen ivm Pasen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Geen idee, maar bel ze even? In de winkel zelf stond een 9.5.
Klinkt heel raar, maar die achterkant (side panels) lijkt een beetje op de achterkant van de yeezy 2. Zeker met die cw en de glow in the dark lijkende zoolquote:Op zondag 31 maart 2013 10:39 schreef doo. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze best tof. Die rare kleur swoosh verpestte hem idd. Swoosh op de voorkant is goed gelukt.
Niet bijzonder diep meestal bij Kitsune. Hou ik ook niet zo van.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:35 schreef Valyx het volgende:
[..]
Nice ones, diepere ronde hals die first one?
Is niet raar, deze custom is yeezy inspiredquote:Op zondag 31 maart 2013 10:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Klinkt heel raar, maar die achterkant (side panels) lijkt een beetje op de achterkant van de yeezy 2. Zeker met die cw en de glow in the dark lijkende zool
zag deze gisteren in ams:quote:Op zondag 31 maart 2013 12:15 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog nike free runs voor de zomer. En dan met name zwart met grijze of witte zool. Weet iemand of die nog ergens te koop zijn online (geen ebay) of ben ik te laat voor deze schoen?
En als je niet in de randstad of het zuiden woont: Time Out Sport heeft ze ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:15 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog nike free runs voor de zomer. En dan met name zwart met grijze of witte zool. Weet iemand of die nog ergens te koop zijn online (geen ebay) of ben ik te laat voor deze schoen?
Tnx. Niet exact wat ik zoek maar komt in de buurt. Ze zijn dus nog wel steeds te koop.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zag deze gisteren in ams:
http://www.debijenkorf.nl(...)n-textiel-8805050006
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb al best veel gezocht en ook bijna elke shop gehad in de OP, maar kan ze gewoon niet vinden.
Iemand nog tips waar ik kan zoeken of dat je misschien weet of ze nog komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn die ZX 750 en die hebben ze nog wel in mijn maat.
Daarnaast nog een vraag. Janoski's heb ik al thuis staan in een bepaalde maat. Zitten redelijk strak in het begin maar lopen eenvoudig uit. Zou het veel schelen om een halve US maat erbij te pakken? Zelfde vraag bij Koston's. Die heb ik dan weer niet thuis liggen.Feyenoord Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZX 750 (kon ik nog wel bij Cali bestellen en ook op de adidas website.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat bedoel ik inderdaad. Dan laat ik het maar zo. Kan ik ze beter een keer ergens anders kopenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:28 schreef Atta-boy het volgende:
Je foto's werken niet.
Heb verder eigenlijk geen idee waar ze die adidas hebben, patta etc niet?
Hoe bedoel je eigenlijk met halve maat er bij pakken? bv als je een us9 hebt een us9,5 kopen ofzo?
Kan best maar zit wat minder lekker als je schoen wat te groot is imo.
Feyenoord Rotterdam
Ik wil die asicsquote:Op zondag 31 maart 2013 15:43 schreef SHOOOTO het volgende:
op z'n paasbest: (en sunday shootings)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef Atta-boy het volgende:
Oh ja nog even een wivah voordat vault ze ook heeft
[ afbeelding ]
Fotoshoot yo
[ afbeelding ]
Fullbody wivah voor ultieme sexyness:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom zo lekkerquote:Op zondag 31 maart 2013 15:43 schreef SHOOOTO het volgende:
op z'n paasbest: (en sunday shootings)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |