SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ja. Hier ook. en dan verdomme nog 2.5 uur terwijl er 20 mensen available staan. donder op gauw gvd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfs binnen met de kachel op 21,5°C
Geef maarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:24 schreef Tamashii het volgende:
Kan iemand plz hier mijn geld even vasthouden. Ik sta echt op het punt om alles uit te geven.
Weet niet of ik dat durf bij jou hoor.quote:
Meld je ziek.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Hier ook. en dan verdomme nog 2.5 uur terwijl er 20 mensen available staan. donder op gauw gvd.
Dan word ik hoogstwaarschijnlijk ontslagen.quote:
Dan vraag je of de verwarming hoger magquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan word ik hoogstwaarschijnlijk ontslagen.
Nee grapje, maar dat gaan ze niet tof vinden
Dat is niet netjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan vraag je of de verwarming hoger magOf je doet je jas aan
Geweldigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik lach me kapot op mijn eigen fb status.![]()
![]()
Lolquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:29 schreef Tamashii het volgende:
![]()
Dat klopt dan wel weer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zit toch op een callcenter? Lekker boeiend dan
Ik ben zo veilig als een Cypriotische bankquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat durf bij jou hoor.![]()
Nee ik heb vandaag al gewerktquote:
Je hebt me geunfriendquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:29 schreef Tamashii het volgende:
![]()
Ruilen voor een dagje? Dan ga ik de hele dag met m'n kutje spelenquote:
Ik stond op het station ook even hardop te gniffelenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:29 schreef Tamashii het volgende:
![]()
Dat lijkt me al niks. Met je horloges enzo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben zo veilig als een Cypriotische bank.
Tsja, ik ook, maar hoe harder we werken hoe beter toch?quote:
Zou best kunnen, we spraken elkaar nooit meer na al die vunzige details op wa.quote:
Ik kan het wel op de bank zetten, maar dan betaal ik 1,2% belastingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat lijkt me al niks. Met je horloges enzo.
Jezus christ. Bitch plz, no way.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ruilen voor een dagje? Dan ga ik de hele dag met m'n kutje spelenMag jij de hele dag met je pener spelen
Oh wat een goede daad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik stond op het station ook even hardop te gniffelen
Mjaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou best kunnen, we spraken elkaar nooit meer na al die vunzige details op wa.
Ja dat is naar als je zo'n groot vermogen hebt he.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan het wel op de bank zetten, maar dan betaal ik 1,2% belasting.
Zo groot nou ook weer nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat is naar als je zo'n groot vermogen hebt he.
Duh, in de huidige tijd lijkt me dat logisch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een groot vermogen is gewoon het resultaat van zuinig consumeren, maar helaas is sparen fout en geld uitgeven goed.
Dat sparen fout is? Lijkt me niet echt logischquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Duh, in de huidige tijd lijkt me dat logisch?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke spelen we met elkaar zonder te ruilen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Soms maak jij mijn dag een beetje.
Consumeren wel?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat sparen fout is? Lijkt me niet echt logisch.
Niets is fout. Alles is een keuzequote:
Keuze is reuze. Investeren kun je leren.quote:
Moest het 2x lezen, maarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]Jij ook wel eens de mijne hoor, met je
alleen dan met 2 vingers.
Consumeren kun je minderen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Keuze is reuze. Investeren kun je leren.
12 Vind ik te jong hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]Ik moet hier daadwerkelijk een beetje om huilen met je ranzige opmerkingen! Iets met ik ben 12 wat is dit.
Dat rijmt niet echt, of wel?quote:
quote:
Inderdaad. Het rijmt niet. Maar het klopt wel.quote:
Vanwaar de PI?quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En die bikinipics maakten een week![]()
Boks. Ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Verkeerde aangeklikt.zit in de trein
Eensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En die bikinipics maakten een week![]()
Ik voelde me speciaal, maar kennelijk heb jij ze ook.quote:
Duh.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hoor.
Ik voel je, broerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik voelde me speciaal, maar kennelijk heb jij ze ook.
Dit is de 'iedereen gaat achter je chick aan' sc.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit is de 'iedereen gaat achter je chick aan' sc.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh is ook goed. Als jullie haar maar schoon en rookvrij terugbrengen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, dat doe je zelf maarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh is ook goed. Als jullie haar maar schoon en rookvrij terugbrengen.
Dat zalquote:
Hoi Miverquote:
Groen licht van Bobbyquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
At een halve auberginequote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik voel je, broer.
Maar ik leg me er bij neer. Tamashii deel je met min. 25 andere gasten. Dat is nog excl. biseksuele vriendinnetjes.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat verveel jij je, je bent vrij.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
At een halve aubergine
Rest tussen m'n benen gestopt
Was lekker haha
Papkoker
Groeten uit Zeeland
Rookvrij?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Schatjooooon.quote:
Dit is ook weer een duh waard hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Groen licht van Bobby
Tammi, schatje, we kunnen er voor gaan.
Ja. Maar ja jij bent hier niet he.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat verveel jij je, je bent vrij.
Ja zeggen ze toch altijd als je leenauto mee krijgt. Maar ja dan zeggen ze ook dat je hem afgetankt moet inleveren en dat vond ik weer iets te ver gaan.quote:
Vrijdag?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is ook weer een duh waard hoor.
Nee klopt, nog 60 + 45 minuten = 105.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja zeggen ze toch altijd als je leenauto mee krijgt. Maar ja dan zeggen ze ook dat je hem afgetankt moet inleveren en dat vond ik weer iets te ver gaan.
Zo bezet als Polen in 1941quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]Zo is dat maar net. Jij bent nog steeds bezet toch?
Wat vrijdag? Het is vandaag vrijdag. Maar geen vrij-dag.quote:
Ja en nog 15 minute reistijd dus 120 = 2 uur. FMLquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee klopt, nog 60 + 45 minuten = 105.
Volgende week natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat vrijdag? Het is vandaag vrijdag. Maar geen vrij-dag.
Ik denk dat een volle tank wel het minste is dat we voor je kunnen doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja zeggen ze toch altijd als je leenauto mee krijgt. Maar ja dan zeggen ze ook dat je hem afgetankt moet inleveren en dat vond ik weer iets te ver gaan.
Wel waar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat vrijdag? Het is vandaag vrijdag. Maar geen vrij-dag.
Volgende dag werken.quote:
Dat is niet leuk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en nog 15 minute reistijd dus 120 = 2 uur. FML
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat een volle tank wel het minste is dat we voor je kunnen doen.
Noem maar een andere dag danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgende dag werken.
[..]
Dat is niet leuk.
Ik zie geen vuige praat, met je dirty mindquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:17 schreef Tamashii het volgende:
Ik distantieer me van deze vuige praat.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
31 maart om 2:30quote:
Ik proest ff mijn bier door de trein.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Echt he, meteen weer van alles overal achter zoeken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie geen vuige praat, met je dirty mind.
Omdat om 2 uur de klok een uur vooruit gaat. Dus die tijd bestaat nietquote:
Ja hoiquote:
Ik doe niet aan zomertijd dus die tijd bestaat wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat om 2 uur de klok een uur vooruit gaat. Dus die tijd bestaat niet
Vreselijk. Ik zoek er wel een die wat minder pruttelt en niet zoveel kilometers gereden heeftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he, meteen weer van alles overal achter zoeken.
Ik veel kilometers gereden? Ik geloof nu rond de 20.000.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik zoek er wel een die wat minder pruttelt en niet zoveel kilometers gereden heeft.
Jeeeeeeeeeeeezus, vedette die je bentquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik veel kilometers gereden? Ik geloof nu rond de 20.000.
Nu al zoveel? Sinds november?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja die van mij rookt ook nogal veel en maakt een irritant geluid af en toe.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik zoek er wel een die wat minder pruttelt en niet zoveel kilometers gereden heeft.
Vinquote:
Tamashii zegt wat anders....quote:
Jeetje wat veelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, misschien komt het omdat ik me verveelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vin
[..]
Tamashii zegt wat anders....
[..]
Jeetje wat veel
Oke wellicht dan 15.000. Al zeker een aantal keer naar Den Haag gereden en dat is elke keer 220 km. Dus dat al keer 10 ongeveerd is 2200, nou oke. Misschien pas 10.000 km dan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu al zoveel? Sinds november?
Ik rij 30.000 per jaar en iedere dag 100 KM
Ik heb vooral last van gepiep als ik hobbels neem, wat het rijcomfort niet ten goede komt. Gelukkig maakt de bagageruimte een hoop goed.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja die van mij rookt ook nogal veel en maakt een irritant geluid af en toe.
Dat scheelt de helftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke wellicht dan 15.000. Al zeker een aantal keer naar Den Haag gereden en dat is elke keer 220 km. Dus dat al keer 10 ongeveerd is 2200, nou oke. Misschien pas 10.000 km dan.
Gaat wel hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, misschien komt het omdat ik me verveel
Hoe is het?
Kut is dat jaquote:
Ja ik heb ook eigenlijk niet echt een idee.quote:
13 pakjes?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat wel hoor.
Ik heb weer mijn thee op voorraadze hadden nog 13 pakjes thee staan bij de DE winkel
Heb ze allemaal meegenomen. Vroeg de kassamejuffrouw of ik nog meer wilde bestellen
Ja en dan nog een keer naar Renkum. Dat is dus +3000KMquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke wellicht dan 15.000. Al zeker een aantal keer naar Den Haag gereden en dat is elke keer 220 km. Dus dat al keer 10 ongeveerd is 2200, nou oke. Misschien pas 10.000 km dan.
Rij maar eens weer naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekker ding :$quote:
Ik zit met bier in de trein, voel me echt een pleb.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik heb ook eigenlijk niet echt een idee.
Ik had 2 jaar geleden ongeveer 10.000 per jaar en afgelopen jaar 15.000. Maar dat was met de motor en in niet in de wintermaandenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik heb ook eigenlijk niet echt een idee.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en dan nog een keer naar Renkum. Dat is dus +3000KM
Zal dit jaar mooi meevallen danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar geleden ongeveer 10.000 per jaar en afgelopen jaar 15.000. Maar dat was met de motor en in niet in de wintermaanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal dit jaar mooi meevallen danMwoa, afgelopen paar weken wel gewoon gereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in tegenstelling tot 2 jaar geleden rijd ik nu maar 60km op een dag ipv 100km, dus het scheelt wel aardig wat nog
![]()
Nee allemaal van dezelfde soort, waren niet meer in de supermarkt te krijgenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
13 pakjes?Allemaal verschillende smaken?
Die nieuwe mok van je
Heuj! Alles goed? Lang niet gesproken!quote:
Ah okequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee allemaal van dezelfde soort, waren niet meer in de supermarkt te krijgen
Wel nog in bedrijfsverpakkingen maar dan betaal je zo 8 euro verzendkosten. En dit lag toch op de route naar Hilversum
Ja die mok is awesome he?![]()
helemaal verliefd op
Kats koud ja :$ Maar wel goed.. Volhoudenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, afgelopen paar weken wel gewoon gereden.Maar in tegenstelling tot 2 jaar geleden rijd ik nu maar 60km op een dag ipv 100km, dus het scheelt wel aardig wat nog
Dat keek ik altijdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Vinniee is een biker mouse from mars.
Vertel mij watquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kats koud ja :$ Maar wel goed.. Volhouden
Ja lang geleden, niet? Gaat lekker hoor.. Met jou ook? Heb je binnenkort tijd? Kletsen we even bij onder het genot van een bakkie rooibosquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heuj! Alles goed? Lang niet gesproken!
Op de fiets ook niet neequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vertel mij wat-2°C en windkracht 6 is niet prettig
Walgelijk, ik dacht al "wat is dat" :$quote:
Ach wat fijn lieve meid, ik ben zo blij dat ik eindelijk je stem weer hoor, ook al is het natuurlijk over dit rare medium. Ik prefereer aankomende maandag, want dan is de zomertijd er weer, dat vind ik nou zo'n prachtige gebeurtenis he. Zeker met deze tijd, gewoon een klein beetje traditie en regelmaat. Ik blief niets anders meer. In ieder geval zou ik liever onder het genot van een glaasje water afspreken en een klein gebakje, want anders zit dat vet er natuurlijk zo weer aan he. Je weet hoe dat gaat met deze tijden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja lang geleden, niet? Gaat lekker hoor.. Met jou ook? Heb je binnenkort tijd? Kletsen we even bij onder het genot van een bakkie rooibos
Totdat je in de file staatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef Tamashii het volgende:
Ha, nergens last van met de auto. Lekker scheuren.
Ik heb serieus nog nooit in de file gestaan.quote:
Wel knap dat je m'n stem kan horen over dit rare medium :$.. Ik ontmoette laatst ook een heel raar medium.. Die zag ze een beetje vliegen :$quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach wat fijn lieve meid, ik ben zo blij dat ik eindelijk je stem weer hoor, ook al is het natuurlijk over dit rare medium. Ik prefereer aankomende maandag, want dan is de zomertijd er weer, dat vind ik nou zo'n prachtige gebeurtenis he. Zeker met deze tijd, gewoon een klein beetje traditie en regelmaat. Ik blief niets anders meer. In ieder geval zou ik liever onder het genot van een glaasje water afspreken en een klein gebakje, want anders zit dat vet er natuurlijk zo weer aan he. Je weet hoe dat gaat met deze tijden.
E-aanranding, Tr gemachtquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit in de file gestaan.
Ach en wee he,quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel knap dat je m'n stem kan horen over dit rare medium :$.. Ik ontmoette laatst ook een heel raar medium.. Die zag ze een beetje vliegen :$
Ja ik ken het, ben al op een weight watchers dieet want het liep de spuigaten uit kan ik je vertellen.. Bel me maar even, morgen komt mij namelijk ook wel goed uitOf zondag
Komt nog wel als je bij mij komt werken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit in de file gestaan.
Ik zag J.'s foto op FB al jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Zal ik eens wat vertellenhet is weer gestopt met sneeuwen
Niet zo aanstellen johquote:
Ach wee, ach wee, hoe heeft die storm en striemende regen mijn lot getart, mijn tere ziel ontzet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach en wee he,![]()
KUSJOOOOOOON, FF WERKOOOONNN.
Waarom zou ik daar werken?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt nog wel als je bij mij komt werken.
Ja, je belemmert mijn handquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag J.'s foto op FB al jaFucking kut sneeuw
[..]
Niet zo aanstellen johHet is mijn hand maar
Oh pardon schone jonkvrouw :$quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zag trouwens iemand vandaag een statusupdate maken op FB met "Fijne feestdagen"Is Pasen ook al een feestdag?
Ik snap het niet meer ok?!quote:
Voor de gezelligheid?quote:
Goed idee. Proostquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer ok?!IK VOLG ER HELEMAAL NIKS MEER VAN!! IK GA WEL AAN DE DRANK JA?!!!
Ik geloof niet dat men er iets van mag zeggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]Ik moet hier daadwerkelijk een beetje om huilen met je ranzige opmerkingen! Iets met ik ben 12 wat is dit.
Zwijgen jij!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Of het is weer dat alleen Hups er niks van mag zeggen.
Hey babequote:
Make me!!quote:
Alleen als je er om smeekt.quote:
huh wat?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat men er iets van mag zeggen.
Of het is weer dat alleen Hups er niks van mag zeggen.
Ik DM je wel evenquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady sluipt het topic weer uit...
Mijn liefde.quote:
Daar kan ik toch niet van leven babeeee.quote:
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niet van leven babeeee.
Krijg je het daar wel warm van?quote:
Zo heerlijk dat hequote:
Check!quote:
Okay.quote:
Nee man, heerlijk zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Door af te tellen lijkt het nog langer te duren.
Als je aan het aftellen bent dan denk je aan NU.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:03 schreef Tamashii het volgende:
Moet alleen niet denken aan het feit dat ik hier NU zit, maar NU naar huis wilt. Daar word ik intens verdrietig van omdat ik weet dat NU dan nog heel lang duurt. Maar als ik niet in het NU denk, dan gaat alles goed.
56quote:
Je kan idd beter denken nog maar 59 minuten dan mag ik naar huisquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:03 schreef Tamashii het volgende:
Moet alleen niet denken aan het feit dat ik hier NU zit, maar NU naar huis wilt. Daar word ik intens verdrietig van omdat ik weet dat NU dan nog heel lang duurt. Maar als ik niet in het NU denk, dan gaat alles goed.
Goed punt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan idd beter denken nog maar 59 minuten dan mag ik naar huis
Ipv PAS over 59 minuten mag ik naar huis
Whahaha geniaal!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb genoeg op voorraadCheck je WA maar
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:03 schreef Tamashii het volgende:
Doe mij ook eens sturenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb genoeg op voorraadCheck je WA maar
Neequote:
Ja gewoon dat idee dat je NU wegwilt, maar niet kan/mag.quote:
Ja met een reden: In de winkels niet meer te krijgen en zag op de site dat DE nog 14 op voorraad hadden.. toen ik er aan kwam waren het er nog 13 dus heb ze allemaal meegenoimenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha geniaal!!
Ik heb uhm 6 verschillende smaakjes thee, van elk smaakje stuk of 10 zakjes.
En dan nog een huge doos met de thee die ik zelf het lekkerst vind.
Jij hebt gewoon zo'n heel schap leeg geveegd
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja met een reden: In de winkels niet meer te krijgen en zag op de site dat DE nog 14 op voorraad hadden.. toen ik er aan kwam waren het er nog 13 dus heb ze allemaal meegenoimen
En een toffe mok
Dat gevoel heb ik NU ook jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gewoon dat idee dat je NU wegwilt, maar niet kan/mag.
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Brandnetel, citroengras & cranberry.
Ze willen jou niet mee hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom heeft mijn vlucht altijd vertraging??
quote:
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom heeft mijn vlucht altijd vertraging??
Daar wonen mijn ouwelui he.quote:
Dat weet ik... ja tijd gaat snelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar wonen mijn ouwelui he.
En de vorige keer was januari ofzo.
De tijd lijkt wel stil te staan joh.quote:
Hoi, kom jij mij bier brengen?quote:
Helaas niet, moet zo naar bedquote:
En toch gaat de tijd snelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De tijd lijkt wel stil te staan joh.
Het is nog steeds koud kutweer net als 4 maanden terug
Tis bijna aprilquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijd gaat inderdaad rap.quote:
Ja, 89 januari past beter als datum met dit weer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier is ook een bed hoorquote:
Ik probeer juist vandaag even niet aan de datum/dag te denkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis bijna april
Ik vind het best snel gaan
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, 89 januari past beter als datum met dit weer.
Ohquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer juist vandaag even niet aan de datum/dag te denken
Maar dan moet ik er nog een uur eerder uit, buiten het feit dat ik dan geen misschien slaap krijgquote:
Jij denkt echt heel slecht over mij hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar dan moet ik er nog een uur eerder uit, buiten het feit dat ik dan geen misschien slaap krijg.
Hier gaat iets misquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:23 schreef fietsie het volgende:
m.youtube.com/#/watch?v=HnWZnrkh3FI&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DHnWZnrkh3FI
Of goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt echt heel slecht over mij he
Durf je dat wel? Vind je me niet meer eng? (negeer alles wat Lola, Roy en Vin over mij posten maarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef DaMook het volgende:
Maar, @huppel, ik wil nog steeds naar die auto gaan kijken en als alles (financien dus) meezit dat ik ga kijken kom ik ook even bij jou langs.
Fok gaat op ipad met mobiele site zitte klooie....quote:
Als dat geen 3 daagse neukmarathon wordt!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:23 schreef Tamashii het volgende:
Wauw, bijna 3 dagen weekend.Geweldiiiiig.
Daar gaat het misquote:
Die zijn vermoeiend hoor!|!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als dat geen 3 daagse neukmarathon wordt!!
NOUHJAAAAAAAquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Durf je dat wel? Vind je me niet meer eng? (negeer alles wat Lola, Roy en Vin over mij posten maar)
Ja nou hij vindt het eng om mij te meeten.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Durf je dat wel? Vind je me niet meer eng? (negeer alles wat Lola, Roy en Vin over mij posten maar)
Alsof wij slecht over Huppel denkenquote:
Ik weet niet hoor... maar dat doe je nu zelfquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou hij vindt het eng om mij te meeten.
Als jij dan gaat vertellen over bijten enz blijft hij het eng vinden
Laptop stopte er mee en ik won een iPad...quote:
Roy houdt van mijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Alsof wij slecht over Huppel denken![]()
Royco daarentegen.
Oh, hij heeft zeker last van dementie.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy houdt van mij![]()
Die komt mij geheel vrijwillig helpen zondag
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, hij heeft zeker last van dementie.
Ik heb je nooit eng gevondenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hups ontmoeten is niet genoeg reden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb je nooit eng gevonden. Nu nog een reden vinden om langs te gaan
.
Kloptquote:
Nog maar 28 minutenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:31 schreef Tamashii het volgende:
Thuisbezorgd.nl vanaf je werk.Het nieuwe lui zijn.
Baasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:31 schreef Tamashii het volgende:
Thuisbezorgd.nl vanaf je werk.Het nieuwe lui zijn.
quote:
Wat zeg je nu hupsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou hij vindt het eng om mij te meeten.
Als jij dan gaat vertellen over bijten enz blijft hij het eng vinden
Is er toch nog iets wat je weetquote:
Moet jij niet slapen?quote:
Te vet.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa. 27 zelfs.quote:
Zeur niet!!quote:
ga vliegen!quote:
Vertelquote:
Treinflirt met chicks!quote:
Ik zal je het hele verhaal vertellen zodra we elkaar ontmoetenquote:
Haha jaja weer een lokkertjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal je het hele verhaal vertellen zodra we elkaar ontmoeten
Veulste veul en smaakt goedquote:
Vraag naar de foto's van hun kinderen of kleinkinderen en hoop dat er een leuke chick van jouw leeftijd bijzit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Zwitserse hotties versieren in het vliegtuig, maar ik zit altijd naast oude mensen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag naar de foto's van hun kinderen of kleinkinderen en hoop dat er een leuke chick van jouw leeftijd bijzit.
Kijk hem mogelijkheden zienquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag naar de foto's van hun kinderen of kleinkinderen en hoop dat er een leuke chick van jouw leeftijd bijzit.
Pak whiskeyquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
Dus.... of je bent al moe om 20:45 uur terwijl je hele dag niks gedaan hebt
Ik zie jou...quote:
quote:
Fail.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom staat uptown girl op mijn mp 3. ??????___________!!!
Verstandig (als beginnend bestuurder)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:46 schreef Tamashii het volgende:
Alcohol in de auto. Hoppa gangnam style.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom staat uptown girl op mijn mp 3. ??????___________!!!
Geen grapjes ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verstandig (als beginnend bestuurder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |