SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Huppelmuts op 30-03-2013 14:15:29 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik dm je wel ffquote:
ik heb nou altijd een droge doos als ik jou spreek.quote:
Zoveel warmte straal ik uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nou altijd een droge doos als ik jou spreek.
ik mag het weer niet weten hoorquote:
ah, zou dat het zijn?quote:
Trutquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mag het weer niet weten hoor
quote:
bonjourquote:
Ik heb een 2 persoons matrasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat kan Fax betekenen dan? Ik mag in zijn auto pitten?
Jep FML WTFBBQSAUSAUGEEINZ11!!!11quote:
Kusje opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep FML WTFBBQSAUSAUGEEINZ11!!!11
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh fikkie steken *twinkeloogjes*
Uhm hmm ...
Sneeuw.... Fuck offfffffquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Binnen bij de kachel is het ook warm
Ik schijnbaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
Wie heeft er trouwens binnenbroekse zaadlozingen?![]()
Win win situatie. Warme ballen en klaarkomen.quote:
Wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Win win situatie. Warme ballen en klaarkomen.
Gaat de TT specifiek over jou ja?quote:
Als ik de posts van gisteravond terug lees, ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat de TT specifiek over jou ja?
Had ie maar geen uur later thuis moeten komenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon lag heerlijk te slapen dus gooide ik een paar hondenkoekjes op zijn bed en liet de hond in zijn kamer.
Nu is mijn zoon boos op mij
Samen met mij genieten van een grote bak theequote:
Oh niet eens. Ik heb gewoon een gemene buiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ie maar geen uur later thuis moeten komen?
Ik heb em net opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen met mij genieten van een grote bak thee![]()
Oh dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh niet eens. Ik heb gewoon een gemene bui
Mooi.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Over 12 minuten komen de Snorkels op tv!!
Lekkerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, beetje koud. Geen kater na vannacht aangezien ik een Samzz deed
Is al afgelopenquote:
Elke zaterdag en zondag om 8:50 op Nickelodeon/Comedy Centralquote:
Nu ja ik heb toch geen teevee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Elke zaterdag en zondag om 8:50 op Nickelodeon/Comedy Central
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu ja ik heb toch geen teevee.
Dat is dan ook niet heel slimquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Weinig gegeten + joint gerookt + goldstrike = letterlijk
Slechte combiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Weinig gegeten + joint gerookt + goldstrike = letterlijk
Nah, dat ook weer niet.....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat dronk ik toen ik 16 was man![]()
Ik hoorde het al van de muha. Je hebt ook een deken.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Het doel van vandaag is: collect all the disney movies!!
[ afbeelding ]
Over tieten gesproken!!quote:
Ik twijfel al 13 jaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over tieten gesproken!!
Ik zit te denken over een tepelpiercing maar ik ben een watje, ik durf niet. Gaat vast pijn doen
Mjah ik twijfel niet, wil het al heel lang maar ik durf gewoon niet want pijn is engquote:
1 van de redenen waarom ik het ook niet heb gedaan nogquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik twijfel niet, wil het al heel lang maar ik durf gewoon niet want pijn is eng
Ghehe ik heb eigenlijk nog nooit naar mn tepels gekeken met de gedachte "goh die zijn mooi" oidquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik het ook niet heb gedaan nog
Bovendien vind ik mijn tepels mooi genoeg wel
Oh ik welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik heb eigenlijk nog nooit naar mn tepels gekeken met de gedachte "goh die zijn mooi" oid
valt mee ben er wel een paar keer bij geweest bij vriendinnen van me die zeggen allemaal dat het reuze meevaltquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over tieten gesproken!!
Ik zit te denken over een tepelpiercing maar ik ben een watje, ik durf niet. Gaat vast pijn doen
Er zijn ook vrouwen die beweren dat je de pijn van een bevalling vergeet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
valt mee ben er wel een paar keer bij geweest bij vriendinnen van me die zeggen allemaal dat het reuze meevalt
geeeen idee zal dat toch nooit ervarenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die beweren dat je de pijn van een bevalling vergeet.
HOAX!
Je kotste het eruit of dronk je een liter waterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, beetje koud. Geen kater na vannacht aangezien ik een Samzz deed
Het eerstequote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kotste het eruit of dronk je een liter water?
Vernoem dat eens niet naar mijquote:
Uit bed gehesen...zoiets ja, ik werd wakker en dacht "ahh......nog 5 minuutjes", viel weer in slaap, werd wakker "nog 5 minuutjes" etc enzquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:13 schreef substep het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook maar eens uit bed gehesen. Ben niet helemaal nuchter gaan slapen gister.
Whehehequote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vernoem dat eens niet naar mij. Noem het maar een Viro'tje doen.
Klein kusje terug voor WTquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Samzz groetjes van WT en een klein kusje
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde het al van de muha. Je hebt ook een deken.
Lekkerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:15 schreef twi het volgende:
Goldstrike met paprikachips is dus sparkly en oranje. Logisch, wel!
Nee, dank jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
'k Heb nog een emmertje staan voor je als je wilt.
Goldstrikequote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:15 schreef twi het volgende:
Ik ken niemand die het daar goed op doetquote:
Uhm het is middagquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef Myraela het volgende:
Boh, ik ben geen ochtendmens. Ik heb het koud, mijn maag is overstuur en ik wil terug mijn bedje in.
Ik zuip echt bijna alles, en heb nog bijna nooit hoeven kotsen van drank.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken niemand die het daar goed op doet.
goh... Wat gekquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zuip echt bijna alles, en heb nog bijna nooit hoeven kotsen van drank.
1e keer Goldstrike kwam alles er uit.
Troep is het.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zuip echt bijna alles, en heb nog bijna nooit hoeven kotsen van drank.
1e keer Goldstrike kwam alles er uit.
ik loop al vanaf 8u rond.... was hangt al te drogen wat opgeruimd.... gebeld met mensenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uit bed gehesen...zoiets ja, ik werd wakker en dacht "ahh......nog 5 minuutjes", viel weer in slaap, werd wakker "nog 5 minuutjes" etc enz
En uiteindelijk mezelf ook maar uit bed gehesen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef Myraela het volgende:
Boh, ik ben geen ochtendmens. Ik heb het koud, mijn maag is overstuur en ik wil terug mijn bedje in.
Date?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik loop al vanaf 8u rond.... was hangt al te drogen wat opgeruimd.... gebeld met mensenoja en als t goed is, heb ik vanavond een .....
te veel puntjes voor date.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik loop al vanaf 8u rond.... was hangt al te drogen wat opgeruimd.... gebeld met mensenoja en als t goed is, heb ik vanavond een .....
Een kaartje? Waarvoor?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah, zolang ik een kaartje kan krijgen niet
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:15 schreef twi het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan en nu een theetjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb boodschappen gedaan en nu een theetje
Ik voel me best lekker eigenlijk
Ken jij the sims 3 voor de consoles?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik duik zo nog wel even in bad, en dan lekker gamen
ja wel grappig om te doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ken jij the sims 3 voor de consoles?
Leuk!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Feest
kreeg n tip en dacht Why not....
Onoessssquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem nog een bak koffie want ben nog niet helemaal wakker
Goeie week gehad?
Lekker weer?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Onoessss
Ja, best wel eigenlijk.... lekker weer, goede gesprekken, nieuwe inzichten enzo
Gewoon mijn regioquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker weer?
Waar ben jij geweest dan?
Haha!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe, heb je nu de koffie in de magnetron gemaakt?![]()
Naja, het is tenminste wel voornamelijk droog en zonnig. Het enige is dat het veel te koud is voor de tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker weer?
Waar ben jij geweest dan?
beter.... ( was ook n grapquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha!
Nee, gewoon met een apparaat(niet de magnetron!
![]()
)
Dan blijf ik voortaan dicht bij jou in de buurt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon mijn regiowaar ik was, was t gewoon goed en lekker
dat iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, het is tenminste wel voornamelijk droog en zonnig. Het enige is dat het veel te koud is voor de tijd van het jaar.
zal ik maar doen jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan blijf ik voortaan dicht bij jou in de buurt.
Gewoon een positieve instelling, daar houd ik wel vanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat idd
En koud geen probleem... als t heel koud is trek ik gewoon mijn winterspul aan
Nee, ik kan kou gewoon beter aan dan snikheetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een positieve instelling, daar houd ik wel van
picsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet grappig
Klaar bij de kappert. Nu even naar de action en sportwinkel
Als ik weer thuis ben en m'n haar fatsoenlijk heb gedaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pics
Hier wordt het ook echt donker opeens
Haha, dat zou heel snel op je zenuwen gaan werken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
like in sync ... mehehehe.... ik zie t al vooooor me
Dat zekerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, dat zou heel snel op je zenuwen gaan werken.
Wat een rot moeder ben je ook!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon lag heerlijk te slapen dus gooide ik een paar hondenkoekjes op zijn bed en liet de hond in zijn kamer.
Nu is mijn zoon boos op mij
TIETEN!!quote:
Je mag iemand niet slaan alleen omdat ie achter je looptquote:
Oh hell no!!quote:
En dan kijken hoeveel sollicitanten het herkennen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga mijn kantoor later ook zo inrichten.
Hoeveel vrouwen er spontaan hun kleren uitdoen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan kijken hoeveel sollicitanten het herkennen?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen er spontaan hun kleren uitdoen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
HeheheThee uit het koffiezetding is trouwens vies
Kanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik kan kou gewoon beter aan dan snikheet
Dat is anders.dan instelling, toch?
Dan dus welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag iemand niet slaan alleen omdat ie achter je loopt![]()
Al is het een beetje op een stalkerachtige manier.
Al eens geprobeerdquote:
Dat is goed denk ikquote:Kan
Maar ik zie het gewoon als een positieve instelling omdat ik graag positieve dingen in mensen zie (ook al zijn ze er misschien niet eens).
Dude!!quote:
Niet thee...maar wel roseviceequote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd
[..]
Dat is goed denk ik
Ik mag soms een btje zwartkijken, overhaast conclusies trekken of een mening over iets hebben
Soms is vanuit een positieve manier er naar kijken beter ... vooral puur de feiten enzo... zonder emoties vooral ....
Ja klopt, ik ben gek op een goed gevecht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!
You know you want it and you'll like it!!
Waarom zou je dan niet terug mogen slaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ben gek op een goed gevecht.
Maar niet met Engel want dan mag ik niet terugslaan.
hehehequote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet thee...maar wel rosevicee
Waren m'n ouders niet zo blij mee geloof ik
Maar gelukkig was ik maar 6 of zo
Dan leer ik dat graag van jequote:Zonder emoties naar pure feiten kijken is iets waar ik uitzonderlijk goed in ben
Omdat jij een vrouw bent.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet terug mogen slaan
Gewoon gentlemanship dusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:07 schreef Royco1 het volgende:
Omdat jij een vrouw bent.
En mijn erecodes zeggen dat ik geen vrouwen mag slaan.
Behalve in de slaapkamer als ze dat willen.
Wat een bullshit!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Kan
Maar ik zie het gewoon als een positieve instelling omdat ik graag positieve dingen in mensen zie (ook al zijn ze er misschien niet eens).
Hmm... ik heb vast niet opgelet.... maar heb je dat toen bij mij ook gedaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook nog van het deuren open houden, stoel aanschuiven etc.
vast wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb vast niet opgelet.... maar heb je dat toen bij mij ook gedaan
Dat is waarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
vast wel.
alleen de stoel aanschuiven ging wat lastig in de bioscoop.
Ik denk dat ik het liever heb als je me weer gaat negerenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een bullshit!!
Jij focust je naar mijn idee juist vooral op de negatieve dingen. Althans, zo ervaar ik jou.
Zou juist mooi zijn als je een keer niet het idee hebt dat je aangevallen wordt als iemand iets zegt vooral als de opmerking juist NIET als aanval is bedoeld. Zoals deze hele post bijvoorbeeld!
No tnxquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heel makkelijk, gewoon autist worden![]()
![]()
Ik zal de 12e alle stoelen voor je aanschuiven etc.quote:
En terechtquote:
Ontzettend brak. Ik denk dat ik de volgende keer iets minder frituur wegknauw.quote:
NP ... je gaat van mij winnenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal de 12e alle stoelen voor je aanschuiven etc.
Behalve als je van me wint met dat spel, dan ben ik chagrijnig.
Jawohl white easter I love itquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeie middag Tijn!
Lekker aan het genieten van je weekend zeker?
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ontzettend brak. Ik denk dat ik de volgende keer iets minder frituur wegknauw.
Ik voel de stukjes letterlijk ronddobberen in mijn maag.
Waren jullie nog vlotjes thuis gekomen?
Gewoon los slopen joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
vast wel.
alleen de stoel aanschuiven ging wat lastig in de bioscoop.
Sorry, was even boodschappen doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ontzettend brak. Ik denk dat ik de volgende keer iets minder frituur wegknauw.
Ik voel de stukjes letterlijk ronddobberen in mijn maag.
Waren jullie nog vlotjes thuis gekomen?
Ik denk dat een doppensetje meenemen makkelijker isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bruut geweld.... zo van RATSSSSSSSSSSSSS
o.... dat klinkt beter jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat een doppensetje meenemen makkelijker is
Maar dat is veel minder mannelijk en woest aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat een doppensetje meenemen makkelijker is
Gezopen en gesnacked, alleen iets teveel.quote:
Balen man, ov lijkt me zo slecht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, was even boodschappen doen.
Nee.Op station keilang wachten en daarna in Leiden nog lang wachten op de bus. Was vrij laat thuis
Wat heb ik gedaan?quote:
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is veel minder mannelijk en woest aantrekkelijk.
Die doet dat welquote:
HOAX, snacken en zuipen kan nooit teveel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gezopen en gesnacked, alleen iets teveel.
[..]
Balen man, ov lijkt me zo slecht.
[..]
Wat heb ik gedaan?
Wel, ik ben een noob.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
HOAX, snacken en zuipen kan nooit teveel.
Ik kijk wel uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je ook aan de goldstrike gezeten?
Goeie keus, slechte keus!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit.
Wij zaten aan de 43, Viro zat aan de goldstrike.
Nooit nooit ....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
HOAX, snacken en zuipen kan nooit teveel.
Whatquote:
OV was ruk, ja. Aansluiting missen op 2 minuten en daardoor een half uur moeten wachten op Rotterdam Centraal.quote:
Zeg ransaap, hou mij daarbuiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moest ik aan 2girls1cup denken?![]()
Nee hoogstens een stoel in de bios aanschuivenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat ga ik doen dan? De bios mollesteren?
Je kunt ook reserveren he, dan heb je keuze zat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoogstens een stoel in de bios aanschuiven
door cup gok ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moest ik aan 2girls1cup denken?![]()
Wow man, tijdverspilling.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OV was ruk, ja. Aansluiting missen op 2 minuten en daardoor een half uur moeten wachten op Rotterdam Centraal.
Daarna op 2 minuten je bus missen en daardoor iets van 20 minuten wachten op Leiden Centraal.
Daar gaat t niet omquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt ook reserveren he, dan heb je keuze zat.
Dan kun je nog steeds niet de stoel aanschuivenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt ook reserveren he, dan heb je keuze zat.
Nee dan hadden we het wel over 1 guy 1 jar gehadquote:
Ik haat rijden in de stad, maar was misschien wel beter geweest, ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wow man, tijdverspilling.
Volgende keer toch maar de auto?
quote:
Ik kom net binnenvallen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds niet de stoel aanschuiven
Nee, we gaan het hier niet over jou hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dan hadden we het wel over 1 guy 1 jar gehad
Er kon nog wel een luchtbed bij maar dan was het ook echt vol.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat rijden in de stad, maar was misschien wel beter geweest, ja.
Was er ruimte zat om te slapen daar?
Bij deze reserveer ik vast een plek voor mijn luchtkasteel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, we gaan het hier niet over jou hebben.
[..]
Er kon nog wel een luchtbed bij maar dan was het ook echt vol.
Ze slaapt liever thuis, altijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er kon nog wel een luchtbed bij maar dan was het ook echt vol.
Oh jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, we gaan het hier niet over jou hebben.
Tand door de lip.quote:
Bij mij is plek zat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij deze reserveer ik vast een plek voor mijn luchtkasteel.
Ow bij royco bleef ze wel pitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze slaapt liever thuis, altijd.
En ik zou waarschijnlijk dood zijn gegaan van de kattenharen.
quote:
Mooi, dan neem ik mijn bed en matras mee. Is zo opgebouwd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tand door de lip.
[..]
Bij mij is plek zat.
uiteraardquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow bij royco bleef ze wel pitten.
Die waren nogal aanwezig ja, mijn trui zit er nog vol mee.
[..]
Hoofdafdruk in het scherm.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi, dan neem ik mijn bed en matras mee. Is zo opgebouwd.
Dat klinkt nogal permanent.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi, dan neem ik mijn bed en matras mee. Is zo opgebouwd.
Ja i knowquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoofdafdruk in het scherm.
Er moeten wel een stuk of 20 mensen kunnen blijven pitten, beetje schuiven, passen en meten.
Dat was de enige keer, ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow bij royco bleef ze wel pitten.
Die waren nogal aanwezig ja, mijn trui zit er nog vol mee.
Kun je ook beter een stuk touw voor pakken dan een bed. Als is binden aan het bed ook een idee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil me nog niet binden.
Ik was vergeten dat jij daar last van had. Je weet dat ik een kat heb he. Hij verhaart alleen iets minder.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was de enige keer, ja.
Ik had einde van de avond wel verschrikkelijk last van mijn neus. Maar hij was wel lief.
Ow gelukkig maar. Je mag je bed wel in de schuur opbouwen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil me nog niet binden.
Als ik gedronken heb slaap ik overal.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar. Je mag je bed wel in de schuur opbouwen.
Behalve bij mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik gedronken heb slaap ik overal.
Daarom twijfel ik een beetje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat jij daar last van had. Je weet dat ik een kat heb he. Hij verhaart alleen iets minder.
Het liefste bij een vrouwelijk persoon.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan is dat duidelijk.
Nog voorkeuren bij wie je wel wilt liggen?
Ik sluit hem sowieso wel op ivm de drukte en hij heeft de neiging om soms te ontsnappen als ik hem los laat lopen. Zou dat al helpen?quote:
Ik heb er wel een paar in de aanbieding alleen ik weet niet of ze wel naast jou willen liggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het liefste bij een vrouwelijk persoon.
Ja dat is altijd de vraag he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar in de aanbieding alleen ik weet niet of ze wel naast jou willen liggen.
Vast wel. Dan zal ik ook niet bij hem in de buurt komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik sluit hem sowieso wel op ivm de drukte en hij heeft de neiging om soms te ontsnappen als ik hem los laat lopen. Zou dat al helpen?
Helaas wel. Sommige zijn wel bezet dus daar moet je vanaf blijven.quote:
Komt wel goed dan, gewoon op de kamer laten zitten. Daar kan sowieso niet in geslapen worden omdat hij al vol staat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Dan zal ik ook niet bij hem in de buurt komen.
Ik ben altijd heel braafquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Helaas wel. Sommige zijn wel bezet dus daar moet je vanaf blijven.
[..]
Komt wel goed dan, gewoon op de kamer laten zitten. Daar kan sowieso niet in geslapen worden omdat hij al vol staat.
Moet wel even met C_M afspreken hoe we dat gaan doen enzo. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt wel goed dan, gewoon op de kamer laten zitten. Daar kan sowieso niet in geslapen worden omdat hij al vol staat.
Prima, ik hoor het wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet wel even met C_M afspreken hoe we dat gaan doen enzo. Komt wel goed.
Bij mij ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het liefste bij een vrouwelijk persoon.
Gezelligquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |