SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die nieuwe Kurt Vile echt zwaar tegenvallen trouwens. Vooralsnog een hele anonieme plaat.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Veel meer indie wordt het inderdaad niet, Moody!Er gebeurt niet echt iets boeiends op he? Klinkt heerlijk hoor, daar niet van. Maar ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die nieuwe Kurt Vile echt zwaar tegenvallen trouwens. Vooralsnog een hele anonieme plaat."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Luister nu. Heel goed jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef Moody het volgende:
Nog een artiest die ik (we?) hebben gemist; Matthew E White
Nicht schlecht toch?
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Veel meer indie wordt het inderdaad niet, Moody!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ons Peter niet voor de gek houden, waarschijnlijk leest hij zelfs op alle fora mee
![]()
Nee, over die bierregel.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat die titel ook over de band of alleen die regel in de OP? Zit het nu niet te luisteren, Game of Pricks klonk niet onaardig. Maar ik zie dat ze een stuk of 20 albums hebben, welke is nu een aanrader om mee te beginnen of maakt dat niet uit?
Is leuke, al is het een wat rare, plaat! Ik twijfel nog of ik ze wellicht ga zien in de Melkweg. Net een tikkeltje duur.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:05 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik weet niet hoe lang ie al uit is, maar zodra de zon weer begint te schijnen zal het Parov Stelar Trio flink wat gedraaid worden hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:09 schreef Maxerazzi het volgende:
Laat ik maar voor wat opschudding zorgen hier: zowel de nieuwe van The Knife als van James Blake doen mij helemaal niets.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |