Doeiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:29 schreef Drabit het volgende:
Nou, doei hea mensjes. Ik ga er vandoor.
Dagdagquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:29 schreef Drabit het volgende:
Nou, doei hea mensjes. Ik ga er vandoor.
Niet wetenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Mij niet noemen
jesper je mag niet meer komen op mijn verjaardagsfeestje
doe 'es liefquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga lekker Grease kijken met Fok-it
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR gemaaktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Nu ga ik roddels verspreiden over Jesper
Jesper heeft aids en neukt met honden, wisten julie dat?
Niet weten dat elke mod dit beaamtquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Nu ga ik roddels verspreiden over Jesper
Jesper heeft aids en neukt met honden, wisten julie dat?
Oke het was een grapjequote:
We kennen Ezell niet anders.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ze moet haar studie ontwijiende gedrag toch ergens kwijt
Ja godverquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke het was een grapje![]()
Mag ik er ook bij?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Jeaper en jordy zijn wat minnAars?
Asjeeblieefquote:
Taxi of taksi? Of tax?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Oh de taksi is gearriveerd yay
quote:
nou, wat is dit nouquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Altijd op tot diep in de dacht die vrouw... Euh man
Zeg Tax eens even dat hij beter moet mikken als hij klaarkomtquote:
gahaha zal het eggenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg Tax eens even dat hij beter moet mikken als hij klaarkomt
Kan de beste overkomenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Wtf soms missen er letters wat is deze
Morgen, moet je me er wel even aan herinnerenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Jeaper ik wil een naampic gewoon omdat het kan
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Okee Fok-ict staat erbij![]()
Dat was ook de laatste
Tax is dronkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:43 schreef Taexon het volgende:
Ik denk dat io hier beter evem wijs mijn mond kab houden
Tc - jngsc
maar morgen os het zondagquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Morgen, moet je me er wel even aan herinneren
Zaterdagquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar morgen os het zondag
no, just noquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:48 schreef Taexon het volgende:
Geven jullie ook wel eens perogwluk een schop tegwn eenn glas dropshot/sambuca?
acupunctuur?quote:
Kiekquote:
tax volgens mij maar die gooit nu alles om dus hij kan weer taksi gaan ruimenquote:
niet serieus nemen johquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voel jij je wel helemaal tof
nee zijn telefoon ligt naast mijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Tax stuurt nu ook allemaal vieze dingen via WA, weet jij daarvan Promi? ;s
Die is zo verkeerdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik beem alleen tax serieus
Ja hij stuurt het ook met jouwe ;squote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee zijn telefoon ligt naast mij
Och ga huilenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:00 schreef Ezell het volgende:
Jezus, deze sc is op dit tijdstip nog actief.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Gvd nog een glas taksi op de grond
Nog meer werk voor Taxquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Gvd nog een glas taksi op de grond
Jezusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij heeft al 3 glazen omgestoten
Is toch lekker als je ligt danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Mojn armen zijn lam wat is deEze
Zo'n gevoel alsof ze eraf vLlen
mallootquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:05 schreef Taexon het volgende:
oke ik lig nu veilig... geen glazen met drinken in mijn buurt
3 glazen om gvd
kom TC mensen
idiootquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:05 schreef Taexon het volgende:
3 glazen om gvd
kom TC mensen
3 maal is scheepsrecht!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:05 schreef Taexon het volgende:
3 glazen om gvd
kom TC mensen
Goed hequote:
American Pie met Django `durven'' te vergelijkenquote:
Who`s that black nigga on a horsequote:
ik ging helemaal stuk toen hij in zijn blauwe apenpakkie richting dat landhuis reedquote:
Wat een baas hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ging helemaal stuk toen hij in zijn blauwe apenpakkie richting dat landhuis reed
ja echt ontzettend goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een baas heHij speelt zo sterk. Ook het laatste stukje met die ouwe knar.
`I Count 6 bullets''
I count 2 guns
Haha ja, hij is sowieso goed. Speelt ook in Inglorious Bastardsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ook leuke stukjes waren dat dr schultz mensen er van ging overtuigen dat hij een premiejager was, stond ie met zijn handen boven zijn hoofd een heel verhaal te vertellen
Yoyoquote:
Door de motherfucking inflatiequote:
Ik leef met je mee,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 04:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Door de motherfucking inflatie
Ontstaat er een gebrek aan inspiratie
Ik leef met mijn familie in de zorgen
Weet niet of ik er nog wel ben morgen
Maar hoe het ook moge zijn
Voor me familie trotseer ik die pijn
Yoyo tjekquote:Op zaterdag 30 maart 2013 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik leef met je mee,
ook deze G heeft een skere portemonnee
Deze papi maakt het allemaal mee
Geen huis, geen bed, geen wc
maar gelukkig wel een smatje met een mooie snee
quote:
Slapen is voor mietjesquote:
Gewoon nuchter, beetje gek doen, niks mis meequote:
Goede timing.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Heeft niemand hier iets leuks te vertellen? Waar is iedereen
Ik weet niet wat ik moet nemen, zo veel keuze, te weinig ruimte in mijn maagquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was er gisteren, mondorgasme ditdat
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf welkom heten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn aandeel haat:Nu snap ik waarom ik hier minder vaak komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei
Tax wil tetten :)!
Je hoeft niet boos te wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik hier minder vaak kom
Doei
Ik ben ook niet boosquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hoeft niet boos te worden
bigtasty bacon en mcflurryquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet nemen, zo veel keuze, te weinig ruimte in mijn maag
Was toch voor de lunch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wacht even ik check het eventjes:
Brownie gaan wij vanavond daten![]()
![]()
![]()
![]()
50 shades of grey?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Fijn dat de oefenvragen anders zijn dan in het boek.
quote:
gewoon pizza maken toch, romantischquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee anders vindt DV ons niet meer cool, we gaan wel pizza eten in Zwolle?
Pizza klaar makenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
gewoon pizza maken toch, romantisch
Mag die ene TC foto van jou ook erbij?quote:
je werkte toch ergens al?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
2 sollicitatiegesprekken volgende week
joepie
Absoluut nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mag die ene TC foto van jou ook erbij?
dm het plsquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
begin maart ontslagen omdat ik te goed was
Wat is een paasfeestjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:33 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Super hoor!
Heb straks een paasfeestje
Met familiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is een paasfeestje?
Jullie gaan LSD eieren eten en doen dan net alsof jullie paashazen zijn?
Een deel jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gezellig
(woont jouw familie ook in Engeland dan)
Leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:35 schreef A-Scudder het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe haar?![]()
[ afbeelding ]
Danks,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leukdoet me denken aan Emma Watson.
Jij bent het dus nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:37 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Danks,
Ik zat er namelijk over na te denken om het zo te knippen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
begin maart ontslagen omdat ik te goed was
Mooi gephotoshopped danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:39 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Jawel![]()
Het is alleen niet mijn haar![]()
Gephotoshopt
... dusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:41 schreef A-Scudder het volgende:
Ik had ook nog wat anders geshopt
[ afbeelding ]
Vind je het niet mooi?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
... dus
O en de wimpers hebben geen schaduw nu
Ik heb er gemengde gevoelens overquote:
Ik begrijp het wel hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb er gemengde gevoelens overaan de ene kant vind ik het prachtig
aan de andere kant ben ik extreem bang
Hangt er vanaf wat voor een gevoelens jij hebtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt diezelfde gevoelens?
Mix tussen afschuw en lichte bewonderingquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:52 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor een gevoelens jij hebt
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zegt degene met BLOND haar en een BABYFACE lol pwned XD
Moet je nagaan hoe gay het dan wel niet is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zegt degene met BLOND haar en een BABYFACE lol pwned XD
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe gay het dan wel niet is.
Tevens heb ik nu leger haar dus stfu
Dat heet opgeschoren geen legerhaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
opgeschorendat niet weten
kijk je geen films ofzo
Ben je nou echt zo achterlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat heet opgeschoren geen legerhaar![]()
Idioot
Dat moet ik eigenlijk aan jou vragen,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo achterlijk![]()
gvd
zuchtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat moet ik eigenlijk aan jou vragen,
een legerkapsel bestaat namelijk niet, want in Nederland is het niet verplicht je haar opgeschoren te hebben oid in het leger. Als jij een legerkapsel hebt dan kan dat van alles wezen. oh en films zijn fictie, ook in Amerika hebben ze vrijheid in het hebben van haar. Dus wie hier nou achterlijk is, zeg het me maar
pwned xdxdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat moet ik eigenlijk aan jou vragen,
een legerkapsel bestaat namelijk niet, want in Nederland is het niet verplicht je haar opgeschoren te hebben oid in het leger. Als jij een legerkapsel hebt dan kan dat van alles wezen. oh en films zijn fictie, ook in Amerika hebben ze vrijheid in het hebben van haar. Dus wie hier nou achterlijk is, zeg het me maar
Nouja aangezien het leger wel degelijk een haar code heeft lijkt het me niet eens zo heel erg pwnedquote:
Het leger heeft geen haarcode wat betreft top opgeschoren of millimeteren, alleen mag het niet langer dan je schouders zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nouja aangezien het leger wel degelijk een haar code heeft lijkt het me niet eens zo heel erg pwned
iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Moeilijke woorden in Alfred Judokus kwak
Gold diggerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
helemaal geen zin meer in die dateik wou hem een kans geven omdat knap en mooie auto
Want eigenlijk smacht je naar mij. begrijpelijk wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
helemaal geen zin meer in die dateik wou hem een kans geven omdat knap en mooie auto
Ik ken je verder ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij was ongeveer de enige die ik zo herkende
Hoi PP
Je mag Pino zeggenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken je verder ook niet
Hoi Pino112alles goed?
Oké danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je mag Pino zeggen. Ja prima, kwam mijn 2011-EXA SC-matties even opzoeken
Nog steeds?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké danmaar jordy zit toch nog op VWO
Das kutquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja die jongen haalt zijn examens niet man
Zekerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
De reden voor dat tagje van pino is wel tof trouwens
Heb iemand geholpen wat wel werd gewaardeerdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is geen mooi antwoord man
Je hebt seksuele handelingen verrichtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb iemand geholpen wat wel werd gewaardeerd.
Dat mag ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt seksuele handelingen verricht![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt seksuele handelingen verricht![]()
![]()
Ik heb een abo kun je het mij vertellen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen.
Ik zou zeggen; neem een abo en dan kan ik je het vertellen
Ik ben niet van plan geld te betalen sorryquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen.
Ik zou zeggen; neem een abo en dan kan ik je het vertellen
Kan wel ja. Ik doe het alleen niet want je weet het toch al.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb een abo kun je het mij vertellen?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan geld te betalen sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |