quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
Vrijdagavond: bank, cd van Les Miserables, spelletje op de iPad. Het kan rotter
Yupquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoi! Bluh, dacht klaar te zijn met werken maar onderweg een dronken man liggend op de stoep tegengekomen. Toch maar effe abmu/politie gebeld. Hij lag te huilen dat 'ie zo zielig was en dat z'n vrouw bij 'm weg was. Komt de politie: wordt 'ie toch een partij agressiefMan o man wat zijn alcoholisten toch een triest, treurig volk.
Maar jij hebt een aanzienlijk interessanter verhaalquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Echt sneu. En nu durf ik eigenlijk geen borrel in te schenken voor mezelf
Ja, op je nieuwe baan en je nieuw bestelde lappie.quote:
Ja denk het ook. Ben inmiddels al bezig met de belangrijkste dingen te backuppen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Een keertje formatteren en herinstalleren wil wel helpen denk ik
Gut en ik ben net thuis !quote:
Gisteravond de film Flight gezien en zèlden zo weinig sympathie gehad voor de hoofdpersoon. Ook een alcoholist en waanzinnig goed gespeeld door Denzel Washington. Zo goed dat ik steeds Ruud Gullit zag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoi! Bluh, dacht klaar te zijn met werken maar onderweg een dronken man liggend op de stoep tegengekomen. Toch maar effe abmu/politie gebeld. Hij lag te huilen dat 'ie zo zielig was en dat z'n vrouw bij 'm weg was. Komt de politie: wordt 'ie toch een partij agressiefMan o man wat zijn alcoholisten toch een triest, treurig volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |