Jou zou ik gewoon raken, veel meer dan trekken alleen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
En mij weer niet heh? Je trekt de andere mods weer voor.
Dat raakt me.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jou zou ik gewoon raken, veel meer dan trekken alleen.
Vertrek jij eens heel gauw uit dit topic?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:49 schreef -supergirl- het volgende:
Smurf is een leuk woord. Smurfsmurfsmurf. Echt smurftastisch!
Zij is 12, ze begrijpt seks nog niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vertrek jij eens heel gauw uit dit topic?
Zij is 12, wat is dit?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zij is 12, ze begrijpt seks nog niet.
Toen ik haar in dit topic zag posten, trok mijn gezicht wit weg.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zij is 12, ze begrijpt seks nog niet.
Hmm, een wit gezicht hè?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toen ik haar in dit topic zag posten, trok mijn gezicht wit weg.
Ik trek het niet meer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:18 schreef Rodawa het volgende:
Blijkbaar was mijn reactie een boner killer.
Wat een slappe zooi heb je d'r van gemaakt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:18 schreef Rodawa het volgende:
Blijkbaar was mijn reactie een boner killer.
Dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:41 schreef Monopoly het volgende:
LH is vrouwe Hork aan het batsen in haar slaap.
Ik hoop maar niet dat zij hem heeft afgewezen en dat hij nu zachtjes snikkend zit te fappen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:41 schreef Monopoly het volgende:
LH is vrouwe Hork aan het batsen in haar slaap.
Zolang hij maar over dolfijnen fantaseert.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat zij hem heeft afgewezen en dat hij nu zachtjes snikkend zit te fappen.
Boh. Dolfijnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang hij maar over dolfijnen fantaseert.
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:45 schreef Bitterlemon het volgende:
Fopje.
Onze liefde begon al ver voor de legendarische schimmelpot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:37 schreef Moira. het volgende:
Dan zal ik hier nog wel even om het hoekje komen kijken om NOG meer liefde te verspreiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vraag geen geld. Iedereen mag mij misbruiken voor eigen genot.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:37 schreef Rodawa het volgende:
Nooit gedacht dat Fopje het hoertje van FOK! zou worden.
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vraag geen geld. Iedereen mag mij misbruiken voor eigen genot.
De natte droom van iedere FOK!ker.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vraag geen geld. Iedereen mag mij misbruiken voor eigen genot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |