quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
Vrijdagavond: bank, cd van Les Miserables, spelletje op de iPad. Het kan rotter
Yupquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoi! Bluh, dacht klaar te zijn met werken maar onderweg een dronken man liggend op de stoep tegengekomen. Toch maar effe abmu/politie gebeld. Hij lag te huilen dat 'ie zo zielig was en dat z'n vrouw bij 'm weg was. Komt de politie: wordt 'ie toch een partij agressiefMan o man wat zijn alcoholisten toch een triest, treurig volk.
Maar jij hebt een aanzienlijk interessanter verhaalquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Echt sneu. En nu durf ik eigenlijk geen borrel in te schenken voor mezelf
Ja, op je nieuwe baan en je nieuw bestelde lappie.quote:
Ja denk het ook. Ben inmiddels al bezig met de belangrijkste dingen te backuppen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Een keertje formatteren en herinstalleren wil wel helpen denk ik
Gut en ik ben net thuis !quote:
Gisteravond de film Flight gezien en zèlden zo weinig sympathie gehad voor de hoofdpersoon. Ook een alcoholist en waanzinnig goed gespeeld door Denzel Washington. Zo goed dat ik steeds Ruud Gullit zag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoi! Bluh, dacht klaar te zijn met werken maar onderweg een dronken man liggend op de stoep tegengekomen. Toch maar effe abmu/politie gebeld. Hij lag te huilen dat 'ie zo zielig was en dat z'n vrouw bij 'm weg was. Komt de politie: wordt 'ie toch een partij agressiefMan o man wat zijn alcoholisten toch een triest, treurig volk.
Supermarkt is maandag open hierquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:09 schreef AnneX het volgende:
Denken jullie aan de extra dag boodschappen !
Zelf vergeet ik steeds het ontbijt voor de vierde ochtend.
Wat is dat toch voor onzin met die feestdagenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:23 schreef borisz het volgende:
Pasen staat al bijna gelijk aan kerst qua inkomsten voor de supermarkt
Ik snap er ook weinig van.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:23 schreef borisz het volgende:
Pasen staat al bijna gelijk aan kerst qua inkomsten voor de supermarkt
Oh lees dit nu pasquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef AnneX het volgende:
@ Steer: DB is gewijzigd in 040![]()
Vind je het leuk om later op de middag af te spreken in Usine?![]()
# nog een uurtje voor pm
Wel adres, geen telefoonnummerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
Wacht, ik doe gewoon een oproep hier: wil degene die AnneX' telefoonnummer heeft, dat aan mij PM' en?thanks
Ja goed he, en idd wat een eikel om zo te zuipen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 07:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteravond de film Flight gezien en zèlden zo weinig sympathie gehad voor de hoofdpersoon. Ook een alcoholist en waanzinnig goed gespeeld door Denzel Washington. Zo goed dat ik steeds Ruud Gullit zag.
Het bijzondere van de film is wel dat hij als piloot zo goed is, dat zonder hem iedereen in dat vliegtuig was omgekomen. Maar ja, hij was wel dronkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:49 schreef Bluezz het volgende:
Ja goed he, en idd wat een eikel om zo te zuipen.
Moest wel denken aan die 2 stewardessen die 1 wijntje hadden gedronken 12 uur voor de start en meteen ontslagen zijn..
vond ik wel weer overdreven, maar regels zijn regels.
Windows 8 is een rampquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:19 schreef Bluezz het volgende:
En hoe vinden jullie me eruit zien op mijn nieuwe laptop?![]()
![]()
Wel ff wennen dat windows 8
Ik ga vanavond kipfilet in spek met gebakken aardapplejtes eten. Morgenavond heb ik een rest curry uit de veiezer en maandag zuurkoolquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit 3 menu's te verzinnen voor de komende dagen. Hier geen open supermarkten op maandag.
Nou dat met die apps ga ik dus niet gebruiken gewoon lekker ouderwets bureaubladquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Windows 8 is een rampMaar gelukkig kun je ook W7 aanzetten
De peanut butter kende ik al wel, vond ik niet zo. Coconut ben ik benieuwd naar (vind bounty ook lekker) en mint & chocolade vind ik heerlijk (after eightquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb de peanut butter meegenomen. Coconut weet ik al dat ik die lekker vind, mint hou ik niet van in chocola en pretzel neem ik volgende keer mee maar moet wel lekker zijn denk. Is wel prijzig; 1,75 voor een klein zakje. Maar ja, export..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |