jij bent hardquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef bobbernaut het volgende:
Ik troll toch alleen maar op FOK!, behalve als ik een andere PI neem, dan is t serieus
waar is die foto van die griet in zwarte pantys genomen?quote:
Nee hij heeft het weer Torchcraft genoemdquote:
welke foto?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waar is die foto van die griet in zwarte pantys genomen?
broekzakpaste.. Sry.quote:
3 keer gespeeld. 3 keer bestolen gegriefd of iemand die 3 blokken bij je vandaan een huis gaat bouwen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Wel leuk dat het zo actief is natuurlijk. Op het verhoogde risico van stelen/griefen na dan.
Ja hij maakt superveel geld volgens mijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Wel leuk dat het zo actief is natuurlijk. Op het verhoogde risico van stelen/griefen na dan.
Ja, maar dat zegt niets. Op ftb ben je ook gegriefd en genukedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
3 keer gespeeld. 3 keer bestolen gegriefd of iemand die 3 blokken bij je vandaan een huis gaat bouwen.
mjah, maar huis staat er staat er inmiddels weer. Lab is volgende project.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niets. Op ftb ben je ook gegriefd en genuked
Ik vind FTB echt heel erg kutquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Kom gewoon bij shaderon spelen dan. Lekker rustig, leuke mods.
hey penis in welke wold zit jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:32 schreef tuut-chips het volgende:
http://www.torchcraft.nl/index.php/pages/doneren
MEEN JE DEZE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |