Gast, je quote duidelijk kano, niet mijquote:Op maandag 29 april 2013 10:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja tegen jou nadat je mij aanviel. Niet tegen de gene tegen wie ik t had. Wat een lekkere vent ben je toch
Je hebt gelijk, de opmerking is voor kanoquote:Op maandag 29 april 2013 10:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast, je quote duidelijk kano, niet mij
Je hebt gewoon ongelijk, je moet echt eens objectief leren kijkenquote:Op maandag 29 april 2013 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga hier geeneens meer verder op in
waar viel ik je aan? Toen ik zei dat hij de eer had om het thema uit te kiezen of toen ik zei dat ik het onsportief vond en dat je kritiek ook wel eena opvouwend kon zijn? Maar zoals ik al zei, ik ga hier niet meer verder op in, alleen maar vervuiling van dit topicquote:Op maandag 29 april 2013 10:09 schreef Stefan het volgende:
@kano
Ja tegen jou nadat je mij aanviel. Niet tegen de gene tegen wie ik t had. Wat een lekkere vent ben je toch
Dat is waar, laten weteruggaan naar het themaquote:Op maandag 29 april 2013 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waar viel ik je aan? Toen ik zei dat hij de eer had om het thema uit te kiezen of toen ik zei dat ik het onsportief vond en dat je kritiek ook wel eena opvouwend kon zijn? Maar zoals ik al zei, ik ga hier niet meer verder op in, alleen maar vervuiling van dit topic
doen we ook niet meer, het was een test. De feedback op foto's wordt gewaardeerd hoor!quote:Op maandag 29 april 2013 12:29 schreef polariteit het volgende:
(topic verder niet gelezen)
Ik zag in het stemtopic dat ik te laat was met stemmen. Maakt mij verder niet uit, maar is het dan geen idee om voortaan het stemtopic dicht te gooien? Scheelt mij namelijk wat tiepwerk
(en ja, het is irritant om in 2 verschillende topics te moeten kijken)
Ik woon in de bollenstreek, eens kijken of daar wat mee te doen isquote:
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:49 schreef Stefan het volgende:
Ik vind t trouwens best lastig te bepalen wat een harmonieuze kleur is
Zou dit er onder vallen?
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk zat.quote:Onderwerp van deze maand (mei): Kleur
Vooral complementaire/ harmonieuze kleuren.
Complementaire kleuren zijn kleuren die tegenover elkaar staan op de kleurencirkel.
Harmonieuze kleuren liggen naast elkaar op de kleurencirkel, ze zullen als rustig ervaren worden.
Ik weet niet hoe het zit met de kleurenpalet maar zelf vind ik Fire and Ice een beetje cliche. Maar das persoonlijkquote:
het is overigens metallic blauw taartverf verdunt in waterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met de kleurenpalet maar zelf vind ik Fire and Ice een beetje cliche. Maar das persoonlijk
Mooi! Ik vind blauw en oranje de mooiste kleurcombinatie als je het over complementaire kleuren hebt. Bij rood en groen krijg je namelijk al snel de associatie kerst en bij paars en geel pasen.quote:
Ik vind het iig een mooie foto, al zou ik hem graag iets ruimer gekaderd zien, met name aan de bovenkant.quote:
Harmonieus of complementair hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vind het iig een mooie foto, al zou ik hem graag iets ruimer gekaderd zien, met name aan de bovenkant.
Ik vraag me alleen af of dit inderdaad harmonieuze kleuren zijn. Oranje, blauw en zwart liggen vrij ver uit elkaar volgens mij.
Leuke panorama, maar om dit nou onder de categorie kleur te laten vallen ben ik niet helemaal met je eens.. Zo te zien zijn de kleuren versterkt en heb je veel van allerlei soorten kleuren vast weten te leggen. Hoofdzakelijk doordat er veel voorwerpen op het strand/in de bebouwing aanwezig zijn, maar kleur is niet het eerste waar ik aan denk als ik jouw foto zie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:49 schreef Stefan het volgende:
Ik vind t trouwens best lastig te bepalen wat een harmonieuze kleur is
Zou dit er onder vallen?
[ afbeelding ]
Dit vind ik daarentegen geniaal bedacht, ik zou niet weten of het harmonieuze of juist complementaire kleuren zijn, maar het contrast vind ik erg mooi.. Ik had wel het glas schoon gemaakt en de crop wat ruimer gehouden zodat je de hals/het pootje van het glas nog iets ziet, en de vlam in zijn geheel. Ook lijkt hij iets scheef te staan?quote:
Het is blauw en grijs, is toch harmonieus?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Leuke panorama, maar om dit nou onder de categorie kleur te laten vallen ben ik niet helemaal met je eens.. Zo te zien zijn de kleuren versterkt en heb je veel van allerlei soorten kleuren vast weten te leggen.
Elke foto bevat kleur, tenzij je hem zwart/wit maakt, dus dan voldoe je in die zin altijd aan de wedstrijd-eis. Echter vind ik (mijn mening..) dat de nadruk op de kleuren moet liggen en dat heb ik bij jouw foto niet, omdat het een willekeurige foto lijkt. Wat wilde je precies vast leggen op deze foto?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is blauw en grijs, is toch harmonieus?
De kustquote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Elke foto bevat kleur, tenzij je hem zwart/wit maakt, dus dan voldoe je in die zin altijd aan de wedstrijd-eis. Echter vind ik (mijn mening..) dat de nadruk op de kleuren moet liggen en dat heb ik bij jouw foto niet, omdat het een willekeurige foto lijkt. Wat wilde je precies vast leggen op deze foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |