Wij hadden die LP niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:01 schreef Bluezz het volgende:
Heeft niets te maken met pasen, dat is alleen maar een extra vrije dag in mijn hoofd.
Maar JCS heb ik in de jaren 70 grijs gedraaid, vraag me niet waarom
Whyquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:03 schreef Toverheks het volgende:
wens iedereen hier dan een vrolijk pasen
Ik was flieft op jezus.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:04 schreef sig000 het volgende:
Mooie film was dat, Romeinse soldaten met verchroomde Duitse helmen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Why
Ik kan het niet meer horen : fijne dagen.
WTF
Zeik niet, dat ding staat steeds ergens bovenaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]sleep mezelf helemaal naar 40+ denk vrolijk pasen te blerren hier
Ik begin er steeds meer de humor van in te zien en aanschouw het van een afstand.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Ik haat dat kuddevolk echt
Ik snap de passie wel voor stieren maar zelf vind ik ze eng.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:08 schreef chufi het volgende:
En over stieren ... Ik weet niet wat voor leven een gemiddelde stier heeft? Beetje aan de ketting staan?
In Spanje hebben ze hectaren de ruimte om zich uit te leven ...
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer de humor van in te zien en aanschouw het van een afstand.
Ik vier alleen wat wanneer ik er zin in heb.
Ieder zn ding sig000quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik snap de passie wel voor stieren maar zelf vind ik ze eng.![]()
De angst die veel mannen hebben voor zulk een kameraad vind ik vreemd.![]()
[ afbeelding ]
Jeuh, dat is wel aparte shit, heb zelf aardige kudde gehad, soms gaan dingen mis en wordt het destructie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ieder zn ding sig000
Dat eerste jaar in Spanje werd ik geschept, maar de dag ervoor rende ik door de straten met die beesten... en ik raakte ze gewoon aan.. Geen enkele angst.. De dag erna dus een giga trauma opgelopen en ik blijf bij ze uit de buurt.. Maar het vlees is wel weer heerlijk mals om te eten van zo'n stier... Bijna altijd gaat naar goede doelen of tehuizen. Maar via via kreeg mijn ex- schoonfamilie vaak wel een paar lekkere stukken van het beste vlees.
Ik weet het is een discutabel onderwerp ... Maar wat doen wij met onze beesten ?
Ik kan dat maar niet rijmen met elkaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ieder zn ding sig000
Dat eerste jaar in Spanje werd ik geschept, maar de dag ervoor rende ik door de straten met die beesten... en ik raakte ze gewoon aan.. Geen enkele angst.. De dag erna dus een giga trauma opgelopen en ik blijf bij ze uit de buurt.. Maar het vlees is wel weer heerlijk mals om te eten van zo'n stier... Bijna altijd gaat naar goede doelen of tehuizen. Maar via via kreeg mijn ex- schoonfamilie vaak wel een paar lekkere stukken van het beste vlees.
Ik weet het is een discutabel onderwerp ... Maar wat doen wij met onze beesten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah... ooit moesten we het er toch over hebben, dus dat is er dan ook uit zullen we maar
denkenIk zeg het niet om je te pesten of rot te doen, maar gewoon omdat ik het
je eigenlijk daar had willen vragen, maar omdat je zo'n aardige vent was was ik dat
vergeten![]()
Ik ga koffie zetten en een stukkie Paasbrood eten niet omdat het pasen is maar omdat
ik dat wel eens lekker vind![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan dat maar niet rijmen met elkaarjij en Stierenvechter bedoel ik en ik vermijd dat
onderwerp juist altijd sinds ik je gezien hebmaar je begint er zelf over dussssssss
![]()
Ik was zķ nieuwsgierig naar jou toen ik naar die ''meet'' ging en ik dacht dat je een
ontzettende Klojo zou zijn en toen zag je er uit als een grote knuffelbeeren
toen vergat ik het helemaal![]()
Maar ik snap het nog steeds niet, helemaal niet als je zegt dat dat vlees van die gemartelde
dieren ook nog eens extra lekker is, IK SNAP DAT NIET !![]()
Stieren worden normaal gesproken gebruikt om een hele kudde koeien te bevruchten
en verder hoeven ze niet zoveel te doendaarom zijn er ook niet zoveel stieren
de meeste worden al vroeg geslacht of ze worden gecasseerd en dan is het een Os
en dan hebben ze ook niet zo'n prettig leven.
Tegenwoordig worden die bevruchtingen meestal gedaan via kunstmatige inseminatie
dus da's al een stuk minder leuk voor die beesten.
Het is gewoon niet leuk om een stier te zijn denk ik.
en omdat het toch bijna Pasen is![]()
Dit staat er in de bijbel over stieren:
Slecht nieuws voor de Stierenvechters trouwens
Ik heb weer wat gemist, Chufi heeft met de stieren gerend? Ik zou niet durven, opeten welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah... ooit moesten we het er toch over hebben, dus dat is er dan ook uit zullen we maar
denkenIk zeg het niet om je te pesten of rot te doen, maar gewoon omdat ik het
je eigenlijk daar had willen vragen, maar omdat je zo'n aardige vent was was ik dat
vergeten![]()
Ik ga koffie zetten en een stukkie Paasbrood eten niet omdat het pasen is maar omdat
ik dat wel eens lekker vind![]()
toen is mijn liefde voor dit meesterwerkje ook begonnen. Inmiddels heb ik 13 versies op DVD danwel video. En 40+ verschillende versies in het theater gezien. Ik ken letterlijk elke noot en rust, kruis en mol, van buiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:01 schreef Bluezz het volgende:
Heeft niets te maken met pasen, dat is alleen maar een extra vrije dag in mijn hoofd.
Maar JCS heb ik in de jaren 70 grijs gedraaid, vraag me niet waarom
Ted Neeley had een miniscule goatie in JCS maar ik was ook flieft op hem. Mijn gitaarleraar leek erg veel op hem, schouderlang haar en goatie en all!! Dus ik was ook verliefd op mijn gitaarleraar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was flieft op jezus.
Lang haar, lange baard, tikkie stout met MM
Ja meer dan 30 jaar geleden, maar nu sta ik al te trillen op mijn benen als ik er 1 zie op 100 m afstand. Ik zou het ook niemand aanraden om het eens te proberen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist, Chufi heeft met de stieren gerend? Ik zou niet durven, opeten wel
Pamplona? Als ik dat volksvermaak zie op tv dan hoop ik altijd dat een aantal van die stieren een aantal mensen goed te grazen gaat nemen. Dat zal ze leren om vermaak te hebben ten koste van dieren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja meer dan 30 jaar geleden, maar nu sta ik al te trillen op mijn benen als ik er 1 zie op 100 m afstand. Ik zou het ook niemand aanraden om het eens te proberen.
Nee niet in Pamplona, dat lijkt me nog veel enger. Een ander stadje dat ongeveer gelijktijdig feest viertquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pamplona? Als ik dat volksvermaak zie op tv dan hoop ik altijd dat een aantal van die stieren een aantal mensen goed te grazen gaat nemen. Dat zal ze leren om vermaak te hebben ten koste van dieren.
Dat het een mooi seizoen moge worden!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:00 schreef sacha het volgende:
zo, de huizen zijn schoon, tenthuis staat weer, camping al halfvol, het seizoen kan beginnen!
merci, en nu ga ik slapenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het een mooi seizoen moge worden!
Vier je dan het vermoorden van onze heere gristus?quote:
Ik heb toch niks lelijks gezegdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt omdat de woorden getypt zijn en niet gesproken
ow wacht volgens mij begreep ik je verkeerdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt omdat de woorden getypt zijn en niet gesproken
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow wacht volgens mij begreep ik je verkeerd
Kvonnum nogal tegenvallen, beetje te Sci-fiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kijk ''alcatraz'' een serie, maar ze hehben maar 1 season dat is wel weer minder...
Er is maar 1 season toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kvonnum nogal tegenvallen, beetje te Sci-fi
Dat weet ik eigenlijk niet eens, ik ben halverwege seizoen 1 gestopt met kijken vanwege de ongeloofwaardigheid van het verhaalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er is maar 1 season toch?
Die kijk ik wel gewoon allemaal afVooralsnog wel vermakelijk.
Ehhhhh... Greys anatomy, Private Practice, Touchquote:Kijk jij veel seriess?
Tof...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
Dat weet ik eigenlijk niet eens, ik ben halverwege seizoen 1 gestopt met kijken vanwege de ongeloofwaardigheid van het verhaal
Tuurlijk, moet je wel een beetje je voorkeur doorgeven, of je van actie houdt, of romantiek, of horrorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tof...
Als je het goed vind val ik je een keertje lastig voor een film ofzo, dan ga ik die kijken
Komt goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet je wel een beetje je voorkeur doorgeven, of je van actie houdt, of romantiek, of horror
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef chufi het volgende:
Hebben jullie nou ook nog een helicoptor terras?
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Dat is een stukje drive way, en ligt voor de garage.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef ElizabethR het volgende:
Vandaag hadden we overigens eindelijk zon!! Nog wel een beetje voorzichtigjes, maar toch. Mooi uitzicht uit ons huisje met de zon op de heuvels.
[ afbeelding ]
ik luister strakkiesquote:
I got a feelingquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik luister strakkies![]()
ik ben hier
TV / Golden Oldies - zaterdag 21:45 uur - NED1. #3
Zie het maar als een nieuw beginquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Ja gaan we zo kijken, we zitten uit te buiken met een koppie thee/koffie en g schrijft een eetverslagje.
We moesten toch mijn ontslag vieren nietwaar(gisteren officieel getekend
)
Ja kreeg ik ook nog net mee. met oa Barry Stevensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Krasse Knarren komt terug zie ik net ! woensdag half negen
er was toch ergens een topic=quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kreeg ik ook nog net mee. met oa Barry Stevens
Dat wordt ook nog gevierd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zie het maar als een nieuw begin
Zo is het Bluezzquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wordt ook nog gevierd.
Alles vierenWant het is al klote genoeg allemaal
testquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er was toch ergens een topic=
MIJ TOETSENBORD IS IN DE WAR![]()
effe zoeken wat dat nou weer isgodamme
Lekker bezigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
test
????
+++
ja doet het weer
Ik heb vandaag voor het eerst weer voorzichtig gesportquote:
Dan was je best erg ziek afgelopen week ....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst weer voorzichtig gesporten ik ben gebroken
![]()
Gelijk 3 uur in coma toen ik thuis kwam
Ja best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was je best erg ziek afgelopen week ....
Rustig aan weer beginnen Fannquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijkmaar nu gaat het beter
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijkmaar nu gaat het beter
Jupquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beetje op orde en wat meer uitgerust?
Minder ouwehoeren dus, dat put je blijkbaar uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik gedaanmeer zitten ouwehoeren met mijn zus dan gesport eigenlijk
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geef gewoon de schuld aan de dufheid
komt door dezequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Jij mag dat ik ben ook beetje moeeeetjes aan het wooooorden gaaaaaap.
Life is Life - Livequote:
Legendarisch Maradonaquote:
we moesten even bijpraten ook natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Minder ouwehoeren dus, dat put je blijkbaar uit
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Life is Life - Live
Wel fijn dat je weer begonnen bent FANN!!Het zal vanzelf weer beter gaan
Toeval !quote:
Jezus.. Die balcontrole.quote:
Kon ik vroeger ook... 100 x hoog houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vrolijk ik altijd van op van dat filmpie ook
De bal?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon ik vroeger ook... 100 x hoog houden
Maradona kan het allang niet meer, krijgt ie een acuut myocardinfarct.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon ik vroeger ook... 100 x hoog houden
en wat nu?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor hiernaast dat Feyenoord het kampioenschap waarschijnlijk wel kan vergeten.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor hiernaast dat Feyenoord het kampioenschap waarschijnlijk wel kan vergeten.
Ja dat komt omdat ik vroeger tegenover de trainer stond en ik voor Ajax benquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Teleurgestelde mannen denk ikquote:
Tattoo's bedoel jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teleurgestelde mannen denk ik![]()
Heel veel mensen gingen er al vanuit dat ze kampioen zouden worden.....dom.
Al die jankende mannenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teleurgestelde mannen denk ik![]()
Heel veel mensen gingen er al vanuit dat ze kampioen zouden worden.....dom.
Vroeger kon ik me er nog druk om maken, maar alhoewel ik het nog steeds volg maakt het me geen ene reet meer uit... Alleen dat mn oude club wel gered moet wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Al die jankende mannenheb jij d'r ook zo eentje?
Teleurgesteld ja, jankend neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Al die jankende mannenheb jij d'r ook zo eentje?
Iemand had dat al op zijn arm laten tatoeëren en niet zo'n kleintje ook!quote:
Ja ehh...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]heb ik toevallig gezien, wat een idioot
Wie weet, het is toch al eerder heel slecht met ze gegaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger kon ik me er nog druk om maken, maar alhoewel ik het nog steeds volg maakt het me geen ene reet meer uit... Alleen dat mn oude club wel gered moet worden
en welke club is dat dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger kon ik me er nog druk om maken, maar alhoewel ik het nog steeds volg maakt het me geen ene reet meer uit... Alleen dat mn oude club wel gered moet worden
Hij was niet de enige met Feyenoord kampioen 2013 volgens mijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]heb ik toevallig gezien, wat een idioot
Is niemand fier op mij?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik heb vandaag les 6 van Evy achter de rug en het gaat lekker
Nou dit was best sneu hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ehh...
Weetje je moet niet teveel denken aan mensen.. Die uitersten vallen altijd op.
Dan ben je toch niet goed wijsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Iemand had dat al op zijn arm laten tatoeëren en niet zo'n kleintje ook!
Die loopt straks voor lul
Ja... Die blijf je houden..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dit was best sneu hoor
Jullie hadden eigenlijk de VI uitzending van gisteren moeten zien ... Legendarischquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en welke club is dat dan?
Dank je Fann, ik ben ook fier op mezelfquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jazeker!het is ineens druk hier dus ik zag het effe niet !
De wereld is één grote klerezooi Top! Ik kan er niets anders van makenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Die blijf je houden..
Ik vind het lastig om mezelf niet ''verbonden'' te voelen met andere mensen.
Maar dat soort sukkels... En al die chaos in china en in India die in het nieuws komt...
Ik zou willen dat ik me daar 0.0 bij betrokken zou voelen.. Maar je bent van hetzelfde diersoort en dan lukt dat niet ofzo.
Ik vind het serieus knap hoor!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je Fann, ik ben ook fier op mezelf
Ja...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De wereld is één grote klerezooi Top! Ik kan er niets anders van maken
Dat is ook een reden waarom in niet meer naar Barbie's Huisje Boompje Barbie kijk. Ik kan me daar op geen manier aan conformeren en schaam me dat ik van hetzelfde soort ben als zulke domme mensen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Die blijf je houden..
Ik vind het lastig om mezelf niet ''verbonden'' te voelen met andere mensen.
Maar dat soort sukkels... En al die chaos in china en in India die in het nieuws komt...
Ik zou willen dat ik me daar 0.0 bij betrokken zou voelen.. Maar je bent van hetzelfde diersoort en dan lukt dat niet ofzo.
Ik ben al zover heen dat het wentquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja...
Maarja wel een tweestrijd ergens om je wel en niet verbonden te voelen met andere mensen...
Ik wil me verbonden voelen en tegelijkertijd ook niet.
Ik ook van mezelfquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het serieus knap hoor!
Het grootste deel van de mensen is heul nie zo slim ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook een reden waarom in niet meer naar Barbie's Huisje Boompje Barbie kijk. Ik kan me daar op geen manier aan conformeren en schaam me dat ik van hetzelfde soort ben als zulke domme mensen.
dan moet je maar snel groot wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil me verbonden voelen en tegelijkertijd ook niet.
Had ik ook nooit gedachtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook van mezelfHet is echt verslavend.
Maar ik vind het ook knap dat jij bent gaan sporten
Dat is zo, maar dan zou ik me van bijna iedereen moeten distantierenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het grootste deel van de mensen is heul nie zo slim ook
het valt allemaal echt wel meequote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De wereld is één grote klerezooi Top! Ik kan er niets anders van maken
Barbie is wel het toppunt van triestheid hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het grootste deel van de mensen is heul nie zo slim ook
En zap ik gauw weer verder maar de meisjes op de praire in de dop ....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Barbie is wel het toppunt van triestheid hoorik kijk dat ook nooit eigenlijk en als
ik per ongeluk langs zap dan zit ik alleen maar in stomme verbazing te kijken.
Ik mag niet elke dag lopen, er moet een dag tussen zitten, maar die dag mis ik het echt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik ook nooit gedachten ik had het ook gemist
![]()
dus zal inderdaad verslavend zijn...
Misschien maar goed ook anders haak je snel af..
nouhouuuuuquote:
en die zijn slimmer?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
En zap ik gauw weer verder maar de meisjes op de praire in de dop ....
ja ik ging ook meteen pitten, poef....... weg was ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag niet elke dag lopen, er moet een dag tussen zitten, maar die dag mis ik het echt.
Maar vanavond ging het lichtje uit, ik lag gisteravond laat op bed en had vandaag een drukke dag en ben vanmiddag wezen lopen en toen was het na het eten
Of een kelderquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nouhouuuuutis wel ee zooitje Sas, eerlijk is eerlijk, ik concentreer me maar op de
kleine leuke dingen zoals mijn duivies die ik vandaag trouwens niet gezien heb![]()
Het is ook wel errug koud... ze kunnen beter een hotelletje boeken
Ja, die ben ik ook wel eens tegengekomen, ik vond Claire er wel heel leuk uitzien ineensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar dat kom je ook tegen als je zappt
Ja ik begin nu pas goed wakker te worden eigenlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
We hebben nu dus Sas, Fann en Dees die een siesta of zoiets gehouden hebben ... Kan nog een latertje worden vandaag met de nieuwe wintertijd in aantocht
Ja maar dacht dat ze slimmer was dan om zich daar voor te lenenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, die ben ik ook wel eens tegengekomen, ik vond Claire er wel heel leuk uitzien ineens
heel ander dan in DGK
Nou ja, ze zat ook in DGK dus dat zegt ook al iets....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dacht dat ze slimmer was dan om zich daar voor te lenen
Ah... Ik luister wel hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
het verbonden willen voelen en tegelijkertijd weer niet, dat kan je leren bedoelt Oma
Dat moet al meer dan een jaar geleden zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
Kwam een tijd terug een hoogbezwangerde Amanda tegen bij mij in de AH, samen met dr zus
Heb je ook weer een punt, maar dat was haar debuut ... Je voor een 2e keer laten verleiden voor zoiets is wel het summunquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, ze zat ook in DGK dus dat zegt ook al iets....
dan ben je sowieso niet zo slim, zeker als je er tegen het einde instapt dan weet
je al wat een zooitje het is daar.
Dus slim zal ze niet zijn
Is ze voor de tweede keer zwanger dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
Kwam een tijd terug een hoogbezwangerde Amanda tegen bij mij in de AH, samen met dr zus
Mogelijk dat dr zus bij mij in de wijk woont ...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet al meer dan een jaar geleden zijn.
In de tijd dat ze zwanger is geraakt woonde zebij mij in de wijk
'de wereld' is altijd al een puinhoop geweest, tis maar net wat je er mee doetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nouhouuuuutis wel ee zooitje Sas, eerlijk is eerlijk, ik concentreer me maar op de
kleine leuke dingen zoals mijn duivies die ik vandaag trouwens niet gezien heb![]()
Ik hou het maar allemaal dicht bij huis, mensen om je heen...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
'de wereld' is altijd al een puinhoop geweest, tis maar net wat je er mee doet
Uiteindelijk zal de wereld ons allemaal ten gronde doen gaan, maar dat is denk ik meer iets voor onze nabestaanden in een verre toekomst....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
'de wereld' is altijd al een puinhoop geweest, tis maar net wat je er mee doet
het is maar 'werk' hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, ze zat ook in DGK dus dat zegt ook al iets....
dan ben je sowieso niet zo slim, zeker als je er tegen het einde instapt dan weet
je al wat een zooitje het is daar.
Dus slim zal ze niet zijn
heb je je Paas preek al klaar?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de wereld ons allemaal ten gronde doen gaan, maar dat is denk ik meer iets voor onze nabestaanden in een verre toekomst....
als dat mijn werk zou zijn, waarom niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken idd Sas... Maar zou jij het doen?
Ja maar het lijkt me een hel om overal herkent te worden en dat soort dingen, zou ikquote:
oh, die wereld, dat is jouw wereld...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hou het maar allemaal dicht bij huis, mensen om je heen...
Ja ik wel... Platvloerse sex op internetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me een hel om overal herkent te worden en dat soort dingen, zou ik
écht noooooooooit willendus in dat opzicht vind ik het een beetje dom
![]()
Als je nou heel mooi kan zingen of zoiets dan kan je er nog een beetje trots op zijn en
hoef je je nergens voor te schamen...
snap je wat ik bedoel?
ja ja ja jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, die wereld, dat is jouw wereld...
Ja en dan morgen weer naar de supermarktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wel... Platvloerse sex op internet
Ja juist !! Hoi Buuv, zag ik u gisteren niet op mijn PCquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja en dan morgen weer naar de supermarkt
ik snap wat je bedoelt maar jij moet je niet spiegelen aan haarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me een hel om overal herkent te worden en dat soort dingen, zou ik
écht noooooooooit willendus in dat opzicht vind ik het een beetje dom
![]()
Als je nou heel mooi kan zingen of zoiets dan kan je er nog een beetje trots op zijn en
hoef je je nergens voor te schamen...
snap je wat ik bedoel?
Dat ga ik ook zeker niet doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt maar jij moet je niet spiegelen aan haar
Jij kijkt toch bijna nooit in de spiegelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker niet doen
maar dat doe je dus welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker niet doen
en dan zegt de Buuv...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja juist !! Hoi Buuv, zag ik u gisteren niet op mijn PC
Of je pakt de koe bij de hoornsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan zegt de Buuv...
Viezerik kijk jij naar porno?![]()
Sta je nog voor joker
regelmatig hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kijkt toch bijna nooit in de spiegel
Heeft B weer leuke kweeksjes in in het Ziekenhuis.... Maar nee liever nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zou ik niet doen met zo'n pornofiguur
krijg je schimmeltjes van
Wie KT? ja dat weet ik ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft B weer leuke kweeksjes in in het Ziekenhuis.... Maar nee liever niet
Zou ie nu al echt slapen?
Zeker als je sport moet je genoeg drinken ... Ja KT ... Maar dacht dat Sas en Dees ook nog wel wakker zouden zijn ... Kunnen we net zo goed DM-en, zonder hier de boel vol te spammen met van alles en nog wat ....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie KT? ja dat weet ik ook niet natuurlijk.
ik ga eens wat te drinken pakken, heb ik wel verdiend
geen alcohol
zet het maar hier neer hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dacht dat Sas en Dees ook nog wel wakker zouden zijn ... Kunnen we net zo goed DM-en, zonder hier de boel vol te spammen met van alles en nog wat ....
Een Mykel Jacksonnetjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja !![]()
Ik ben er ook weer met Appelsap
Klopt idd ... Alleen die appelsap was me altijd al wel opgevallen zelfs voor er over gesproken werdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was een beetje stom vond ik eigenlijkhad ik nog nooit gezien...
![]()
niks aan gemist dus
Is iedereen al slapen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt idd ... Alleen die appelsap was me altijd al wel opgevallen zelfs voor er over gesproken werd
Nou dat heb gemist dan !quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
Maar zo heb ik (waarschijnlijk ook als eens verteld) het plasgootje voor de vrouw bedacht
Sas is volgens mij nog aan het wakker worden ... Dees zal wel al weer onder dr dekentje liggen. Maar ER zal zo wel weer inkicken en dan komt APK weer terug uit de kroeg en zijn ze bij sig000/PP weer aan het slapen en zijn Bloes en golfer uitgebuikt... Dus zal wel weer druk worden zo met nog 2 dagen weekend voor de boegquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is iedereen al slapen?![]()
ga ik nog effe zappen...
Ja diequote:Op zondag 31 maart 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dat heb gemist dan !![]()
dat plastuitje bedoel je?
ja wat zijn FUD's dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:10 schreef chufi het volgende:
En ik zit net ff te checken op de patenten van de FUD's
Female Urinating Device.... Ik (met mn ex) kwam er op in de late 80's toen ik met mn ex terug kwam uit de stad en we beiden moesten pissen... We woonden toen op Uilenstede en dat was nog een stukje Kalfjeslaan aan vrije natuur dus voor mij geen probleem maar voor een vrouw ga je toch meestal met de billen bloot op je hurken .... En zo ontstond het idee... Een paar jaar later was het op TV bij Paul de Leeuw .....quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Female Urinating Device.... Ik (met mn ex) kwam er op in de late 80's toen ik met mn ex terug kwam uit de stad en we beiden moesten pissen... We woonden toen op Uilenstede en dat was nog een stukje Kalfjeslaan aan vrije natuur dus voor mij geen probleem maar voor een vrouw ga je toch meestal met de billen bloot op je hurken .... En zo ontstond het idee... Een paar jaar later was het op TV bij Paul de Leeuw .....
Zit je weer 192 TV te kijken?quote:
werk dat nou goed? op pis je dan toch over je kleren als vrouwquote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
FUD op wiki...
We waren echt way b4 the Urinelle ....
Als man heb ik het nooit geprobeerd Fann ... En mn ex ook nooit volgens mij... Het is bij het idee geblevenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
werk dat nou goed? op pis je dan toch over je kleren als vrouw![]()
mmoet ik toch eens gaan testen
ow,,,,,,, dat is jammer had je mooi binnen kunnen lopenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Als man heb ik het nooit geprobeerd Fann ... En mn ex ook nooit volgens mij... Het is bij het idee gebleven
Deze draaien ze nu ... Die staat er vast tussenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee mijn favorieten lijst op you toep effe kijken
Ik geloof het welquote:Op zondag 31 maart 2013 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze draaien ze nu ... Die staat er vast tussen![]()
ja maar die is niet zo leukquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is ook wel errug koud... ze kunnen beter een hotelletje boeken
Ja dat dacht ik ook ooit achteraf, maar dan hadden we wel met een ontwerp moeten komen en zo.. Denk dat mn ex dat wel had gekund .... Maar helaas tis niet anders... Zijn die dingen trouwens nog in de handel ? Probeer ze eens zou ik zeggen !! Of misschien iemand anders hier ervaring met een plastuitje ? Deel hier uw ervaringen !quote:Op zondag 31 maart 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,,,,,, dat is jammer had je mooi binnen kunnen lopen
Oh dat weet ik nog wel!! De plastuit aflevering!!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Female Urinating Device.... Ik (met mn ex) kwam er op in de late 80's toen ik met mn ex terug kwam uit de stad en we beiden moesten pissen... We woonden toen op Uilenstede en dat was nog een stukje Kalfjeslaan aan vrije natuur dus voor mij geen probleem maar voor een vrouw ga je toch meestal met de billen bloot op je hurken .... En zo ontstond het idee... Een paar jaar later was het op TV bij Paul de Leeuw .....
quote:
Je zou er een topic over kunnen openenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook ooit achteraf, maar dan hadden we wel met een ontwerp moeten komen en zo.. Denk dat mn ex dat wel had gekund .... Maar helaas tis niet anders... Zijn die dingen trouwens nog in de handel ? Probeer ze eens zou ik zeggen !! Of misschien iemand anders hier ervaring met een plastuitje ? Deel hier uw ervaringen !
Ja maar dus daarvoor had ik hem al bedacht... Echt waarquote:Op zondag 31 maart 2013 00:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nog wel!! De plastuit aflevering!!
Ik ben tong nietquote:Op zondag 31 maart 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je zou er een topic over kunnen openen
Ik geloof je hoor!!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dus daarvoor had ik hem al bedacht... Echt waar
RoeKOE, roeKOE, roeKOEquote:Op zondag 31 maart 2013 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou de roomservice wel doen voor ze![]()
Deze en de KILL BILLs wel ja, verder vind ik Tarantino niet veel aan. Gestoorde geest heeft die vent ookquote:
Geniaal Gestoord dan !quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze en de KILL BILLs wel ja, verder vind ik Tarantino niet veel aan. Gestoorde geest heeft die vent ook
Ja goeie film is dat .... Waar John Travolta afscheid neemt van zoete dansfilms ...quote:
Over geniale film gesprokenquote:
En Hairspray dan??quote:Op zondag 31 maart 2013 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja goeie film is dat .... Waar John Travolta afscheid neemt van zoete dansfilms ...
Huh? Da's best ernstig vind ik. Die was al een ouwe kerel toen jij nog jong was.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik was vliefd op Lee Towers
jah... ik vind hem nog steeds leukquote:Op zondag 31 maart 2013 00:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Huh? Da's best ernstig vind ik. Die was al een ouwe kerel toen jij nog jong was.
Ja mee eens en dat was nog voor de Griek ?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Huh? Da's best ernstig vind ik. Die was al een ouwe kerel toen jij nog jong was.
Jaquote:Op zondag 31 maart 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mee eens en dat was nog voor de Griek ?
Yup. Nog niet gezien, trekt me ook niet, en ik wacht wel tot ie op Sky komtquote:Op zondag 31 maart 2013 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... ik vind hem nog steeds leuk![]()
enne deze was ook van Tarantino toch?
Ah dan kun je altijd bij mij terecht Fannquote:Op zondag 31 maart 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja![]()
ik denk dat ik een vadercomplex heb ofzoiets
Aaaaaach!!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dan kun je altijd bij mij terecht Fann![]()
Volgens mij zit hier ook het poesie mauw meisje in ...
Ja die is leukquote:Op zondag 31 maart 2013 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaaaach!!Te zoet!! Vooral dat kindje dat zo gaat schreeuwen
Ik twijfel inderdaad, vanwege het Frans.... Maar het was wel bij Willem O Duisquote:Op zondag 31 maart 2013 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaaaach!!Te zoet!! Vooral dat kindje dat zo gaat schreeuwen
En nee, Shoef, niet het PM kindje, dat was een Nederlands kindje, en deze kindjes zijn allemaal Waals.
Trusten lieve Fann slaap lekkerquote:
Ik werd overvallen als kind. Door een klasgenootje in de zandbak die op me af kwam en me onverwacht kuste ... 45 jaar later heb ik dr weer op mn FB... We hebben trouwens wel de hele jeugd zo'n beetje bij elkaar in de zelfde klassen gezeten, Maar was nooit iets gewordenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... het was misschien niet echt verliefd, ik vond hem leuk![]()
verliefd was ik niet echt op een popster geloof ik, de eerste keer dat ik verliefd was
was op een jongetje op school met een beugeltje![]()
hij had een beugeltje dan ikke niet
Grappig, die eerste liefdes en de verhalen die erbij horen. Mijn eerste 'vriendje' was toen ik een jaar of 8 was, en op zwemles zat in het het sportfondsenbad. Ik was bezig met les nummer zoveel en zat even op de rand van het bad bij te komen van een zwaar aantal baantjes. Plotseling komt er een jongen op me af, zegt 'ik ben die en die, zullen we het aanmaken?'. Ik had geen idee waar hij het over had, maar vond het wel spannend wat we dan aan gingen maken, dus ik zei 'ja'. Toen bleek dat ik ineens een vriendje had.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd overvallen als kind. Door een klasgenootje in de zandbak die op me af kwam en me onverwacht kuste ... 45 jaar later heb ik dr weer op mn FB... We hebben trouwens wel de hele jeugd zo'n beetje bij elkaar in de zelfde klassen gezeten, Maar was nooit iets geworden
Dat was gewoon pure kissrapequote:Op zondag 31 maart 2013 03:43 schreef chufi het volgende:
Heb dr net nog gespot op een paar schoolfotos uit 73, maar het voorval vond daarvoor al plaats ... begin lagere school
Ja zag het ookquote:Op zondag 31 maart 2013 03:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat was gewoon pure kissrape
Net deel twee van Paul de Leeuw gekeken, wat heeft Willeke Alberti nog een fantastische strot voor een mens van 68!! Jemig!! 't Was gelukkig weer een ouderwets leuke aflevering!! Nu slapen
ja Sjoefke, slaap lekker!! Het viel mij gewoon op door haar microfoontechniek, hoeveel power ze nog heeft. Echt fantastisch!! Nu heb ik haar altijd een leuk mens gevonden, dus ik vind het echt tof voor haar dat ze nog zo midden in de belangstelling staat!!quote:Op zondag 31 maart 2013 03:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zag het ookDie is idd nog best bij stem ... Maar goed dat zit in de familie... Ik ga ook slapen
Trusten ER
Ik vond dat écht een héél indrukwekkende filmquote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yup. Nog niet gezien, trekt me ook niet, en ik wacht wel tot ie op Sky komt
Ik heb hem gehadquote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je er veel gebruik van gemaakt?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb hem gehadEn uitgeprobeerd in de douche.
Wel je benen strak bij elkaar houden anders gaat het mis
Ja zolang het gewoon kan, waarom moeilijk doenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Hij zat standaard in mn tas in die tijd en nooit gebruikt verder
Fly drive, hč?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:12 schreef Lienekien het volgende:
Ziet er leuk uit. Heb je uitzicht op zee?
Ah, ik zie dat jullie steeds verkassen.
Deze wordt het.quote:
Link werkt niet helemaal lekker maar volgens mij is het een groot eiland ... bij de punt van de schoenquote:
Gut, wij zitten over twee weken een eilandje lagerquote:
Oud Engels erfgoed .. Veel plezierquote:Op zondag 31 maart 2013 19:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gut, wij zitten over twee weken een eilandje lager
Wij moeten nog wachten tot eind september, maar in de tussentijd hebben we begin juni ook nog 4 dagen Venetië geboekt staan.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:21 schreef ElizabethR het volgende:
Gut, wij zitten over twee weken een eilandje lager
Venetië !quote:Op zondag 31 maart 2013 21:32 schreef chufi het volgende:
Waar zal ik eens heen gaan voor de verandering... Ergens buiten Spanje ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |