SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat geruststellend.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Appje van mn zoon: mama ik ben een uurtje later thuis, we moeten even een paar meiden thuis brengen. Ze wonen in Dordrecht. En nee, ik ben niet verliefd, ik ga geen seks hebben en als ik dat wel doe dan veilig! Kus!
Daarom leen ik die van m'n zusje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet bang dat je camera kapot gaat?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil nu al samen een homemade filmpje maken?
Ja die gaat batsen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Appje van mn zoon: mama ik ben een uurtje later thuis, we moeten even een paar meiden thuis brengen. Ze wonen in Dordrecht. En nee, ik ben niet verliefd, ik ga geen seks hebben en als ik dat wel doe dan veilig! Kus!
Dat is waar, yolo enzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom leen ik die van m'n zusje.
[..]
Waarom niet?
Goed plan welquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die gaat batsen.
Way to go Huppelkind
Echt hequote:
Neuh, ik vertrouw hem en heen en weer naar Dordt is inderdaad een uurtjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die gaat batsen.
Way to go Huppelkind
Is de fles al leeg?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:23 schreef Samzz het volgende:
Seks op de fiets, come on move your body! Ooooheeeeooooooh Eeeeehoooo!
Ze zijn met de autoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:23 schreef Samzz het volgende:
??quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:23 schreef Samzz het volgende:
Jij wacht het moment dat je kans maakt af?quote:
Heeft ze zo'n grote wijnkelder dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wacht het moment dat je kans maakt af?
Jij kan zo naar de Skihut.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:23 schreef Samzz het volgende:
quote:
Nee, joh. Twee glazen, daar is het bij geblevenquote:
Seks op de auto! Come on move your body! Oooooooheeeeeooooooo eeeeeehooooo!quote:
Kloptquote:
In de auto kan ook nogquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, joh. Twee glazen, daar is het bij gebleven.
[..]
Seks op de auto! Come on move your body! Oooooooheeeeeooooooo eeeeeehooooo!
[..]
Klopt.
Truequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet weten waar je kansen liggen he
Het bekt toch niet lekker. Ik houd het bij de fiets.quote:
Ik vind die lage dunk van jezelf best wel schattigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet weten waar je kansen liggen he
Hij gebruikt mijn fiets altijd. Die heeft een fietsmandjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het bekt toch niet lekker. Ik houd het bij de fiets.
Schattigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die lage dunk van jezelf best wel schattig.
Voor een jongedame voorop?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gebruikt mijn fiets altijd. Die heeft een fietsmandje
Is er ook een negatief schattig?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, positief schattig.
Ja dat ben ik natuurlijk ook wel.
Als ze niet te zwaar is kan dat best welquote:
Maar intonatie is best lastig overbrengen/horen via geschreven tekstdingzooiquote:
In dit geval was het 'schattig-je-bent-net-een-puppy'.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar intonatie is best lastig overbrengen/horen via geschreven tekstdingzooi
Een Baas alziend dat voorelkaarkrijgtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze niet te zwaar is kan dat best wel
quote:
Afgesproken werk dit?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval was het 'schattig-je-bent-net-een-puppy'.
Ik ben wel zindelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval was het 'schattig-je-bent-net-een-puppy'.
Kan je deze tekst even door een decoder halen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een Baas alziend dat voorelkaarkrijgtmokkeltje in mams' mandje
Daar gaat het dan ook vaaaaaaaaaaak misquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar intonatie is best lastig overbrengen/horen via geschreven tekstdingzooi
Echt hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar gaat het dan ook vaaaaaaaaaaak mis
Ja zo gaat je goed gemutste avond ineens over in een kutavondquote:
What happened babe?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zo gaat je goed gemutste avond ineens over in een kutavond
Alleen maar omdat iemand even of niet antwoord of het verkeerd opvat
En ik maak me zorgen om mijn dinnetje![]()
Alziend = als iequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je deze tekst even door een decoder halen?
GOEDMANquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
21 fout op een proef examen van 65 vragen
Ik bekijk nu de eisen, tering je mag veel fout hebbenquote:
quote:Het theorie-examen bestaat uit twee delen.
1. Gevaarherkenning. Je krijgt 25 vragen over gevaarherkenning. Je hebt 8 seconden de tijd om een vraag te beantwoorden. Dit lijkt kort, maar straks op de weg moet je vaak nog sneller beslissen! Je moet van Gevaarherkenning 13 vragen of meer goed hebben.
2. Verkeersregels en verkeersinzicht. Je krijgt 30 vragen over Verkeersregels en 10 vragen over Verkeersinzicht. Je moet van Verkeersregels en Verkeersinzicht 35 vragen of meer goed hebben.
Ik heb ook whatsapp, je kan me bellen, je kan dm/pm sturen, ik heb nog email en facebook ook!!quote:
Trustenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:46 schreef fietsie het volgende:
Ik ga bedjetoe. Veel plezier nog @ allen
Nou down is een groot woord hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook whatsapp, je kan me bellen, je kan dm/pm sturen, ik heb nog email en facebook ook!!
Niet zozeer dat ik nieuwsgierig ben maar ik zie je niet graag down
Succesquote:
de couchquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:55 schreef Samzz het volgende:
Wie of wat ben ik eigenlijk aan het casten?
je kent de casting couch niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:55 schreef Samzz het volgende:
Wie of wat ben ik eigenlijk aan het casten?
Die heb ik net!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vertel eens, wat zijn je sterke punten?
Jawel. Doet niets af aan de vraag, tochquote:
En bedanktquote:
Ik dacht dat je niet wist wat het was, my bad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Doet niets af aan de vraag, toch?
Ze heeft er zelfs tweequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vertel eens, wat zijn je sterke punten?
Hallo, ik ben hups en mijn pluspunt is dat ik flink kan zuipen.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo, ik ben hups en mijn pluspunt is dat ik flink kan zuipen.
AA here I come!
Iemand moet het doen hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo, ik ben hups en mijn pluspunt is dat ik flink kan zuipen.
AA here I come!
Waarheid.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet wist wat het was, my bad.
Maar om op je vraag terug te komen, jij wilde een homemade filmpje gaan maken he.
Jouw mama is eng!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie je al zo aankomen bij m'n ma
quote:
Lach maar jullie!!quote:
Hee, jij ging je kwaliteiten bewijzen, waar heb ik dan acteurs voor nodigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je wil dus niet van tevoren de acteurs casten?
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, jij ging je kwaliteiten bewijzen, waar heb ik dan acteurs voor nodig?
Jij bent sowieso heetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
ik zit in mijn hempieik heb het echt WARM pffff
klote thee
Ik heb het ook warm, iddquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
ik zit in mijn hempieik heb het echt WARM pffff
klote thee
Geen walk-in?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Wie pakt er even voor mij een biertje uit de koelkast?
Ik heb bier gepakt voor je, waar blijf je?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Wie pakt er even voor mij een biertje uit de koelkast?
Pa was groot Kiss fanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef Samzz het volgende:
I was made for lovin' you baby, you were made for lovin' me.
Ik mag niet meer rijden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb bier gepakt voor je, waar blijf je?
[..]
Pa was groot Kiss fan![]()
Op zn steen staat "You were made for loving us"
Gaafquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb bier gepakt voor je, waar blijf je?
[..]
Pa was groot Kiss fan![]()
Op zn steen staat "You were made for loving us"
En zie hier het enige voordeel aan een kindquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit gaat het me lukken om mijn katten te trainen.
Net zoals die reclame dat die hond bier uit de koelkast paktquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zijn al druk bezig om het petekindje van mijn maat op te voeden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zie hier het enige voordeel aan een kind
hmm.... bierhalsbandje?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sheldon kan datquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm.... bierhalsbandje?
Had je dan niet beter een groter ras kunnen nemenIk zie sheldon nog niet met een fustje rondlopen
1 flesje moet lukken toch.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm.... bierhalsbandje?
Had je dan niet beter een groter ras kunnen nemenIk zie sheldon nog niet met een fustje rondlopen
Ik heb geen tap meer ter beschikking hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O tof ..... Royco wanneer mogen we bij jou het fustje brengen????
Ik ben bang voor zondagquote:
oke.... mini kratje danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen tap meer ter beschikking he
Dat jij zo evil bent die kikkerdingen te halenquote:
Ohquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij zo evil bent die kikkerdingen te halen
Nee, niet eensquote:
Nee dat doe ik wel een keer als je het niet verwacht.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij zo evil bent die kikkerdingen te halen
Klootzakquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik wel een keer als je het niet verwacht.
En ik mag langskomen dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra ik weer een plekje voor mezelf heb volgt er weer een housewarming.
Neem gelijk een slof sigaretten meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik wel een keer als je het niet verwacht.
Die kans bestaat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, niet eens![]()
Wij worden gewoon kampioen
Je kent mequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neem gelijk een slof sigaretten mee
Of anders?quote:
Ik zit zo'n beetje de hele week vol.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zin om naar de bioscoop te gaan van de week?
GI Joequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit zo'n beetje de hele week vol.
Welke film wilde je naar toe?
Blufquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel andere dingen die ik zondag mee kan nemen
Roy dan gaan we naar Pathe Amsterdam en nemen we Lola ook meequote:
Deze week zit ik volquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy dan gaan we naar Pathe Amsterdam en nemen we Lola ook mee
Bewijs maar dat ik het mis hebquote:
En ik danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy dan gaan we naar Pathe Amsterdam en nemen we Lola ook mee
Volgende week?quote:
Sowieso durf ik niet meer in Apeldoorn te komen dus jou ophalen is al geen optiequote:
Wist je dat mijn tante (moeder van die kakkerlak) 2 straten verderop woont?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso durf ik niet meer in Apeldoorn te komen dus jou ophalen is al geen optie
Jouw familie wordt met de seconde engerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wist je dat mijn tante (moeder van die kakkerlak) 2 straten verderop woont?
Ik ben bang dat ik dan op een graf zitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
Doe zaterdagavond de 6e dan ben ik toch al in A'dam
Ik merk hetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw familie wordt met de seconde enger
Op? Vind je dat niet een beetje aso?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan op een graf zit
Uhm ja en nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op? Vind je dat niet een beetje aso?
Daar zit wat inquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ja en nee.
Mn pa overleed in de nacht van 6 op 7 april dus dan wil ik naar zijn graf. Het pad bestaat uit schelpjes, boven het graf is gras. Mijn bips wil liever gras dan schelpjes
Wat knapquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
Het is al bijna 12 uur en ik ben nog niet in slaap gevallen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff ik weet het nog goed.
Ik was vanuit het ziekenhuis naar Ez gevlucht, ik kon het niet aan.
s' Avonds was ik door Purmerend gaan wandelen en op een gegeven moment had ik de behoefte om een foto op FB te zetten met de tekst: ga maar.
Of iets dergelijks.
10 minuten later belde mn ma om te zeggen dat mn pa 10 minuten eerder was overleden. Alsof ik het wist!! Gewoon precies op het tijdstip van overlijden een foto uploaden met die tekst
Ja he.quote:
Wow, dat is bizarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff ik weet het nog goed.
Ik was vanuit het ziekenhuis naar Ez gevlucht, ik kon het niet aan.
s' Avonds was ik door Purmerend gaan wandelen en op een gegeven moment had ik de behoefte om een foto op FB te zetten met de tekst: ga maar.
Of iets dergelijks.
10 minuten later belde mn ma om te zeggen dat mn pa 10 minuten eerder was overleden. Alsof ik het wist!! Gewoon precies op het tijdstip van overlijden een foto uploaden met die tekst
Ik slaap de hele week al rond half 10quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat knap
Ik neem een finimal c bruis
en dan ga straks mijn bedje in
Lag ik er maar naastquote:
Alsof ik die pics zou delen met jouquote:
Zo flauw hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik die pics zou delen met jou
Is wel heet, hoorquote:
Heet jij Hupsquote:
Sommige dingen moet je prive houden! Naaktpics van Samzz bijvoorbeeldquote:
Als jij dat wilquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel heet, hoor.
[..]
Heet jij Hups?
Niks mis met heetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel heet, hoor.
[..]
Heet jij Hups?
quote:
quote:
Geweldigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wanhopig op een heel nieuw niveau
En dat terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet ben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wanhopig op een heel nieuw niveau
Daar krijg ik altijd honger vanquote:
Je weet wel tegen wie je het nu hebt he?quote:
Ik heb het dan ook over mezelf.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wel tegen wie je het nu hebt he?
Ik ook. Vooral vervelend als je op een feestdag thuis zit, niet hebt ingekocht en de winkels zijn niet openquote:
Ja dat is klote.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral vervelend als je op een feestdag thuis zit, niet hebt ingekocht en de winkels zijn niet open.
Dude!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In geval van Hups: zin om iets te bestellen bij thuisbezorgd.nl
Genieten natuurlijk!!quote:
\Ik ga binnenkort maar even rattengif halen voor de volgende keer dat jij langs komtquote:
Behalve wat betreft voetbal ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Genieten natuurlijk!!
Dat lukt in Amsterdam beter dan in Rotterdam
Laat hem zelf koken, de ondankbare hond.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
\Ik ga binnenkort maar even rattengif halen voor de volgende keer dat jij langs komt
Vind je dat wel zo'n goed idee?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
\Ik ga binnenkort maar even rattengif halen voor de volgende keer dat jij langs komt
Ik ben bang dat hij mn huis in de fik zetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat hem zelf koken, de ondankbare hond.
Rattengif of pijnlijke marteling te beginnen bij je kruis!!quote:
Coolquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA
En deze gast staat in het voorprogramma
Doe dan maar de rattengif. Maar je weet wel dat je dan opgescheept zit met m'n ma?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij mn huis in de fik zet
[..]
Rattengif of pijnlijke marteling te beginnen bij je kruis!!
Kies!!
En het verschil met nu is?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cool
[..]
Doe dan maar de rattengif. Maar je weet wel dat je dan opgescheept zit met m'n ma?
Painfull death it isquote:
Kroten!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:02 schreef Royco1 het volgende:
Zij kan zelfs rode bieten er lekker uit laten zien
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:02 schreef Royco1 het volgende:
Zij kan zelfs rode bieten er lekker uit laten zien
Stalker van vroeger?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand op FB die mij kent van vroeger, goed ook nog.
Geen idee wie hij is
Ik heb gewoon bier hoorquote:
Geen idee wie het isquote:
Heel apartquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee wie het is![]()
Maar hij kent mij echt te goed![]()
Ik word bang
Neuh hij komt uit een periode van mijn leven wat ik probeer te vergetenquote:
Blocken dus!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh hij komt uit een periode van mijn leven wat ik probeer te vergeten
Neuh, hij is wel lekkerquote:
Ja grote kans dat die dus ook wel komtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
Lola! Die dude heeft ook meegedaan in een van WOTE hun nummers
Beet hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Hoe noemen vissers het als ze beet hebben?
Ik heb beetquote:
Boh, zo jammer dat er geen kaarten meer warenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja grote kans dat die dus ook wel komt
Leuk uitziende manquote:
Van vroegerquote:
Nou als dat geen batsen gaat worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn wijffie, ik ken jou nog van de aussies en nikes maar die foto van jou in jurkje en pumps!!
Ja next time!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boh, zo jammer dat er geen kaarten meer waren
Niet nu direct johquote:
20 minutenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja next time!!!
Oh en deze is gewoon grappig![]()
I hope so!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja next time!!!
Oh en deze is gewoon grappig![]()
Geweldigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen het eerste gesprek hoor 1e 4 minuten ongeveer
Weltruste Lolaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Maar ik ga mijn bedje in schatjes![]()
Slaap lekker mooierdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Ik ben gewoon goedquote:
en hoe was jullie avond?quote:
Die waren 10 jaar geleden nog niet genoeg hoorquote:
Dus jouw standaarden zijn zo laag dat als je tetten hebt dat dat genoeg is? Ik ken genoeg mannen met tetten.. Ik zie mogeljkheden.quote:
Ik heb een date gescoordquote:
Niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die waren 10 jaar geleden nog niet genoeg hoor
relaxing.. Lekker geschilderdquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus jouw standaarden zijn zo laag dat als je tetten hebt dat dat genoeg is? Ik ken genoeg mannen met tetten.. Ik zie mogeljkheden.
foto, naam, geboortedatum en pincode?quote:
Nah ik ken die gozer al zo'n 14 jaar, althans hij kent mij.quote:
op een doekquote:
Die mag jij hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus jouw standaarden zijn zo laag dat als je tetten hebt dat dat genoeg is? Ik ken genoeg mannen met tetten.. Ik zie mogeljkheden.
DMquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
foto, naam, geboortedatum en pincode?
Dan was vast de situatie andersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik ken die gozer al zo'n 14 jaar, althans hij kent mij.
Als mn tetten genoeg waren geweest dan had ik hem allang in mn nest gehad hoor
nee, dank je, ik ga niet meer voor ietsquote:
een schaap. Alweer.quote:
Ja,we waren zo'n 11 jaar jongerquote:
Alle mannen zijn klootzakken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dank je, ik ga niet meer voor iets
Haar fb!!quote:
op mn facebook. Ik snap niet hoe ik dat met mn ipad zo kan uploaden enzo. Geen zin in om uit te zoeken ook nietquote:
bijna allemaal jaquote:
Heb ik niet. Tijd om op CIA-agent te spelenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op mn facebook. Ik snap niet hoe ik dat met mn ipad zo kan uploaden enzo. Geen zin in om uit te zoeken ook nietmisschien dat hups het wil doen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op mn facebook. Ik snap niet hoe ik dat met mn ipad zo kan uploaden enzo. Geen zin in om uit te zoeken ook nietmisschien dat hups het wil doen
have funquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik niet. Tijd om op CIA-agent te spelen
Is geschilderd door GvsE, wat dacht jij dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft een samengeknepen billen gezicht
vind ie fijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft een samengeknepen billen gezicht
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA
En deze gast staat in het voorprogramma
quote:
ben je nu blij?quote:
Binnenbroekse zaadlozing en alquote:
arme mama die dat weer moet wassenquote:
Nooit zo'n last vanquote:
Zijn mama verdient dat!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
arme mama die dat weer moet wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |