Nee over het algemeen niet, maar ook ik heb wel eens een zwak momentje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oi![]()
Maar daardoor laat je toch niet je eigen kijk op de mogelijkheid op een relatie beinvloeden?
Als je dat al hoopt zou je het eigenlijk ook al zelf moeten vragen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:47 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik ook inderdaad niet. Maar dat is weer die onzekerheid. Ik hoop altijd dat de ander het doet als hij echt geïnteresseerd is.
Hmm, zo heb ik dat nog niet ervaren. Maar wie weet..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar word je niet zekerder als je je prettig voelt bij iemand? Ik zou dat wel worden eigenlijk en zo iemand mee uitvragen.
Nee dit geldt natuurlijk alleen voor de potentieeltjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je dat al hoopt zou je het eigenlijk ook al zelf moeten vragen.
Als iemand niet geinteresseerd reageert dan heb ik ook gelijk geen interesse meer, dat zal voor jou vast niet anders zijn.
Goede instelling kerelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend hoor, blind vliegen
Hoort een beetje bij het leven vind ik!
Soms moet je gewoon de sprong in het diepe wagen.
Hup! Dan maar door de gehaktmolen!
Heeft tijd nodig, die krijg je niet altijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar word je niet zekerder als je je prettig voelt bij iemand? Ik zou dat wel worden eigenlijk en zo iemand mee uitvragen.
Als iemand potentieel is dan gun je hem dat compliment toch wel denk ik?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:54 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Nee dit geldt natuurlijk alleen voor de potentieeltjes
Tragisch, amice. Tragisch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee over het algemeen niet, maar ook ik heb wel eens een zwak momentje.
Haha, ja. Als hij dat als compliment ziet. Ik ben gewoon een onervaren schijterd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand potentieel is dan gun je hem dat compliment toch wel denk ik?
Ja absoluutquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben je nog net zo actief bezig als een tijdje terug? Ik weet nog dat je er hard aan ging werken. Als je deze lijn door zet wordt je steeds zelf verzekerder.
Die momenten zijn wel zeldzaam hoor.quote:
Wil je een ervaren durfal worden?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:56 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Haha, ja. Als hij dat als compliment ziet. Ik ben gewoon een onervaren schijterd.
Ik zou zeker een poging wagen bij mensen waarbij je je gewoon lekker voelt. Dat verhoogt je kansenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:53 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Hmm, zo heb ik dat nog niet ervaren. Maar wie weet..
Ik vind dit eerlijk gezegd juist een goed teken. Dan ben je tenminste niet nerveus als je met interessante vrouwen praatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja absoluut
Het is meer het probleem dat ik bij alle meiden het gevoel heb dat ik met mijn zusje aan het praten ben. Dat vind ik knap vervelend.
Haha, als ik ja zeg dan weet ik je antwoord al.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je een ervaren durfal worden?
Oefen het op Kingtoppie! Maar breng koekjes en doe het rustig aan!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je een ervaren durfal worden?
Tgaat er meer om dat jij blij bent met wat je doet enzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:58 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Haha, als ik ja zeg dan weet ik je antwoord al.
Ik weet het, ik moet het ook gewoon vragen.
You made your point.
Dan word ik gek. Als mij niet de tijd gegeven word om mezelf te kalmeren en moed bij elkaar te laten sprokkelen, dan zal ik niets bereiken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig, die krijg je niet altijd.
Wat denk je daarvan?
Ja, dat had ik in het verleden ook heel erg. Sterker nog, ze hoefden niet eens met me te praten. Als ze gewoon in mijn buurt waren, dan werd ik al bloednerveus (voorbeeld: meisje dat naast je gaat zitten in de bus).quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd juist een goed teken. Dan ben je tenminste niet nerveus als je met interessante vrouwen praat
Ik heb daar namelijk nog wel last van, hoe interresanter ze zijn, hoe meer nerveus ik ben
Stomme gevoelens ook![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oefen het op Kingtoppie! Maar breng koekjes en doe het rustig aan!
Ja, maar ik heb zo weinig vat op die gevoelens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, dat had ik in het verleden ook heel erg. Sterker nog, ze hoefden niet eens met me te praten. Als ze gewoon in mijn buurt waren, dan werd ik al bloednerveus (voorbeeld: meisje dat naast je gaat zitten in de bus).
Ergens heb je wel gelijk, maar ergens ook weer niet, vind ik. Het is meer dat je dat niet te lang door moet laten gaan.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zo weinig vat op die gevoelens.
Ik heb 1 keer een vrouw versierd die echt bloedmooi was! En hoe ik dat gedaan heb? Ik denk dat ik gewoon de juiste dingen op de juiste momenten deed.
Er waren zat andere mannen die op haar zaten te geilen en haar probeerden te contacteren/versieren, maar uiteindelijk koos ze voor mij.
Phoe, das zeker wel een goeie boost voor mijn ego geweest!
Nicequote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een vrouw versierd die echt bloedmooi was! En hoe ik dat gedaan heb? Ik denk dat ik gewoon de juiste dingen op de juiste momenten deed.
Er waren zat andere mannen die op haar zaten te geilen en haar probeerden te contacteren/versieren, maar uiteindelijk koos ze voor mij.
Ze werd gewoon verliefd op me, had ik even mazzel!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die bloedmooie dame vind jou gewoon een stuk oprechter dan romantische mooiboy romio.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze werd gewoon verliefd op me, had ik even mazzel!
Maar het klopt wel wat je zegt, ze had al genoeg romeo's achter de rug en was toe aan iets uhm...constanters of zo
Het is dan wel uitgegaan tussen ons, maar we zijn nog steeds bevriend en dat gaat prima zo
(kennen elkaar nu een jaar of 7 of zo).
Yepquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Dan drinkt ze nog wel eens koffie bij je?
Ik had tot vorig jaar ook geen vat op die gevoelens. Ze verdwenen pas toen ik bij de studentenvereniging en bij het daten er achter kwam dat meiden wel in staat waren om gewoon met mij te praten en me serieus te nemen. Toen verdwenen die gevoelens min of meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tegen mij had ze tenminste ja gezegdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk dat is duidelijk.
Niet er om heen draaien maar gewoon keihard afwijzen.
Ik vraag het niet om in inderdaad die illusie in stand te houden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tegen mij had ze tenminste ja gezgedTenminste, dat hou ik mezelf voor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |