Das wel heel ergquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarem... Jongens uit mijn klas wonen echt in een slettendorp. Die hebben geloof ik van 2 of 3 meisjes allemaal naaktfoto's. Die sturen ze dan naar hun vriendje, dan gaat het uit, en hup.. het hele dorp heeft ze![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... kreeg net een hele set in groeps-chat.. inclusief filmpjes.. :")
Neeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... ze stopte er iets in... een kledingroller ofzo..
Oh myquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... kreeg net een hele set in groeps-chat.. inclusief filmpjes..
En Bloed en zweet tranen kijken en een kledingroller op suggestieve plekken stoppen en dit tafereel ook nog filmen?quote:
Whatsapp groepsgesprek, BZT én EDN kijken en meepraten op FOK! en Facebook chatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
En Bloed en zweet tranen kijken en een kledingroller op suggestieve plekken stoppen en dit tafereel ook nog filmen?
Topquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Whatsapp groepsgesprek, BZT én EDN kijken en meepraten op FOK! en Facebook chat
Ook leukquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
TopIk zit te wachten tot H eindelijk is afgewerkt
Die Fiep werkt de hele Pasen natuurlijk..
Ja ik ben het er echt niet mee eens maar achquote:
Tsjah... Wil het hier wel neerzetten, maar lijkt me niet zo'n strak planquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:37 schreef Lutte het volgende:
Je maakt ons verder niet nieuwsgierig of zo.
dooorrrstuuureeeenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsjah... Wil het hier wel neerzetten, maar lijkt me niet zo'n strak plan
Doe ik niet aan, edn kijken, FOK!en, drie prijsvragen maken, en Luigi's Mansion 2 spelen.quote:
Mot je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |