abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 maart 2013 @ 17:50:47 #51
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124653626
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Een van de belangrijkste regels in het strafrecht is dat je niet bestraft kunt worden voor iets wat niet strafbaar was toen je het pleegde. Daaruit vloeit voort dat je ook de straf krijgt die gold toen je het pleegde.
Ben benieuwd wanneer Teeven en Opstelten voorstellen dit artikel ook maar af te schaffen. :P

Niks mis met het NL strafrecht trouwens. Ook prettig te zien dat er hier mensen met kennis van zaken posten. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_124653737
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is niet zozeer een mening. Iedereen die ook maar het minste verstand heeft van strafrecht zal het met je oneens zijn.
Geen idee, ken die mensen niet.
pi_124668236
Waarom zoekt Vaastra de tafel van P&W op?
pi_124668421
Doodsbedreiging gespot.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 maart 2013 @ 23:14:12 #55
862 Arcee
Look closer
pi_124668443
Vaatstra wil Jasper S. afmaken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 23:23:29 #56
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124668789
Het is heel raar je wilt weten wat ze denken maar toch heb ik zo iets van beter waren ze niet bij P&W.
pi_124668899
Uit de vader van Vaatstra komt ook niet veel zinnigs.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 23:54:56 #58
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_124670245
Zag dat 'ie vanmiddag ook al had geroepen dat Jasper geen advocaat verdient, dat Vaatstra best met Jasper wil praten maar dat het dan meteen zijn laatste gesprek is, etc.

Die man kan beter zijn mond houden inderdaad, hij doet de zaak zo ook niet veel goeds.
Al kan ik zijn opvattingen uiteraard wel begrijpen.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_124670458
Pauw en Witteman hadden die man niet moeten uitnodigen.

Ook al begrijp ik hem wel.
pi_124671427
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:54 schreef Doodloper het volgende:
Zag dat 'ie vanmiddag ook al had geroepen dat Jasper geen advocaat verdient, dat Vaatstra best met Jasper wil praten maar dat het dan meteen zijn laatste gesprek is, etc.

Die man kan beter zijn mond houden inderdaad, hij doet de zaak zo ook niet veel goeds.
Al kan ik zijn opvattingen uiteraard wel begrijpen.
Nouja dat is ook precies de reden dat binnen de strafzaak nabestaanden geen ruimte moeten krijgen hun zegje te doen, tenzij dat iets aan de waarheidszoeking toevoegd. Het is begrijpelijke frustratie, en die frustratie kan een ieder zo uitschrijven. Het hoort hier gewoon niet thuis.
La derecha oprime, la izquierda libera
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:23:59 #61
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_124671522
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nouja dat is ook precies de reden dat binnen de strafzaak nabestaanden geen ruimte moeten krijgen hun zegje te doen, tenzij dat iets aan de waarheidszoeking toevoegd. Het is begrijpelijke frustratie, en die frustratie kan een ieder zo uitschrijven. Het hoort hier gewoon niet thuis.
Eens.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_124676876
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:23 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Eens.
Oneens. ;)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_124677045
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:47 schreef Doodloper het volgende:
IlseHVNL twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 13:10:05 De officier beschrijft nu onderzoek en geeft sneer aan complotdenkers en mensen die zonder kennis van zaken maar meningen bleven geven. reageer retweet
ROBIJN48 WAAR BEEEEEEEEEN JE?!
Ja, hoe ist nu met Wim Dankbaar?
I´m back.
pi_124677072
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Pauw en Witteman hadden die man niet moeten uitnodigen.

Ook al begrijp ik hem wel.
Het is toch ook te gek voor woorden, ik kan die man iig wel begrijpen.
Je zult het maar meemaken, je dochtertje wordt vermoord, en 13 jaar later hoor je dit...
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 30 maart 2013 @ 09:56:10 #65
43556 miss_dynastie
pi_124677095
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 09:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is toch ook te gek voor woorden, ik kan die man iig wel begrijpen.
Je zult het maar meemaken, je dochtertje wordt vermoord, en 13 jaar later hoor je dit...
De emotie is begrijpelijk, maar ze hadden hem niet uit hoeven nodigen op een dag als deze...
pi_124677103
Vaatstra valt hier niets te verwijten. Rechtbank en P&W bieden hem aan om zijn verhaal te doen en dat doet hij. Onomwonden en oprecht. Buiten dat om schijnen hij en de andere nabestaanden zich in de rechtszaal keurig gedragen te hebben, daar werd gisteren een compliment over gemaakt.

De gevoelens van die man zijn volledig begrijpelijk en dat hij ze desgevraagd uit ook. Die man heeft het gevoel dat hem, na wat zijn dochter is aangedaan, door dezelfde dader een streek wordt geleverd: "oh wat vind ik het erg voor de nabestaanden", maar intussen wel de nabestaanden een laatste "contact" met hun dochter ontzeggen door selectief alles te verzwijgen wat ertoe zou kunnen leiden dat het niet op doodslag uitdraait. Toch weer het eigen hachje voorop. Zo schat Vaatstra het in (en gezien hoe de afgelopen veertien jaar het eigen hachje ook belangrijker was dan de waarheid, waarschijnlijk terecht) en natuurlijk maakt dat hem woest. Dan zou ik het ook uitschreeuwen bij P&W in plaats van rustig op de bank gaan zitten thuis.

Is er hier al iemand 'fout', dan zijn het de rechtbank en P&W die hem uitnodigden.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 09:57:46 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124677111
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 09:51 schreef Ryan3 het volgende:

Ja, hoe ist nu met Wim Dankbaar?
Ik gok dat hij zichzelf een klein stijfje fantaseert:

quote:
wim dankbaar:
29 maart 2013 op 14:53
TELEGRAAF:

‘Marianne merkte misbruik niet’

Van een onzer verslaggevers
LEEUWARDEN –
Marianne Vaatstra was gewond, bewusteloos, of misschien zelfs al dood toen de 45-jarige Jasper S. haar seksueel misbruikte, wurgde en drie keer haar keel doorsneed.

++++++++++++++++++++++++

Wie verzint zulke leugens? Waarom wordt dit gevroten? Hebben we collectief het verstand verloren?

Hoezo merkte Marianne het misbruik niet? Of was dat pijpen geen misbruik?

Let ook op dat Jasper het volgende verklaart:

“S; ‘Ze gaf aan dat ze ongesteld was en heeft voor dat ze mij oraal bevredigde haar tampon verwijderd. Ze stond toen nog. Ik heb me erover verwonderd dat die tampon nooit aangetroffen is.”

Hij werd dus oraal bevredigd? Bedoelt hij dus tot hij klaar kwam? Anders is er toch weinig sprake van bevrediging lijkt me. Ik weet niet hoe het met Jasper zit, maar als een man klaarkomt, is er in de regel een flinke pauze nodig om weer een zodanige stijve te krijgen voor de volgende penetratie.

Marianne haalt voor het pijpen nog even vrijwillig haar tamponnetje eruit. Wie gelooft dit? Zo van: “Tja, als ik dan toch verkracht moet worden, zal ik het hem maar makkelijk maken.” Waarom vraagt niemand aan Jasper waarom Marianne haar tampon verwijderde? Wat ging hieraan vooraf? Zei Jasper: Het maakt me geen zier uit dat je ongesteld bent? Zei Marianne vervolgens: Okay, dan haal ik hem er wel uit. Zal ik je eerst eens even lekker pijpen? Daar beginnen hoeren toch mee, Jasper? Misschien moet ik maar hoer worden in plaats van kapster!

Maar dat Jasper bij haar binnendrong heeft ze niet meer gemerkt? Ondanks dat Jasper zelf zegt dat ze leefde, haar hoorde ademen en haar in bedwang moest houden door haar bij de polsen vast te houden?

Wat is het gemiddelde IQ van de Telegraaf lezer? Zou het lager zijn dan van een rechter? We zullen zien.

Wim
http://www.boublog.nl/29/(...)ent-page-2/#comments
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124677125
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De emotie is begrijpelijk, maar ze hadden hem niet uit hoeven nodigen op een dag als deze...
Dat weet ik niet.
Emotie is in deze natuurlijk iets dat toch bijna wel cruciaal is voor de mens.
Zo'n moord. Op een kind van 16. Op die manier.
De moordenaar heeft iets gedaan dat iedere vader en moeder natuurlijk het meeste vreest.
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 30 maart 2013 @ 10:01:04 #69
43556 miss_dynastie
pi_124677146
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 09:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.
Emotie is in deze natuurlijk iets dat toch bijna wel cruciaal is voor de mens.
Zo'n moord. Op een kind van 16. Op die manier.
De moordenaar heeft iets gedaan dat iedere vader en moeder natuurlijk het meeste vreest.
P&W gaat het enkel om de kijkcijfers hoor...
pi_124677169
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 09:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

:{.
I´m back.
pi_124677181
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 09:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Een laatste sparteling om nog érgens een complot in te zien?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_124677187
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

P&W gaat het enkel om de kijkcijfers hoor...
Mm, het is een talkshow die gasten uitnodigt die in de actualiteit staan. Ik zie er op zich niet iets 'fout' aan.
En ook niet mbt de uitlatingen van Bauke Vaatstra.
I´m back.
pi_124677257
Waar is het rechtbankverslag van deze zaak te lezen?
Heb de live - uitzending helaas gemist.
Love is in the air!
pi_124677279
Pff, daarna gaat het in P&W over Willem-Alexander... Het lied voor de fucking koning... -O- .
I´m back.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 10:32:51 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124677533
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 10:03 schreef Montagui het volgende:

Een laatste sparteling om nog érgens een complot in te zien?
Dat soort sick wankers is imo nooit uitgesparteld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')