Jeetje, toen had ik op 12 april al twee jonkiesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daar was 2 jaar niks gepost![]()
was een ferme schop
Ik weet niet hoe ver die van mij zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
Jeetje, toen had ik op 12 april al twee jonkies
Je hebt er twee...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:11 schreef ElizabethR het volgende:
Duivies, duivies kom maar bij Gerritje....
Ik zit mobiel dus kan het Joetjoepje niet posten
Paasdagen denk ik, zondag is alles dicht geloof ik en misschien morgen wel eerder dichtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:14 schreef just me het volgende:
Komt er oorlog of zo? De mensen zijn aan het hamsteren, het is giga druk in de winkels
Mijn balkonnetje is niet zo gezellig hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:15 schreef Lienekien het volgende:
Leuk topic, van APK. Ziet er zo leuk groen ook uit, met al die planten op die balkonnetjes.
Wat heb je vandaag gegeten Fann?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
uit dat topic![]()
[ afbeelding ]
is toch scheetig
ow..... pfffff van alles en nog wat, het laatste waren twee gebakken boterhammen in olijfoliequote:
Hier zijn de winkels gewoon elke dag open, ook 1e en 2e paasdag. Waarom zou ik hamsteren?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:14 schreef just me het volgende:
Komt er oorlog of zo? De mensen zijn aan het hamsteren, het is giga druk in de winkels
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..... pfffff van alles en nog wat, het laatste waren twee gebakken boterhammen in olijfolie
en daarop gesmolten kaas.
Hoezo?
ben ik weer aan het hyperen?quote:
*broodkruimel*quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef chufi het volgende:
Ik blijf ze haten, zolang ze hier, in een grote kolonies, op elke broodkruimel of wat dan ook afstormen
Hier zijn geen kolonies hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef chufi het volgende:
Ik blijf ze haten, zolang ze hier, in een grote kolonies, op elke broodkruimel of wat dan ook afstormen
Lekker ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ben ik weer aan het hyperen
[..]
ben ik weer aan het hyperen?![]()
dat heb ik soms...ik zal zo effe een koppie thee zetten
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:27 schreef golfer het volgende:
Zijn ook meestal niet te vreten, die beesten.
ja ik zal even pauze nemen, ik moet toch iets te eten gaan maken, ik denk dat ikquote:
Goed plan toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ik zal even pauze nemen, ik moet toch iets te eten gaan maken, ik denk dat ik
patatjes ga bakken ofzo...Ik ben lui vandaag...........
Dat zijn stadsduiven, houtduiven zijn meestal met z'n tweeënquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef chufi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |