Wij hadden die LP niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:01 schreef Bluezz het volgende:
Heeft niets te maken met pasen, dat is alleen maar een extra vrije dag in mijn hoofd.
Maar JCS heb ik in de jaren 70 grijs gedraaid, vraag me niet waarom
Whyquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:03 schreef Toverheks het volgende:
wens iedereen hier dan een vrolijk pasen
Ik was flieft op jezus.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:04 schreef sig000 het volgende:
Mooie film was dat, Romeinse soldaten met verchroomde Duitse helmen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Why
Ik kan het niet meer horen : fijne dagen.
WTF
Zeik niet, dat ding staat steeds ergens bovenaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]sleep mezelf helemaal naar 40+ denk vrolijk pasen te blerren hier
Ik begin er steeds meer de humor van in te zien en aanschouw het van een afstand.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Ik haat dat kuddevolk echt
Ik snap de passie wel voor stieren maar zelf vind ik ze eng.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:08 schreef chufi het volgende:
En over stieren ... Ik weet niet wat voor leven een gemiddelde stier heeft? Beetje aan de ketting staan?
In Spanje hebben ze hectaren de ruimte om zich uit te leven ...
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer de humor van in te zien en aanschouw het van een afstand.
Ik vier alleen wat wanneer ik er zin in heb.
Ieder zn ding sig000quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik snap de passie wel voor stieren maar zelf vind ik ze eng.![]()
De angst die veel mannen hebben voor zulk een kameraad vind ik vreemd.![]()
[ afbeelding ]
Jeuh, dat is wel aparte shit, heb zelf aardige kudde gehad, soms gaan dingen mis en wordt het destructie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ieder zn ding sig000
Dat eerste jaar in Spanje werd ik geschept, maar de dag ervoor rende ik door de straten met die beesten... en ik raakte ze gewoon aan.. Geen enkele angst.. De dag erna dus een giga trauma opgelopen en ik blijf bij ze uit de buurt.. Maar het vlees is wel weer heerlijk mals om te eten van zo'n stier... Bijna altijd gaat naar goede doelen of tehuizen. Maar via via kreeg mijn ex- schoonfamilie vaak wel een paar lekkere stukken van het beste vlees.
Ik weet het is een discutabel onderwerp ... Maar wat doen wij met onze beesten ?
Ik kan dat maar niet rijmen met elkaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ieder zn ding sig000
Dat eerste jaar in Spanje werd ik geschept, maar de dag ervoor rende ik door de straten met die beesten... en ik raakte ze gewoon aan.. Geen enkele angst.. De dag erna dus een giga trauma opgelopen en ik blijf bij ze uit de buurt.. Maar het vlees is wel weer heerlijk mals om te eten van zo'n stier... Bijna altijd gaat naar goede doelen of tehuizen. Maar via via kreeg mijn ex- schoonfamilie vaak wel een paar lekkere stukken van het beste vlees.
Ik weet het is een discutabel onderwerp ... Maar wat doen wij met onze beesten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah... ooit moesten we het er toch over hebben, dus dat is er dan ook uit zullen we maar
denkenIk zeg het niet om je te pesten of rot te doen, maar gewoon omdat ik het
je eigenlijk daar had willen vragen, maar omdat je zo'n aardige vent was was ik dat
vergeten![]()
Ik ga koffie zetten en een stukkie Paasbrood eten niet omdat het pasen is maar omdat
ik dat wel eens lekker vind![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan dat maar niet rijmen met elkaarjij en Stierenvechter bedoel ik en ik vermijd dat
onderwerp juist altijd sinds ik je gezien hebmaar je begint er zelf over dussssssss
![]()
Ik was zó nieuwsgierig naar jou toen ik naar die ''meet'' ging en ik dacht dat je een
ontzettende Klojo zou zijn en toen zag je er uit als een grote knuffelbeeren
toen vergat ik het helemaal![]()
Maar ik snap het nog steeds niet, helemaal niet als je zegt dat dat vlees van die gemartelde
dieren ook nog eens extra lekker is, IK SNAP DAT NIET !![]()
Stieren worden normaal gesproken gebruikt om een hele kudde koeien te bevruchten
en verder hoeven ze niet zoveel te doendaarom zijn er ook niet zoveel stieren
de meeste worden al vroeg geslacht of ze worden gecasseerd en dan is het een Os
en dan hebben ze ook niet zo'n prettig leven.
Tegenwoordig worden die bevruchtingen meestal gedaan via kunstmatige inseminatie
dus da's al een stuk minder leuk voor die beesten.
Het is gewoon niet leuk om een stier te zijn denk ik.
en omdat het toch bijna Pasen is![]()
Dit staat er in de bijbel over stieren:
Slecht nieuws voor de Stierenvechters trouwens
Ik heb weer wat gemist, Chufi heeft met de stieren gerend? Ik zou niet durven, opeten welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah... ooit moesten we het er toch over hebben, dus dat is er dan ook uit zullen we maar
denkenIk zeg het niet om je te pesten of rot te doen, maar gewoon omdat ik het
je eigenlijk daar had willen vragen, maar omdat je zo'n aardige vent was was ik dat
vergeten![]()
Ik ga koffie zetten en een stukkie Paasbrood eten niet omdat het pasen is maar omdat
ik dat wel eens lekker vind![]()
toen is mijn liefde voor dit meesterwerkje ook begonnen. Inmiddels heb ik 13 versies op DVD danwel video. En 40+ verschillende versies in het theater gezien. Ik ken letterlijk elke noot en rust, kruis en mol, van buiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:01 schreef Bluezz het volgende:
Heeft niets te maken met pasen, dat is alleen maar een extra vrije dag in mijn hoofd.
Maar JCS heb ik in de jaren 70 grijs gedraaid, vraag me niet waarom
Ted Neeley had een miniscule goatie in JCS maar ik was ook flieft op hem. Mijn gitaarleraar leek erg veel op hem, schouderlang haar en goatie en all!! Dus ik was ook verliefd op mijn gitaarleraar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was flieft op jezus.
Lang haar, lange baard, tikkie stout met MM
Ja meer dan 30 jaar geleden, maar nu sta ik al te trillen op mijn benen als ik er 1 zie op 100 m afstand. Ik zou het ook niemand aanraden om het eens te proberen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist, Chufi heeft met de stieren gerend? Ik zou niet durven, opeten wel
Pamplona? Als ik dat volksvermaak zie op tv dan hoop ik altijd dat een aantal van die stieren een aantal mensen goed te grazen gaat nemen. Dat zal ze leren om vermaak te hebben ten koste van dieren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja meer dan 30 jaar geleden, maar nu sta ik al te trillen op mijn benen als ik er 1 zie op 100 m afstand. Ik zou het ook niemand aanraden om het eens te proberen.
Nee niet in Pamplona, dat lijkt me nog veel enger. Een ander stadje dat ongeveer gelijktijdig feest viertquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pamplona? Als ik dat volksvermaak zie op tv dan hoop ik altijd dat een aantal van die stieren een aantal mensen goed te grazen gaat nemen. Dat zal ze leren om vermaak te hebben ten koste van dieren.
Dat het een mooi seizoen moge worden!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:00 schreef sacha het volgende:
zo, de huizen zijn schoon, tenthuis staat weer, camping al halfvol, het seizoen kan beginnen!
merci, en nu ga ik slapenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het een mooi seizoen moge worden!
Vier je dan het vermoorden van onze heere gristus?quote:
Ik heb toch niks lelijks gezegdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt omdat de woorden getypt zijn en niet gesproken
ow wacht volgens mij begreep ik je verkeerdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt omdat de woorden getypt zijn en niet gesproken
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow wacht volgens mij begreep ik je verkeerd
Kvonnum nogal tegenvallen, beetje te Sci-fiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kijk ''alcatraz'' een serie, maar ze hehben maar 1 season dat is wel weer minder...
Er is maar 1 season toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kvonnum nogal tegenvallen, beetje te Sci-fi
Dat weet ik eigenlijk niet eens, ik ben halverwege seizoen 1 gestopt met kijken vanwege de ongeloofwaardigheid van het verhaalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er is maar 1 season toch?
Die kijk ik wel gewoon allemaal afVooralsnog wel vermakelijk.
Ehhhhh... Greys anatomy, Private Practice, Touchquote:Kijk jij veel seriess?
Tof...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
Dat weet ik eigenlijk niet eens, ik ben halverwege seizoen 1 gestopt met kijken vanwege de ongeloofwaardigheid van het verhaal
Tuurlijk, moet je wel een beetje je voorkeur doorgeven, of je van actie houdt, of romantiek, of horrorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tof...
Als je het goed vind val ik je een keertje lastig voor een film ofzo, dan ga ik die kijken
Komt goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet je wel een beetje je voorkeur doorgeven, of je van actie houdt, of romantiek, of horror
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef chufi het volgende:
Hebben jullie nou ook nog een helicoptor terras?
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Dat is een stukje drive way, en ligt voor de garage.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef ElizabethR het volgende:
Vandaag hadden we overigens eindelijk zon!! Nog wel een beetje voorzichtigjes, maar toch. Mooi uitzicht uit ons huisje met de zon op de heuvels.
[ afbeelding ]
ik luister strakkiesquote:
I got a feelingquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik luister strakkies![]()
ik ben hier
TV / Golden Oldies - zaterdag 21:45 uur - NED1. #3
Zie het maar als een nieuw beginquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Ja gaan we zo kijken, we zitten uit te buiken met een koppie thee/koffie en g schrijft een eetverslagje.
We moesten toch mijn ontslag vieren nietwaar(gisteren officieel getekend
)
Ja kreeg ik ook nog net mee. met oa Barry Stevensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Krasse Knarren komt terug zie ik net ! woensdag half negen
er was toch ergens een topic=quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kreeg ik ook nog net mee. met oa Barry Stevens
Dat wordt ook nog gevierd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zie het maar als een nieuw begin
Zo is het Bluezzquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wordt ook nog gevierd.
Alles vierenWant het is al klote genoeg allemaal
testquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er was toch ergens een topic=
MIJ TOETSENBORD IS IN DE WAR![]()
effe zoeken wat dat nou weer isgodamme
Lekker bezigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
test
????
+++
ja doet het weer
Ik heb vandaag voor het eerst weer voorzichtig gesportquote:
Dan was je best erg ziek afgelopen week ....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst weer voorzichtig gesporten ik ben gebroken
![]()
Gelijk 3 uur in coma toen ik thuis kwam
Ja best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was je best erg ziek afgelopen week ....
Rustig aan weer beginnen Fannquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijkmaar nu gaat het beter
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijkmaar nu gaat het beter
Jupquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beetje op orde en wat meer uitgerust?
Minder ouwehoeren dus, dat put je blijkbaar uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik gedaanmeer zitten ouwehoeren met mijn zus dan gesport eigenlijk
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geef gewoon de schuld aan de dufheid
komt door dezequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Jij mag dat ik ben ook beetje moeeeetjes aan het wooooorden gaaaaaap.
Life is Life - Livequote:
Legendarisch Maradonaquote:
we moesten even bijpraten ook natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Minder ouwehoeren dus, dat put je blijkbaar uit
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Life is Life - Live
Wel fijn dat je weer begonnen bent FANN!!Het zal vanzelf weer beter gaan
Toeval !quote:
Jezus.. Die balcontrole.quote:
Kon ik vroeger ook... 100 x hoog houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vrolijk ik altijd van op van dat filmpie ook
De bal?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon ik vroeger ook... 100 x hoog houden
Maradona kan het allang niet meer, krijgt ie een acuut myocardinfarct.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon ik vroeger ook... 100 x hoog houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |