PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik dacht dat ik de lapo hadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik word zo gek van dat Tyfus Topic gejat, kut VDM
quote:
Hij is niet de slimste inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ja, die domme Henk wordt gewoon voor lul gezet maar hij snapt het zelf niet
![]()
quote:
en wat dacht je daadwerkelijk?quote:
Is niet bij fifa, is bij FUT.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik hoop dat ze ooit iets verzinnen bij Fifa waardoor pace minder belangrijk wordt
Dan ga je komend potje niet leuk vindenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik hoop dat ze ooit iets verzinnen bij Fifa waardoor pace minder belangrijk wordt
Ook echt een aparte gang van zaken dat hij via de zijkant eruit moestquote:
Rechtstreeks vanuit DS zijn routerquote:
Ik had lag ja, maar niet met Mathijs of DS.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
Had je net ook lag?
Ik laat deze pauze even aflopen wel zo eerlijk
Ja ik mijn vorige potje ook. Misschien ligt het aan de servers want net vloog ik eruit en waren ze ook traagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had lag ja, maar niet met Mathijs of DS.
Alleen dit potje
Ik kom nu was effe bezigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:48 schreef n0ir het volgende:
Ik heb ook een beetje lag vanavond
kom dan iwan![]()
Ik word gek van mijn 10 schoten op doel maar 0 goalsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
Ik word helemaal gek van mijn cdms kunnen echt geen ene tering.
Niet zo gek als ik niet kan opbouwen en die cdms elke onderschepping verneukenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik word gek van mijn 10 schoten op doel maar 0 goals
Die schoot er gisteren tegen mij een van 35 a 40 meter inquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:54 schreef Lastpost het volgende:
Obi Mikel MOTM is trouwens écht overpowered.
Hij is slecht want hij laat alles losquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou gefeliciteerd thad, die keeper
Nou kom opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is slecht want hij laat alles losMaar nu had hij wel goeie dives en kwamen de ballen niet bij jou terecht haha
Was het in de gold cup (of een ander toernooi) of in seasons?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:07 schreef DuTank het volgende:
Deze tegenstanders zijn voor mij echt redenen om te stoppen met dit spel. Hooguit tegen vrienden of jullie nog spelen.
Die 2-2 was gay maar daarna was ik wel de beterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou Gefeliciteerd...
Ga er verder maar geen woorden aan vuil maken
Alleen daarvoor en de wedstrijd daarvoor ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die 2-2 was gay maar daarna was ik wel de beter![]()
Ik vond het daarvoor min of meer gelijk. De eerste wedstrijd had jij wel mogen winnen iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen daarvoor en de wedstrijd daarvoor ook niet
Je moet nooit ultra attacking doen als je wil winnenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maarja, weer geleerd dat ik niet Ultra Attacking moet gaan spelen op zo'n moment
Naja ik vind ook niet dat jij niets verdiende ofzo hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond het daarvoor min of meer gelijk. De eerste wedstrijd had jij wel mogen winnen idd
True datquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik vind ook niet dat jij niets verdiende ofzo hoor
Ik vind 0 punten uit 2 een beetje karig als ik kijk naar de verhoudingen, bedoelde ik meer
Ik ben jouw angstgegnerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Omdat ik niet eens dat ene puntje heb gehaald, ben ik voor de 4de keer 2de![]()
![]()
Nee beter nu. Dan kan iwan zijn team houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doordat TC 2x van TT won heb ik een ronde gewonnen en dat terwijl ik 2x van TC won en 2x van TT verloor. Zo zie je maar weer dat iedereen van iedereen wint. Morgen de nieuwe loting?
Qua spel is VDM dat eigenlijk veel meer meestal, want die speelt echt het spel waar ik ontzettend veel moeite mee hebquote:
Ja maar het is bijna half 1quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee beter nu. Dan kan iwan zijn team houden
Nee, gewoon niet zo janken, je ziet dat Thad er ook 2x van wint.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kunnen we geen regel instellen dat je maar 1 speler van 90+ pace mag hebben?
[..]
Ja maar het is bijna half 1
Als mijn internet vandaag beter was geweest was het misschien wel anders gelopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet zo janken, je ziet dat Thad er ook 2x van wint.
ik ziet niet bij mijn pc dus ik doe morgen welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee beter nu. Dan kan iwan zijn team houden
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kunnen we geen regel instellen dat je maar 1 speler van 90+ pace mag hebben?
[..]
Ja maar het is bijna half 1
Trust noone zeggen ze bij WIDM altijd maar !!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:27 schreef ThadCastle het volgende:
Doen we die draw via stream of gewoon op vertrouwen?
Ja 7-2 spreekt niet voor zich, en die 4-2 was ook super onterecht natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als mijn internet vandaag beter was geweest was het misschien wel anders gelopen.
Gewoon dit bouwe ja togquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als mijn internet vandaag beter was geweest was het misschien wel anders gelopen.
Begin nou niet weer want dat 1e potje was voor mij onspeelbaar. Gisteren speelde ik ook 10x beter.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja 7-2 spreekt niet voor zich, en die 4-2 was ook super onterecht natuurlijk
Daarom was het ook 4-4.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Begin nou niet weer want dat 1e potje was voor mij onspeelbaar. Gisteren speelde ik ook 10x beter.
Je moet niet zulke woorden gebruikenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom was het ook 4-4.
Je moet gewoon niet de hele tijd zo janken man
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Begin nou niet weer want dat 1e potje was voor mij onspeelbaar. Gisteren speelde ik ook 10x beter.
Jij begint er weer over hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik nietsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet niet zulke woorden gebruiken
Jaquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik speel de komende rondes alleen nog maar voor 2 wedstrijden
Die CB was goed iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wallyson is en blijft een baas. Elkeson vind ik echt maar matig, blinkt nergens in uit.
Lodeiro is een slapjanus maar wel geniale dribbel voor een zilvere.
CDMs zijn echt zeer matig. LM is kut. Danilinho een baas net als die koreaanse cb
Ik bedoel dat ik vol ga voor 2 wedstrijden, speel de rest ook natuurlijkquote:
Ja bij mij staat het al te koopquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar we kunnen gaan verkopen toch?
Dan te bedenken dat het origineel dit is:quote:
Nee wachtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga VI terugkijken en slapen...
Nee laat dat eerder aan pascal ofzo overquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee wacht
Kun jij niet alvast voor mij en Thad drawen?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee laat dat eerder aan pascal ofzo over
Je mag dit team ook wel houden als je wilt hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:44 schreef BDIL het volgende:
Sorry jongens dat ik niet meedeed met random's vandaag, was nog brak maar mijn team was af ( het was overigens een kut team met welke ik van iedereen batta kreeg) Morgen draw ik weer en doe ik actief mee
Dat zegt niets blijkbaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:44 schreef BDIL het volgende:
Sorry jongens dat ik niet meedeed met random's vandaag, was nog brak maar mijn team was af ( het was overigens een kut team met welke ik van iedereen batta kreeg) Morgen draw ik weer en doe ik actief mee
Everest.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat is het beste programma om computertemperaturen te loggen?
CoreTempquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat is het beste programma om computertemperaturen te loggen?
Is het daar niet altijd koudquote:
Ligt eraan hoeveel WF en Skillz die braziliaan heeft.quote:
Zelfs dan kijk die leaguequote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel WF en Skillz die braziliaan heeft.
Paar braziliaantjes eromheen lijkt me geen probleemquote:
Ja heb er al 2quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Paar braziliaantjes eromheen lijkt me geen probleem
Maar tis niet best nee, ben je alvast een goede aant zoeken voor morgen?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja heb er al 2Even kijken welke van de twee ik kies en nu nog een zoeken met een goede bij de eerste 4 die op die eerste 8 aansluit
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:59 schreef leoon. het volgende:
Gevoel dat je hebt als 't kut gaat met je vriendin
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:01 schreef BDIL het volgende:
Moet ik draw weer morgen streamen ?
Dat bronze toernooi had alleen 4 nations als requirement ?
3 maarquote:
Ik dacht dat je een grapje maakte aangaande je PI.quote:
Na hoelang ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee, irritatie.. Het vlammetje zou zo maar zo uit kunnen gaan binnenkort..
Ex ado speler Milic.quote:
Dat zei je moeder gisteren nietquote:
Dit vroeger was het beterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat maakt Speedy de laatste tijd een saaie kutfilmpjes
Ninja editquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:26 schreef leoon. het volgende:
Ben slapen mannen! Morgen wel weer de wei in
Ik wil GTA Vquote:
Ik heb 't gelezen, maar weet nog steeds niet wat het is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat distractify.com zou best tof kunnen worden
Je kan op die facebook kijken, daar staat wat ze erop gaan zetten. Wordt een soort 9gag maar dan door een crew erop gezet. Ook artikelen/filmpjes enzo en blijkbaar ongeschikt voor youtube vanwege NSFWquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 't gelezen, maar weet nog steeds niet wat het is.
Seasons. Alles zat ook gewoon tegen. Dus gedegradeerdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was het in de gold cup (of een ander toernooi) of in seasons?
Nice, is die nog wat waard?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Seasons. Alles zat ook gewoon tegen. Dus gedegradeerd.
Nu weer kampioen geworden in divisie 2. En 4 gold packs van 5k geopend.
[ afbeelding ]
Bijna discardquote:
Denk dat de meeste nu wel klaar zijn 9gag stuff.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan op die facebook kijken, daar staat wat ze erop gaan zetten. Wordt een soort 9gag maar dan door een crew erop gezet. Ook artikelen/filmpjes enzo en blijkbaar ongeschikt voor youtube vanwege NSFW
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste nu wel klaar zijn 9gag stuff.
Alhoewel...
[ afbeelding ]
Als het een hardere versie wordt zou dat juist wel kunnen werken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste nu wel klaar zijn 9gag stuff.
Alhoewel...
[ afbeelding ]
30 maartquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:03 schreef vandermar het volgende:
Er ligt hier alweer een mooie laag sneeuw.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:03 schreef vandermar het volgende:
Er ligt hier alweer een mooie laag sneeuw.
Vind ik ook!quote:
Heb je Bates Motel gezien?quote:
Lekker makkelijk om dit te zeggen na half 1. Zoals je weet lees ik alles terug. Moet ik dan GG zeggen terwijl ik weet dat ik slecht gespeeld heb?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik gebruik niets
Je geeft niet eens toe na een normale 4-2 nederlaag dat ik gewonnen heb of je zegt GG ofzo, je loopt alleen maar te janken dat het zo slecht ging
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 07:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om dit te zeggen na half 1. Zoals je weet lees ik alles terug. Moet ik dan GG zeggen terwijl ik weet dat ik slecht gespeeld heb?
Dankzij jullie kon ik vannacht niet slapen en daardoor ben ik nu zo vroeg wakker.
Maar ik hou er nu over op, we gaan gewoon verder met de volgende ronde. Nu ga ik nog een poging doen om te slapen
Ik moest er ook om lachen jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:09 schreef BDIL het volgende:
[..]Dit dit topic zal vandaag leedvermaak zijn voor omstanders
Ik had het gisternacht nog over in de party hoe graag men wilt winnen bij random's en dat de Brabanders wel irritant worden ( met name Mathijs die DS2 ook hard opstooktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik moest er ook om lachen ja
De argumenten
Ja dit zit alleen te kloten maar als je verliest moet je gewoon volwassen doen en zeggen dat de ander goed gespeeld heeft, wat ook wel zo zal zijn als je 7-2 verliest. En je kan mensen moeilijk verbieden te posten na 0.30quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had het gisternacht nog over in de party hoe graag men wilt winnen bij random's en dat de Brabanders wel irritant worden ( met name Mathijs die DS2 ook hard opstookt)
Ik begrijp je punt en daar ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dit zit alleen te kloten maar als je verliest moet je gewoon volwassen doen en zeggen dat de ander goed gespeeld heeft, wat ook wel zo zal zijn als je 7-2 verliest. En je kan mensen moeilijk verbieden te posten na 0.30
Jij bent de ergste jij durft niet eens te spelenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt en daar ben ik het mee eensAlleen ik bemoei me verder hier niet mee
Wordt een leuke woordenwisseling tussen het kamp van 3 ( Thad,Timmy en Kamiekazie) tegen DS2
Vorige keer deed ik meequote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent de ergste jij durft niet eens te spelen
Had je gezien? Ik heb de IF uit een 5k pack gepulltquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Echt ongelooflijk, ik speel de 1e ronde van dat nieuwe toernooi en ik verlies 1-0 door een penalty die echt nergens op sloeg. Ik deed niet eens iets. Dit wordt nog een zware dag zo.
Ja, dat had ik gezien. Het is in ieder geval een IFquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Had je gezien? Ik heb de IF uit een 5k pack gepullt
IF Sigurdsson15-20k ofzo
Arme jongequote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Echt ongelooflijk, ik speel de 1e ronde van dat nieuwe toernooi en ik verlies 1-0 door een penalty die echt nergens op sloeg. Ik deed niet eens iets. Dit wordt nog een zware dag zo.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 07:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om dit te zeggen na half 1. Zoals je weet lees ik alles terug. Moet ik dan GG zeggen terwijl ik weet dat ik slecht gespeeld heb?
Dankzij jullie kon ik vannacht niet slapen en daardoor ben ik nu zo vroeg wakker.
Maar ik hou er nu over op, we gaan gewoon verder met de volgende ronde. Nu ga ik nog een poging doen om te slapen
Wat dat betreft mag ik niet klagen neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezien. Het is in ieder geval een IF
lolquote:
Zo zie je dat 5k packs toch niet zo slecht zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag ik niet klagen neeHad dus wel 4 packs in totaal geopend, maar goed. Ik ga er denk ik een team van maken. Samen met giovinco die ik ook in een pack had.
Ho eens. Ik ben niet bij een kamp in dit geval. Heb gister alleen mijn mening mbt de regels geuit over dat lag. Dat hij geen gg zegt etc etc dat maakt mij niet zo uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt en daar ben ik het mee eensAlleen ik bemoei me verder hier niet mee
Wordt een leuke woordenwisseling tussen het kamp van 3 ( Thad,Timmy en Kamiekazie) tegen DS2
ik open überhaupt nooit packs eigenlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo zie je dat 5k packs toch niet zo slecht zijn
Ik loop maar te kloten joh, tis maar een spelletje op een spel. Niet zo serieus nemenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 07:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar zouden we in hemelsnaam een woordenwisseling over moeten hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat bij een vriendschappelijk toernooitje best op mag brengen, hoe erg je ook baalt van een nederlaag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zeg nooit GG als ik verlies, ook niet in andere spellen (zoals JJ2) Bovendien zegt hier ook lang niet iedereen GG na een wedstrijd. Maar wanneer gaan we nu de nieuwe draw doen dan?
pilot wel..vond ik weinig aan eigenlijk..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 04:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je Bates Motel gezien?
(Als je al antwoord had gegeven, excuus, geen zin om 2 topics door te gaan)
Een aanvaller met net zoveel doelpunten als gele kaartenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:53 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Raar dat hij niet in fut zit...
gewoon goede, duidelijke reacties hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die reacties![]()
![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=184844
ik vind het leuk dat ajacieden zo'n schijthekel aan hem hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon goede, duidelijke reacties hoor.
Beetje als met Suarez en feyenoorders, behalve dat Suarez een behoorlijk stuk beter is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ik vind het leuk dat ajacieden zo'n schijthekel aan hem hebben
Houden zo svp.
ik heb geen hekel aan hem, prima voetballer. Alleen vind ik het raar dat hij na een huurperiode van een jaar doet alsof hij koning Feyenoord is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ik vind het leuk dat ajacieden zo'n schijthekel aan hem hebben
Houden zo svp.
en? Zat er wat in?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu de bronze players premium pack opening
Er staat mostly bronze dus je kan er vast ook een silver in krijgen.
in het land der blinden is eenoog dan ook koningquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb geen hekel aan hem, prima voetballer. Alleen vind ik het raar dat hij na een huurperiode van een jaar doet alsof hij koning Feyenoord is.
Je vraagt je af hoe hij is als hij een keer echt iets wint jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb geen hekel aan hem, prima voetballer. Alleen vind ik het raar dat hij na een huurperiode van een jaar doet alsof hij koning Feyenoord is.
Enohquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
in het land der blinden is eenoog dan ook koning
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beetje als met Suarez en feyenoorders, behalve dat Suarez een behoorlijk stuk beter is.
Allemaal verzuurde haakneuzen en kapotte lampen die teveel met Feyenoord bezig zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die reacties![]()
![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=184844
En dat Suarez mensen foltert tijdens wedstrijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beetje als met Suarez en feyenoorders, behalve dat Suarez een behoorlijk stuk beter is.
Kijk jij die nieuwe Pewdiepie serie met Slender ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelijk weer een ex-Ajax speler erbij halen he
Nee en neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
De silver packs zijn vandaag opvallend goed, net kreeg ik ook weer een 4-4-2 Mancienne
Mag ik nu eigenlijk al loten voor de volgende ronde of niet? Heeft iemand überhaupt al geloot?
hahahaahquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dat Suarez mensen foltert tijdens wedstrijdenEn dat Suarez een smerige rat is en Guidetti lief en aardig.
Dat doet die knul van wefut toch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelijk weer een ex-Ajax speler erbij halen he
Dit was een ingecalculeerde reactie.quote:
okequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit was een ingecalculeerde reactie.
Deze ookquote:
Die ookquote:
Hij is een racist, bijt, spuugt en slaat.De term rat of ontoerekeningsvatbaar is wel enigszins van toepassingquote:
quote:
quote:
Komt door zijn Zuid-Amerikaanse temperament, dan wordt het getolereerdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is een racist, bijt, spuugt en slaat.De term rat of ontoerekeningsvatbaar is wel enigszins van toepassing
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt door zijn Zuid-Amerikaanse temperament, dan wordt het getolereerd
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Touchéquote:
jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk jij die nieuwe Pewdiepie serie met Slender ?
Dat eindequote:
Heb je ook zo'n mooi scheidsrechters pakje?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:33 schreef vandermar het volgende:
Ik moest eerst 3 wedstrijden scheidsrechteren vandaag. Nu is er nog 1 overgebleven
Neuh, ik fluit de jeugd en een dames team. Trainingspak van de clubquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n mooi scheidsrechters pakje?
Viespeukje van me.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, ik fluit de jeugd en een dames team. Trainingspak van de club
Oke, heb je je scheidsrechtersdiploma ook?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, ik fluit de jeugd en een dames team. Trainingspak van de club
Nope, ik ben zo al goed genoeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, heb je je scheidsrechtersdiploma ook?
Tis wel iets wat je als vrije keuze voor je studie kan doen blijkbaar, op het hboquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, ik ben zo al goed genoeg.
Nee maar ik heb niet de ambitie om hoger te fluiten. Ik vind dit wel prima, beetje vrijwillig dingen voor de club doen.
In het weekend ga ik wel weer terug naar huis, ik ga dan ook nog gewoon fluiten op zaterdag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis wel iets wat je als vrije keuze voor je studie kan doen blijkbaar, op het hboMaar dat heeft voor jou niet veel zin meer als je naar de uni gaat.
Ik heb Alvaro Gonzalez voor 4.2k verkocht terwijl ik dat ook ongeveer betaalde voor een 4-4-2 formatie + de goedkoopste Alvaro Gonzalez op de markt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:44 schreef vandermar het volgende:
Ik heb die Rafinha ook nog met winst verkocht terwijl hij ziek slecht is
Verkopen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik nog wel, geen idee wat ik ermee moet
Ik heb ze erop staan alleen wil niemand hem kopenquote:
Voor hoeveel heb je ze gekocht en voor hoeveel staan ze erop?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ze erop staan alleen wil niemand hem kopen
10K had ik toen voor één betaald voor randomsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je ze gekocht en voor hoeveel staan ze erop?
Er staat er ook een voor 2.5 dus niet echt grote kans dat je ze voor 10k gaat verkopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
10K had ik toen voor één betaald voor randoms1 voor 500 1 voor 350 en 1 voor 2K
Die stonden er gisteren nog niet op, gewoon een undercutterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er staat er ook een voor 2.5 dus niet echt grote kans dat je ze voor 10k gaat verkopen
sorryquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die stonden er gisteren nog niet op, gewoon een undercutter
Die ligt er al een hele tijd uit hoor. Fijn dat het nieuws eindelijk Friesland bereikt heeft.quote:
Ik benadruk het enkel even wat voor mislukking hij is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ligt er al een hele tijd uit hoor. Fijn dat het nieuws eindelijk Friesland bereikt heeft.
boeieuh, kost geen fuck. Hoe is met Cissé?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik benadruk het enkel even wat voor mislukking hij is.
Boeiuh, kost geen fuck. Hoe is het met Babel?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
boeieuh, kost geen fuck. Hoe is met Cissé?
Die kost al helemaal geen fuck, maar het gaat goed met de Baab, zit weer bij de selectie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boeiuh, kost geen fuck. Hoe is het met Babel?
Mooi, hopelijk gaat hij spelen want hij kan er toch geen fuck vanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kost al helemaal geen fuck, maar het gaat goed met de Baab, zit weer bij de selectie.
Idioot, hier had je Suleymani moeten zeggenquote:Op
zaterdag 30 maart 2013 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boeiuh, kost geen fuck. Hoe is het met Babel?
Klopt, maar nu is het te laat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idioot, hier had je Suleymani moeten zeggen
Die had ik als klap op de vuurpijl, nooit met je beste troef beginnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idioot, hier had je Suleymani moeten zeggen
Je moet juist eerst troeven trekken, sukkel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die had ik als klap op de vuurpijl, nooit met je beste troef beginnen.
Nou zo zag het er niet uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die had ik als klap op de vuurpijl, nooit met je beste troef beginnen.
Manolev?quote:
Ja dus? Of vind jij Cisse goed?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou zo zag het er niet uitJe gaat van Cisse naar Babel, dat is zeer goed weerlegt door Tim.
Waar staat dat hij dat niet kan?quote:
Zo scoorde ik 2/3 jaar geleden met Casillas een keer de gelijkmakerquote:
Nee, maar ik vind Babel niet echt een miskoop, Cisse wel. En Suleymani is natuurlijk de grootste miskoopquote:
Feyenoord heeft Cisse niet gekocht, enkel zijn salaris wordt door Feyenoord betaald.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind Babel niet echt een miskoop, Cisse wel. En Suleymani is natuurlijk de grootste miskoop
Dat geld dat dan door anderen geinvesteerd is, had ook in een betere speler gestopt kunnen worden dan. Dus non-argumentquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Cisse niet gekocht, enkel zijn salaris wordt door Feyenoord betaald.
Blokland heeft hem gekocht, als hij met winst wordt verkocht dan krijgt Feyenoord de winst. Wordt hij niet met winst verkocht dan is het verlies voor Blokland. Tevens deed Cisse het best goed toen alleen door blessures is hij een miskoop. Tevens is hij gewoon een nuttige speler die het beste op linksback kan staan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat geld dat dan door anderen geinvesteerd is, had ook in een betere speler gestopt kunnen worden dan. Dus non-argument
Ja dus? Verandert niets aan wat ik zei. En het is gewoon een flutspelerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blokland heeft hem gekocht, als hij met winst wordt verkocht dan krijgt Feyenoord de winst. Wordt hij niet met winst verkocht dan is het verlies voor Blokland. Tevens deed Cisse het best goed toen alleen door blessures is hij een miskoop. Tevens is hij gewoon een nuttige speler die het beste op linksback kan staan.
Beter dan Mertens in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dus? Verandert niets aan wat ik zei. En het is gewoon een flutspeler
Ja idd, die bakt er niets van met 12 goals en 14 assists dit seizoen. Als we die verkopen voor meer dan 10 miljoen dan is dat natuurlijk een grote vergissing geweestquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dan Mertens in ieder geval.
Ik vraag mij af wie dat gaat betalen. Iedereen ziet wel dat hij enkel presteert tegen VVV en dat soort grandioze teams.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja idd, die bakt er niets van met 12 goals en 14 assists dit seizoen. Als we die verkopen voor meer dan 10 miljoen dan is dat natuurlijk een grote vergissing geweest
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie dat gaat betalen. Iedereen ziet wel dat hij enkel presteert tegen VVV en dat soort grandioze teams.
1 goal, goede samplequote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb je gelijk. Alleen VVV en dat soort vergelijkbare teams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |