Ben benieuwd wanneer Teeven en Opstelten voorstellen dit artikel ook maar af te schaffen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste regels in het strafrecht is dat je niet bestraft kunt worden voor iets wat niet strafbaar was toen je het pleegde. Daaruit vloeit voort dat je ook de straf krijgt die gold toen je het pleegde.
Geen idee, ken die mensen niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een mening. Iedereen die ook maar het minste verstand heeft van strafrecht zal het met je oneens zijn.
Nouja dat is ook precies de reden dat binnen de strafzaak nabestaanden geen ruimte moeten krijgen hun zegje te doen, tenzij dat iets aan de waarheidszoeking toevoegd. Het is begrijpelijke frustratie, en die frustratie kan een ieder zo uitschrijven. Het hoort hier gewoon niet thuis.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:54 schreef Doodloper het volgende:
Zag dat 'ie vanmiddag ook al had geroepen dat Jasper geen advocaat verdient, dat Vaatstra best met Jasper wil praten maar dat het dan meteen zijn laatste gesprek is, etc.
Die man kan beter zijn mond houden inderdaad, hij doet de zaak zo ook niet veel goeds.
Al kan ik zijn opvattingen uiteraard wel begrijpen.
Eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nouja dat is ook precies de reden dat binnen de strafzaak nabestaanden geen ruimte moeten krijgen hun zegje te doen, tenzij dat iets aan de waarheidszoeking toevoegd. Het is begrijpelijke frustratie, en die frustratie kan een ieder zo uitschrijven. Het hoort hier gewoon niet thuis.
Ja, hoe ist nu met Wim Dankbaar?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:47 schreef Doodloper het volgende:
ROBIJN48 WAAR BEEEEEEEEEN JE?!twitter:IlseHVNL twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 13:10:05De officier beschrijft nu onderzoek en geeft sneer aan complotdenkers en mensen die zonder kennis van zaken maar meningen bleven geven. reageer retweet
Het is toch ook te gek voor woorden, ik kan die man iig wel begrijpen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Pauw en Witteman hadden die man niet moeten uitnodigen.
Ook al begrijp ik hem wel.
De emotie is begrijpelijk, maar ze hadden hem niet uit hoeven nodigen op een dag als deze...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is toch ook te gek voor woorden, ik kan die man iig wel begrijpen.
Je zult het maar meemaken, je dochtertje wordt vermoord, en 13 jaar later hoor je dit...
Ik gok dat hij zichzelf een klein stijfje fantaseert:quote:
http://www.boublog.nl/29/(...)ent-page-2/#commentsquote:wim dankbaar:
29 maart 2013 op 14:53
TELEGRAAF:
‘Marianne merkte misbruik niet’
Van een onzer verslaggevers
LEEUWARDEN –
Marianne Vaatstra was gewond, bewusteloos, of misschien zelfs al dood toen de 45-jarige Jasper S. haar seksueel misbruikte, wurgde en drie keer haar keel doorsneed.
++++++++++++++++++++++++
Wie verzint zulke leugens? Waarom wordt dit gevroten? Hebben we collectief het verstand verloren?
Hoezo merkte Marianne het misbruik niet? Of was dat pijpen geen misbruik?
Let ook op dat Jasper het volgende verklaart:
“S; ‘Ze gaf aan dat ze ongesteld was en heeft voor dat ze mij oraal bevredigde haar tampon verwijderd. Ze stond toen nog. Ik heb me erover verwonderd dat die tampon nooit aangetroffen is.”
Hij werd dus oraal bevredigd? Bedoelt hij dus tot hij klaar kwam? Anders is er toch weinig sprake van bevrediging lijkt me. Ik weet niet hoe het met Jasper zit, maar als een man klaarkomt, is er in de regel een flinke pauze nodig om weer een zodanige stijve te krijgen voor de volgende penetratie.
Marianne haalt voor het pijpen nog even vrijwillig haar tamponnetje eruit. Wie gelooft dit? Zo van: “Tja, als ik dan toch verkracht moet worden, zal ik het hem maar makkelijk maken.” Waarom vraagt niemand aan Jasper waarom Marianne haar tampon verwijderde? Wat ging hieraan vooraf? Zei Jasper: Het maakt me geen zier uit dat je ongesteld bent? Zei Marianne vervolgens: Okay, dan haal ik hem er wel uit. Zal ik je eerst eens even lekker pijpen? Daar beginnen hoeren toch mee, Jasper? Misschien moet ik maar hoer worden in plaats van kapster!
Maar dat Jasper bij haar binnendrong heeft ze niet meer gemerkt? Ondanks dat Jasper zelf zegt dat ze leefde, haar hoorde ademen en haar in bedwang moest houden door haar bij de polsen vast te houden?
Wat is het gemiddelde IQ van de Telegraaf lezer? Zou het lager zijn dan van een rechter? We zullen zien.
Wim
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De emotie is begrijpelijk, maar ze hadden hem niet uit hoeven nodigen op een dag als deze...
P&W gaat het enkel om de kijkcijfers hoor...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Emotie is in deze natuurlijk iets dat toch bijna wel cruciaal is voor de mens.
Zo'n moord. Op een kind van 16. Op die manier.
De moordenaar heeft iets gedaan dat iedere vader en moeder natuurlijk het meeste vreest.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zichzelf een klein stijfje fantaseert:
[..]
http://www.boublog.nl/29/(...)ent-page-2/#comments
Een laatste sparteling om nog érgens een complot in te zien?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zichzelf een klein stijfje fantaseert:
[..]
http://www.boublog.nl/29/(...)ent-page-2/#comments
Mm, het is een talkshow die gasten uitnodigt die in de actualiteit staan. Ik zie er op zich niet iets 'fout' aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
P&W gaat het enkel om de kijkcijfers hoor...
Dat soort sick wankers is imo nooit uitgesparteld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:03 schreef Montagui het volgende:
Een laatste sparteling om nog érgens een complot in te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |