Dat dus..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij kom je niet automatisch in de groep FOK? Want ik zie mijzelf daar niet bij staan terwijl ik wel de code heb gebruikt.
Oh, dat is stom, ik ga het gelijk doorgeven!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij kom je niet automatisch in de groep FOK? Want ik zie mijzelf daar niet bij staan terwijl ik wel de code heb gebruikt.
Ja!quote:Op zondag 31 maart 2013 11:14 schreef Anne het volgende:
Nog meer mensen die zin hebben in een potje? Nog 2 mensen nodig.
Je doet nu niet mee, probeer het nog eens?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:48 schreef Yngwie het volgende:
*zuchtje* na de vorige prijsvragen alle cookies/temporary internet files en temp mappen leeggeknikkerd.. weer dezelfde foutmelding...
Mijn NAW gegevens zullen wel weer niet opgeslagen zijn, maar mocht ik winnen, zou ik dan een berichtje mogen ontvangen?Thx... volgende prijsvraag eens vanaf een ander systeem invullen.....
Doe ik nu wel mee?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Je doet nu niet mee, probeer het nog eens?
Ja, wederom zonder naam en adresquote:Op donderdag 4 april 2013 10:58 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Doe ik nu wel mee?
Kreeg deze keer een totaal andere fout na bevestiging NAW, die had ik nog niet gezien:
[ afbeelding ]
Da's in ieder geval ietsquote:
Heb je een adblocker draaien? Heb je al andere browsers geprobeerd?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:01 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Da's in ieder geval iets![]()
Voor de volgende prijsvraag ga ik mijn laptopje eens aanzwengelen, vaag gedoe
Nope, geen adblocker, en ik meen dat ik de vorige keer ook IE geprobeerd had voor een 2e prijsvraag... maar ga over een paar tellen meedoen met de Galaxy SIII prijsvraag... zit nu op laptopje. Eerst toch maar weer met Chrome *fingers crossed*quote:Op donderdag 4 april 2013 11:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je een adblocker draaien? Heb je al andere browsers geprobeerd?
Open anders ff een topic in BUG, dan houden we dit topic een beetje netjesquote:Op donderdag 4 april 2013 11:03 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Nope, geen adblocker, en ik meen dat ik de vorige keer ook IE geprobeerd had voor een 2e prijsvraag... maar ga over een paar tellen meedoen met de Galaxy SIII prijsvraag... zit nu op laptopje. Eerst toch maar weer met Chrome *fingers crossed*
Hoor van Bart dat het in de ë van België zit waarschijnlijk, dus probleem gevonden gelukkig....quote:Op donderdag 4 april 2013 11:06 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij hebben we een bug met de diakrieten in je adres. Ik kan een bestaand adres aan deze prijsinzending koppelen, dan is je inzending in ieder geval voor nu in orde.
Is het adres in L****l nog correct?
Andere plaats begint met O... Daarom schreef ik dat ik ooit maar 1 adres in die plaats (die begint met L) opgegeven heb.... maar misschien verwarrend, excuusquote:Op donderdag 4 april 2013 11:25 schreef Breuls het volgende:
Nee, je hebt twee adressen opgegeven. Maar als je meest recente adres met een L begint dan weten wij 'm.
Breuls: Is het adres in L****l nog correct?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:29 schreef Breuls het volgende:
Dat van die L schreef je niet.
Maar het is duidelijk nu.
Whehe, vrienden makenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
Op de valreep nog ingevuld.. als ik win kan ik vrienden maken
Ssst laat me nouquote:Op donderdag 4 april 2013 13:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, vrienden maken
Met mijn 6 persoons Keezbord ga ik lekker in mijn eentje spelen!
Ik had voor jou een ander spelletje in gedachten.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:03 schreef So_Surreal het volgende:
Yeeeeey ik heb gewonnen!!
Heel erg bedankt!
Jaja, complexe materie zo'n prijsvraag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Toen ik de OP las had ik iets vanmaar toen ik het topic doorlas had ik iets van
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:02 schreef Moira. het volgende:
Gefeliciteerd winnaars!Ik neem hem wel mee naar een FOK! spelletjes meet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je niet om 13.05 uur meldt dat je niet komt, terwijl de meet om 13.00 uur begint.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik neem hem wel mee naar een FOK! spelletjes meet hoor
Ik wil wel uitgenodigd zijn hoor, ook als m'n abo verlooptquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik neem hem wel mee naar een FOK! spelletjes meet hoor
Ik had me een paar uur van te voren al gemeld dat ik ziek wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je niet om 13.05 uur meldt dat je niet komt, terwijl de meet om 13.00 uur begint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |