zwarte magie denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:42 schreef shaderon het volgende:
[..]
hoe kan ftb saaier zijn dan vanilla als het alles van vanilla heeft + meer?
vooral die ads op piratebayquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen hierom al zou ik AdBlock aanzetten..
Rot eens op met je Spotify shit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef tuut-chips het volgende:
Wolf, an album by Tyler, The Creator on Spotify.
eerrrggg dope, stukken beter dan goblin
neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Rot eens op met je Spotify shit.
Ik ging mn economie docent laten zien hoe je iets moest downloaden van TPB, gaf ik m wat proxy's..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
bok zelf opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Rot eens op met je Spotify shit.
Ja kijk hoe vaak hij Spotify linkjes plaatst..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:50 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
bok zelf op
tuut; die werkt trouwens niet
misschien 4 of 5 keer in de afgelopen week en anders nooitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja kijk hoe vaak hij Spotify linkjes plaatst..
als PI hoeven sowieso niet serieus genomen te worden
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
misschien 4 of 5 keer in de afgelopen week en anders nooit
en mensen met [ afbeelding ] als PI hoeven sowieso niet serieus genomen te worden
Ik zeg niet dat ik het vervélend vind, ik zeg alleen dat mensen je door je combinatie vanquote:
jij bent hardquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef bobbernaut het volgende:
Ik troll toch alleen maar op FOK!, behalve als ik een andere PI neem, dan is t serieus
waar is die foto van die griet in zwarte pantys genomen?quote:
Nee hij heeft het weer Torchcraft genoemdquote:
welke foto?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waar is die foto van die griet in zwarte pantys genomen?
broekzakpaste.. Sry.quote:
3 keer gespeeld. 3 keer bestolen gegriefd of iemand die 3 blokken bij je vandaan een huis gaat bouwen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Wel leuk dat het zo actief is natuurlijk. Op het verhoogde risico van stelen/griefen na dan.
Ja hij maakt superveel geld volgens mijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Wel leuk dat het zo actief is natuurlijk. Op het verhoogde risico van stelen/griefen na dan.
Ja, maar dat zegt niets. Op ftb ben je ook gegriefd en genukedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
3 keer gespeeld. 3 keer bestolen gegriefd of iemand die 3 blokken bij je vandaan een huis gaat bouwen.
mjah, maar huis staat er staat er inmiddels weer. Lab is volgende project.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niets. Op ftb ben je ook gegriefd en genuked
Ik vind FTB echt heel erg kutquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Kom gewoon bij shaderon spelen dan. Lekker rustig, leuke mods.
hey penis in welke wold zit jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:32 schreef tuut-chips het volgende:
http://www.torchcraft.nl/index.php/pages/doneren
MEEN JE DEZE
survivalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
hey penis in welke wold zit je
uu matter kopen typ 237482paashaas837492432driequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Heb maar 189 stacks UU matter nodig op ftb. is maar 12096 miljoen EU.
die chat is echt geen kaas van te makenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef MineraalWater het volgende:
Berend baat in kaviaar zegt die power hahaha
Chunkloader, dat generaten gaat wel door zonder online te zijn. Mijn chest kan 2 miljard items houden dus hoef me geen zorgen te maken voor overvolle chestsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
uu matter kopen typ 237482paashaas837492432drie
ze hebben een nieuwe wereld, 95% zijn echt van die 12 jarige noob huisjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Ben er geloof ik paar keer online geweest, hoop mooie gebouwen wel. Maar had niet echt zin om iets te bouwen.
Oh dat is wel minder dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:40 schreef shaderon het volgende:
[..]
ze hebben een nieuwe wereld, 95% zijn echt van die 12 jarige noob huisjes
ga die haye steeds /msg sturenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef MineraalWater het volgende:
Berend baat in kaviaar zegt die power hahaha
bobber is meer zo'n gast die die anonymous client installeert en zichzelf dan uber hacker vindtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef shaderon het volgende:
[..]
geen idee, hij heeft het altijd over hacken enzo
en bobber heeft die swag
quote:
Nee?quote:
Nee?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef shaderon het volgende:
[..]
geen idee, hij heeft het altijd over hacken enzo
en bobber heeft die swag
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:27 schreef MineraalWater het volgende:
Yo remy, Morgen krijgen wij een nieuwe gamemode, Lijkt een beetje op TTT maar is niet zo'n massacre simulator.
hahahahah ik lig in een deuk die zinquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:49 schreef bobbernaut het volgende:
Als die server nou met goede MC'ers was, dan had ie t echt gemaakt weet je, nu is het al om 9 uur "joo gaste mot slape van mn kkr moeder laterzzz"
Het wordt nu helemaal verpest zoals BANJOOOO en DUSDAVIDquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:50 schreef Curlbrah het volgende:
nja; minecraft is vooral bevolkt met kids nu. De meeste ouderen zijn al doorgegaan naar andere games.
Al die vloggers..quote:
wiesdaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef tuut-chips het volgende:
Milan banjomovies en dusdavid
Suicidaldutchie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |