zwarte magie denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:42 schreef shaderon het volgende:
[..]
hoe kan ftb saaier zijn dan vanilla als het alles van vanilla heeft + meer?
vooral die ads op piratebayquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen hierom al zou ik AdBlock aanzetten..
Rot eens op met je Spotify shit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef tuut-chips het volgende:
Wolf, an album by Tyler, The Creator on Spotify.
eerrrggg dope, stukken beter dan goblin
neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Rot eens op met je Spotify shit.
Ik ging mn economie docent laten zien hoe je iets moest downloaden van TPB, gaf ik m wat proxy's..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
bok zelf opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Rot eens op met je Spotify shit.
Ja kijk hoe vaak hij Spotify linkjes plaatst..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:50 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
bok zelf op
tuut; die werkt trouwens niet
misschien 4 of 5 keer in de afgelopen week en anders nooitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja kijk hoe vaak hij Spotify linkjes plaatst..
als PI hoeven sowieso niet serieus genomen te worden
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
misschien 4 of 5 keer in de afgelopen week en anders nooit
en mensen met [ afbeelding ] als PI hoeven sowieso niet serieus genomen te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |