herkenbaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of nee belastingaangifte
qftquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Google eens niet zovaak op aziatische sletjes dan. Zijn gewoon googleads hoor!
Misschien je vader wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:28 schreef bobbernaut het volgende:
Maar ik krijg ook Bijenkorf ads en ik kom echt nooit op de Bijenkorf site, en ik zoek niet naar aziatische snollen, ik hou niet zo van aziatische snollen.
En met adblock gaat FOK! janken..
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ah nice
Moet je morgen maar ff op steam zeggen wanneer het erop staat dan kom ik ff spelen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moest hard lachen
Ja wordt tof denk ik even context:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ah nice
Moet je morgen maar ff op steam zeggen wanneer het erop staat dan kom ik ff spelen
Dat moment waarop ze heel langzaam voorover klapt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moest hard lachen
Paaseitjes met 2 papiertjes. Bahquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Paalei papiertjes die per ongeluk nog op je ei zitten en in contact komen met je vulling![]()
![]()
Ja, lijkt bijna of je een blik ziet van 'oh shit'quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat moment waarop ze heel langzaam voorover klapt.
Doe link danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat marktplaatstopicMalloten
Kijk maarrrrrrquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat marktplaatstopicMalloten
l4d2 wel zin in, vraag anders piekartz ook voor helms deepquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:18 schreef tuut-chips het volgende:
Iemand interesse om L4D2/TTT te spelen ofzo?
true man; dat had ik ook toen ik 'm keek.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Vage trieste kutfilm dat cloud atlas.
Doet mij denken aan zon gast die ik ken: Vandaag weer bulken l. Zulke dingen maar hij is nog echte ecto. Wel minder dan mij hihiquote:
Raadpleeg de catalogus van Nickelson, staan genoeg vuilniszakken in voor ieder wat wilsquote:Op zondag 31 maart 2013 01:33 schreef d4v1d het volgende:
Geen zin om een nieuw topic aan te maken hier ergens op FOK!
Als je een vuilniszak wilt waar een persoon (1.70) inpast, hoeveel liter moet die zak dan zijn?
250-400 L ?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:33 schreef d4v1d het volgende:
Geen zin om een nieuw topic aan te maken hier ergens op FOK!
Als je een vuilniszak wilt waar een persoon (1.70) inpast, hoeveel liter moet die zak dan zijn?
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Raadpleeg de catalogus van Nickelson, staan genoeg vuilniszakken in voor ieder wat wils
Ey plex, zie ze flippen in het Chinese Webshop topic danquote:
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:34 schreef shaderon het volgende:
Vrolijk pasen swagga boiis in dez0n topique
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 12:50:08 ]
Het zijn iets van 6 "losse" verhalen waar een verband tussen zit, maar het verband is zo obvious dat je als kijker niet serieus genomen voelt, tenminste dat had ik. De film wil je slim laten voelen als je het snapt of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:23 schreef MineraalWater het volgende:
Wat is er triest aan? Heb hem niet gezien
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:22 schreef Ame_thyst het volgende:
parkeerwachters die mensen gaan beboeten voor een kerk op pasen
In elkaar rammen met het heilige woord zeg ik je
Als je hem co-op wil spelen moet je het zeggenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:56 schreef d4v1d het volgende:
Saints row the third is echt fucking vet.
Zit je in zo'n type auto die je oma had kunnen kopen een heel swat team / leger neer te schieten met een rocket launcher
Komt later, anders zal ik sowieso wel even mijn skype dm'en. maar ik wil eerst wat verder in de singeplayer komen :pquote:Op zondag 31 maart 2013 16:40 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als je hem co-op wil spelen moet je het zeggen![]()
Heb het spel nog niet echt gespeeld
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Komt later, anders zal ik sowieso wel even mijn skype dm'en. maar ik wil eerst wat verder in de singeplayer komen :p
het was voor mij wat TE van kijk mij eens artistiek anders zijn met mijn stomvervelende jazzy loopjes die eigenlijk helemaal niet origineel zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:47 schreef MineraalWater het volgende:
Sos wat vond jij nu niet zo goed aan Jamie cullum?
Ohja, Iemand die hier naar north sea festival gaat ? zal wel niet
Hm ja, Ik vind het wel leuk klinken opzig, maar ik zou niet een heel album van hem achter elkaar spelenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
het was voor mij wat TE van kijk mij eens artistiek anders zijn met mijn stomvervelende jazzy loopjes die eigenlijk helemaal niet origineel zijn.
Zat te denken om zondag te gaan, maar Springsteen speelt dat weekeinde ook in Rome en op Rock Werchter. Lastig, lastig.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:47 schreef MineraalWater het volgende:
Sos wat vond jij nu niet zo goed aan Jamie cullum?
Ohja, Iemand die hier naar north sea festival gaat ? zal wel niet
Zondag komt sting daar.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Zat te denken om zondag te gaan, maar Springsteen speelt dat weekeinde ook in Rome en op Rock Werchter. Lastig, lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |