PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik dacht dat ik de lapo hadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik word zo gek van dat Tyfus Topic gejat, kut VDM
quote:
Hij is niet de slimste inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ja, die domme Henk wordt gewoon voor lul gezet maar hij snapt het zelf niet
![]()
quote:
en wat dacht je daadwerkelijk?quote:
Is niet bij fifa, is bij FUT.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik hoop dat ze ooit iets verzinnen bij Fifa waardoor pace minder belangrijk wordt
Dan ga je komend potje niet leuk vindenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik hoop dat ze ooit iets verzinnen bij Fifa waardoor pace minder belangrijk wordt
Ook echt een aparte gang van zaken dat hij via de zijkant eruit moestquote:
Rechtstreeks vanuit DS zijn routerquote:
Ik had lag ja, maar niet met Mathijs of DS.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
Had je net ook lag?
Ik laat deze pauze even aflopen wel zo eerlijk
Ja ik mijn vorige potje ook. Misschien ligt het aan de servers want net vloog ik eruit en waren ze ook traagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had lag ja, maar niet met Mathijs of DS.
Alleen dit potje
Ik kom nu was effe bezigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:48 schreef n0ir het volgende:
Ik heb ook een beetje lag vanavond
kom dan iwan![]()
Ik word gek van mijn 10 schoten op doel maar 0 goalsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
Ik word helemaal gek van mijn cdms kunnen echt geen ene tering.
Niet zo gek als ik niet kan opbouwen en die cdms elke onderschepping verneukenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik word gek van mijn 10 schoten op doel maar 0 goals
Die schoot er gisteren tegen mij een van 35 a 40 meter inquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:54 schreef Lastpost het volgende:
Obi Mikel MOTM is trouwens écht overpowered.
Hij is slecht want hij laat alles losquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou gefeliciteerd thad, die keeper
Nou kom opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is slecht want hij laat alles losMaar nu had hij wel goeie dives en kwamen de ballen niet bij jou terecht haha
Was het in de gold cup (of een ander toernooi) of in seasons?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:07 schreef DuTank het volgende:
Deze tegenstanders zijn voor mij echt redenen om te stoppen met dit spel. Hooguit tegen vrienden of jullie nog spelen.
Die 2-2 was gay maar daarna was ik wel de beterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou Gefeliciteerd...
Ga er verder maar geen woorden aan vuil maken
Alleen daarvoor en de wedstrijd daarvoor ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die 2-2 was gay maar daarna was ik wel de beter![]()
Ik vond het daarvoor min of meer gelijk. De eerste wedstrijd had jij wel mogen winnen iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen daarvoor en de wedstrijd daarvoor ook niet
Je moet nooit ultra attacking doen als je wil winnenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maarja, weer geleerd dat ik niet Ultra Attacking moet gaan spelen op zo'n moment
Naja ik vind ook niet dat jij niets verdiende ofzo hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond het daarvoor min of meer gelijk. De eerste wedstrijd had jij wel mogen winnen idd
True datquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik vind ook niet dat jij niets verdiende ofzo hoor
Ik vind 0 punten uit 2 een beetje karig als ik kijk naar de verhoudingen, bedoelde ik meer
Ik ben jouw angstgegnerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Omdat ik niet eens dat ene puntje heb gehaald, ben ik voor de 4de keer 2de![]()
![]()
Nee beter nu. Dan kan iwan zijn team houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doordat TC 2x van TT won heb ik een ronde gewonnen en dat terwijl ik 2x van TC won en 2x van TT verloor. Zo zie je maar weer dat iedereen van iedereen wint. Morgen de nieuwe loting?
Qua spel is VDM dat eigenlijk veel meer meestal, want die speelt echt het spel waar ik ontzettend veel moeite mee hebquote:
Ja maar het is bijna half 1quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee beter nu. Dan kan iwan zijn team houden
Nee, gewoon niet zo janken, je ziet dat Thad er ook 2x van wint.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kunnen we geen regel instellen dat je maar 1 speler van 90+ pace mag hebben?
[..]
Ja maar het is bijna half 1
Als mijn internet vandaag beter was geweest was het misschien wel anders gelopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet zo janken, je ziet dat Thad er ook 2x van wint.
ik ziet niet bij mijn pc dus ik doe morgen welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee beter nu. Dan kan iwan zijn team houden
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kunnen we geen regel instellen dat je maar 1 speler van 90+ pace mag hebben?
[..]
Ja maar het is bijna half 1
Trust noone zeggen ze bij WIDM altijd maar !!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:27 schreef ThadCastle het volgende:
Doen we die draw via stream of gewoon op vertrouwen?
Ja 7-2 spreekt niet voor zich, en die 4-2 was ook super onterecht natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als mijn internet vandaag beter was geweest was het misschien wel anders gelopen.
Gewoon dit bouwe ja togquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als mijn internet vandaag beter was geweest was het misschien wel anders gelopen.
Begin nou niet weer want dat 1e potje was voor mij onspeelbaar. Gisteren speelde ik ook 10x beter.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja 7-2 spreekt niet voor zich, en die 4-2 was ook super onterecht natuurlijk
Daarom was het ook 4-4.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Begin nou niet weer want dat 1e potje was voor mij onspeelbaar. Gisteren speelde ik ook 10x beter.
Je moet niet zulke woorden gebruikenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom was het ook 4-4.
Je moet gewoon niet de hele tijd zo janken man
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Begin nou niet weer want dat 1e potje was voor mij onspeelbaar. Gisteren speelde ik ook 10x beter.
Jij begint er weer over hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik nietsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet niet zulke woorden gebruiken
Jaquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik speel de komende rondes alleen nog maar voor 2 wedstrijden
Die CB was goed iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wallyson is en blijft een baas. Elkeson vind ik echt maar matig, blinkt nergens in uit.
Lodeiro is een slapjanus maar wel geniale dribbel voor een zilvere.
CDMs zijn echt zeer matig. LM is kut. Danilinho een baas net als die koreaanse cb
Ik bedoel dat ik vol ga voor 2 wedstrijden, speel de rest ook natuurlijkquote:
Ja bij mij staat het al te koopquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar we kunnen gaan verkopen toch?
Dan te bedenken dat het origineel dit is:quote:
Nee wachtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga VI terugkijken en slapen...
Nee laat dat eerder aan pascal ofzo overquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee wacht
Kun jij niet alvast voor mij en Thad drawen?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee laat dat eerder aan pascal ofzo over
Je mag dit team ook wel houden als je wilt hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:44 schreef BDIL het volgende:
Sorry jongens dat ik niet meedeed met random's vandaag, was nog brak maar mijn team was af ( het was overigens een kut team met welke ik van iedereen batta kreeg) Morgen draw ik weer en doe ik actief mee
Dat zegt niets blijkbaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:44 schreef BDIL het volgende:
Sorry jongens dat ik niet meedeed met random's vandaag, was nog brak maar mijn team was af ( het was overigens een kut team met welke ik van iedereen batta kreeg) Morgen draw ik weer en doe ik actief mee
Everest.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat is het beste programma om computertemperaturen te loggen?
CoreTempquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat is het beste programma om computertemperaturen te loggen?
Is het daar niet altijd koudquote:
Ligt eraan hoeveel WF en Skillz die braziliaan heeft.quote:
Zelfs dan kijk die leaguequote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel WF en Skillz die braziliaan heeft.
Paar braziliaantjes eromheen lijkt me geen probleemquote:
Ja heb er al 2quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Paar braziliaantjes eromheen lijkt me geen probleem
Maar tis niet best nee, ben je alvast een goede aant zoeken voor morgen?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja heb er al 2Even kijken welke van de twee ik kies en nu nog een zoeken met een goede bij de eerste 4 die op die eerste 8 aansluit
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:59 schreef leoon. het volgende:
Gevoel dat je hebt als 't kut gaat met je vriendin
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:01 schreef BDIL het volgende:
Moet ik draw weer morgen streamen ?
Dat bronze toernooi had alleen 4 nations als requirement ?
3 maarquote:
Ik dacht dat je een grapje maakte aangaande je PI.quote:
Na hoelang ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee, irritatie.. Het vlammetje zou zo maar zo uit kunnen gaan binnenkort..
Ex ado speler Milic.quote:
Dat zei je moeder gisteren nietquote:
Dit vroeger was het beterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat maakt Speedy de laatste tijd een saaie kutfilmpjes
Ninja editquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:26 schreef leoon. het volgende:
Ben slapen mannen! Morgen wel weer de wei in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |