SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Huppelmuts op 30-03-2013 14:15:29 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik dm je wel ffquote:
ik heb nou altijd een droge doos als ik jou spreek.quote:
Zoveel warmte straal ik uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nou altijd een droge doos als ik jou spreek.
ik mag het weer niet weten hoorquote:
ah, zou dat het zijn?quote:
Trutquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mag het weer niet weten hoor
quote:
bonjourquote:
Ik heb een 2 persoons matrasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat kan Fax betekenen dan? Ik mag in zijn auto pitten?
Jep FML WTFBBQSAUSAUGEEINZ11!!!11quote:
Kusje opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep FML WTFBBQSAUSAUGEEINZ11!!!11
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh fikkie steken *twinkeloogjes*
Uhm hmm ...
Sneeuw.... Fuck offfffffquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Binnen bij de kachel is het ook warm
Ik schijnbaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
Wie heeft er trouwens binnenbroekse zaadlozingen?![]()
Win win situatie. Warme ballen en klaarkomen.quote:
Wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Win win situatie. Warme ballen en klaarkomen.
Gaat de TT specifiek over jou ja?quote:
Als ik de posts van gisteravond terug lees, ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat de TT specifiek over jou ja?
Had ie maar geen uur later thuis moeten komenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon lag heerlijk te slapen dus gooide ik een paar hondenkoekjes op zijn bed en liet de hond in zijn kamer.
Nu is mijn zoon boos op mij
Samen met mij genieten van een grote bak theequote:
Oh niet eens. Ik heb gewoon een gemene buiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ie maar geen uur later thuis moeten komen?
Ik heb em net opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen met mij genieten van een grote bak thee![]()
Oh dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh niet eens. Ik heb gewoon een gemene bui
Mooi.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Over 12 minuten komen de Snorkels op tv!!
Lekkerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, beetje koud. Geen kater na vannacht aangezien ik een Samzz deed
Is al afgelopenquote:
Elke zaterdag en zondag om 8:50 op Nickelodeon/Comedy Centralquote:
Nu ja ik heb toch geen teevee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Elke zaterdag en zondag om 8:50 op Nickelodeon/Comedy Central
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu ja ik heb toch geen teevee.
Dat is dan ook niet heel slimquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Weinig gegeten + joint gerookt + goldstrike = letterlijk
Slechte combiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Weinig gegeten + joint gerookt + goldstrike = letterlijk
Nah, dat ook weer niet.....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat dronk ik toen ik 16 was man![]()
Ik hoorde het al van de muha. Je hebt ook een deken.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Het doel van vandaag is: collect all the disney movies!!
[ afbeelding ]
Over tieten gesproken!!quote:
Ik twijfel al 13 jaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over tieten gesproken!!
Ik zit te denken over een tepelpiercing maar ik ben een watje, ik durf niet. Gaat vast pijn doen
Mjah ik twijfel niet, wil het al heel lang maar ik durf gewoon niet want pijn is engquote:
1 van de redenen waarom ik het ook niet heb gedaan nogquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik twijfel niet, wil het al heel lang maar ik durf gewoon niet want pijn is eng
Ghehe ik heb eigenlijk nog nooit naar mn tepels gekeken met de gedachte "goh die zijn mooi" oidquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik het ook niet heb gedaan nog
Bovendien vind ik mijn tepels mooi genoeg wel
Oh ik welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik heb eigenlijk nog nooit naar mn tepels gekeken met de gedachte "goh die zijn mooi" oid
valt mee ben er wel een paar keer bij geweest bij vriendinnen van me die zeggen allemaal dat het reuze meevaltquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over tieten gesproken!!
Ik zit te denken over een tepelpiercing maar ik ben een watje, ik durf niet. Gaat vast pijn doen
Er zijn ook vrouwen die beweren dat je de pijn van een bevalling vergeet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
valt mee ben er wel een paar keer bij geweest bij vriendinnen van me die zeggen allemaal dat het reuze meevalt
geeeen idee zal dat toch nooit ervarenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die beweren dat je de pijn van een bevalling vergeet.
HOAX!
Je kotste het eruit of dronk je een liter waterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, beetje koud. Geen kater na vannacht aangezien ik een Samzz deed
Het eerstequote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kotste het eruit of dronk je een liter water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |