PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Of je nou gewoon erlangs rent of het met LB+Y doetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
3x zelfs, 2x met MLS bronze tegen MLS bronze en 1x tegen mijn silver Mex team.
[..]
Ik speel helemaal niet zoals hen, ik heb snelle spelers maar ik abuse niet en ik doe geen LB+Y. Verder heb ik niet de snelste spitsen want dan had ik wel Slew en Westcarr gehad. Ik krijg eerder de indruk dat jij zoals hen speelt.
Nou was dat wel een vreemd potjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:34 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Alle teams zijn sneller en beter dan de mijne van de randomteamstoch al 1x gewonnen
Nee, met jouw spelers kan ik niet skillen want geen 5* skillersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou was dat wel een vreemd potje![]()
Aan de andere kant had jij wel meer verdiend in dat potje dat ik wonMaar met exact dezelfde teams denk ik dat jij van mij wint, jij bent veel effectiever dan ik.
Worstvingers he, ik heb van die kleine hijskraantjes die ze op moeten tillen want zelf lukt het niet meer. Is hetzelfde met mijn andere worst trouwensquote:
zal hem straks eens posten als ik thuis ben..als de unibet history nog een beetje werkt met die nieuwe site tenminstequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
Wedden of gokken? Was mijn TT
Maar Tim86, vertel meer over je fungokje
Doe UP Cavalieri op goal, hij is wel goed.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
VDM jouw team is echt niet zoveel minder dan dat van mij. Jij baseerde dat pas ook al op het feit dat dat van mij duurder is.. maar dat komt door wally en danilnho, maar dat zijn silvers geen 80 golds
Als we dan toch teams laten zien, hierbij mijn skillquit squadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
VDM jouw team is echt niet zoveel minder dan dat van mij. Jij baseerde dat pas ook al op het feit dat dat van mij duurder is.. maar dat komt door wally en danilnho, maar dat zijn silvers geen 80 golds
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als we dan toch teams laten zien, hierbij mijn skillquit squad
[ afbeelding ]
Kom maar met de liefde
Betaal maar voor die liefde, coins zat zie ik zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar met de liefde
Nu is het wel duidelijk waarom die gequit heeftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar met de liefde
Mag niet. Dat was mijn random die keeperquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe UP Cavalieri op goal, hij is wel goed.
Klopt, ik trek mijn conclusies puur door het feit dat mijn team zo goedkoop is
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mag niet. Dat was mijn random die keeper
Agbon Pedro en Gargano waren verplicht hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nu is het wel duidelijk waarom die gequit heeft
Deze zaak kent meer plotselinge wendingen dan GTST.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Agbon Pedro en Gargano waren verplicht heDit graag even in ogenschouw nemen
Ik die Koreaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:39 schreef vandermar het volgende:
Ik nam Olijve gewoon als random speler
Die heb je zelf gekozen he, je hoefde Agbon niet te nemen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Agbon Pedro en Gargano waren verplicht heDit graag even in ogenschouw nemen
Nee hoor, ik weet het nog heel zeker. 2x won ik in de laatste minuut en 1x 1-3 terwijl jij alle kansen had op meer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker van niet want ik moet eerst van te voren mijn team dm'en en dat heb ik maar één keer gedaan
Olijve is de sma van Popeye hoorquote:
Jij had dan ook niet veel keusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:39 schreef vandermar het volgende:
Ik nam Olijve gewoon als random speler
Ach ja, natuurlijk zijn het 2 pacey spitsenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Deze zaak kent meer plotselinge wendingen dan GTST.
Nee maar als ik die op mijn pad krijg of allemaal konko slechte silvers of bronzes, dan kies ik hem ja. Dat is ook dit spel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die heb je zelf gekozen he, je hoefde Agbon niet te nemen!
Betekent dit dat TT een speler kan verwachten?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet het nog heel zeker. 2x won ik in de laatste minuut en 1x 1-3 terwijl jij alle kansen had op meer.
Verder gebruik ik geen LB+Y en ik ren er ook niet langs met spelers maar ik pass gewoon heel veel. Dat de spelers dan snel zijn daar kan ik weinig aan doen omdat ze automatisch die loopacties maken.
Verder was het niet slim om te quitten maar IK had wel lag waardoor het onspeelbaar werd. Ik heb bij Bob ook een keer gequit
en zijn wraak was zoetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Verder was het niet slim om te quitten maar IK had wel lag waardoor het onspeelbaar werd. Ik heb bij Bob ook een keer gequit
Ik had hem in 451 maar dat waren sws rare potjes tegen een maat. Vertonghen geen ook bij elk duel op zijn bek, we lachten ons wel kapotquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij had dan ook niet veel keus
[..]
Ach ja, natuurlijk zijn het 2 pacey spitsenMaar ik abuse helemaal niet, en Thad had hem laatst en zei juist dat Sturridge super slecht was
Dus ik denk ook maar even proberen dan
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Betekent dit dat TT een speler kan verwachten?
Je bent nog ongeloofwaardiger dan Obama die zegt dat ie blank isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet het nog heel zeker. 2x won ik in de laatste minuut en 1x 1-3 terwijl jij alle kansen had op meer.
Verder gebruik ik geen LB+Y en ik ren er ook niet langs met spelers maar ik pass gewoon heel veel. Dat de spelers dan snel zijn daar kan ik weinig aan doen omdat ze automatisch die loopacties maken.
Nou zeg dat welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:41 schreef Baje het volgende:
Gewonnen van feyenoord met psv op seasons. Wat is fifa realistisch!
Je hebt zelf een potje tegen mijn Engelse bronze team gespeeld dus je hebt zelf kunnen zien hoe ik speel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent nog ongeloofwaardiger dan Obama die zegt dat ie blank is
Ja en dat was echt een geweldige pot fifa, vergeet ik nooit meerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt zelf een potje tegen mijn Engelse bronze team gespeeld dus je hebt zelf kunnen zien hoe ik speel.
nopequote:
Jij begint nu ineens over het feit dat ik abuse terwijl dat niet zo is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ik hou erover op, deze hypocrisie kan ik niet langer aan.
Mag ik revanche?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:45 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Haha, je had pech met die bal op de paal zeg...
zullen wel een slechte manager hebben danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:50 schreef Djeetje het volgende:
Waarom is win je nooit met Hull City een simulatie, maar je heb wel betere spelers
Nou dat is ook niet lief.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zullen wel een slechte manager hebben dan
Vermeer,Denswil, UP van Rhijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:53 schreef pascal08 het volgende:
Weet iemand nog een goede triple link combi van GK-CB-RB?
[ afbeelding ]
Diego 7 chem YOLOquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:53 schreef pascal08 het volgende:
Weet iemand nog een goede triple link combi van GK-CB-RB?
[ afbeelding ]
Maakt niet uit, uitverkocht is het toch nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:59 schreef pascal08 het volgende:
Ik mag naar 1 van de thuiswedstrijden van Ajax naar keuze. Welke zouden jullie pakken?
lingerie jatten bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, wij hebben wel betere dingen te doen.
Onjuiste beschuldiging. Ik heb gisteren 2 plastic tassen gevuld met ondergoed, bikini's etc aan de rechtmatige eigenaresse teruggegeven. En nee, ik heb niet van te voren nog perverse dingen er mee gedaan. Die ik dan opneem op mn gsm. En dan een jaar later dat filmpje naar haar toestuur.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt niet uit, uitverkocht is het toch niet
Of dat ze 9 maanden later een kind baartquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onjuiste beschuldiging. Ik heb gisteren 2 plastic tassen gevuld met ondergoed, bikini's etc aan de rechtmatige eigenaresse teruggegeven. En nee, ik heb niet van te voren nog perverse dingen er mee gedaan. Die ik dan opneem op mn gsm. En dan een jaar later dat filmpje naar haar toestuur.
Kan Ajax - NEC van zondag ook?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:59 schreef pascal08 het volgende:
Ik mag naar 1 van de thuiswedstrijden van Ajax naar keuze. Welke zouden jullie pakken?
Ajax - Heerenveen?
Ja wtf die kerel haalt alles wegquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:05 schreef v0lt026 het volgende:
haha Gerrit, wat een goals zegMertesacker toch wel een baas he
Die kreeg ik vanochtend ook via de whatsapp binnen. Werd er wakker vanquote:
Samen met Olli?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kreeg ik vanochtend ook via de whatsapp binnen. Werd er wakker van. Mezelf omgedraaid en verder gaan slapen als een ekte baas
Ik keer mij niet tegen je. Ik ben tevens ook niet voor je.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het jammer dat iedereen zich nu ineens tegen mij keert omdat ik 1x quit. Maar bij deze: sorry voor de ragequit het was mijn broer
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het jammer dat iedereen zich nu ineens tegen mij keert omdat ik 1x quit. Maar bij deze: sorry voor de ragequit het was mijn broer
Je quitte vanwege de lag toch? Gelijk had je.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Goed voor je sex-appeal bij de chicksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:12 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
zie ik ineens een winactie op facebook voorbij komen die mijn tante heeft geshared. Kan je een Olli winnen en als ze hem wint krijg ik hem.
Ik zou 'm ook gelijk weggeven als ik 'm zou winnen. Vieze afgeragde kutolifant.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:12 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
zie ik ineens een winactie op facebook voorbij komen die mijn tante heeft geshared. Kan je een Olli winnen en als ze hem wint krijg ik hem.
Moet je beide accounts registreren onder hetzelfde emailadres.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:14 schreef leoon. het volgende:
Als je FUT start op de laptop kan je toch switchen tussen je account met 1 muisklik? Of moet je telkens in- en uitloggen?
Kan het namelijk niet krijgen om te schakelen tussen beide. Al wel op de console ingelogd geweest.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed voor je sex-appeal bij de chicks
Hoe doe je dat? Want voor elk nieuw account op PSN heb je nieuwe e-mail adres nodig toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je beide accounts registreren onder hetzelfde emailadres.
PSN-accounts registreer je gewoon onder verschillende emailadressen, alleen bij Origin geregisteer je ze onder hetzelfde emailadres.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:15 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Want voor elk nieuw account op PSN heb je nieuwe e-mail adres nodig toch?
Krijg dit als ik wil inloggen: [ afbeelding ]
Maar dat lijkt me niet al te groot probleem.
Maar bij Origin heb ik ingelogd met het andere e-mailadres van mijn nieuwe tweede account.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
PSN-accounts registreer je gewoon onder verschillende emailadressen, alleen bij Origin geregisteer je ze onder hetzelfde emailadres.
Je moet nu alleen nog even opnieuw inloggen via de console om een beveiligingsvraag in te stellen.
Bij deze Kamikazie, hier terug te vindenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zal hem straks eens posten als ik thuis ben..als de unibet history nog een beetje werkt met die nieuwe site tenminste
Dan kan het niet zover ik weer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:23 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar bij Origin heb ik ingelogd met het andere e-mailadres van mijn nieuwe tweede account.
Dat was dus niet slim?
Maar dan had ik bij origin in moeten loggen met mijn oude e-mail adres? Hoe pakt hij die nieuwe account die een andere e-mail adres heeft? Naja ik maak wel even nog een mail account aan en probeer nog een keer dan.quote:
Nicequote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij deze Kamikazie, hier terug te vinden
UVT / Wedden op Sport #1157 Waar de ROI boys op schema liggen
Haha tim, wtfquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het was gewoon je eigen lag daarstraksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Internet doet weer eens raar, net viel hij ook ineens uit.
Baasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het was gewoon je eigen lag daarstraks
Eerst heel lang niks zeggen en als het daar weer over gaat wel weer. Makkelijk hoor.quote:
AUTOBUYER!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet zo goed als VDM maar toch: [ afbeelding ]
Ik had het over dit plaatje :quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eerst heel lang niks zeggen en als het daar weer over gaat wel weer. Makkelijk hoor.
Maar nee, het was niet mijn eigen lag want sinds een uur ofzo heb ik dat het internet raar doet.
Je bent zelf dom, hoezo begin je ineens over dat ik snelle spelers in mijn bronze team heb terwijl je zelf een spits had met 91 pace en hier veel meer mensen zijn met snelle spelers in hun teams? Verder heb ik al sorry gezegd dus waarom blijf je erop terugkomen? (net als dat VDM 1x zei dat hij dik is en dat je dat 151251212x herhaalt)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had het over dit plaatje :
[ afbeelding ]
Niet alles gaat over domme ragequitende kids
Quote me niet de hele tijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent zelf dom, hoezo begin je ineens over dat ik snelle spelers in mijn bronze team heb terwijl je zelf een spits had met 91 pace en hier veel meer mensen zijn met snelle spelers in hun teams? Verder heb ik al sorry gezegd dus waarom blijf je erop terugkomen? (net als dat VDM 1x zei dat hij dik is en dat je dat 151251212x herhaalt)
Jezus, dat is wel een hele goede zeg.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JANKIEEEEEquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent zelf dom, hoezo begin je ineens over dat ik snelle spelers in mijn bronze team heb terwijl je zelf een spits had met 91 pace en hier veel meer mensen zijn met snelle spelers in hun teams? Verder heb ik al sorry gezegd dus waarom blijf je erop terugkomen? (net als dat VDM 1x zei dat hij dik is en dat je dat 151251212x herhaalt)
En wat ik leuk vind om te weten, hoe heeft hij dit geregeld met belasting o.i.d?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel een hele goede zeg.
Wat houd je nou precies over van dat hele bedrag?
29% er vanaf.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zal de Belastingsdienst ook leuk vinden om te weten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wat ik leuk vind om te weten, hoe heeft hij dit geregeld met belasting o.i.d?
Ik wil wel weer, maar ik was uit club gestapt omdat we al zo lang niet meer hadden gespeeld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
6 uur lang clubs...............![]()
kan alleen geen bal meer zien.
En wanneer doet de rest weer eens mee, hoe meer hoe leuker
En bij mij maken ze grapjes met Alzheimer. Gewoon bovenstaan. Schijt aan iedereen hebben. Ik kreeg ook kritiek omdat ik de +10 cheat gebruikte vorig jaar. Lekker belangrijk, ik vond het leuk. Wil jij quitten? Gewoon lekker quittenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal hem niet weer quoten maar het is gewoon de waarheid. Hij is gewoon irritant
Ze houden niets in. Als Nederlander ben je echter wel verplicht om keurig je kansspelbelasting af te dragen en je winsten op te geven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk heel weinig fifa meer gespeeld en helemaal geen clubs meer. Terwijl dat echt wel super gezellig was op de chatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wil wel weer, maar ik was uit club gestapt omdat we al zo lang niet meer hadden gespeeld.
Zoek hem op. Slaan we hem inelkaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal hem niet weer quoten maar het is gewoon de waarheid. Hij is gewoon irritant
Ja dat was geweldig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk heel weinig fifa meer gespeeld en helemaal geen clubs meer. Terwijl dat echt wel super gezellig was op de chat
Dat random teams lijkt mij wel leuk voor PS3.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk heel weinig fifa meer gespeeld en helemaal geen clubs meer. Terwijl dat echt wel super gezellig was op de chat
Een kennis van mijn moeder had ook Alzheimer, die kwam een aantal jaar geleden nog wel eens hier langs en die is deze week overledenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En bij mij maken ze grapjes met Alzheimer. Gewoon bovenstaan. Schijt aan iedereen hebben. Ik kreeg ook kritiek omdat ik de +10 cheat gebruikte vorig jaar. Lekker belangrijk, ik vond het leuk. Wil jij quitten? Gewoon lekker quitten
Dat is minder. Ik heb Alzheimer van dichtbij meegemaakt, vorig jaar is mijn oma daaraan overleden. Ik vind het een ergere ziekte dan kanker.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een kennis van mijn moeder had ook Alzheimer, die kwam een aantal jaar geleden nog wel eens hier langs en die is deze week overledenDat hoorde ik vandaag.
Heb nu met nieuwe account op de playstation mijn origin e-mail ingevuld.quote:
Ik hoop dat je op een ander account wel een ander email adres gebruikt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:48 schreef leoon. het volgende:
[..]
Heb nu met nieuwe account op de playstation mijn origin e-mail ingevuld.
En als ik nu met het tweede account inlog kom ik op mijn hoofdaccount uit![]()
Wat doe ik NU weer fout?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja dat was geweldig.Of toen we allemaal 1.58 meter waren
Lets do itquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat random teams lijkt mij wel leuk voor PS3.
Of wedstrijden voor 10, 20 en 30k ofzo.
Geweldig ja, misschien maar weer eens opnieuw met clubs beginnenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]Toen had ik echt tranen in mijn ogen van het lachen
mooi was dat idd, sinds dat moment is m'n mannetje ook gewoon klein. Nu nogquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:53 schreef Toefjes het volgende:
Met wie heb je gister 6 uur geclubt dan? _o-quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mooi was dat idd, sinds dat moment is m'n mannetje ook gewoon klein. Nu nog
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen met Omniquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met wie heb je gister 6 uur geclubt dan? _o-
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:53 schreef Toefjes het volgende:
Vandaag clubben dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Alleen met Omni![]()
Lastig om ruim van te voren te plannen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja wtf die kerel haalt alles weg
quote:Abidal is part of the match squad for the game against Celta tomorrow
heb het gevraagd, geen reactie nog. denk niet dat ie kanquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook.Ik heb echt tranen gelachen toen. Toen jij het duel van die verdediger van 2 meter won.
![]()
Ja heb nu drie accounts aangemaakt maar het koppelen wil niet lukken blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op een ander account wel een ander email adres gebruikt?
quote:
ik wacht al de hele tijd tot hij begint met :quote:
Oke, als jullie gaan clubben. DM mij maar, kan de hele avondquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb het gevraagd, geen reactie nog. denk niet dat ie kan
Ik heb gewoon een nieuw emailadres gedaan en wachtwoord kiezen (moet wel aan wat voorwaarden voldoen, moet je ff lezen).quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:09 schreef leoon. het volgende:
Ik snap er echt niks van.
Als je fifa start en je krijgt het origin scherm moet je dan misschien een hoofdaccount e-mailadres invullen en een ander wachtwoord oid?
Ja, ik had precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ik wacht al de hele tijd tot hij begint met :
How long, how long will I slide
Seperate my side
I dont, I dont believe its bad
Slittin my throat its all I ever.
Maak een hotmail of gmail adresje aan, gebruik dat, verzin een wachtwoord en klaar ben je.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:09 schreef leoon. het volgende:
Ik snap er echt niks van.
Als je fifa start en je krijgt het origin scherm moet je dan misschien een hoofdaccount e-mailadres invullen en een ander wachtwoord oid?
De kentinatorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik had precies hetzelfde.
Hierbij dan:
Dit, plus je kan toch gewoon een andere browser opstarten om je andere account te gebruike via de webapp..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maak een hotmail of gmail adresje aan, gebruik dat, verzin een wachtwoord en klaar ben je.
Ja maar ik wil dat je zeg maar in 1 klik kan wisselen daar bovenaan in FUT.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:10 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een nieuw emailadres gedaan en wachtwoord kiezen (moet wel aan wat voorwaarden voldoen, moet je ff lezen).
Maar dan moet je steeds in en uit loggen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maak een hotmail of gmail adresje aan, gebruik dat, verzin een wachtwoord en klaar ben je.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze hebben die beat gestolen van Macklemore
Je kan dus met een andere PSN op je FUT account?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:13 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat je zeg maar in 1 klik kan wisselen daar bovenaan in FUT.
En dat lukte steeds niet. Maar nu heb ik op mijn 2e account ineens het EASC level van mijn eerst en al mijn kaarten en formaties ook op die account. Duidelijk dus mislukt..
Om de intro door te gaan op de console met wedstrijdje spelen en kaarten krijgen durfde ik niet omdat ik bang ben om al mijn kaarten kwijt te raken
Ehhh ja, wat wil je anders met 2 accounts?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:13 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar dan moet je steeds in en uit loggen?
Wat zou je willen doen dan? Met je ene account tegen je andere spelen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:13 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar dan moet je steeds in en uit loggen?
Of is het helemaal niet mogelijk wat ik wil.. ?
Jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je kan dus met een andere PSN op je FUT account?
Het kan niet eens wat ik wil?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhh ja, wat wil je anders met 2 accounts?
Macklemore was nog minderjarig toentertijdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze hebben die beat gestolen van Macklemore
Zoals ik al zei: gewoon 2 browsers openen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Het kan niet eens wat ik wil?
Ik dacht dat je keisnel kon wisselen van account.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Macklemore was nog minderjarig toentertijd
Op de web app gaat het vrij rap hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Dacht altijd dat dat alleen op de xbox kon.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Op dit fiets kan het ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:15 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: gewoon 2 browsers openen...
Ik dacht écht dat het kon hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de web app gaat het vrij rap hoor
Wie weet, dacht dat pascal begreep wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dacht altijd dat dat alleen op de xbox kon.
Als ik alles heb verkocht heb ik op elke account minstens 210Kquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:32 schreef Djeetje het volgende:
210k op mijn trade account als ik alles heb verkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij price fix alleen maarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik alles heb verkocht heb ik op elke account minstens 210K
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
Weer een discussie met mijn broer van meer dan een uur. Hij wil het niet begrijpen
Hopeloos geval.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
Weer een discussie met mijn broer van meer dan een uur. Hij wil het niet begrijpen
Hopeloos geval.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
"Ga niet in discussie met de onwetenden. Want zij die niet willen leren, zullen nooit leren." -Seneca
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:20 schreef Thorb het volgende:
Ik pricefix ook niet, ik koop gewoon alle spelers en verkoop ze met winst.
Echt al 30 ofzo verkocht met 5k winst in een 24 uur
Als het er niet meer zijn
Wij hanteren ongeveer dezelfde tactiekquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:20 schreef Thorb het volgende:
Ik pricefix ook niet, ik koop gewoon alle spelers en verkoop ze met winst.
Echt al 30 ofzo verkocht met 5k winst in een 24 uur
Als het er niet meer zijn
Ik deel ook mee!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij hanteren ongeveer dezelfde tactiek
kutsitequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:27 schreef DannyDeko het volgende:
Hallo FUTTers. Dit is mijn team tot nu toe. Wat vinden jullie. Er van. ?
http://www.futhead.com/fifa/squads/8287671/
jij kan het beter zekerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee wefut is gay want die bugged en maakt alles traag. En Remi doet er niets aan
Die bewegende player stats balk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
ik zal je wel even blokkeren sjezus
Wat bugt er dan?
Die bugt niet, je pc (die moet wel érg zwak zijn dan) kan het blijkbaar niet aan. Raar overigens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die bewegende player stats balk.
Had ik je laatst ook al uitgelegd, remember?En heb het meerdere keren getest, en het ligt echt daar aan
Tegen ravioliquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:31 schreef poker4lifee het volgende:
fokker tegen nepenthez in dat ruin a randomer filmpje
Kep t alleen op mn MBP, (Late 2011 13") dus die is snel zat. Alleen grafisch gewoon niet sterk, maar dan nog klopt het niet dat een paar van die balkjes heel mn browser/hele mac giga traag maakt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die bugt niet, je pc (die moet wel érg zwak zijn dan) kan het blijkbaar niet aan. Raar overigens.
Hij wordt wel weggespeeldquote:
Dat klopt zeker niet, nee. Ik kijk wel even. Mits je je beledigende woorden terugneemtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kep t alleen op mn MBP, (Late 2011 13") dus die is snel zat. Alleen grafisch gewoon niet sterk, maar dan nog klopt het niet dat een paar van die balkjes heel mn browser/hele mac giga traag maakt.
Is dat niet dat joch met die UI van een man met enorme tanden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hij wordt wel weggespeeldgeen idee, vast wel
alweer vergetenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is dat niet dat joch met die UI van een man met enorme tanden?
Kwam hij niet half uit Albanië ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alweer vergetenenige dat ik nog weet is dat hij ongeveer even jong als gje was maar wel gewoon normaal deed
Oke oke wefut is niet gayquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat klopt zeker niet, nee. Ik kijk wel even. Mits je je beledigende woorden terugneemt
Maar heb je het alleen op spelerprofielen of ook op de homepage?
komt volgens mij uit 2001 ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is dat een wat ouder spel, speel vroeger een van die spellen met een stuurtje
Ik heb hem nog op mijn kamer staan (stuurtje ligt ook nog ergens)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komt volgens mij uit 2001 ofzospeelde vroeger altijd tegen mijn pa met een stuurtje ja
gouden tijden
dat was ook een ziek bazenspel jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:40 schreef Reemi het volgende:
Need for Speed Undergound 2Één van m'n favoriete spellen ooit denk ik. En een van de weinige spellen die ik daadwerkelijk heb uitgespeeld.
panish kut spelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:42 schreef leoon. het volgende:
GODVERDOMME ik ging met hart scoren uit een uittrap fluit de scheids af! ZUUR
Need for Speed Most Wanted was ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:40 schreef Reemi het volgende:
Need for Speed Undergound 2Één van m'n favoriete spellen ooit denk ik. En een van de weinige spellen die ik daadwerkelijk heb uitgespeeld.
lekker jezusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef leoon. het volgende:
[..]
haha wat een mongool is die kommentator die al die kommenterries maakt ook..
Ik haat politie in zulke spellenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Need for Speed Most Wanted was ookDie politieachtervolgingen vooral
Theoooooo Walcottttttttttttquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:45 schreef leoon. het volgende:
Zijn er ook RM in de BPL net zo baas als Bale op LM?
Ik vind hulk echt kut
Uiteraardquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:45 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je snapt dat hij dat zo uit spreekt hè?
Mwahaha, ik snap niet waarom ik het kijk. Maar soms komen ze hier op het forum langs. Dan moet ik even klikkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
UiteraardHeb me prima vermaakt met zijn filmpjes vandaag in een tussenuur
zometeen even ook met stuurtje doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb hem nog op mijn kamer staan (stuurtje ligt ook nog ergens)![]()
Waarom? gescoord?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Degene met een Mlapa in zijn club heeft geluk vandaag
Bazigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo Aldo. Vanaf morgen zijn wij weer stadsgenoten
Ja, maandag de sleutel gehad, en als een beest tekeer gegaan deze week. Maar moet nog wel veel doen, maar de deurpostjes enzo verfen dat komt wel als ik daar eenmaal zit. Ga het zo mooi opknappen, dat het gelijk 10K meer waard isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Bazig
Heb je eigenlijk nog best snel gedaan al met al?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Japes vindt hem goed en dus wordt hij duur
VDMquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:03 schreef leoon. het volgende:
Wie had die Della Rocca vanmiddag ook alweer te koop?
gurbuh op de ps3quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:03 schreef leoon. het volgende:
Wie had die Della Rocca vanmiddag ook alweer te koop?
Ja maar die van hem was verkocht! Die ene op de PS3.quote:
Hm oke, hoe is het daar mee afgelopen?quote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maandag de sleutel gehad, en als een beest tekeer gegaan deze week. Maar moet nog wel veel doen, maar de deurpostjes enzo verfen dat komt wel als ik daar eenmaal zit. Ga het zo mooi opknappen, dat het gelijk 10K meer waard is
Nou, ik ben nog een beetje verdrietig over mijn exquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
Mocht je nou een keer wat hulp nodig hebben met een of ander PM/DM.
leven in de grote boze stad kan best eng zijn af en toe![]()
Alles met Engelandquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke? Specifieke league/nationaliteit ofzo?
Mexicaanse en fransen worden bij mij veel verkochtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke? Specifieke league/nationaliteit ofzo?
Bijna klaar. Hoop op een rage quit maar kwam er niet van. Sta nu ..quote:
Van mijquote:
Fucking snel ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:36 schreef vandermar het volgende:
IF Sahinzijn passing
ondanks zijn workrates blijft hij lekker achterin hangen.
Maakt niets uit, hij is goedquote:
Ik denk het. Ik heb -842,150,451 coinsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Servers down voor Ultimate Team op de ps3?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:38 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik heb -842,150,451 coins
Jammer dat er een min voor staat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:38 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik heb -842,150,451 coins
Wie dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:45 schreef Nystiq het volgende:
Haha, iemand van fok zit in ruin a randomer van Nepenthez.
GJEquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |