Gefeliciteerd met je aankoop. Laat ons nu met rust wil jequote:
heeft mijn moeder, lekker simpelquote:
meldt! Wel overwogen. En toen kwam Sony met nieuwe xperiasquote:
Dit is trouwens ook opgelost. Een fabrieksreset gedaan en sindsdien niet meer voorgekomenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:17 schreef S-RS het volgende:
Alleen twee dingen vallen me op:
- Het percentage van de accu verdwijnt regelmatig
- M'n led knippert niet altijd ben een nieuw bericht. Volgensmij is dat probleem alleen bij whatsapp.
Ik zit nog altijd te wachten tot wanneer de zwarte weer terug beschikbaar komt...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:34 schreef Leandra het volgende:
Zojuist de DK26 besteld, ben benieuwd wanneer hij aankomt....
Ik heb ook een witte telefoon, dus ik wilde sowieso een witte.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:54 schreef SToRM81 het volgende:
De Z past inderdaad prima in de broekzak.
[..]
Ik zit nog altijd te wachten tot wanneer de zwarte weer terug beschikbaar komt...
Dacht dat Samsung wel een goedkopere redelijk audiofiele oplossing hadquote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb nu deze headset binnen, zodat ik een klepje minder hoef te openen. Muziek afspelen en bellen werkte gewoon goed maar ben geen audiofiel. Goedkoop puik ding.
Welke?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dacht dat Samsung wel een goedkopere redelijk audiofiele oplossing hadMaar dit ziet er ook wel aardig uit inderdaad.
72 euro bij Conrad dus (incl gratis zaklampquote:Op woensdag 3 april 2013 17:23 schreef Catch22- het volgende:
http://store.sony.com/p/S(...)es-Wireless/en/p/MW1
die is wat minder goedkoop, maar schijnt wel erg goed te zijn
Ja, zal hem even opzoeken, waar stond dat kreng ook alweerquote:
Nee, de mijne zijn spontaan weer verdwenen.quote:Op zondag 7 april 2013 11:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand hier nog barsten in het scherm?
Oh Luco, it's amazingquote:Op zondag 7 april 2013 12:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, de mijne zijn spontaan weer verdwenen.
Lolquote:Op zondag 7 april 2013 12:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, de mijne zijn spontaan weer verdwenen.
Klopt, er zijn meldingen van spontaan barsten. Volgens mij zijn de verkoopcijfers van de Z zo goed dat de aantallen nog meevallen met schade. Zou niet weten waar het aan ligt; kwaliteit van het glas is anders? Spanningen op het glas bij een beperkt aantal toestellen? Leugenaars die hem wel lieten vallen?quote:Op zondag 7 april 2013 13:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Lol
Maar las op tweakers wat berichten erover.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2202383quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:14 schreef Navida het volgende:
[..]
Nice! Heb je een linkje (xda?) voor die status bar?
Thanks, dat wist ik niet joh! Goed om te weten dat het dus niet op m'n scherm zelf zit. Ik laat hem voorlopig nog wel even zittenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:58 schreef Ener-G het volgende:
Heb je de screen protectie er nog op zitten? (met het Sony logo) die zat bij mij na 3 dagen al vol krasjes. Het eigenlijke glas eronder is veel harder.
Voor de laatste update had ik er wel meer last van, nu nog niet weer gehad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:25 schreef renwan het volgende:
Ben ik de enige die af en toe moeite heeft met chrome als ik wissel tussen mobiel netwerk en wifi?
ALs ik vam mobiel naar wifi ga krijg ik timeouts en moet ik chrome gedwongen stoppen voor ik weer verder kan
Ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef Navida het volgende:
Zit er ook zon protectie laagje op de achterkant soms? Al 3 krassen erop zitten..
Hoezo niet aan te raden?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja.
Kan er af, is echter niet aan te raden.
Kan resten achterlaten die je er moeilijk afkrijgt. en daarbij krijg je dan krassen in het glas ipv de protector.quote:
Ik trek hem er wel af als er gode protectors op de markt zijn, net als bij de voorkant. ( dus niet waarbij de frontcam en de led en dergelijke uit de protector geknipt zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:13 schreef Ener-G het volgende:
Het plastic aan de achterkant heb ik lekker laten zitten, als er daar krassen op komen boeit het me minder dan de voorkant.
dat hele shuttergeluid zodat je niet meer stiekem kunt fotos maken is nu ook achterhaaldquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:29 schreef -Mo- het volgende:
Deze week met de Xperia Z tijdje in het zwembad gedobberd. Stiekem meisjes onderwater filmen werkte goed.
Gebruik je een taskkiller ofzo? Dat je onbewust iets stopt wat de walkman nodig heeft?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:44 schreef renwan het volgende:
Iemand enig idee waarom het volume van mn walkman soms absoluut niet meer aan wil?
Na een restart werkt het dan pas weer
Goede keuzequote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
Bestelling geplaatst.
Mn 1e smartphone overigens, dus ik zal hier wel vaak komen vragen.
Link?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:29 schreef -Mo- het volgende:
Deze week met de Xperia Z tijdje in het zwembad gedobberd. Stiekem meisjes onderwater filmen werkte goed.
Ik kon het shuttergeluid op mijn (T-Mobile branded) Xperia Z ook gewoon uitzetten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat hele shuttergeluid zodat je niet meer stiekem kunt fotos maken is nu ook achterhaald
Nee, helemaal niksquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:44 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Gebruik je een taskkiller ofzo? Dat je onbewust iets stopt wat de walkman nodig heeft?
Dat was alleen bij T-mobile of niet?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat hele shuttergeluid zodat je niet meer stiekem kunt fotos maken is nu ook achterhaald
? waarom ineens ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:07 schreef Beursaap het volgende:
Hier een uitgebreide review:
http://tweakers.net/revie(...)r-dan-voldoende.html
Hier is die te koop voor 505,- http://www.phonespot.nl/t(...)&utm_content=default
Ik vind ze toch erg onafhankelijk met hun tabellen. Uit de tests blijkt dat de zwart- en witwaarde van het scherm erg slecht zijn en dan het toestel stroom slurpt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
? waarom ineens ?![]()
Ik blijf erbij dat ik niet graag reviews van tweakers.net over Sony lees. Het kan aan mij liggen maar die lui zijn standaard zo negatief over Sony.
ja. Laat ik nu net bij die pipos zitten. Heb silent camera geïnstalleerd voor 't geval dat. Maar daar krijg je stééds reclame pop-upsquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat was alleen bij T-mobile of niet?
Je kan er ook de NL software op zetten (zonder T-meuk) dan ben je de rest ook direct kwijt (en hebt sneller updatesquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja. Laat ik nu net bij die pipos zitten. Heb silent camera geïnstalleerd voor 't geval dat. Maar daar krijg je stééds reclame pop-upsReclame - prima. Alleen 't moet 't fotos nemen natuurlijk niet belemmeren. Ik betaal niet voor apps
Je moet eerst wel een backup maken van je toestel via de PC dan doe je via de officele Sony Update System (SEUS / SUS) de originele NL firmware er op zetten en dan de backup weer terug zettenquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:25 schreef Apotheose het volgende:
wat voor software is dat dan? En is dat kinderlijk eenvoudig te doen of moet ik weer alles gaan backuppen en toestanden gaan uithalen. Enige wat ik van tmobile erop moet houden is de app die me vertelt hoeveel minuten ik gebeld heb etc
bakken met geld uitgeven aan hardware, maar developers mogen niets verdienen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja. Laat ik nu net bij die pipos zitten. Heb silent camera geïnstalleerd voor 't geval dat. Maar daar krijg je stééds reclame pop-upsReclame - prima. Alleen 't moet 't fotos nemen natuurlijk niet belemmeren. Ik betaal niet voor apps
niet betalen voor apps? Pauper.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dit kan dus niet. Je moet op XDA of GoT kijken of iemand de GenericNL( of World ) firmware heeft geupload en die moet je dan installeren met Flashtool..quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je moet eerst wel een backup maken van je toestel via de PC dan doe je via de officele Sony Update System (SEUS / SUS) de originele NL firmware er op zetten en dan de backup weer terug zettenBen je als het goed is niks kwijt
![]()
T-mobile app kan je gewoon weer downloaden dan
Als ik binnenkort ergens heldere duidelijke uitleg vind zal ik het even linken
Currents, 9292ov, ns, twitter, facebook, bankieren, baconreader ;quote:Op maandag 22 april 2013 16:37 schreef Murdera het volgende:
Heb hem
Nog apps die handig zijn? Behalve whatsapp?
9292 en bankieren, goede tips!quote:Op maandag 22 april 2013 16:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Currents, 9292ov, ns, twitter, facebook, bankieren, baconreader ;
Download maar eens, je zal mij dankbaar zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
9292 en bankieren, goede tips!
Wat is currents, en wat is airdroid?
even checken.quote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Download maar eens, je zal mij dankbaar zijn.
Een dag is voor mij voldoende, ben nu slechter gewend, zeker met de accu die z'n beste tijd gehad heeft. Vergeet niet dat 't een 5 inch 1080p scherm is. Dat lust wel een beetje prik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:58 schreef xminator het volgende:
Kijkhoeken zijn gewoon normaal en je kijkt toch recht naar je scherm. Scherm is wel mooi. Batterij is wel snel leeg, maar ik heb begrepen dat het normaal is voor faildroid phones.
Dat zou je aan m'n ringmaat niet zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:09 schreef xminator het volgende:
Misschien zo een oplader dock, maar dat is imo meer een gimmick en gemaakt voor fatso's met veels te dikke tengels die dat accuklepje niet openkrijgen.
Lijkt me wel beter voor het klepje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:09 schreef xminator het volgende:
Misschien zo een oplader dock, maar dat is imo meer een gimmick en gemaakt voor fatso's met veels te dikke tengels die dat accuklepje niet openkrijgen.
Een goedd 32gb microsd kaartje is wel handig en eventueel een case.
Mja, wat is een dag? Voor de een is dat 2 uur schermtijd voor de ander 4 uur.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een dag is voor mij voldoende, ben nu slechter gewend, zeker met de accu die z'n beste tijd gehad heeft. Vergeet niet dat 't een 5 inch 1080p scherm is. Dat lust wel een beetje prik.
Meh, heb in het verleden 2 telefoontjes gehad (samsung en sony) die ook klepjes hadden. Die klepjes zijn jaren later nog steeds intact, daarbij waren die klepjes van nog lagere kwaliteit imo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:24 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat dat klepje niet meer afsluit als je hem elke dag open en dicht doet, dus ik haal er wel 1
de water stromingen?quote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Download maar eens, je zal mij dankbaar zijn.
ja, maar die waren vast niet waterdicht.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Mja, wat is een dag? Voor de een is dat 2 uur schermtijd voor de ander 4 uur.
[..]
Meh, heb in het verleden 2 telefoontjes gehad (samsung en sony) die ook klepjes hadden. Die klepjes zijn jaren later nog steeds intact, daarbij waren die klepjes van nog lagere kwaliteit imo.
Wabliefquote:
Ja, maar de XZ heeft die klepjes voor een speciale functie. Dus de verwachting is dat het ook kwalitatief beter gemaakt is (vind het ook zo aanvoelen).quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja, maar die waren vast niet waterdicht.
Dan moet ik even verder zoeken naar de juiste.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:16 schreef xminator het volgende:
[..]
WabliefIs gewoon een handige nieuwsapp, alle sites in één.
waar bestel je hem?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:18 schreef Catch22- het volgende:
Nouja have it your way, ik neem die dock
Have it your wayquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:18 schreef Catch22- het volgende:
Nouja have it your way, ik neem die dock
Heet gewoon: Currents. Is van Google zelfquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet ik even verder zoeken naar de juiste.
pff.. 2 weken wachten, of de hoofdprijs betalen.. ik wacht sowieso wel even. En is die bluetooth/nfc remote al ergens gespot?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar bestel je hem?
http://tweakers.net/price(...)-xperia-z-black.html
www.BelSimpel.nlquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar bestel je hem?
Ik heb geruchten gehoord dat ze snel weer binnenkomen, maar die dingen zijn haast niet aan te slepen, Sony levert nauwelijks.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar bestel je hem?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:59 schreef Leandra het volgende:
Wit is bij Sony zelf trouwens gewoon op voorraad.
http://shop.sonymobile.co(...)k26-white/1272-7136/
nee hoor.quote:NIET OP VOORRAAD
Thanks! Besteld. Wel opletten, ik had bijna de oranje versie gekochtquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:42 schreef kurk_droog het volgende:
SBH20 is nu ook verkrijgbaar!
[ afbeelding ]
Thanks, direct besteldquote:
ik heb nu al een kras, dus iets van bescherming zou ik wel willen.quote:Op zondag 28 april 2013 11:53 schreef Ener-G het volgende:
Niet, voegt alleen maar bulk toe. Het rubber achtige laagje begint al wel te slijten van de hoeken en randjes, maar ik heb mn telefoon dan ook niet voor de doorverkoop.
Ja volgens mij lag het aan de dummy. Was echt geschrokken hoe lelijk alles eruitzag en was totaal niet smooth. Of ik ben gewoon verwend door de smoothness van kale android.quote:Op zondag 28 april 2013 18:24 schreef Ener-G het volgende:
Geen problemen hier, alles is nog steeds vloeiend en zippy snel
Ik heb het net gelezen idd. Ik ga eens kijken naar een video van de Z.quote:Op zondag 28 april 2013 18:55 schreef Ener-G het volgende:
Qua kaalheid is de android op een Xperia Z kaler dan alle meuk die HTC en Samsung in hun telefoons stoppen
Sony is ondertussen ook bezig met een 'vanilla' android firmware, dus compleet zonder branding, Sony apps e.d.
Hahaquote:Op zondag 28 april 2013 19:26 schreef Catch22- het volgende:
Als ik jouw homescreens zie, dan is t juist goed als jij iets niet mooi vindt
Maar heb het ook over de animaties bij een schermovergang. Precies alsof ze daar bij Sony geen zin inhadden. Maar ook dit is weer persoonlijk.quote:Op zondag 28 april 2013 19:42 schreef Catch22- het volgende:
ik vind t prima. En als het je niet aanstaat, zet je er een andere launcher op
Meestal een paar weken. Veel plezier er meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:08 schreef Rnnz het volgende:
Zojuist ook de Xperia Z besteld. Lang over getwijfeld of het deze moest worden of toch weer een Samsung (Galaxy S4), maar uiteindelijk toch hiervoor gekozen. Hopelijk gaat ie me niet teleurstellen.
Ik stap over van Vodafone naar T-Mobile, ook daar moet nog blijken of dat de juiste keuze is. In ieder geval een stuk goedkoper met die belachelijk dure abonnementen van Vodafone tegenwoordig.Heeft iemand enig idee hoe lang het overzetten van m'n nummer duurt?
Dat duurt wel lang dan, jammer. Ondertussen krijg ik wel een tijdelijk nummer toch? Ik heb weinig zin om vrienden een tijdelijk nummer te gaan geven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:11 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Meestal een paar weken. Veel plezier er mee
Bij m'n moeder duurde het wel zo lang van KPN naar Simyo. Zij kon wel zo lang haar oude nummer blijven gebruiken op de oude simkaart. Pas op de dag dat het nummer overgezet werd deed de oude simkaart het niet meerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat duurt wel lang dan, jammer. Ondertussen krijg ik wel een tijdelijk nummer toch? Ik heb weinig zin om vrienden een tijdelijk nummer te gaan geven.
Mijn Vodafone-contract heeft één maand opzegtermijn dus die eindigt op 12 juni. Tot die tijd kan ik mijn huidige simkaart gebruiken van Vodafone, daarna gaat pas m'n T-Mobile-contract in.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:49 schreef Catch22- het volgende:
Huidige sim na de portering? Dat lijkt me vreemd. Gok dat je een nieuwe krijgt met je oude nr
Nee, maar hij is al wel redelijk bekrast. Wil echter pas vervangen als ik wat anders heb. Krassen in je scherm krijg je er niet uit natuurlijk. Er zijn al wel iets van "Glass" protectors, dat lijkt wel goed.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:27 schreef WatskeZegt het volgende:
Iemand hier al de door Sony aangebrachte screenprotector verwijderd?
Ik wil hem binnenkort verwijderen namelijk.
Vind hem er dan veel strakker uitzien plus ik heb een minisculp krasje. Die dingen krassen namelijk als de ziekte..
Ik heb hier 3 screenprotectors liggen. Denk dat ik er vanavond mee aan de slag ga!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee, maar hij is al wel redelijk bekrast. Wil echter pas vervangen als ik wat anders heb. Krassen in je scherm krijg je er niet uit natuurlijk. Er zijn al wel iets van "Glass" protectors, dat lijkt wel goed.
Omdat die héél snel bekrast.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:46 schreef Catch22- het volgende:
die van sony is prima hoor, weet niet waarom je denkt dat die crappy is, maargoed.
Ja, met een mes op plastic, daarvoor heb ik geen video nodigquote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Omdat die héél snel bekrast.
Daar staat dat ding bekent om.
Iemand die een beetje om zn toestel geeft vervangt hem voor een degelijke protector.
Vind het toestel er dan ook vele malen beter uit zien, zonder dat logo
Whahaha... lol... moet ie niet nog even zeiken dat de kijkhoeken zo slecht zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Omdat die héél snel bekrast.
Daar staat dat ding bekent om.
Iemand die een beetje om zn toestel geeft vervangt hem voor een degelijke protector.
Vind het toestel er dan ook vele malen beter uit zien, zonder dat logo
Nee... hij zegt dat de kijkhoeken verbeteren ten opzichte van de telefoon met voor aangebrachte protectorquote:Op maandag 6 mei 2013 17:49 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Whahaha... lol... moet ie niet nog even zeiken dat de kijkhoeken zo slecht zijn
daar gaat het niet om nerd.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:14 schreef Slurrrrp het volgende:
Handig zeg want ik kijk ook zo vaak schuin naar mijn mobiel.
had ik ook met elke telefoon met screenprotector. Deze is beter dan de protectors die ik op andere telefoons heb gehadquote:Op maandag 6 mei 2013 20:25 schreef Navida het volgende:
Die protector van Sony vind ik ook maar niets, heb al 2 goed zichtbare krassen op de achterkant..
ditquote:Op maandag 6 mei 2013 20:32 schreef Catch22- het volgende:
Wel leuk dat iedereen de screenprotector afzeikt die anderen niet eens meeleveren.
Ok Kan dus nietquote:
Bij m'n vorige telefoons heb ik nooit een screenprotector gehad, en ook niet nodig gehad. Op het scherm zelf komen echt bijna nooit krassen tenzij je het bewust doet ofzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
had ik ook met elke telefoon met screenprotector. Deze is beter dan de protectors die ik op andere telefoons heb gehad
Wel leuk dat iedereen de screenprotector afzeikt die anderen niet eens meeleveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu zelf een protector over de protector en dat werkt prima.
Let er wel even op dat de protector van Sony er ook voor zorgt dat het scherm iets beter reageert met water op het scherm
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Heb even getwijfeld maar ik blijf eerst bij mijn Nexus en Pipo M8 pro (lijkt wel een beetje op een Sonyquote:Op maandag 6 mei 2013 23:45 schreef Catch22- het volgende:
23 mei de tablet z, iemand al plannen hem te halen?
Hoort zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:59 schreef Rnnz het volgende:
Heb zojuist eindelijk de telefoon binnen! Ziet er prachtig uit, hij ligt even aan de oplader om hem volledig op te laden. Een dingetje waar ik echter een beetje van schrok: de headphone jack ziet er een beetje gammel uit, alsof ie niet helemaal goed in elkaar zit. Is dit een bekend probleem?
Kan ook aan mij liggen overigens, zal eens kijken of ik een goede foto er van kan maken.
Edit: het lijkt of er een klein stukje zwart uit het gat steekt.
T-Mobile iSmart i150, 150 belminuten, onbeperkt sms en 1250MB internet en daarna wordt de snelheid verlaagd + toestelverzekering tegen alles. 1e 9 maanden 50% korting (betaal dan zo'n ¤35,- /maand) en daarna zo rond de ¤60,- p/maand.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef Woods het volgende:
Welk abo hebben jullie eigenlijk? Gister naar de T-shop geweest om te vragen hoe dat i-420 abo in elkaar steekt en het lijkt mij best bang for buck.
Je krijgt 420 bel/sms plus 'onbeperkt internet' wat na 1000mb/ 1 GB wordt vertraagt tot 64kb/s, daarvoor is het ook een niet al te hoge 3,4 mb/s uit mn hoofd.
Het eerste jaar ¤25 en het tweede ¤50 wat neerkomt op ~¤915. Op de site staat er opeens dat je ook maandelijks ¤10 aan verzekering kwijt bent terwijl dit niet op het foldertje stond?
Nu ik zo rondkijk heb je bij Tele2 ook mooie pakketten wat meer bij mij past, 100 bel/sms & 2500mb voor ¤32/m.
Met die i-420 aanbieding krijg je naar mijn menig toch meer voor de prijs want na 9 maanden betaal je alweer ¤60.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
T-Mobile iSmart i150, 150 belminuten, onbeperkt sms en 1250MB internet en daarna wordt de snelheid verlaagd + toestelverzekering tegen alles. 1e 9 maanden 50% korting (betaal dan zo'n ¤35,- /maand) en daarna zo rond de ¤60,- p/maand.
Internetsnelheid is alleen wel wat lager (max. 3.6 Mbps tegen max. 14.4 Mbps van iSmart)quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:10 schreef Woods het volgende:
[..]
Met die i-420 aanbieding krijg je naar mijn menig toch meer voor de prijs want na 9 maanden betaal je alweer ¤60.
Ja klopt maar ik zal er geen monsterlijke capaciteit van trekken maar na 1000mb 64kb/s zal wel kut worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Internetsnelheid is alleen wel wat lager (max. 3.6 Mbps tegen max. 14.4 Mbps van iSmart)
ik heb eentje hoger. ismart 200 geloof ik. maar belminuten en internet maak ik toch niet op in de tijd. ik zit halverwege geloof ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
T-Mobile iSmart i150, 150 belminuten, onbeperkt sms en 1250MB internet en daarna wordt de snelheid verlaagd + toestelverzekering tegen alles. 1e 9 maanden 50% korting (betaal dan zo'n ¤35,- /maand) en daarna zo rond de ¤60,- p/maand.
ismart 200, 200 belminuten, onbeperkt sms en onbeperkt internet (eerst snel daarna langzaam) voor 25 euro per maand gedurende 2 jaar lang. 0 euro bijbetaald voor de xperia z.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef Woods het volgende:
Welk abo hebben jullie eigenlijk? Gister naar de T-shop geweest om te vragen hoe dat i-420 abo in elkaar steekt en het lijkt mij best bang for buck.
Je krijgt 420 bel/sms plus 'onbeperkt internet' wat na 1000mb/ 1 GB wordt vertraagt tot 64kb/s, daarvoor is het ook een niet al te hoge 3,4 mb/s uit mn hoofd.
Het eerste jaar ¤25 en het tweede ¤50 wat neerkomt op ~¤915. Op de site staat er opeens dat je ook maandelijks ¤10 aan verzekering kwijt bent terwijl dit niet op het foldertje stond?
Nu ik zo rondkijk heb je bij Tele2 ook mooie pakketten wat meer bij mij past, 100 bel/sms & 2500mb voor ¤32/m.
Whutquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:29 schreef xminator het volgende:
[..]
ismart 200, 200 belminuten, onbeperkt sms en onbeperkt internet (eerst snel daarna langzaam) voor 25 euro per maand gedurende 2 jaar lang. 0 euro bijbetaald voor de xperia z.
Vind het persoonlijk nog iets te veel geld voor een xperia z, is het niet waard imo.
Tsjah, t-mobile heeft de afgelopen maanden bijna om de week een actie gehad waarbij je zo een abonnement kon krijgen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whutik betaal voor hetzelfde ong het dubbele?
hehe ik heb duidelijk niet zo op zitten letten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, t-mobile heeft de afgelopen maanden bijna om de week een actie gehad waarbij je zo een abonnement kon krijgen.
Nu komt vodafone met nog betere acties, waar ik wel een beetje van baal. Had liever de SGS 4, I5 of HTC one gehad dan.
Als jij er maar tevreden mee bentquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ik heb duidelijk niet zo op zitten letten.
Batterijduur en wifi.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha kan er nu weinig meer aan doen.
Maar wat valt je tegen van de xperia z?
Heb je allebei zelf in de hand.quote:
quote:
Inderdaad, maar als je naar vergelijkingen kijkt staat de xperia z vaak onderaan qua batterijduur.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
batterijduur wel mee eens, maar dat hebben ze allemaal wel geloof ik?
Ik herken het wifi probleem eigenlijk niet, hij vind het altijd werkt snel en goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:49 schreef xminator het volgende:
[..]. 3,5~4 uur schermtijd zonder extreme dingen te doen is gewoon extreem weinig.
Wifi? Heb thuis 2 wifi routers staan, zelfs als ik er pal naast zit doet de xperia z soms vreemd. Terwijl ik met alle andere apparaten thuis geen enkel probleem heb (ps3, iphones, andere android telefoontjes en laptops).
[..]
Inderdaad, maar als je naar vergelijkingen kijkt staat de xperia z vaak onderaan qua batterijduur.
( http://tweakers.net/revie(...)ote-verschillen.html )
Wifi problemen merk ik vaak wanneer de z een tijdje zonder wifi heeft gezeten. Dan doet ie gewoon vreemd. Het zijn gewoon de kleine dingetjes die het irritant maken imo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik herken het wifi probleem eigenlijk niet, hij vind het altijd werkt snel en goed.
en HTC one is nog minder qua batterij he.Zal wel vragen aan schoonbroer hoe die hem bevalt in dat opzicht.
Er komt binnenkort een update die wat verbeteringen brengt waaronder een veel betere WIFI ontvangst.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Wifi problemen merk ik vaak wanneer de z een tijdje zonder wifi heeft gezeten. Dan doet ie gewoon vreemd. Het zijn gewoon de kleine dingetjes die het irritant maken imo.
HTC one heeft wel minder capaciteit, maar houdt het wel langer uit dan de Z.
Bestaat deze abo nog en dit geldt voor 24 maanden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef Rnnz het volgende:
Ik betaal bij T-Mobile ¤31,50 per maand voor 75 minuten, onbeperkt sms'en en 1000 MB internet (14,4 Mbps). Daarnaast ook nog ¤30,30 bijbetaald.
Ben er wel tevreden mee. Ik bel niet zo heel veel, dus 75 minuten moet wel genoeg zijn. Abonnement gaat echter pas over een maandje in, even afwachten hoe het zal worden.
Geen klepjes meer openenquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:49 schreef Woods het volgende:
[..]
Bestaat deze abo nog en dit geldt voor 24 maanden?
Wat is eigenlijk het voordeel van de SBH20? Je zult toch je telefoon op zak moeten houden?
Nice, maar doe niet je scherm aan als wekker zeg maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:39 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze voor 8 dollar ontvangen en hij werkt prima. Nu nog even die SHB20 bestellen en ik open nooit meer klepjes
[..]
Er komt binnenkort een update die wat verbeteringen brengt waaronder een veel betere WIFI ontvangst.
Jep, sterker nog: ik zie net dat je nog maar ¤20,30 hoeft bij te betalen. Je kunt hem vinden op Smartphoneshop.nl.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:49 schreef Woods het volgende:
[..]
Bestaat deze abo nog en dit geldt voor 24 maanden?
Wat is eigenlijk het voordeel van de SBH20? Je zult toch je telefoon op zak moeten houden?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geen klepjes meer openen
[..]
Nice, maar doe niet je scherm aan als wekker zeg maarDan loopt de batterij (soms) leeg. Had ik afgelopen week ook al een keer
Dus die headset streamt je muziek naar je inears, zit er dan geen 3,5 jack in de Z?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:18 schreef Ener-G het volgende:
En je kan je eigen dopjes aan de sbh20 hangenMomenteel heb ik er een Sennheiser HD25 aan hangen, maar dan klinkt ie wel wat magertjes :p ding is ook niet bedoeld voor koptelefoons, met inear dopjes werkt ie het beste. oh well, kan m makkelijk doorlussen via mn fiio e7
Samsungquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:42 schreef Catch22- het volgende:
Ik meld me hier af, ben overgestapt naar de dark side.
even darkerquote:
Nokia, erger kan het niet wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Have fun, kwalitatief een veel beter toestel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:42 schreef Catch22- het volgende:
Ik meld me hier af, ben overgestapt naar de dark side.
Dat valt wel meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Have fun, kwalitatief een veel beter toestel.
je moet hem er uit trekken (het pinnetje zeg maar).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:23 schreef Woods het volgende:
Heb hem net binnen en nu aan de oplader gehangen maar hoe en welke sim moet je erin stoppen, zit te kloten met die SIM poort maar snap er niks van.
De inears die je erbij krijgt, zijn dat budget of degelijke oortjes?
Te duur imo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:19 schreef Woods het volgende:
Ik zit nog steeds in dubio of ik hem wel of niet neem voor de actieprijs van ¤25/¤50/jaar. Vooral omdat ik niet zeker weet of ik hem wel helemaal leeg trek en vol gebruik.
Die nieuwe van apple zijn toch ook best goed? In het verleden kreeg je bij samsung bose oordopjes erbij geloof ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
je moet hem er uit trekken (het pinnetje zeg maar).
Oortjes zijn van goede kwaliteit voor iets wat meegeleverd wordDoen ze beter dan Samsung of Apple
Daar is ook alles meegezegd, de dopjes geven voor de eerste indruk goed tot uitstekend geluid. Zeer blij mee alleen welk soort SIM moet erin, kan je hem er al uitdrukken zonder dat ik iets fout doe?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Te duur imo.
[..]
Die nieuwe van apple zijn toch ook best goed? In het verleden kreeg je bij samsung bose oordopjes erbij geloof ik.
Heb zelf laatst de tdk ie800 via ibood besteld, schijnen erg goede oordopjes te zijn.
Zie filmpje:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:37 schreef Woods het volgende:
[..]
Daar is ook alles meegezegd, de dopjes geven voor de eerste indruk goed tot uitstekend geluid. Zeer blij mee alleen welk soort SIM moet erin, kan je hem er al uitdrukken zonder dat ik iets fout doe?
Weet niet, zijn redelijke dopjes bij Apple, vond die van de Sony iets beterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Te duur imo.
[..]
Die nieuwe van apple zijn toch ook best goed? In het verleden kreeg je bij samsung bose oordopjes erbij geloof ik.
Heb zelf laatst de tdk ie800 via ibood besteld, schijnen erg goede oordopjes te zijn.
Let wel dat de fabrieksfolie ook het Sony logo heeftquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:50 schreef Woods het volgende:
Wow, in vergelijking met mijn Xperia Tipo een heel nieuwe wereld. Veel groter en dunner, like it![]()
Heb gelijk zo'n hoesje die eromheen gaat erbij gekocht en een beschermfolie.
Nu zit er al fabriek af een folie dus ik wacht tot die opgaat.
Viel hier wel mee, welicht ook afhankelijk van de dikte. (Xtreme guard).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:57 schreef Catch22- het volgende:
Het touchscreen reageert beter zonder protector. Met twee Zal het wel niet beter worden
Ik heb gelijk een screen protector en siliconen hoesje genomen die er nu omheen zit. Zal ik de fabrieks folie eraf halen en mijn eigen erover heen doen of helemaal niks?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:57 schreef Catch22- het volgende:
Het touchscreen reageert beter zonder protector. Met twee Zal het wel niet beter worden
Waarom zou je het shatter-proof shield er af halen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:27 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik heb gelijk een screen protector en siliconen hoesje genomen die er nu omheen zit. Zal ik de fabrieks folie eraf halen en mijn eigen erover heen doen of helemaal niks?
Eerste indrukken zijn super, vooral als je van een Xperia Tipo 3.5'' naar 5'' gaat. Even wennen qua grootte maar snap niet echt de kritieken die mensen bij voorbaat gaven van groter is slechter.
Nu ik hem heb wat zijn eigenlijk de must-haves die je erbij moet hebben?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom zou je het shatter-proof shield er af halen?Probeer gewoon eerst een screenprotector er overheen te leggen
Mocht het niet bevallen dan kan je altijd nog anders beslissen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef Woods het volgende:
[..]
Nu ik hem heb wat zijn eigenlijk de must-haves die je erbij moet hebben?
SPOILER: DockOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bluetooth recieverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speaker :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zelf:
- de speaker (via T-mobile actie) - 40 euro
- een zelfgemaakt dock
- Sony MW1
- officele case + 2 smart tags (T-mobile actie)
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 11-05-2013 20:05:55 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]SPOILER: DockOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bluetooth recieverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx man maar wat kan je precies extra met dat dock, en welke actie van die case precies.SPOILER: Speaker :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zelf:
- een zelfgemaakt dock
- Sony MW1
- officele case + 2 smart tags (T-mobile actie)
[ Bericht 0% gewijzigd door Woods op 11-05-2013 22:10:13 ]woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
nog geen last van ondervonden. Wel dat ie zegt dat de gps zwak is met runkeeper (maar weet uiteindelijk wel welke route ik heb afgelegd). Qua navigatie heb ik er nog geen problemen mee gehad. Gebruik ik ook niet bijster veel but stillquote:just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Snelle/stabiele fix hier en op mijn xperia S het zelfde dus weet niet waar je het over hebt
GPS @ sony xperia neo V werkt gewoon amper tot helemaal niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nog geen last van ondervonden. Wel dat ie zegt dat de gps zwak is met runkeeper (maar weet uiteindelijk wel welke route ik heb afgelegd). Qua navigatie heb ik er nog geen problemen mee gehad. Gebruik ik ook niet bijster veel but stillsd![]()
Ok en omdat het in 1 toestel (of model) niet goed werkt werkt het in geen enkel Sony toestel?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:39 schreef sausagin het volgende:
[..]
GPS @ sony xperia neo V werkt gewoon amper tot helemaal niet.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Waarschijnlijk gewoon een gebruikersfoutHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Maak nu enkele dagen volop gebruik maar toevallig las ik dit:
http://tweakers.net/nieuw(...)bruik-voorkomen.html en:Er is nog geen geld afgehaald en ben nieuw met abbonementen, kan je direct na afsluiten en ontvangst SIM voor deze maand nog gebruik maken of krijg ik me bundel pas volgende maand? Immers zou ik dan voor 11 dagen extra betalen, niet dat ik daar wakker van lig. Anders zou ik een enig (kleine) rekening krijgen...quote:Hij geeft daarbij het voorbeeld van iemand die van een telefoon zonder internet overstapt op een smartphone en die al gebruikt voordat zijn nieuwe abonnement met databundel ingaa
Anyway, een beetje behoorlijk gebruiken zit er helaas niet echt in, ondanks dat ik dit vooraf gelezen had en wist. Batterij loopt des te harder leeg waar je zelf bijstaat. Waar ik nog aan zit te twijfelen is om er een screenprotector bovenop de standaard te doen of de normale eraf. Die op de achterkant had ik er al per ongeluk af gehaald. Siliconen hoesje fungeert perfect en het openen van de klepjes gaat, als je nagels hebt, prima.
[ Bericht 21% gewijzigd door Woods op 13-05-2013 15:23:09 ]woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]SPOILER: DockOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bluetooth recieverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor een nieuweSPOILER: Speaker :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zelf:
- een zelfgemaakt dock
- Sony MW1
- officele case + 2 smart tags (T-mobile actie):
SBH50![]()
![]()
Doe nu nietquote:Op maandag 13 mei 2013 19:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe:
SBH50
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zal deze wellicht wel duurder worden (en heet hij wel een wolfson dac!?) Daarnaast lijkt voor een groot deel wel op de vorige versie.
Mijn MW1 paird direct na het aanzetten dus dat NFC mis in denk ik niet eens zo heel erg. Als deze contacten en een betere integratie voor meldingen heeft is het wellicht de moeite waard.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat dock is puur voor het laden, die laad door middel van de 2 contact puntjes waardoor je geen klepjes meer hoeft te openen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:23 schreef Woods het volgende:
[..]
Thx man maar wat kan je precies extra met dat dock, en welke actie van die case precies.
De case en speaker heb ik beiden via een T-mobile crazy T day:
Faal dubbel post
Ik heb die case ook gelijk uit de T-mobile shop gekocht en zit er omheen. Ik zit alleen nog in dubio of ik die screenprotector er nog bovenop gooi.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat dock is puur voor het laden, die laad door middel van de 2 contact puntjes waardoor je geen klepjes meer hoeft te openen.
De case en speaker heb ik beiden via een T-mobile crazy T day:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Faal dubbel postwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
HELP, welke moet ik nemen?
Nieuwe firmware komt eraan:
A new firmware update is currently rolling out for the Xperia Z (C6603). New firmware version 10.1.1.A.1.253 is still based on Android 4.1.2, but is said to bring a number of improvements including performance enhancements, white balance display calibration, soft keys and nav bar changed to black (instead of grey) as well as an option to disable the notification light amongst other things. If youve downloaded it, let us know what changes youve noticed in the comments below.
[ Bericht 45% gewijzigd door kurk_droog op 14-05-2013 20:04:29 ]![]()
Dat zijn niet twee vervelende dingenquote:performance enhancements, white balance display calibration. Heb de Docomo toggels al geflashed dus zal weinig merken van de zwarte bar denk ik
en nogmaals:
Groen
Iemand die weet hoe je met een unrooted toestel het volume van dit toestel eens even flink kan boosten?What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Iemand ervaring mee dat je telefoon helemaal niks meer doet? Met de laatste update moet je hem uitzetten en dan de usb in je pc de volume knop naar beneden ingedrukt houden en dan in je telefoon pluggen maar er gebeurt nikshij was ook al uit voordat ik hem uit kon zetten. Als ik hem nu gewoon oplaad brand het led ook niet, ook niet als ik de power button indruk en dit zou toch gewoon moeten werken? Hij was nog zo'n 80% opgeladen toen ik dit deed. Laat hem nu maar in de oplader zitten in de hoop dat het ledje gaat werken of iig een teken van leven geeft..
Iemand?Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, vind bellen zwaar verrot en versta er al niks meer van met een beetje achtergrond lawaai...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:00 schreef WatskeZegt het volgende:
Iemand die weet hoe je met een unrooted toestel het volume van dit toestel eens even flink kan boosten?
@Nerd
Aaai, dat is klote. Ik wacht wel even met die update dan![]()
![]()
Ik mag hem nog omruilen had hem pas 10 dagen
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Heb net de update gedaan, via sony update service. Niks aam de hand bij mij. Hij lijkt nog sneller, de kleuren zijn beter, de camera is beter en reageert sneller en de witbalans van de kleuren van je telefoon is nu naar eigen smaak in te stellen.Feel the fuzz!![]()
Weinig speciale dingen in de update dus. Wit balans heb ik al, zwarte navbars heb ik ook. Ik wacht wel op 4.2.xMa come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Oeh, en dat goedkope eBay dock is ganz geil
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Zojuist ook mijn T-Mobile branded toestel geüpdate. Kon gewoon via PC Companion.
![]()
Wel ff wennen dat zwart![]()
![]()
Verder nog iets interessants? Toetsenbord volgens mij ook.
En wat is knipperen trackingball?
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Het is toch maar saai zwart gewordenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat zijn niet twee vervelende dingen. Heb de Docomo toggels al geflashed dus zal weinig merken van de zwarte bar denk ik
en nogmaals:
GroenMaandag jarig en dit vond ik een mooi cadeau waarbij ik alleen de zwarte kon bestellen en ik mezelf overtuig dat de zwarte ook wat beter staat bij nette kleding
![]()
Heb ook het gevoel dat de update het scherm veel goeds heeft gedaan! Maar m'n accuduur is wel verslechterd, heb hem om kwart voor 7 van de lader getrokken en nauwelijks aangeraakt. Normaal gesproken zat die dan op 99% of zelfs 100%. Nu op 91%.... grrrr![]()
usb kabel doet het niet meer! Echt geen idee hoe dat kan...
En die van mijn broertjes Xperia Z doet het alleen als je hem heen en weer beweegt.![]()
Ik heb mijn Z geüpdate en die van mijn vriendin niet. Foto's lijken bij die van mij zeker beter, echter alleen in het album. Tijdens het foto maken is datgene waarvan ik een foto wil maken soms door licht gebrek nauwelijks te zien terwijl op mijn vriendin alles op haar scherm duidelijk te zien is.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Loop ik nou zover voor op jullie of ben ik gek?![]()
http://img43.imageshack.us/i/screenshot2013051722582.png/ (copy/paste deze link)Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Ik ook, en gewoon zonder PC companion, maar ik weet niet wat je bedoelt met dat zwart?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zojuist ook mijn T-Mobile branded toestel geüpdate. Kon gewoon via PC Companion.
[ afbeelding ]
Wel ff wennen dat zwart
Het viel me trouwens wel op dat McAfee er weer opstond na de update....![]()
Versie is hoger en datum is ouder?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:06 schreef renwan het volgende:
Loop ik nou zover voor op jullie of ben ik gek?![]()
[ http://img43.imageshack.us/i/screenshot2013051722582.png/ (copy/paste deze link) ]![]()
Heb het ding nou 2 maanden ofzo, zal allemaal welquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
De notifactiebalk en de softkeybalk werden zwarter van kleur. Scherm is ook wat donkerder geworden. Ik ben er inmiddels aan gewend en het ziet er stukken mooier uit. De FM-radiobug (wegvallend geluid bij zenders die slechtere ontvangt krijgen bijv. in de trein) schijnt ook eindelijk verholpen te zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, en gewoon zonder PC companion, maar ik weet niet wat je bedoelt met dat zwart?
Het viel me trouwens wel op dat McAfee er weer opstond na de update....
Over het algemeen vind ik het een goede update.![]()
Ja, veel langer kan ook niet, maar met die software-update zal eea wel aangepast worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb het ding nou 2 maanden ofzo, zal allemaal wel![]()
Ja, nou je het zegt.... net alsof ze onderdeel zijn van de zwarte glasrand.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De notifactiebalk en de softkeybalk werden zwarter van kleur. Ik ben er inmiddels aan gewend en het ziet er stukken mooier uit. De FM-radiobug (wegvallend geluid bij zenders die slechtere ontvangt krijgen ijv. in de trein) schijnt ook eindelijk verholpen te zijn.
Over het algemeen vind ik het een goede update.
Ik zal morgen eens goed kijken, als het weer licht is
Heb jij de achtergrondverlichting aan of uit staan?![]()
Bij mij staat ie wel op maximale helderheidquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt.... net alsof ze onderdeel zijn van de zwarte glasrand.
Ik zal morgen eens goed kijken, als het weer licht is
Heb jij de achtergrondverlichting aan of uit staan?![]()
Jij hebt een oudere versie 10.1quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb het ding nou 2 maanden ofzo, zal allemaal wel
De laatste update is versie 10.1.1![]()
![]()
Mogguhquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij hebt een oudere versie 10.1
[ afbeelding ]
De laatste update is versie 10.1.1
[ afbeelding ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Heb de standaard screen protector op aanraden van vrienden eraf gehaald en er ging een wereld voor me open qua scherpte van het beeld dat je met de standaard nooit ziet.
Het Sony logo zit gewoon in de telefoon btw. En als hij vies wordt was ik het er wel af
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Huh? hebben ze dat veranderd danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:50 schreef Woods het volgende:
Heb de standaard screen protector op aanraden van vrienden eraf gehaald en er ging een wereld voor me open qua scherpte van het beeld dat je met de standaard nooit ziet.
Het Sony logo zit gewoon in de telefoon btw. En als hij vies wordt was ik het er wel af![]()
![]()
Schijnbaar, snapte ook niet waarom er alleen maar een logo in de protector zou zittenquote:
Cool, kan je kijken van welke week je telefoon is? Staat onderin de xperia z iets met 13W..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:56 schreef Woods het volgende:
[..]
Schijnbaar, snapte ook niet waarom er alleen maar een logo in de protector zou zitten![]()
Sure, als ik er achter kom waar ik moet kijken want met je clue snap ik er nog niks van.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Cool, kan je kijken van welke week je telefoon is? Staat onderin de xperia z iets met 13W..Bedoel je de achterkant? 13W11?
Nee, onder het scherm. Waar ook een serienummer/barcode e.d. op staan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:58 schreef Woods het volgende:
[..]
Sure, als ik er achter kom waar ik moet kijken want met je clue snap ik er nog niks van.Bedoel je de achterkant?
![]()
Hoe makkelijk ging de protector er af? (maw zaten er geen 2 protectors op)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:50 schreef Woods het volgende:
Het Sony logo zit gewoon in de telefoon btw. En als hij vies wordt was ik het er wel afMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Toen ik hem vorige week uit de doos haalde was het eerste wat ik zowat deed de achterkant protector eraf halen met al die signalen. De voorkant protector met eenzelfde lipje ging er, vrienden trokken het eraf, vrij makkelijk zonder enig probleem. Ik heb hier nog een protector liggen maar moet nog even kijken of ik die erop gooi zonder dat ik de kwaliteit van het scherm teniet doe.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoe makkelijk ging de protector er af?13W11quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, onder het scherm. Waar ook een serienummer/barcode e.d. op staan.
Hoe kan je trouwens de Z goed schoonmaken, gewoon met kraanwater eventueel zeep?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
De achterkant gingen de logo's er wel bij afquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:01 schreef Woods het volgende:
[..]
Toen ik hem vorige week uit de doos haalde was het eerste wat ik zowat deed de achterkant protector eraf halen met al die signalen. De voorkant protector met eenzelfde lipje ging er, vrienden trokken het eraf, vrij makkelijk zonder enig probleem. Ik heb hier nog een protector liggen maar moet nog even kijken of ik die erop gooi zonder dat ik de kwaliteit van het scherm teniet doe.
[..]
13W11!?
Ik hou de telefoon altijd gewoon even onder de kraan, en als het nodig is gebruik ik even zo'n doekje waar ik een screenprotector mee aanbreng
Vast niet. Maar bij de eerste series door tijdgebrek op de protector dus of zo en nu gewoon in het scherm..netjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De achterkant gingen de logo's er wel bij af!?
![]()
![]()
Nee, er zitten van die aanwijzingen op voor het aanbrengen van de SIM, dat vond ik niet mooi en had die er gelijk afgehaald. Alle logo's, ook bijv. NFC en Xperia zitten er nog op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De achterkant gingen de logo's er wel bij af!?
Ik hou de telefoon altijd gewoon even onder de kraan, en als het nodig is gebruik ik even zo'n doekje waar ik een screenprotector mee aanbreng
En gewoon afdrogen met een theedoek?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Dat is niet de screenprotector die bedoeld wordtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:08 schreef Woods het volgende:
[..]
Nee, er zitten van die aanwijzingen op voor het aanbrengen van de SIM, dat vond ik niet mooi en had die er gelijk afgehaald. Alle logo's, ook bijv. NFC en Xperia zitten er nog op.
En gewoon afdrogen met een theedoek?![]()
![]()
Daarom vroeg ik al even doorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is niet de screenprotector die bedoeld wordtHad nog nergens anders het blijven zitten van het logo gezien
Er zit nu nog een protector aan de voorkant (kan je aan de randjes een beetje zien) Deze is iets dikker en bevat het logo en zorgt er voor dat het scherm niet uitelkaar spettert bij een val (scatter proof shield).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:08 schreef Woods het volgende:
[..]
Nee, er zitten van die aanwijzingen op voor het aanbrengen van de SIM, dat vond ik niet mooi en had die er gelijk afgehaald. Alle logo's, ook bijv. NFC en Xperia zitten er nog op.
En gewoon afdrogen met een theedoek?
Afdrogen idd met een theedoek oidStelt niet al te veel voor
(tis wel eng de eerste keer
)
Ja vooral omdat hij gister in mn drijfnatte broek zat en watersporen achter laat wil ik hem gauw afspoelen. Ga dat nu maar doen met koud water en alle klepjes dicht?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik al even doorHad nog nergens anders het blijven zitten van het logo gezien
[..]
Er zit nu nog een protector aan de voorkant (kan je aan de randjes een beetje zien) Deze is iets dikker en bevat het logo en zorgt er voor dat het scherm niet uitelkaar spettert bij een val (scatter proof shield).
Afdrogen idd met een theedoek oidStelt niet al te veel voor
(tis wel eng de eerste keer
)
Edit: afgespoeld en schoon, alleen je moet wel goed met de theedoek eroverheen om alle sporen weg te krijgen.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Hoi, Kan ik ook ergens het de kleur van het led lampje aanpassen? Dat die bij WhatsApp anders is dan bij email Facebook enzo?Ik ben terug.![]()
LightflowMa come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Kan toch sowieso bij de instelling van Whatsapp, van de rest weet ik het niet zo gauw. FB ook bij instellingen dacht ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:22 schreef Zweetteef het volgende:
Hoi, Kan ik ook ergens het de kleur van het led lampje aanpassen? Dat die bij WhatsApp anders is dan bij email Facebook enzo?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
thanks ik wist niet dat dat kon bij w'app maar ik zie hetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:45 schreef Woods het volgende:
[..]
Kan toch sowieso bij de instelling van Whatsapp, van de rest weet ik het niet zo gauw. FB ook bij instellingen dacht ik.![]()
Ik ben terug.![]()
Heb het zelf ook weer eens aangepast, roze en geelquote:Op zondag 19 mei 2013 01:03 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
thanks ik wist niet dat dat kon bij w'app maar ik zie het![]()
![]()
Als je je Xperia Z aanhookt update hij dan automatisch?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
heb m stiekem niet keihard nodig ofzo.. maar damn, ik zou die xperia z tablet maar wat graag in mn bezit willen hebben straks!Wel weer minimaal 500 euro (16gb).... Hmzz....
just give a second thought
Zat ik twee weken nog te verkondigen dat ik de Z nog graag wat langer zou willen houden begint het nu alweer te kriebelen. Ik heb vaak gewoon meer screentime nodig...
dat dacht ik dus ook. Heb mijn Z nog niet gemistquote:Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef RobertNL het volgende:
Zat ik twee weken nog te verkondigen dat ik de Z nog graag wat langer zou willen houden begint het nu alweer te kriebelen. Ik heb vaak gewoon meer screentime nodig...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ga niet richting een Iphone, wel eens tijdelijk een gehad. Ik hou er te veel van om lekker te prutsenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook. Heb mijn Z nog niet gemist
Denk dat het weer een Chinees met 3000mAh batterij wordt, helaas zijn die toestellen wel trager.
De vorige Chinees die ik had hield het met het zelfde gebruik met gemak 2 dagen vol en daar wen je best aan ben ik achter.
Helaas moet ik dan wel coole gimmicks zoals NFC missen....
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 20-05-2013 12:31:22 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
300mAh lijkt me helemaal lastig
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hoe is het gesteld met de accu van de Z? Heb nu een sensation die ik elke nacht wel aan de lader moet doen.![]()
![]()
Dat is in de praktijk met de meeste high end toestellen het geval denk ik. Met wat licht gebruik redt je het 2 dagen (denk ik)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ik moet hem elke nacht opladen. Batterij valt tegen vind ikquote:Op maandag 20 mei 2013 12:55 schreef blessed19 het volgende:
Hoe is het gesteld met de accu van de Z? Heb nu een sensation die ik elke nacht wel aan de lader moet doen.Ik ben terug.![]()
dat kleine witte stickertje op de achterkant kan dat weg of dient het ergens voor ?
en is er ook een mini whatsapp?Ik ben terug.![]()
daar zit je nfc chip, kan er af.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef Zweetteef het volgende:
dat kleine witte stickertje op de achterkant kan dat weg of dient het ergens voor ?
en is er ook een mini whatsapp?
Mini whatsapp?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
ja weet niet hoe het heet small apps volgens mij, wat je daar recht onder kunt aan doen kleine camera rekenmachine enzoquote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar zit je nfc chip, kan er af.
Mini whatsapp?Ik ben terug.![]()
![]()
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item232ac8f9ed
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item232b208592
black carbon besteld!
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Vet! post je een foto als je hem erop hebt? ben best wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:00 schreef WatskeZegt het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item232ac8f9ed
[ afbeelding ]
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item232b208592
black carbon besteld!Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Gisteren iets vaags.
M'n batterij stond nog op 61% en ik had het toestel tot op dat moment goed kunnen gebruiken.
Haalde hem uit m'n broekzak en wou hem aanzetten. Echter kreeg ik geen beeld meer op m'n scherm en het led lampje brandde wit - blauw - oranje - wit - blauw - oranje - wit - blauw - oranje
Heb het toestel maar weer in m'n broekzak gedaan omdat ik op mn werk was. Een half uurtje later werkte hij weer als van ouds.
Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Stamina mode aanzetten, ik gebruik mijn telefoon vrij intensief. Maar red het toch zeker ander halve dag. Dat vind ik een prima resultaat in vergelijking met mijn vorige smartphones (Sony Xperia S, HTC Sensation, etc.).quote:Op maandag 20 mei 2013 13:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik moet hem elke nacht opladen. Batterij valt tegen vind ikAan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.![]()
Ok ik wil een ding even zeker weten, zit het sony logo in de telefoon? Want die standaard protector is om te janken, zit er serieus aan te denken terug te gaan. Telefoon is nu een maand oud en die protector zit vol met krassen, voor en achter.. en het ding zit meestal in m'n zak (leeg) want dan haal ik hem eraf en plak ik er een nieuwe op..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Nee zit niet op de telefoon.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Ok ik wil een ding even zeker weten, zit het sony logo in de telefoon? Want die standaard protector is om te janken, zit er serieus aan te denken terug te gaan. Telefoon is nu een maand oud en die protector zit vol met krassen, voor en achter.. en het ding zit meestal in m'n zak (leeg) want dan haal ik hem eraf en plak ik er een nieuwe op..
![]()
Dan ga ik terug. Dit is niet waar ik uiteindelijk voor betaal.quote:
Zonde wel, ik wil gewoon dat Sony logo behouden aan de voorkant. Dat doe je toch niet op een protector.. En dan ook nog eens een protector die niet echt een protector is. Je zou er dus zelf nog een overheen moeten plakken..''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
hoe kan 't dat je telefoon onder de krassen zit? Ik heb dan weliswaar geen Z (wel de xperia S) maar heb geen last van krassen... Gebruik wel een hoesje trouwens
just give a second thought
Hebben jullie ook een 64gb (of 32gb) microSD kaart erin zitten? Ik wil binnenkort eern 64gb halen, maar twijfel of het goed gaat werken, omdat op de site 32gb als maximaal wordt aangegeven.Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.![]()
Dit is heel erg snel met de Xperia Z.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:59 schreef Apotheose het volgende:
hoe kan 't dat je telefoon onder de krassen zit? Ik heb dan weliswaar geen Z (wel de xperia S) maar heb geen last van krassen... Gebruik wel een hoesje trouwens
Zelf heb ik hem eraf gehaald, vind hem dan veel strakker ogen.
Ook heb ik deze glass protector:http://www.spigen.com/son(...)-tempered-glass.html
Véle malen fijner, echt een aanrader!
Ik weet het niet, ik heb (bijna) nooit last van krassen op mijn telefoons. De Z ruim een maand zonder protector gebruikt en geen enkele kras.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:59 schreef Apotheose het volgende:
De S ook niet, die ad een zelfde soort protector en die heb ik in het jaar dat ik hem gebruikte altijd zonder gebruikt en ook geen enkel krasje.
Heb er na de verhalen overigens nu gewoon een protector overheen zitten, merk weinig verschilHeb er een 64GB in zitten en geen problemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:20 schreef poepeneesje het volgende:
Hebben jullie ook een 64gb (of 32gb) microSD kaart erin zitten? Ik wil binnenkort eern 64gb halen, maar twijfel of het goed gaat werken, omdat op de site 32gb als maximaal wordt aangegeven.Die Spigen protector is nog een beetje te duurquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:55 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Dit is heel erg snel met de Xperia Z.
Zelf heb ik hem eraf gehaald, vind hem dan veel strakker ogen.
Ook heb ik deze glass protector:http://www.spigen.com/son(...)-tempered-glass.html
Véle malen fijner, echt een aanrader!
Het is de protector, niet de telefoon zelf.. en ik verwacht dat het komt door mijn broek, de knoopjes ofzo. Mijn S2 had er geen last van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:59 schreef Apotheose het volgende:
Ik kan nu in ieder geval de standaard cover eraf halen en een nieuwe erop plakken, dan zijn er geen krassen meer zichtbaar.
Het zijn van die poetskrasjes lijkt het wel, heeele oppervlakkig dunne krasjes.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Net een haar krasje ontdekt (na 5 minuten poetsen), dus toch maar even een invisibleshield besteld
Bij die glazen Spigen (mooi ding, maar prijzig) moet je goed opletten dat je de nieuwste revisie krijgt, want bij oudere revisies was er een quirk met de proximity sensor.
Eerst maar eens aankijken hoe die invisibleshield zich houdt, en dan misschien ooit nog een keer een Spigen erop."Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."![]()
Ik vind het alleen erg jammer dat het sony logo dus in de protector zit, dat kan niet bij een telefoon van zo'n bedrag.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Het is jammer, maar ik vind het wel echt veel mooier ogen, lekker strak en symmetrisch design!quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het alleen erg jammer dat het sony logo dus in de protector zit, dat kan niet bij een telefoon van zo'n bedrag.What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Waarom? Nu heb je zelf de keuze of je laat hem er op of je haalt hem er af.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het alleen erg jammer dat het sony logo dus in de protector zit, dat kan niet bij een telefoon van zo'n bedrag.
Je kan er gewoon een andere protector overheen doen wil je hem houden.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dan heb je 2 protectors over elkaar, terwijl het scherm gewoon gemaakt is van gehard materiaal. Doe dan geen protector en brandt het logo in de telefoon. Dit is gewoon goedkoop. Een beroerde ''protector'' waar dan ook nog eens je merknaam in staatquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom? Nu heb je zelf de keuze of je laat hem er op of je haalt hem er af.
Je kan er gewoon een andere protector overheen doen wil je hem houden.
Tevens is die keuze niet echt een keuze, ben benieuwd wat mn verzekering zegt als ik hem (defect) inlever zonder de protector''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
uhm, niets?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan heb je 2 protectors over elkaar, terwijl het scherm gewoon gemaakt is van gehard materiaal. Doe dan geen protector en brandt het logo in de telefoon. Dit is gewoon goedkoop. Een beroerde ''protector'' waar dan ook nog eens je merknaam in staat
Tevens is die keuze niet echt een keuze, ben benieuwd wat mn verzekering zegt als ik hem (defect) inlever zonder de protectorHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Meen je nietquote:dan is het al wat minder erg. Al wil ik gewoon dat logo behouden
![]()
![]()
Ben verder zééér tevreden over het ding hoor, even een foto'tje waarmee je goed kan zien wat het beestje in z'n mars heeft.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Doe ik!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Vet! post je een foto als je hem erop hebt? ben best wel nieuwsgierig.
Ik vind zelf de camera vies tegenvallen. In sommige gevallen doet mijn twee jaar oude Galaxy S2 het beter en dat zou toch niet mogen lijkt me.![]()
Niet altijd de superieure modus gebruiken, HDR helpt bij laag licht situaties.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:21 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind zelf de camera vies tegenvallen. In sommige gevallen doet mijn twee jaar oude Galaxy S2 het beter en dat zou toch niet mogen lijkt me.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: