Volgens de Exif info alweer een tijd terug genomen..quote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef Antikip het volgende:
Hihi, zal ik als nieuweling ook meedoenBij deze gelijk maar een zelfportretje in de strijd gooien
[ afbeelding ]
is toch ook logischquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:58 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja. Althans, dat staat onder het kopje "regels" in de OP..
Het is een serieuze vraag. Is het een foto, of is het een collage/tekening/mixed media? Als het een foto is ben ik juist heel benieuwd hoe je dat hebt gedaan, maar als het geen foto is lijkt het me niet zo passen in een fotowedstrijd.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het is een serieuze vraag. Is het een foto, of is het een collage/tekening/mixed media? Als het een foto is ben ik juist heel benieuwd hoe je dat hebt gedaan, maar als het geen foto is lijkt het me niet zo passen in een fotowedstrijd.
Op dezelfde plaats waar de andere inzendingen staan..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Mirjam het volgende:
Waar dien ik m'n foto in te zenden?
Dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
D4v1d is wel een baas _O_
Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Crip het volgende:
Ik vind jou echt een onwijs leuke user.
Jepquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Mirjam het volgende:
Waar dien ik m'n foto in te zenden?
Dit topic?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op dezelfde plaats waar de andere inzendingen staan..Doe niet zo wijsneuzerig, uit de OP haal je geen info omdat dat verwijst naar een verouderd topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Doe niet zo wijsneuzerig, uit de OP haal je geen info omdat dat verwijst naar een verouderd topic
Waar is de foto gemaakt?quote:
Dat is aan de winnaar om te bepalen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:43 schreef 1marcelfilms het volgende:
Misschien kan iemand mij vertllen wat er de volgende maand komt ?
En je mag toch pas vanaf 1 juni fotos makenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:43 schreef 1marcelfilms het volgende:
Misschien kan iemand mij vertllen wat er de volgende maand komt ?
zo weer duidelijk?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Doe niet zo wijsneuzerig, uit de OP haal je geen info omdat dat verwijst naar een verouderd topic
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:42 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ja kut, mijn rolletje is nog niet vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |