Gefeliciteerd met je aankoop. Laat ons nu met rust wil jequote:
heeft mijn moeder, lekker simpelquote:
meldt! Wel overwogen. En toen kwam Sony met nieuwe xperiasquote:
Dit is trouwens ook opgelost. Een fabrieksreset gedaan en sindsdien niet meer voorgekomenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:17 schreef S-RS het volgende:
Alleen twee dingen vallen me op:
- Het percentage van de accu verdwijnt regelmatig
- M'n led knippert niet altijd ben een nieuw bericht. Volgensmij is dat probleem alleen bij whatsapp.
Ik zit nog altijd te wachten tot wanneer de zwarte weer terug beschikbaar komt...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:34 schreef Leandra het volgende:
Zojuist de DK26 besteld, ben benieuwd wanneer hij aankomt....
Ik heb ook een witte telefoon, dus ik wilde sowieso een witte.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:54 schreef SToRM81 het volgende:
De Z past inderdaad prima in de broekzak.
[..]
Ik zit nog altijd te wachten tot wanneer de zwarte weer terug beschikbaar komt...
Dacht dat Samsung wel een goedkopere redelijk audiofiele oplossing hadquote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb nu deze headset binnen, zodat ik een klepje minder hoef te openen. Muziek afspelen en bellen werkte gewoon goed maar ben geen audiofiel. Goedkoop puik ding.
Welke?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dacht dat Samsung wel een goedkopere redelijk audiofiele oplossing hadMaar dit ziet er ook wel aardig uit inderdaad.
72 euro bij Conrad dus (incl gratis zaklampquote:Op woensdag 3 april 2013 17:23 schreef Catch22- het volgende:
http://store.sony.com/p/S(...)es-Wireless/en/p/MW1
die is wat minder goedkoop, maar schijnt wel erg goed te zijn
Ja, zal hem even opzoeken, waar stond dat kreng ook alweerquote:
Nee, de mijne zijn spontaan weer verdwenen.quote:Op zondag 7 april 2013 11:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand hier nog barsten in het scherm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |