Jeetje, toen had ik op 12 april al twee jonkiesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daar was 2 jaar niks gepost![]()
was een ferme schop
Ik weet niet hoe ver die van mij zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
Jeetje, toen had ik op 12 april al twee jonkies
Je hebt er twee...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:11 schreef ElizabethR het volgende:
Duivies, duivies kom maar bij Gerritje....
Ik zit mobiel dus kan het Joetjoepje niet posten
Paasdagen denk ik, zondag is alles dicht geloof ik en misschien morgen wel eerder dichtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:14 schreef just me het volgende:
Komt er oorlog of zo? De mensen zijn aan het hamsteren, het is giga druk in de winkels
Mijn balkonnetje is niet zo gezellig hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:15 schreef Lienekien het volgende:
Leuk topic, van APK. Ziet er zo leuk groen ook uit, met al die planten op die balkonnetjes.
Wat heb je vandaag gegeten Fann?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
uit dat topic![]()
[ afbeelding ]
is toch scheetig
ow..... pfffff van alles en nog wat, het laatste waren twee gebakken boterhammen in olijfoliequote:
Hier zijn de winkels gewoon elke dag open, ook 1e en 2e paasdag. Waarom zou ik hamsteren?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:14 schreef just me het volgende:
Komt er oorlog of zo? De mensen zijn aan het hamsteren, het is giga druk in de winkels
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..... pfffff van alles en nog wat, het laatste waren twee gebakken boterhammen in olijfolie
en daarop gesmolten kaas.
Hoezo?
ben ik weer aan het hyperen?quote:
*broodkruimel*quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef chufi het volgende:
Ik blijf ze haten, zolang ze hier, in een grote kolonies, op elke broodkruimel of wat dan ook afstormen
Hier zijn geen kolonies hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef chufi het volgende:
Ik blijf ze haten, zolang ze hier, in een grote kolonies, op elke broodkruimel of wat dan ook afstormen
Lekker ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ben ik weer aan het hyperen
[..]
ben ik weer aan het hyperen?![]()
dat heb ik soms...ik zal zo effe een koppie thee zetten
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:27 schreef golfer het volgende:
Zijn ook meestal niet te vreten, die beesten.
ja ik zal even pauze nemen, ik moet toch iets te eten gaan maken, ik denk dat ikquote:
Goed plan toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ik zal even pauze nemen, ik moet toch iets te eten gaan maken, ik denk dat ik
patatjes ga bakken ofzo...Ik ben lui vandaag...........
Dat zijn stadsduiven, houtduiven zijn meestal met z'n tweeënquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef chufi het volgende:
nou dan hoef jij niet te hamsterenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn de winkels gewoon elke dag open, ook 1e en 2e paasdag. Waarom zou ik hamsteren?
ik heb regelmatig 2 houtduiven in de tuin, die zitten te flirten naar elkaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn stadsduiven, houtduiven zijn meestal met z'n tweeën
Ik ooit eens zo setje op mn balkon gehad (meer dan 20 jaar terug hoor) maar het irriteerde me mateloos dat gekoer en die vogelpoep ... Ik van alles gepoogd om ze weg te krijgen en dat is toen ook uiteindelijk gelukt...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hier zijn geen kolonies hoor![]()
Dus dan is het al anders denk ik....
Ik heb hier meeuwen, kraaien, duiven, eenden en nog wat waterbeesten hier/// Minsten 500 of zo in totaal echt een gekkenhuis in mijn opiniequote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn stadsduiven, houtduiven zijn meestal met z'n tweeën
Laat je je elke avond in Artis insluiten ofzo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier meeuwen, kraaien, duiven, eenden en nog wat waterbeesten hier/// Minsten 500 of zo in totaal echt een gekkenhuis in mijn opinie
Was de soep lekker?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ooit eens zo setje op mn balkon gehad (meer dan 20 jaar terug hoor) maar het irriteerde me mateloos dat gekoer en die vogelpoep ... Ik van alles gepoogd om ze weg te krijgen en dat is toen ook uiteindelijk gelukt...
Nee maar ik woon bij een winkelcentrum aan het water en op een of andere manier concentreren die beesten zich hier...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:56 schreef APK het volgende:
[..]
Laat je je elke avond in Artis insluiten ofzo?
Best slim, genoeg te eten daarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:00 schreef chufi het volgende:
Nee maar ik woon bij een winkelcentrum aan het water en op een of andere manier concentreren die beesten zich hier...
Nee ik heb ze niet afgemaakt en opgegeten ... 1 keer duivensoep gehad als 1e gang van een 7 gangen nouveau-cuisine menu... Ik vond het niet echt bijzonder, maar goed dat er bij elke gang een goed vol glas wijn was om het door te spoelenquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik heb ze niet afgemaakt en opgegeten ... 1 keer duivensoep gehad als 1e gang van een 7 gangen nouveau-cuisine menu... Ik vond het niet echt bijzonder, maar goed dat er bij elke gang een goed vol glas wijn was om het door te spoelen
2 supermarkten, een viswinkel, een marrokaanse groenteboer, een halal slager, een bakker, een chinees, een oosterse toko, nog een turkse super ....quote:
De stadsduif zit op je balkon en de houtduif zit op een tak ... Geen idee Deesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:09 schreef Deisyy het volgende:
En hoe zie je het verschil dan tussen een stadsduif en een houtduif?
Dat wordt via uitzending gemist kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:11 schreef chufi het volgende:
Trouwens voor de liefhebbers! Ons modje vanavond TV / DWDD-meet - vrijdag 29 maart
Zal eens kijken of ik ze kan cappenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt via uitzending gemist kijken![]()
![]()
Idem hier.quote:
bedoelde de eerstequote:
moeilijk heh, om ze weg te krijgenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ooit eens zo setje op mn balkon gehad (meer dan 20 jaar terug hoor) maar het irriteerde me mateloos dat gekoer en die vogelpoep ... Ik van alles gepoogd om ze weg te krijgen en dat is toen ook uiteindelijk gelukt...
Ah, ja, even kijken of ik Karina kan spotten, maar die gaat vast niet pontificaal inquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:11 schreef chufi het volgende:
Trouwens voor de liefhebbers! Ons modje vanavond TV / DWDD-meet - vrijdag 29 maart
Die is vast onderweg....quote:
Die gast die altijd metquote:
Wat leuk !quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:33 schreef mazaru het volgende:
Hier kwam er iedere keer een duif op het balkon waarvan de pootjes aan elkaar vast zaten door een draad wat zich om die pootjes en teentjes had gewikkeld.
Op een gegeven moment kon ik hem vangen en heb ik zeker een uur met dat beest op mijn schoot gezeten en dat draad heel voorzichtig weggeknipt. Voor zover het kon dan, want het was helemaal in die pootjes vergroeid.
Toen ik hem losliet ging die eerst aan de overkant op een dak zitten en zag je dat hij nog steeds met twee pootjes tegelijk wou gaan huppen.
Ik kon de verbazing van zijn koppie lezen toen hij het ene pootje los van het andere pootje kon bewegen.
![]()
Sinds die tijd is hij niet meer weg te slaan. Hij heeft nu ook een vrouwtje en ze komen iedere dag eten bij me halen.
Gelukkig maar, daar zijn er niet zoveel van hierquote:
bij mij in de straat ook nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat leuk !niet van dat draadje natuurlijk maar dat hij nu steeds terugkomt !
[..]
Gelukkig maar, daar zijn er niet zoveel van hier
Och, bij mij op het Balkon heeft niemand er last van, ik heb wel andere buren dan dequote:
Het is de schuld, van de rabobank.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:02 schreef Soury het volgende:
Duiven zijn verrot door ons mensen, net als de eendjes die we voeren
Onzin is verderop.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is de schuld, van de rabobank.
Sorry ik moest daar een beetje aan denkenquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry ik moest daar een beetje aan denken
Tis zo lekker kort door de bocht namelijk.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:36 schreef golfer het volgende:
Idem hier.
Ben vooral benieuwd naar die Specularium....
Ik zocht al naar die rotkopquote:
Ik lees zijn posts niet eens meer vanwege die vervelende PI.quote:
Dat vind ik ook. Ik neem die gasten niet serieus. Best stom want dom zijn ze nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees zijn posts niet eens meer vanwege die vervelende PI.
Sowieso vind ik mensen die zich proberen te onderscheiden door elke post een bepaalde PI of een smiley mee te geven vrij sneu.
ofquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Sowieso vind ik mensen die zich proberen te onderscheiden door elke post een bepaalde PI of een smiley mee te geven vrij sneu.
Herkenbaar! Zo'n hartje en dan rottigheid posten. Of een knipoog en dan serieus postenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens aangekaart in FB maar Danny heeft het verzonnen dus leuk ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Herkenbaar! Zo'n hartje en dan rottigheid posten. Of een knipoog en dan serieus posten
Oh, daar maak ik mij ook wel eens schuldig aanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Herkenbaar! Zo'n hartje en dan rottigheid posten. Of een knipoog en dan serieus posten
Ja, dan doe je het met opzet. Zij doen het standaard.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, daar maak ik mij ook wel eens schuldig aan![]()
Maar niet bij elke post
Tja, je kunt het toch niet verbieden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens aangekaart in FB maar Danny heeft het verzonnen dus leuk ofzo
Verbieden heb ik het niet over, waarom het mogelijk is wel. Het slaat nergens opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, je kunt het toch niet verbieden?![]()
Anyways, als ik '' onder een post zie staan (zo vaak zie ik het niet meer want mijn radar staat inmiddels vrij scherp) dan denk ik 'Wat een retard. Zielig persoon, blij dat ik wel een leven heb maar gelukkig is er FOK! voor hem zodat hij tenminste nog iets te doen heeft'.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dan doe je het met opzet. Zij doen het standaard.
En dan zeg je er wat van, krijg je meteen de volle laagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja precies, wat lul je nou. Ja tong okquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ] als standaard PI en dan in een topic over de moordenaar van Marianne Vaatsra posten oid.
Het komt voor
Het is mogelijk omdat het kanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Verbieden heb ik het niet over, waarom het mogelijk is wel. Het slaat nergens op
En vanaf hier kan je weer de tiefus krijgen met je kutreactiesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies, wat lul je nou. Ja tong ok
Doe je gewoon mee met het verschijnsel Bos! Heb je al geld gestort voor mn ouwe club !!??quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan zeg je er wat van, krijg je meteen de volle laag![]()
![]()
Ik weet er een die er inmiddels mee gestopt is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan zeg je er wat van, krijg je meteen de volle laag![]()
![]()
Je slaat de plank mis, PI's moest je handmatig invoeren. Waarom ? Omdat dat een betekenis aan je post geeft. Standaard pi's zijn overbodig. Je gebruikt ze in de context van je post. Anders blijf je nutraalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Het is mogelijk omdat het kan
Stel je voor wat voor discussies er komen als je het gaat verbieden?
'Hoe vaak mag je een PI gebruiken?'
'Kut, mijn tongsmileys zijn op!'
Ik heb gewoon standaard deze ingesteld, soms zet ik er wel een passende PI bij, maar vaak niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je gewoon mee met het verschijnsel Bos! Heb je al geld gestort voor mn ouwe club !!??
Dan gaan ze die dingen gewoon handmatig bij elke post invoeren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Je slaat de plank mis, PI's moest je handmatig invoeren. Waarom ? Omdat dat een betekenis aan je post geeft. Standaard pi's zijn overbodig. Je gebruikt ze in de context van je post. Anders blijf je nutraal
Dat lijkt ook wel standaardquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
En vanaf hier kan je weer de tiefus krijgen met je kutreacties
Ja laat maar APK.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dan gaan ze die dingen gewoon handmatig bij elke post invoeren.
Gr gr.
Maar dan kunnen ze zich niet meer verschuilen achter het 'oh, da's me standaard PI'.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dan gaan ze die dingen gewoon handmatig bij elke post invoeren.
Gr gr.
Net zoals die kutreacties van jou, doe gewoon normaal.quote:
Kijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon standaard deze ingesteld, soms zet ik er wel een passende PI bij, maar vaak niet.
Nee, ik heb nog geen geld aan Veendam gegeven en was het eigenlijk ook niet van plan
Ik heb geen binding met Veendam, al was PSV - Veendam wel mijn eerste wedstrijd in het Philips stadion..
Dat dus. Het slaat nergens op.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze zich niet meer verschuilen achter het 'oh, da's me standaard PI'.
Ja, die kwam laatst nog langs. Waren er newbies die het maar stom vonden dat hij dat er standaard onder zette!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:05 schreef Leandra het volgende:
De enige die ik wel mis is:
Groetjes,
veldmuis
Als ze zich daar achter verschuilen dan klopt de redenering toch niet omdat ze het dan uit kunnen zetten?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef Lienekien het volgende:
Maar dan kunnen ze zich niet meer verschuilen achter het 'oh, da's me standaard PI'.
Hou es op, slaat nergens opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Net zoals die kutreacties van jou, doe gewoon normaal.
Nergens voor nodig.
Oh is het nu een sms-je? dat heb ik nog niet meegekregen, wel die actie van Henk de Jonge met dat bankrekening nummer..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
1 smsje BosOmdat ik er tegenover Koeman stond en getraind werd door Beenhakker en Johan Derksen
Het is luiheid en soms denken dat ze een persoonlijke stempel hebben. Ik snap het niet zoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze zich daar achter verschuilen dan klopt de redenering toch niet omdat ze het dan uit kunnen zetten?
Ik vind het overigens ook een debiele toevoeging hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |