quote:
Hij zei dat er niks kon gebeuren? en we waren bevriebd dus waarom zou die mij in iets iligaals willen trekkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:42 schreef euphoria19 het volgende:
Denk je nou serieus dat dit legaal is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij zei dat er niks kon gebeuren? en we waren bevriebd dus waarom zou die mij in iets iligaals willen trekken
Omdat hij je vriendschap misbruikt om je op te lichten (wat je geld kost), of je misbruikt als "money mule", om gejat geld door te sluizen (wat je celstraf kost) ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij zei dat er niks kon gebeuren? en we waren bevriebd dus waarom zou die mij in iets iligaals willen trekken
Hmm ja heb het opgezocht op andere forums het schijnt dat je met een pinpas en legitimatie een lening bij de bank kan doen. toevallig vroeg hij daar ook om. Dat was alles wat nodig was om het geld over te makenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Omdat hij je vriendschap misbruikt om je op te lichten (wat je geld kost), of je misbruikt als "money mule", om gejat geld door te sluizen (wat je celstraf kost) ?
Serieus op deze troll ingaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Omdat hij je vriendschap misbruikt om je op te lichten (wat je geld kost), of je misbruikt als "money mule", om gejat geld door te sluizen (wat je celstraf kost) ?
Ik ben geen trollquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Serieus op deze troll ingaan
Dan ben je zo dom als het achtereind van een varken, sorry dat ik het zo grof uitdruk maar daar komt het dus wel op neer.quote:
Nee hoor, natuurlijk niet. Altijd zeer betrouwbare, met foto's ondersteunde topics. Kwaliteitsuserquote:
Bisonkit op de barkruk?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:15 schreef jitzzzze het volgende:
Wel vreemd, ik ken niemand die 'door omstandigheden' ineens vast is komen te zitten. Wat zeg ik, ik ken niemand die vast zit.
Dan heb je misschien een kleine kring aan sociale contacten en kennissen... Vet veel mensen zitten in de gevangenis, je kent er heus wel ééntje......quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:15 schreef jitzzzze het volgende:
Wel vreemd, ik ken niemand die 'door omstandigheden' ineens vast is komen te zitten. Wat zeg ik, ik ken niemand die vast zit.
Ik ken echt een boel mensen, maar niemand die vast zit. Misschien is het afhankelijk met wie je om gaatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:18 schreef acalaca het volgende:
[..]
Dan heb je misschien een kleine kring aan sociale contacten en kennissen... Vet veel mensen zitten in de gevangenis, je kent er heus wel ééntje......
Hij zat vast natuurlijk voor een rede maar die ga ik hier niet vermelddenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:15 schreef jitzzzze het volgende:
Geldezel? sorry dat ik nog niet zo oud ben dat ik al die termen moet kennenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dan ben je zo dom als het achtereind van een varken, sorry dat ik het zo grof uitdruk maar daar komt het dus wel op neer.
Wat jij beschrijft is de typische geldezel-truc. Kun je wellicht zelf ook binnenkort 'door omstandigheden vast komen te zitten'.
Jij bent gewoon de 12 in een dozijn doorsnee fok!ker die geen mensen kentquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken echt een boel mensen, maar niemand die vast zit. Misschien is het afhankelijk met wie je om gaat![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Katvangerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:23 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Geldezel? sorry dat ik nog niet zo oud ben dat ik al die termen moet kennen
Precies, 12 in een dozijn enzo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:24 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de 12 in een dozijn doorsnee fok!ker die geen mensen kent
Als hier iemand niet in de positie verkeerd om te oordelen over anderen dan ben jij het. Dus sssst, klappe zuquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:24 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Niet eens 450 euro?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:35 schreef Pap89 het volgende:
Uiteraard, de bank stort ook iedere maand zo'n 100 euro!
Geweldig!
Het droevige is dat gezien het grote aantal idioten dat in dit geldezelen (mooi woord) trapt dit zo maar ook eens waar kan zijn.quote:
En jij bent er 1 die de verkeerde kent.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:24 schreef britneycheers het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:35 schreef Pap89 het volgende:
Uiteraard, de bank stort ook iedere maand zo'n 100 euro!
Geweldig!
Mooie OPquote:
Zo mogelijk nog dommer dan TS...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:16 schreef Maharbal het volgende:
OP teruggeplaatst.
Al vraag ik me af of dat veel zin heeft met dit topic.
Jij bent echt de domste user van dit forum, of een goede troll. Maar jezusquote:
Jij bent echt heel naief, sorry.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Precies dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:15 schreef mvdejong het volgende:
En wat je vriendschap ooit betreft, in de gevangenis leer je snel dat er maar 1 iemand belangrijk is in je leven, en dat ben je zelf. Dat hij jou probeert te betrekken bij zijn vieze spelletjes kan betekenen dat hij onder druk staat (mogelijk heeft hij geld geleend van wat minder frisse maatjes), en nu uit zelfbehoud bereid is alles en iedereen op te offeren.
Zomaar zeker? Kan gebeuren...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:40 schreef britneycheers het volgende:
Geachte Fok!vrienden,
Een tijdje geleden was ik bevriend met een jongen die door omstandigheden vast kwam te zitten.
Ik heb ook connecties met de bank. Als ik inlog, of een betaling moet doen...quote:Vorige week begon hij opeens contact te zoeken via whatsapp.
Na een standaard "Alles goed" gesprekje. Vertelde hij dat hij nu een geweldig leven lijd . Hij heeft namelijk connecties die bij de bank werken en onopgemerkt gekd storten naar zijn rekening.
En daarom doet niemand het, omdat het niet gevaarlijk is. Iedereen is dom, behalve je staatshotel-logé...quote:Hij vertelde dat natuurlijk niet zomaar. Hij zei dat hij precies hetzelfde voor mij kon regelen en er geen gevaar aan vast zit.
Geen probleem, het is immers niet gevaarlijk.quote:Mijn vraag is :Is dit legaal ?
en is dit veilig?
Je hebt zojuist je eigen vraag beantwoord. Slimme meid.quote:Als het nep is lijkt het mij niet dat je dit via whatsapp bespeekt?
x-je terug,quote:Xxx Britt
Dat boeit toch niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:16 schreef Leandra het volgende:
Wiens geld wordt er overgemaakt naar je rekening?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |