abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 maart 2013 @ 23:55:33 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
  maandag 1 april 2013 @ 02:41:53 #227
397738 LostInYourEyes
Superhuman thirst fo knowledge
pi_124747909
De aarde warmt iedere 10.000 jaar of iets op, en dan koeltie weer af. Zo gaat dat al miljoenen jaren.

Het verschil met de huidige theorie is dat zij denken dat we eraan ten onder zullen gaan, en daarvoor doen ze allerlei misleidende beweringen, zoals het smelten van de noordpool. Je hoort ze er nooit bij zeggen dat er op de zuidpool nog nooit zoveel ijs is geweest als nu.
http://www.dailymail.co.u(...)wing-Antarctica.html
9/11 is geen inside job omdat er na al die jaren nog steeds geen inside job narratief is dat ook maar in de basis enige coherentie vertoont. Het is een amalgaam van losse theorietjes die stuk voor stuk door de realiteit overklast worden.-Terecht
  maandag 1 april 2013 @ 02:53:48 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_124748085
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 02:41 schreef LostInYourEyes het volgende:
De aarde warmt iedere 10.000 jaar of iets op, en dan koeltie weer af. Zo gaat dat al miljoenen jaren.

Het verschil met de huidige theorie is dat zij denken dat we eraan ten onder zullen gaan, en daarvoor doen ze allerlei misleidende beweringen, zoals het smelten van de noordpool. Je hoort ze er nooit bij zeggen dat er op de zuidpool nog nooit zoveel ijs is geweest als nu.
Meer zee ijs ja. Op het land juist weer minder, wat ook weer een probleem vormt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 1 april 2013 @ 02:59:30 #229
397738 LostInYourEyes
Superhuman thirst fo knowledge
pi_124748171
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 02:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Meer zee ijs ja. Op het land juist weer minder, wat ook weer een probleem vormt.
Ben verder geen expert, maar ik zie de schrijvers van het artikel de conclusie trekken:"So much for global warming" wat ook niet raar is aangezien de beweringen van de globalwarmingkliek niet te rijmen zijn met deze bevindingen.

Anyway, ik geloof er niet in. Althans, dat de mens de oorzaak is van global warming. Zoals ik al zei, om de zoveel millennia warmt de aarde op, en koelt hij weer af. Zo gaat het al miljoenen jaren, dus is niets anders dan een natuurlijk verschijnsel. Dat is mijn overtuiging in ieder geval.
9/11 is geen inside job omdat er na al die jaren nog steeds geen inside job narratief is dat ook maar in de basis enige coherentie vertoont. Het is een amalgaam van losse theorietjes die stuk voor stuk door de realiteit overklast worden.-Terecht
pi_124749026
Door mensen geinduceerde klimaatverandering (zowel de zogenaamde "Man made Global Warming" als het idee dat je met CO2 afvangen het klimaat "terug"verandert) is een onbewezen fabel, bedoeld om een vuile industrie van CO2-emissierechtenhandel in stand te houden.

Er is geen enkel bewijs dat "het klimaat" (dat niet constant is, zowel niet in tijd als niet in plaats) verandert en dat de mens daar een hand in heeft.

De grootste scam van dit moment, waar naieve ongeinformeerde idioten in trappen. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 1 april 2013 @ 06:04:29 #231
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_124749030
quote:
6s.gif Op maandag 1 april 2013 06:01 schreef El_Matador het volgende:
Door mensen geinduceerde klimaatverandering (zowel de zogenaamde "Man made Global Warming" als het idee dat je met CO2 afvangen het klimaat "terug"verandert) is een onbewezen fabel, bedoeld om een vuile industrie van CO2-emissierechtenhandel in stand te houden.

Er is geen enkel bewijs dat "het klimaat" (dat niet constant is, zowel niet in tijd als niet in plaats) verandert en dat de mens daar een hand in heeft.

De grootste scam van dit moment, waar naieve ongeinformeerde idioten in trappen. :r
Hier een mooie playlist voor jou door iemand die -wel- zelf op onderzoek is gegaan en bronnen heeft doorzocht:

Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_124749034
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 06:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hier een mooie playlist voor jou door iemand die -wel- zelf op onderzoek is gegaan en bronnen heeft doorzocht:

Zal het eens bekijken.

Maar juist ik weet dat klimaten veranderen, dat er geen bewijzen zijn voor menselijke invloed (anders dan microklimaten veranderd door verstedelijking) en dat er een hysterische industrie -letterlijk- op lucht gebaseerd is gecreeerd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 1 april 2013 @ 06:13:13 #233
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_124749045
quote:
12s.gif Op maandag 1 april 2013 06:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zal het eens bekijken.

Maar juist ik weet dat klimaten veranderen, dat er geen bewijzen zijn voor menselijke invloed (anders dan microklimaten veranderd door verstedelijking) en dat er een hysterische industrie -letterlijk- op lucht gebaseerd is gecreeerd.
Ik denk dat het handig is om even los te laten wat je denkt te "weten" op basis van mensen die hun eigen agenda hebben of op basis van de feelies denken te concluderen wat echte wetenschappers al een tijdje met vrij grote zekerheid kunnen tegenspreken.

Zoals je in de playlist zal zien wordt er door de pers verstoorde informatie vrijgegeven over fraude en meetfouten aan de ene kant (vanuit kranten die tegen klimaatverandering acceptatie lobbyen) en versimpelde modellen aan de andere kant (vanuit kranten die voor klimaatverandering acceptatie lobbyen). Dit geeft het publiek het idee dat; er een zwaar politieke agenda of een soort van 50/50 debat aan de gang is. Niks is minder waar.

Hippies die roepen dat alles naar de klote gaat, zitten fout.
Zogenaamde pseudo-skeptics die roepen dat er niks aan de hand is of dat als er iets is wij daar niks mee te maken hebben zitten ook fout (en waarschijnlijk nog iets fouter).
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 1 april 2013 @ 09:23:55 #234
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124749628
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je niet eerst wat terug te zeggen over de vorige linkjes die je hier gedumpt hebt?
die filmpje bewijzen mij standpunt dat CO2 niet zorgt voor de opwarming van de aarde. en ze laten zien dat de zon een veel groter invloed heeft op het klimaat dan CO2. en de aarde warmt niet meer op. maar daalt zelfs ligt. ik zou zeggen kijk die filmpjes.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  maandag 1 april 2013 @ 09:27:56 #235
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_124749663
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 02:41 schreef LostInYourEyes het volgende:

Je begrijpt toch wel dat er op Antarctica steeds meer ijs is omdat het daar warmer en dus vochtiger wordt waardoor er meer neerslag en aangroei is? Maar dat Antarctica vooralsnog het geluk heeft dat het daar NOG zo koud is dat het inderdaad nog wel aangroeit in plaats van smelt?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 1 april 2013 @ 11:23:00 #236
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_124751184
Onder het dikke pak ijs in Siberië liggen toch ook veel grondstoffen zoals aardolie en dergelijke?

Er kan een link zijn tussen: VS-illuminatie-olie-Rusland-dollar-global warming-macht. Misschien heeft dat er iets mee te maken, al ga ik hier een beetje offtopic.
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
  maandag 1 april 2013 @ 12:08:57 #237
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_124752148
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 09:23 schreef tribalwars het volgende:

[..]

die filmpje bewijzen mij standpunt dat CO2 niet zorgt voor de opwarming van de aarde. en ze laten zien dat de zon een veel groter invloed heeft op het klimaat dan CO2. en de aarde warmt niet meer op. maar daalt zelfs ligt. ik zou zeggen kijk die filmpjes.
Dat dacht je vast ook over de vorige links. Bleek ook niet waar te zijn.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 1 april 2013 @ 12:14:12 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_124752288
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 02:59 schreef LostInYourEyes het volgende:

[..]

Ben verder geen expert, maar ik zie de schrijvers van het artikel de conclusie trekken:"So much for global warming" wat ook niet raar is aangezien de beweringen van de globalwarmingkliek niet te rijmen zijn met deze bevindingen.

Anyway, ik geloof er niet in. Althans, dat de mens de oorzaak is van global warming. Zoals ik al zei, om de zoveel millennia warmt de aarde op, en koelt hij weer af. Zo gaat het al miljoenen jaren, dus is niets anders dan een natuurlijk verschijnsel. Dat is mijn overtuiging in ieder geval.
Misschien moet de journalist van die krant dan eens wat verder kijken dan zijn neus lang is ;) Het effect wordt waarschijnlijk veroorzaakt door verhoogde hoeveelheden smeltwater, wat juist weer door global warming veroorzaakt wordt.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 1 april 2013 @ 12:29:12 #239
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_124752626
Het geheel klimaatopwarming kan niet werden bestempelt als fabel of feit. Volgens mij kloppen sommige delen wel, al worden deze vaak zwaar overdreven. Vaak worden er ook stukken uit de context gehaald dit maakt het verhaal gekleurd en zeer verwarrend. Ik denk dat de problemen zich voordoen omdat er geen 100% compleet en kloppend verhaal is. Als we met zijn allen kijken naar de betrouwbaarheid en de volledigheid van de bronnen en documenten dan kan heel veel al de prullenbak in. Geen blauwe pillen dus.
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
  maandag 1 april 2013 @ 12:42:37 #240
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124752921
Overigens is de klimaatverandering gewoon een fabel

Natuurlijk stijgt de zeespiegel niet
Natuurlijk smelt het ijs niet sneller
Natuurlijk is de kans dat Nederland binnen nu en enkele eeuwen eer dat het niet eerder is onderwater ligt
Natuurlijk is er geen last van meer aardbevingen, tornado's, tsunami's
Natuurlijk gaan er niet meer diertjes dood
Natuurlijk blijft de mens gewoon overleven in bizarre weersomstandigheden/rampen
Natuurlijk is er geen enkele kans dat de wereld naar de klote gaat.

Nee hoor, global warming?
Is maar gewoon grapje dat op 1 april jaren geleden werd gelanceerd.

"Do the monkey with me"
  maandag 1 april 2013 @ 12:59:10 #241
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_124753341
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 12:42 schreef fonkeymonkey het volgende:
Overigens is de klimaatverandering gewoon een fabel

Natuurlijk stijgt de zeespiegel niet
Natuurlijk smelt het ijs niet sneller
Natuurlijk is de kans dat Nederland binnen nu en enkele eeuwen eer dat het niet eerder is onderwater ligt
Natuurlijk is er geen last van meer aardbevingen, tornado's, tsunami's
Natuurlijk gaan er niet meer diertjes dood
Natuurlijk blijft de mens gewoon overleven in bizarre weersomstandigheden/rampen
Natuurlijk is er geen enkele kans dat de wereld naar de klote gaat.

Nee hoor, global warming?
Is maar gewoon grapje dat op 1 april jaren geleden werd gelanceerd.

Er gaan wel meer dieren dood, maar niet door global warming.
  maandag 1 april 2013 @ 13:25:14 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_124754083
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 09:23 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik heb de eerste nu gekeken, en hij is best nasty... Hij zegt ipc dingen die kloppen, maar hij laat veel te veel belangrijke info weg. Bijvoorbeeld dat het smelten van gletsjers op zich niet erg is, want dat kan ook door verminderde sneeuwval komen. Helemaal waar, alleen is die sneeuwval helemaal niet minder geworden. Op Groenland zie je bijvoorbeeld ook effecten dat het smeltwater er voor zorgt dat ze gletsjers sneller richting zee schuiven. Zo worden wel meer belangrijke zaken weggelaten, en vormt het filmpje een zwaar misleidend geheel...
Onikaan ni ov dovah
  maandag 1 april 2013 @ 13:26:45 #243
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124754142
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik heb de eerste nu gekeken, en hij is best nasty... Hij zegt ipc dingen die kloppen, maar hij laat veel te veel belangrijke info weg. Bijvoorbeeld dat het smelten van gletsjers op zich niet erg is, want dat kan ook door verminderde sneeuwval komen. Helemaal waar, alleen is die sneeuwval helemaal niet minder geworden. Op Groenland zie je bijvoorbeeld ook effecten dat het smeltwater er voor zorgt dat ze gletsjers sneller richting zee schuiven. Zo worden wel meer belangrijke zaken weggelaten, en vormt het filmpje een zwaar misleidend geheel...
goed je hebt het eerste filmpje gekeken. het geen zwaar misleidend geheel. kijk de volgende filmpjes maar.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  maandag 1 april 2013 @ 13:32:53 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_124754311
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef tribalwars het volgende:

[..]

goed je hebt het eerste filmpje gekeken. het geen zwaar misleidend geheel. kijk de volgende filmpjes maar.
Kom je niet verder dan een "nietus!" of heb je daar ook nog een argument voor?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 1 april 2013 @ 13:43:18 #245
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124754577
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kom je niet verder dan een "nietus!" of heb je daar ook nog een argument voor?
kijk ze allemaal maar. en geef dan maar je mening.
  maandag 1 april 2013 @ 13:47:06 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_124754669
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:43 schreef tribalwars het volgende:

[..]

kijk ze allemaal maar. en geef dan maar je mening.
Ik heb je al aardig wat meningen gegeven over eerdere links, maar daar doe je niets mee. De andere filmpjes gaan niets veranderen aan het misleidende karakter van de eerste, dus kon eerst maar met wat meer dan een 'nietus!'.
Onikaan ni ov dovah
pi_124754710
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik heb je al aardig wat meningen gegeven over eerdere links, maar daar doe je niets mee. De andere filmpjes gaan niets veranderen aan het misleidende karakter van de eerste, dus kon eerst maar met wat meer dan een 'nietus!'.
Dat is zijn signature-move. Hij kan alleen nazeggen wat hij op internet leest, zelf nadenken gaat hem nog wat te ver.
Conscience do cost.
  maandag 1 april 2013 @ 13:48:52 #248
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124754721
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

waarom geloof je het niet. omdat je niet verder kijkt dan de oude media. dat weet ik haast wel zeker.
  maandag 1 april 2013 @ 13:50:24 #249
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124754760
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is zijn signature-move. Hij kan alleen nazeggen wat hij op internet leest, zelf nadenken gaat hem nog wat te ver.
of jij zelf nadenkt. jij maakt je mening door naar de oude media te kijken. dat is juist het slechtste wat je kan doen.
pi_124754977
:')
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')