quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef padlarf het volgende:
De discussie over of er klimaatsverandering is, is allang achterhaald. De discussie gaat nu over in hoeverre dit veroorzaakt wordt door de mens.
omdat het nieuws het zegt geloof jij het.quote:
ik vind het raar idee dat co2 de aarde opwarmt. wij ademen co2 uit. planten doen dat ook.quote:
Je bent of een troll, of dom. Ik ga voor optie 1.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik vind het raar idee dat co2 de aarde opwarmt. wij ademen co2 uit. planten doen dat ook.
hoezo omdat ik niet het nieuws geloof. dus als je niet gelooft wat het nieuws zegt ben je dom. dus je mag niet kritisch nadenken van jou want jij gelooft het nieuws. en het nieuws is niet kritisch. want de rijken de elite bepalen het nieuws. dus daarom vind ik het nieuws totaal onbelangrijk. omdat het gemanipuleerd is door de elite.quote:
hoezo zou ik een troll zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:01 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Je bent of een troll, of dom. Ik ga voor optie 1.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
hoezo omdat ik niet het nieuws geloof. dus als je niet gelooft wat het nieuws zegt ben je dom. dus je mag niet kritisch nadenken van jou want jij gelooft het nieuws. en het nieuws is niet kritisch. want de rijken de elite bepalen het nieuws. dus daarom vind ik het nieuws totaal onbelangrijk. omdat het gemanipuleerd is door de elite.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Klimaat verandert altijd. Does 'Ice Age' ring a bell? En nee, niet de film.
Bewijsstuk 1: http://forum.fok.nl/user/history/397420quote:
dat gaat jullie niks aan dat is prive.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:06 schreef Terecht het volgende:
[..]
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
Jij zou kritisch nadenken nog niet herkennen als je de liefdesbaby van Albert Einstein en Johan Derksen tegenkwam.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
hoezo omdat ik niet het nieuws geloof. dus als je niet gelooft wat het nieuws zegt ben je dom. dus je mag niet kritisch nadenken van jou want jij gelooft het nieuws. en het nieuws is niet kritisch. want de rijken de elite bepalen het nieuws. dus daarom vind ik het nieuws totaal onbelangrijk. omdat het gemanipuleerd is door de elite.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jij zou kritisch nadenken nog niet herkennen als je de liefdesbaby van Albert Einstein en Johan Derksen tegenkwam.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat gaat jullie niks aan dat is prive.
Het concept kringloop is je niet bekend?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
omdat het nieuws het zegt geloof jij het.
[..]
ik vind het raar idee dat co2 de aarde opwarmt. wij ademen co2 uit. planten doen dat ook.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Bewijsstuk 1: http://forum.fok.nl/user/history/397420
Hey, maar prima, misschien ben je geen troll. Dan ben je HEEL dom (of je zit nog op de peuterschool).
ja wel. dat is mij bekendquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het concept kringloop is je niet bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |