PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Foutieve TT, ik ben niet alleen thuis. Het is goede vrijdag dus dan hoef ik niet te studeren (denk ik)
Dat was een paar dagen geleden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Watje zei dat je alleen thuis zou zijn
Potje randoms dan zo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Foutieve TT, ik ben niet alleen thuis. Het is goede vrijdag dus dan hoef ik niet te studeren (denk ik)
Nee, ik ga zo boodschappen doen.. even wat miXXed up halenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Potje randoms dan zo?
Die Domste statussen van Facebook groep, wat staan daar kansloze dingen tussen
Dat weten luie mensen nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een Ibarbo van ST ombouwen tot CDM kost toch maar 10k als je geluk hebt?
[..]
Nee, ik ga zo boodschappen doen
Geef het kassameisje een handkus van me.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een Ibarbo van ST ombouwen tot CDM kost toch maar 10k als je geluk hebt?
[..]
Nee, ik ga zo boodschappen doen.. even wat miXXed up halen
Balkje vergeten bij de bovenste foto.quote:
Vrienden maak je in de zandbak, ik houd mij aan marktconforme prijzen of er net bovenquote:
quote:
Wat ben ik toch aardig voor je. 1. Ik gun je een smleno 2. Ik maak een TT met je naam erinquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn naam staat eindelijk weer in een TT
Ik weet niet of dat hier was, maar heb die plaatjes al eens gezien. Deze gast is trouwens echt forever alonequote:
quote:
Don't know, deze ronde schiet niet echt opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
TT, wanneer is er nieuwe randoms draw?
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ren-Olli-mania.dhtmlquote:Prijzen op Marktplaats variëren van 20 tot 60 euro. Aanbieders die 50 euro vragen, leggen uit dat ze in de prijs ook hun entreeticket voor Blijdorp, het parkeergeld en de tijd die ze in de kou stonden, verrekenen
Echt zo vies is dat, die handelarenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ren-Olli-mania.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-niet-ingooien.dhtml
Pascal ook niet met fifa
I smell a scam..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Speel ik tegen een gast, stuurt hij me naderhand berichtje: zijn Hazard + 12k voor mijn Marcelo. Prima, 40k winst, koop ik zelf wel een nieuwe Marcelo
je hebt nog wel 200 coins over tochquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:57 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk, ik geef altijd zomaar coins weg
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ruik 'm niet alleen, ik zie 'm nu ook
In het Engels is hij veel beterquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, een of andere Zweedse silver, plus 12k coins
McAfee heb ik, doet het prima.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:00 schreef Djeetje het volgende:
Zit er eigenlijk nog verschil tussen een Virus scanner ?
En welke is dan het beste ? heb nu ESET NOD32 Antivirus
Dit. Heb er wel een Essentials opstaan voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Als je een beetje normaal computergedrag hebt en gezond verstand hebt, heb je geen virusscanner nodig.
Jammer dat de meeste mensen dat niet hebben.
lekker jezusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:02 schreef Tim86 het volgende:
Nou, ik klikte straks op een onschuldig linkje en nou is me hele youtube channel naar de klote
ik vind ook dat ik redelijk normaal doe op het internet maar ik heb toch gewoon avast, just in casequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit. Heb er wel een Essentials opstaan voor de zekerheid.
kut youtube jezusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:02 schreef Tim86 het volgende:
Nou, ik klikte straks op een onschuldig linkje en nou is me hele youtube channel naar de klote
siquote:
que?quote:
Dat is het jeugdportret van Sjors Peter, wat aan de muur hangt in dat filmpjequote:
noquote:
ohquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is het jeugdportret van Sjors Peter, wat aan de muur hangt in dat filmpje
quequote:
nuncaquote:
Niet voor de trein springen he!quote:
Ik ga zo wel naar het stationquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet voor de trein springen he!
ik had hem in mijn eerste 4321 teamquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef vandermar het volgende:
Deze speler
http://wefut.nl/player/6805
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had hem in mijn eerste 4321 teamkonkoteam, maar hij blonk uit
wil hem ook nog eens in een 433 proberen. En ik moet zeggen, dit is best een leuk teamquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EN hij is echt ziek goed
Het schijnt hipper te zijn nu om achter de trein te springen, dus komt wel goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Tim je hebt zoveel om voor te leven
Kan allebei natuurlijk, zie vandermar.quote:
Hij komt uit Brunssum, daar is 80% drugs dealer en daar is iedereen familie van elkaar.quote:
Wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan allebei natuurlijk, zie vandermar.
Goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:29 schreef detennismaster het volgende:
Wie heeft er een team met Hazard? Hoe is hij dit jaar? Ik wil denk ik deze voorhoede in 3421:
[ afbeelding ]
Dat is het concept van het programmaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:30 schreef Fuszy het volgende:
Hoe verschrikkelijk ben je trouwens als man bijt hond zijnde om dit op tv te laten komen. Dat die jongen echt triest is, dat is nog ten eerste. Dat hij zich bij zijn vrienden, als hij die al heeft, en kennissen zich compleet belachelijk maakt oke. Alleen nu heeft man bijt hond er voor gezorgd dat hij zich voor lul heeft gezet voor heel nederland. Wel vermakelijk, maar toch
Slechte publiciteit is ook publiciteit zal hij wel denken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:30 schreef Fuszy het volgende:
Hoe verschrikkelijk ben je trouwens als man bijt hond zijnde om dit op tv te laten komen. Dat die jongen echt triest is, dat is nog ten eerste. Dat hij zich bij zijn vrienden, als hij die al heeft, en kennissen zich compleet belachelijk maakt oke. Alleen nu heeft man bijt hond er voor gezorgd dat hij zich voor lul heeft gezet voor heel nederland. Wel vermakelijk, maar toch
Nextgenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:31 schreef Thorb het volgende:
Arsenal staat gewoon weer voor tegen Chelsea#nextgen
Ik denk niet dat die jongen het in de gaten heeft,hij rapt namelijk me veel zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:30 schreef Fuszy het volgende:
quote:Opvrijdag 29 maart 2013 15:37 schreef Kamikazie het volgende:
joo ben weer back in eindje gramma en het voelt goed
Kempi nog gesproken? Of zit die weer in de cel te rappen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:37 schreef Kamikazie het volgende:
joo ben weer back in eindje gramma en het voelt goed
Die rappers maken Limburg echt belachelijk.quote:
Waarom laten ze jou dan niet zien?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze alleen die mongolen laten zien op tv.
Dat vraag ik mezelf ook wel eens af.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom laten ze jou dan niet zien?
Die hadden 1x een leuk nummer met Timbalandquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:43 schreef Fuszy het volgende:
Nieuwe album van OneRepublic klinkt wel goed
Dat was echt een ontiegelijk kutnummerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die hadden 1x een leuk nummer met Timbaland
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was echt een ontiegelijk kutnummer
Apologize, maar dan heb je de rest niet gehoord.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die hadden 1x een leuk nummer met Timbaland
stiekeme feyenoorder jijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest door deze link denken aan: 'Sommige mensen bij Ajax letten echt niet op' http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-niet-ingooien.dhtml
Ik lees helemaal geen krant maar deze link werd hier geplaatstquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
stiekeme feyenoorder jij
beetje ajacied leest de telegraaf
Jabbawockeezquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Apologize, maar dan heb je de rest niet gehoord.
Bij dat nummer denk ik altijd aan Jabbawockeez en die dans die ze deden bij zo'n show in amerika
quote:
Met dit soort dingen moet je niet patsen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:48 schreef detennismaster het volgende:
7.8 voor mijn Nederlands mondeling over 18 boeken.![]()
Netjes. Mijn zusje had ook best wel een goed cijfer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:48 schreef detennismaster het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:48 schreef detennismaster het volgende:
Gewoon Arnautovic hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:50 schreef DePresident. het volgende:
Lijkt zo behoorlijk op El Shaarawy.
[ afbeelding ]
Oh lol, ik las eerst One Direction.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:43 schreef Fuszy het volgende:
Nieuwe album van OneRepublic klinkt wel goed
Mooi nummer ja. Eerlijk gezegd ken ik verder bijna geen nummers van zequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit vind ik nog wel een aardig nummer van hunnie
kom ik aan met een 7,6 voor internationaal privaatrecht. Baas boven baas iigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:48 schreef detennismaster het volgende:
Ik kan er 1tje doen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mooi nummer ja. Eerlijk gezegd ken ik verder bijna geen nummers van ze
Iemand nu potje randoms?
Ik had een 8,6 op bedrijfseconomiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
kom ik aan met een 7,6 voor internationaal privaatrecht. Baas boven baas iig
Deze was echt zwaar kut om te leren. Kwam echt niet door dat boek heen. Gelukkig mijn charmes gebruikt en een samenvatting gehosseld.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had een 8,6 op bedrijfseconomie
Koning ben ik jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Deze was echt zwaar kut om te leren. Kwam echt niet door dat boek heen. Gelukkig mijn charmes gebruikt en een samenvatting gehosseld.![]()
Jij bent ook een enorme baas toch.
Je moet wat als je te lui bent hequote:
Klinkt juist als veel werkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet wat als je te lui bent he
VMBO -> MBO -> HBO en misschien hierna uni nog.
Ditquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Iemand met wie ik op de middelbare school zat doet nu de piloten opleiding van de KLM. Hij begon op VMBO maar die jongen had zoveel inzet dat hij cum laude alles haaltquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ga eens werken je hebt nu wel genoeg belasting gekostquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vmbo was te makkelijk, mbo was 3 jaar lang gamen, hbo is iets lastiger maar ook vrij eenvoudig. Traject is alleen heel lang. Uni zal wel pittig wordenquote:
die voorhoede heb ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:29 schreef detennismaster het volgende:
Wie heeft er een team met Hazard? Hoe is hij dit jaar? Ik wil denk ik deze voorhoede in 3421:
[ afbeelding ]
Jammer dat er nog steeds geen Gold IF Lukaku is.![]()
Ik had een 10 op geschiedenis schoolexamenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kan me niet eens de laatste keer herinneren dat ik een 9 had.
ja johquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had een 10 op geschiedenis schoolexamen
Surprise Surprisequote:
Havo, dat was ik vergeten te vertellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |