Nee, vaak brengt 1 van de echtgenoten ons (groep van 4), maar 2 zijn op vakantie en de 3e moest er eerder zijn, omdat hij tot vanavond voorzitter was en zaken moest voorbespreken. Alleen wist ik dat laatste niet en zat ik dus voor Jan met de korte achternaam op hem te wachten. Toen bleek dat we niet samen zouden gaan , was het al te laat voor het OV.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geen trein/bus/taxi? Of was het het dat niet waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door wyccie op 30-03-2013 00:28:25 ]
moguhquote:
dat mag ook wel een keer na witte donderdag en goede vrijdagquote:
Gelukkig staat er 'zon' in je post, combi kou/sneeuw + The A-Team is anders te veel van het goede...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de mensen die de sneeuw zat zijn en zon hebben in een weekendje top televisie: Zet je tv op Comedy Central want daar kun je het hele weekend kijken naar de The A-Team marathon![]()
![]()
Ik heb er deze week zelfs 2 gehad. Ben de eerste jaren wel weer klaar er mee...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel grappig om te lezen dat er dus wel mensen naar ALV's gaan. Ik heb jarenlang in het bestuur van een vereniging gezeten en daar kwam nooit niemand naar de ALV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |