Bush was ook een pion van de illuminati en Bush beweerde dat Gore uit zijn nek stond te kletsen, Bush beweerde dat Gore met zijn klimaatleugens meer controle op de burger wilde hebben, dat Gore "the American Way of Life" wilde vernietigen met zijn Linkserige prietpraat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:
r
[..]
argument 1 : waarom daalde het klimaat nog vlak voor de temperatuur steeg in de jaren 80
argument 2: waarom wordt er niks gezegd over haarp en chemtrails. terwijl dat toch wel degelijk bestaat. dat is dus een aanwijzing dat de klimaat opwarming kunstmatig is gecreëerd.
argument 3: waarom worden de winters en de zomer de afgelopen 5 jaar steeds kouder.
argument 4: wie bracht dat verhaal van CO2 ook al weer. dat verhaal bracht gore. een loop ventje van de illuminti. dat maakt het verhaal van de opwarming een stuk ongeloof waardiger.
ja die bedoel ikquote:
Kijk eens over een langere periodequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:
r
[..]
argument 1 : waarom daalde het klimaat nog vlak voor de temperatuur steeg in de jaren 80
Gast, je bent er van overtuigd dat planten CO2 uitstoten, echt. ga naar school doe eens een hobby experiment in de keukenquote:argument 2: waarom wordt er niks gezegd over haarp en chemtrails. terwijl dat toch wel degelijk bestaat. dat is dus een aanwijzing dat de klimaat opwarming kunstmatig is gecreëerd.
zie antwoord 1.quote:argument 3: waarom worden de winters en de zomer de afgelopen 5 jaar steeds kouder.
Zie antwoord 2.quote:argument 4:
wie bracht dat verhaal van CO2 ook al weer. dat verhaal bracht gore. een loop ventje van de illuminti. dat maakt het verhaal van de opwarming een stuk ongeloof waardiger.
maar wij ademen wel co2 uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Kijk eens over een langere periode
[..]
Gast, je bent er van overtuigd dat planten CO2 uitstoten, echt. ga naar school doe eens een hobby experiment in de keuken
[..]
zie antwoord 1.
[..]
Zie antwoord 2.
Inrelevant. Klimaat bekijk je op veel langere schalen dan een paar jaar. Je zit bijvoorbeeld met de cyclus van de zon, el nino, etc. die voor fluctuaties met een kortere periode zorgen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:
r
[..]
Die dingen bestaan vooral in het hoofd van een groep complot denkers. Ja, HAARP bestaat, en nee die kan niet doen wat men allemaal beweert dat ze er mee doen.quote:argument 2: waarom wordt er niks gezegd over haarp en chemtrails. terwijl dat toch wel degelijk bestaat. dat is dus een aanwijzing dat de klimaat opwarming kunstmatig is gecreëerd.
Zie bovenstaande over langere perioden. Zelfs dan heb je geen gelijk, want je spreekt nu over lokale effecten, en geen globale gemiddelden.quote:argument 3: waarom worden de winters en de zomer de afgelopen 5 jaar steeds kouder.
Dat verhaal is al veul ouder dan het relaas van Gore. Weer een teken van de kwaliteit van je onderzoek denk ik?quote:argument 4: wie bracht dat verhaal van CO2 ook al weer. dat verhaal bracht gore. een loop ventje van de illuminti. dat maakt het verhaal van de opwarming een stuk ongeloof waardiger.
En je stijgt weer een paar puntjes op de troll schaalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
daar ben ik het nie mee eens. ik vind dat we voor schone energie moeten gaan.
En jij zegt dat planten dat ook doen.quote:
argument: je hebt geen bewijs dus ik geloof je niet. ik wil eerst bewijs zien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Inrelevant. Klimaat bekijk je op veel langere schalen dan een paar jaar. Je zit bijvoorbeeld met de cyclus van de zon, el nino, etc. die voor fluctuaties met een kortere periode zorgen.
argement: dus ik bedoelde ook het gemiddelde van het klimaat van de wereld.
[..]
Die dingen bestaan vooral in het hoofd van een groep complot denkers. Ja, HAARP bestaat, en nee die kan niet doen wat men allemaal beweert dat ze er mee doen.
argument: omdat ik anders denken. dan die mensen die het oude nieuws (Nos,telegraaf,sbs,volkskrant,brabantds dagblad)volgen. dat oude nieuws is helemaal gemanipuleerdt door de elite.
[..]
Zie bovenstaande over langere perioden. Zelfs dan heb je geen gelijk, want je spreekt nu over lokale effecten, en geen globale gemiddelden.
argument:dus jij vindt dat de laatste jaren warm zijn geworden. bewijs.
[..]
Dat verhaal is al veul ouder dan het relaas van Gore. Weer een teken van de kwaliteit van je onderzoek denk ik?
Terwijl je zelf geen enkel bewijs hebt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
argument: je hebt geen bewijs dus ik geloof je niet. ik wil eerst bewijs zien.
er is genoeg bewijs. wat wil je dat ik je laat zien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Terwijl je zelf geen enkel bewijs hebt?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:44 schreef Terecht het volgende:
[ afbeelding ]
Oké jongens en meisjes, het was leuk maar nu is de lol er wel vanaf.
waarom ben ik een troll. volgens jouw.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:44 schreef Terecht het volgende:
[ afbeelding ]
Oké jongens en meisjes, het was leuk maar nu is de lol er wel vanaf.
Gewoon, omdat. HV?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
waarom ben ik een troll. volgens jouw.
Bewijs dat het klimaat stabiel is lijkt me een mooie. Of in het andere topic bewijs dat alles wat we over condensatie en relatieve luchtvochtigheid weten fout is, en contrails niet lang kunnen blijven hangen. Denk dat de Nobel prijs dan wel een reeele optie is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:44 schreef tribalwars het volgende:
[..]
er is genoeg bewijs. wat wil je dat ik je laat zien.
wat bedoel je met HV?quote:
Dat is codetaal. De loeminadie speurt momenteel op waar je huis woont, als er vanavond aan de deur wordt geklopt weet je hoe laat het is.quote:
bronnenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bewijs dat het klimaat stabiel is lijkt me een mooie. Of in het andere topic bewijs dat alles wat we over condensatie en relatieve luchtvochtigheid weten fout is, en contrails niet lang kunnen blijven hangen. Denk dat
de Nobel prijs dan wel een reeele optie is.
dan is het maar te laat. ik laat mij niet leiden door angst.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:56 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat is codetaal. De loeminadie speurt momenteel op waar je huis woont, als er vanavond aan de deur wordt geklopt weet je hoe laat het is.
Niet heel objectief, die bronnen, hè? Maargoed, welke nieuwsbron is nu objectief, als je zo 'kritisch' in het leven staat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
bronnen
http://www.klimaatfraude.(...)onden-is_156536.html
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M5&ss=P98&l=NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |