quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:06 schreef Ceviche het volgende:
Ik vond Raaf eerst wel knap maar tegenwoordig vind ik dat hij zo'n clownesk hoofd heeft...
Trouwens, als je googlet op 'spangas fotostrip' dan krijg je dit soort oogkanker:
[ afbeelding ]
Maya moet niet in het doel, Maya is het doel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je niks kan, wordt je op doel gezet
Een totaal gebrek aan, op alle gebieden.quote:
Ja alleen bij Spangas heb je dan een speciaal talentquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je niks kan, wordt je op doel gezet
Ja, ik begin met echt kapot te ergeren aan het niveauquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef alors het volgende:
Wat zijn ze ook kankerdom die kinderen, iedereen kan zo'n ding toch met een paperclip openmaken als Raaf dat ook kan?
Natuurlijk, maar hier zit nog een dikke lading suiker over het programmaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef Doler12 het volgende:
In het echte leven is Joffery helemaal in elkaar geslagen waarschijnlijk
Verpest het spannende verhaal en het complot nou niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef alors het volgende:
Wat zijn ze ook kankerdom die kinderen, iedereen kan zo'n ding toch met een paperclip openmaken als Raaf dat ook kan?
Iedereen daarquote:
Als je een toffe serie over leerlingen op een middelbare school wil zien moet je Fort Alpha eens opzoeken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toen dit programma ooit begon dacht ik dat het best vet kon worden. Jammer dat het niet realistisch is
Doe ik altijdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:14 schreef OProg het volgende:
Op die figuranten letten is wel grappig trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zouden wij niet een keer kunnen figureren?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:14 schreef OProg het volgende:
Op die figuranten letten is wel grappig trouwens.
Dat speelt zich toch af in de jaren '80 of '90quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Als je een toffe serie over leerlingen op een middelbare school wil zien moet je Fort Alpha eens opzoeken.
http://www.spangas.nl/nieuws/nieuwsBericht.php?nieuwsbericht=854quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden wij niet een keer kunnen figureren?
Hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:16 schreef OProg het volgende:
Tinco heeft ook echt maar 1 blik, welke emotie er ook is.
Met iedereen in dit topicquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:16 schreef Latert het volgende:
[..]
http://www.spangas.nl/nieuws/nieuwsBericht.php?nieuwsbericht=854
Ik ben 32, dus het is überhaupt wel erg dat ik hier naar kijk nu.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden wij niet een keer kunnen figureren?
Ja 96/97.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat speelt zich toch af in de jaren '80 of '90
Hoe oud je ook bent, het is erg dat we dit kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben 32, dus het is überhaupt wel erg dat ik hier naar kijk nu.
Dat was ook gewoon vet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |