Ga morgen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, het is nu gewoon tijd om te klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marihuana#Ganja.2C_Charas.2C_Bhangquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/G%C9%99nc%C9%99 ????
http://nl.wikipedia.org/wiki/Okequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marihuana#Ganja.2C_Charas.2C_Bhang
Kijk wat zijn username isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga zitten en voor mij in de trein zit iemand met fok op zijn laptop
Hoi achterbuurmanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga zitten en voor mij in de trein zit iemand met fok op zijn laptop
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Maastrichtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oke
hij sloot hem net af. Ik hou het in de gaten :pquote:
Vraag wat zijn username isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij sloot hem net af. Ik hou het in de gaten :p
open een topic met de vraag welke fokker er om 16:35 nog meer in die trein zatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij sloot hem net af. Ik hou het in de gaten :p
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
open een topic met de vraag welke fokker er om 16:35 nog meer in die trein zat
Reistijd: 3:38/4:04 uur.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Maastricht
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
open een topic met de vraag welke fokker er om 16:35 nog meer in die trein zat
straks lurkt ie alleen of kwam hij alleen op fok door googlequote:
zeg hey ik zag jou op fok kijken wat is die sitequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
straks lurkt ie alleen of kwam hij alleen op fok door google
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg hey ik zag jou op fok kijken wat is die site
dat ik fucked op raar manquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg hey ik zag jou op fok kijken wat is die site
Wat voor iemand is het?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat ik fucked op raar man
student, begin 20, macbook, bruin haarquote:
Oh dat is wel cool. Zeker weten wel een type dat op FOK! actief zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
student, begin 20, macbook, bruin haar
Is het aldo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
student, begin 20, macbook, bruin haar
geen ide hoe die er uit zietquote:
Ik krijg honger van jouw UIquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1.
[..]
Ga jij nou maar lekker depressieve mensen vermoorden
Wie is hetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zag wel cool uit
Wat dan? Zo overgedramatiseerd als komt een vrouw bij de dokter?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet mijn smaak
Ik kijk wel even verder.
Jezus je hebt het toch niet nodig, mijn god koop gewoon beide niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Morgen winkelen, zou ik een mint groene colbertje kopen of een zalm kleurige? #struggles
Jij heb veel posts van je hoofdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weet ik veel is van een tumblr post
http://silum.tumblr.com/post/43761520232
Nee zoiets als gladiator, met actie erinquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat dan? Zo overgedramatiseerd als komt een vrouw bij de dokter?
Geil hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij heb veel posts van je hoofd
Die ga ik kijken, dankjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geil he![]()
Ik heb ook al een aantal jaar tumblr
Tevens:
Oldeuboi (2003) - IMDb
Hij staat aanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Goede keus, bazenfilm
[ afbeelding ]
shit ik moet oldboy nog altijd zienquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geil he![]()
Ik heb ook al een aantal jaar tumblr
Tevens:
Oldeuboi (2003) - IMDb
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
shit ik moet oldboy nog altijd zien
oh ik ook jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
shit ik moet oldboy nog altijd zien
en dan per post sturen naar LittleBrowniequote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk echt een keer die blue rock candy maken
Geen Breaking Bad kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
geen van m'n vrienden kijkt Breaking bad
Niet stoppen, minderen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hee je zou toch stoppen met fok ?
poepbruin, je weet wel. zo'n diarree kleur de dag nadat je veel gezopen hebtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Morgen winkelen, zou ik een mint groene colbertje kopen of een zalm kleurige? #struggles
Saai, jij?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
en hebben jullie een leuke dag gehad ?
mijne was wel leuk, bij mijn maat achterop de scooter de stad in en in een waterpijp launch lekker hangen. gister ben ik ook nog naar 538 voor warchild geweest, was geen bal aan en dan ook nog een s4.50 voor bierquote:
Wtf 4,50quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijne was wel leuk, bij mijn maat achterop de scooter de stad in en in een waterpijp launch lekker hangen. gister ben ik ook nog naar 538 voor warchild geweest, was geen bal aan en dan ook nog een s4.50 voor bier
nieuwe bioshock is echt baggerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
N00bs fraggen in nieuwe biologische shock
Je moeder is baggerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nieuwe bioshock is echt bagger
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je moeder is bagger
Nieuwe bioshock is sowieso kut, net zoals de voorgaande versies ervan
Jouw smaak
Zeg ook niet dat hij 10/10 is maar zeker wel een dikke voldoende, lekker sfeertje goeie gameplay enzovoortsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
nieuwe bioshock is overrated, hij is oké maar geen 10/10
Een kennis draaide gisteren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijne was wel leuk, bij mijn maat achterop de scooter de stad in en in een waterpijp launch lekker hangen. gister ben ik ook nog naar 538 voor warchild geweest, was geen bal aan en dan ook nog een s4.50 voor bier
gister was het in arnhem, beetje ver weg lijkt mequote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een kennis draaide gisteren.
Ik wou ook gaan
present.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
waar zijn DV, VA, Pizza en jordy dan
o mooizoquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Altijd als iemand het over waterpijpen heeft denk ik hieraan: http://www.zamnesia.nl/waterpijp-keramisch/880-alien.html
Attentie aardbewoners en leden van de Galactische Wiet Federatie:
Ik moet hier altijd zo hard door lachen![]()
Ik zou dat ding niet op mijn kamer willen, lijkt me doodengquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]![]()
lelijk ding maar wel grappig
ik wil sowieso geen waterpijp thuisquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou dat ding niet op mijn kamer willen, lijkt me doodeng![]()
Dat ook jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik wil sowieso geen waterpijp thuis
Bij mij nog niks nieuws aan hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
nieuwe interface van facebook is kut
vreemd, ik ververs net mijn pagina en hij heeft opeens een hele andere indelingquote:
Balen, ik heb de nieuwe wel ns gezien, lijkt me kut ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vreemd, ik ververs net mijn pagina en hij heeft opeens een hele andere indeling
Deze al gezien ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat een stereotyperende film is oldboy toch.
Vertel,quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat een stereotyperende film is oldboy toch.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Oldboy was wel een beetje voorspelbaar jordy
Nouja het was te verwachten dat die vrouw zijn zus was. Ik bedoel, toch aardig wat hints.quote:
dochter*quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nouja het was te verwachten dat die vrouw zijn zus was. Ik bedoel, toch aardig wat hints.
Dat eindequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nouja het was te verwachten dat die vrouw zijn zus was. Ik bedoel, toch aardig wat hints.
Ik woon op fietsafstandquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wie woonde er ook alweer in Utrecht van deze SC?
Fok-it sowieso toch?
ies kultuurquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij Woo-jin niet doodt
Ik geloof niet dat zulke gevoelens door cultuur in bedwang kunnen worden gehouden, vooral als iemand 15 jaar niet in het sociale leven is geweest.quote:
Thnx werktquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb je iets aan 5 euro voor just-eat.nl?
UTjeTrMR504
gastquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zulke gevoelens door cultuur in bedwang kunnen worden gehouden, vooral als iemand 15 jaar niet in het sociale leven is geweest.
VAquote:
wat verwacht jequote:
zie reactie op hh, zit mobiel :pquote:
Nou wil ik wel graag weten of een van jullie toevallig een pizza met pepperoni of salami had.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat verwacht jewa gewoon vriendschappelijk hoor...
pizzeria gepakt, daarna doeloos rondgelopen, was gezellig
Vast Hawaiiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou wil ik wel graag weten of een van jullie toevallig een pizza met pepperoni of salami had.
ik had quattro formaggi en de helft van haar pizza met ham en champignonsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou wil ik wel graag weten of een van jullie toevallig een pizza met pepperoni of salami had.
lekkerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik had quattro formaggi en de helft van haar pizza met ham en champignons
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
lekkermaar geen van jullie had dus iets met salami, dat doet namelijk wel een beetje pijn
heeft niks met jou te makenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds vereerd dat jullie voor een pizzeria hebben gekozen
Ik verwachte vrij weinig, ik vroeg alleen hoe het was en dan ga je zo tegen me doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat verwacht jewa gewoon vriendschappelijk hoor...
pizzeria gepakt, daarna doeloos rondgelopen, was gezellig
de gemiddelde gedachte was een date vanmiddagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik verwachte vrij weinig, ik vroeg alleen hoe het was en dan ga je zo tegen me doen
Ja en ik zat daar alleen maar mee te kutten, betekent niet dat ik zo achterlijk ben om het daadwerkelijk als een date op te vattenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de gemiddelde gedachte was een date vanmiddag
nee jij niet persoonlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja en ik zat daar alleen maar mee te kutten, betekent niet dat ik zo achterlijk ben om het daadwerkelijk als een date op te vatten
wheheeh wat een sukkel is het toch hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hihi hamer beweert dat hij niet achterlijk is hihi
ja apart figuur, denk niet dat hij vrienden heeftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wheheeh wat een sukkel is het toch he
wat zijn vrienden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja apart figuur, denk niet dat hij vrienden heeft
Nou dat weet je nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja apart figuur, denk niet dat hij vrienden heeft
ja hier op FOK!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dat weet je nieter zijn vast soort genoten
Ja zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zoietsfeestje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Je bent meer een fuckbuddy, niet echt een vriendjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hamerhaaitje heeft een vriendje waar hij seks mee heeft
hahahahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je bent meer een fuckbuddy, niet echt een vriendje
Ik wil mijn armband terug.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je bent meer een fuckbuddy, niet echt een vriendje
Je weet dat je hem op kan halen, je moet echt eens leren dingen niet te vergeten, als je hoofd niet vast zou zitten....quote:
Gaat goed met mij hoor, topquote:
Awesome.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat goed met mij hoor, top
Met oe?
*thenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:08 schreef AppelCake het volgende:
I wake up in the street and i'm covered in pee, than my pee turns in chocolate that would be fucking sweet.
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
toch zou het fucking sweet zijn...
Ik zou geen chocola willen pissen, straks gaat het rottenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
toch zou het fucking sweet zijn...
Wie is Sjors Peter.quote:
hjb jordyquote:
gvdquote:
STUquote:
Hoe was Parijsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
£4.80 voor een blikje (500ml) Stella in de Eurostar
Jawel, lekker chocola uit mijn onderbroek likken.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou geen chocola willen pissen, straks gaat het rotten
Dude...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, lekker chocola uit mijn onderbroek likken.
[..]
Nee hoor.
Koud. Ik ben er hooguit 2 uur geweest en toen moest ik weer terugquote:
Ja, beetje moe maar nu lekker 2 weken vrijquote:
Oh niks om over te zeuren dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koud. Ik ben er hooguit 2 uur geweest en toen moest ik weer terug
Eindelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, beetje moe maar nu lekker 2 weken vrij
Hoe is het met u
Nou, ik vond er iets eigenlijk zielig. Ik had een pizza gehaald en die beviel me niet dus ik had die halve pizza in doos op een prullenbak gezet en toen ik daar 5 minuten later weer langsliep zag ik een zwerver de rest van die pizza opetenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh niks om over te zeuren dus.
Alhoewel jij vast iets hebt
Goed bezig jongenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EindelijkWat ga je doen?
Goed hoorVanavond DV gemeet, was gezellig
Dat is toch mooi dat iemand anders er iets aan hadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik vond er iets eigenlijk zielig. Ik had een pizza gehaald en die beviel me niet dus ik had die halve pizza in doos op een prullenbak gezet en toen ik daar 5 minuten later weer langsliep zag ik een zwerver de rest van die pizza opeten
Ik wil ook op vakantiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig jongen
Ik heb morgen visite uit Birmingham en donderdag ga ik naar Spanje voor 10 dagen
Ja, op zich wel ja maar ik vond het gewoon triest dat die man zo moet levenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is toch mooi dat iemand anders er iets aan had
Danke.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:33 schreef Trollscience het volgende:
ik moet zeggen dat ik hele lekkere cake gemaakt
ruimtecake?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:33 schreef Trollscience het volgende:
ik moet zeggen dat ik hele lekkere cake gemaakt
Het effect krijg je toch pas na 2 uur ofzo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:35 schreef Trollscience het volgende:
p vrijdag 29 maart 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
half uur anderhalf uur afhankelijk van doseringquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het effect krijg je toch pas na 2 uur ofzo?
okay.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
half uur anderhalf uur afhankelijk van dosering
Kapitalisme hè.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, op zich wel ja maar ik vond het gewoon triest dat die man zo moet leven
Muzikaal talent hierzo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0Ah0Dn8Xe6m
Mijn drumskills
http://vocaroo.com/i/s1rdQzCew5biquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0Ah0Dn8Xe6m
Mijn drumskills
Ik doe niet agreequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1rdQzCew5bi
dit zijn pas skills mang
NEE JIJ MOET WEG GVDquote:
WRM ZOU IK NAAR JE TOE GAAN DAN :S :Squote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
KOM MAASTRICHT STATION HE WAT DAN
Homo, gewoon boomstam man.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:51 schreef Trollscience het volgende:
ik steek even een magische sigaret op man dit duurt me te lang
VEGTEquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
WRM ZOU IK NAAR JE TOE GAAN DAN :S :S
SLA JIJ MEISJES DAN :S :Squote:
hoiquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:55 schreef Trollscience het volgende:
jordy trouw me en baar mijn kinderen
Oh oke, hoin.quote:
sowieso Nicki is altijd coolquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja mann haar nieuwe video wordt egt te cool XD
NEEquote:
Dinsdag komt de nieuwe videoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oh oke, hoin.
[..]
sowieso Nicki is altijd cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |