Gefeliciteerd met je aankoop. Laat ons nu met rust wil jequote:
heeft mijn moeder, lekker simpelquote:
meldt! Wel overwogen. En toen kwam Sony met nieuwe xperiasquote:
Dit is trouwens ook opgelost. Een fabrieksreset gedaan en sindsdien niet meer voorgekomenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:17 schreef S-RS het volgende:
Alleen twee dingen vallen me op:
- Het percentage van de accu verdwijnt regelmatig
- M'n led knippert niet altijd ben een nieuw bericht. Volgensmij is dat probleem alleen bij whatsapp.
Ik zit nog altijd te wachten tot wanneer de zwarte weer terug beschikbaar komt...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:34 schreef Leandra het volgende:
Zojuist de DK26 besteld, ben benieuwd wanneer hij aankomt....
Ik heb ook een witte telefoon, dus ik wilde sowieso een witte.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:54 schreef SToRM81 het volgende:
De Z past inderdaad prima in de broekzak.
[..]
Ik zit nog altijd te wachten tot wanneer de zwarte weer terug beschikbaar komt...
Dacht dat Samsung wel een goedkopere redelijk audiofiele oplossing hadquote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb nu deze headset binnen, zodat ik een klepje minder hoef te openen. Muziek afspelen en bellen werkte gewoon goed maar ben geen audiofiel. Goedkoop puik ding.
Welke?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dacht dat Samsung wel een goedkopere redelijk audiofiele oplossing hadMaar dit ziet er ook wel aardig uit inderdaad.
72 euro bij Conrad dus (incl gratis zaklampquote:Op woensdag 3 april 2013 17:23 schreef Catch22- het volgende:
http://store.sony.com/p/S(...)es-Wireless/en/p/MW1
die is wat minder goedkoop, maar schijnt wel erg goed te zijn
Ja, zal hem even opzoeken, waar stond dat kreng ook alweerquote:
Nee, de mijne zijn spontaan weer verdwenen.quote:Op zondag 7 april 2013 11:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand hier nog barsten in het scherm?
Oh Luco, it's amazingquote:Op zondag 7 april 2013 12:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, de mijne zijn spontaan weer verdwenen.
Lolquote:Op zondag 7 april 2013 12:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, de mijne zijn spontaan weer verdwenen.
Klopt, er zijn meldingen van spontaan barsten. Volgens mij zijn de verkoopcijfers van de Z zo goed dat de aantallen nog meevallen met schade. Zou niet weten waar het aan ligt; kwaliteit van het glas is anders? Spanningen op het glas bij een beperkt aantal toestellen? Leugenaars die hem wel lieten vallen?quote:Op zondag 7 april 2013 13:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Lol
Maar las op tweakers wat berichten erover.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2202383quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:14 schreef Navida het volgende:
[..]
Nice! Heb je een linkje (xda?) voor die status bar?
Thanks, dat wist ik niet joh! Goed om te weten dat het dus niet op m'n scherm zelf zit. Ik laat hem voorlopig nog wel even zittenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:58 schreef Ener-G het volgende:
Heb je de screen protectie er nog op zitten? (met het Sony logo) die zat bij mij na 3 dagen al vol krasjes. Het eigenlijke glas eronder is veel harder.
Voor de laatste update had ik er wel meer last van, nu nog niet weer gehad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:25 schreef renwan het volgende:
Ben ik de enige die af en toe moeite heeft met chrome als ik wissel tussen mobiel netwerk en wifi?
ALs ik vam mobiel naar wifi ga krijg ik timeouts en moet ik chrome gedwongen stoppen voor ik weer verder kan
Ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef Navida het volgende:
Zit er ook zon protectie laagje op de achterkant soms? Al 3 krassen erop zitten..
Hoezo niet aan te raden?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja.
Kan er af, is echter niet aan te raden.
Kan resten achterlaten die je er moeilijk afkrijgt. en daarbij krijg je dan krassen in het glas ipv de protector.quote:
Ik trek hem er wel af als er gode protectors op de markt zijn, net als bij de voorkant. ( dus niet waarbij de frontcam en de led en dergelijke uit de protector geknipt zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:13 schreef Ener-G het volgende:
Het plastic aan de achterkant heb ik lekker laten zitten, als er daar krassen op komen boeit het me minder dan de voorkant.
dat hele shuttergeluid zodat je niet meer stiekem kunt fotos maken is nu ook achterhaaldquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:29 schreef -Mo- het volgende:
Deze week met de Xperia Z tijdje in het zwembad gedobberd. Stiekem meisjes onderwater filmen werkte goed.
Gebruik je een taskkiller ofzo? Dat je onbewust iets stopt wat de walkman nodig heeft?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:44 schreef renwan het volgende:
Iemand enig idee waarom het volume van mn walkman soms absoluut niet meer aan wil?
Na een restart werkt het dan pas weer
Goede keuzequote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
Bestelling geplaatst.
Mn 1e smartphone overigens, dus ik zal hier wel vaak komen vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |