Waarom zou ik? Heb vaker onbekenden gemeet hoorquote:
half 5 neem ik de treinquote:
Ik zie geen reden om zenuwachtig te zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat heb ik hier nou weer aan
ja nou het kon anders zijn dit keerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Heb vaker onbekenden gemeet hoor
[..]
half 5 neem ik de trein
Voor zover ik weet is het geen datequote:
Mijn Dr. Pepper, wat doe jequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nou het kon anders zijn dit keer
Ik zou erin stappen ipv de trein nemen, lijkt me nogal pijnlijk
Shit snel op youtube zoeken naar DV.aviquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Straks is DV niet dat 18jarige meisje van TC maar een 32 jarige man met sociale angsten
als je maar vaak genoeg zegt dat ze mooi is zit je goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het geen date
Dan check ik in met mijn gratis OV en ga ik weer terugquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Straks is DV niet dat 18jarige meisje van TC maar een 32 jarige man met sociale angsten
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je maar vaak genoeg zegt dat ze mooi is zit je goed
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gratis OV watquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan check ik in met mijn gratis OV en ga ik weer terug
Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Heb vaker onbekenden gemeet hoor
[..]
half 5 neem ik de trein
Dat lijkt me nou iets dat je niet moet doen als je vriendschappelijk afspreektquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom heeft niemand hier door dat je beter IN een trein kan ipv erop of hem nemenquote:
Ja ik studeer nog en het is vrijdagquote:
zo niet grappig ditquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom heeft niemand hier door dat je beter IN een trein kan ipv erop of hem nemen
Doeg
No shitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou iets dat je niet moet doen als je vriendschappelijk afspreekt
No fucking ideaquote:
haha nee het is heel iets andersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No fucking idea
Restaurantje pakken ga ik eigenlijk vanuit
Pizzeria ofcquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No fucking idea
Neequote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lijkt mij handiger als je de trein in gaat![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom heeft niemand hier door dat je beter IN een trein kan ipv erop of hem nemen
Doeg
wat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha nee het is heel iets anders
Ga jij als een heer betalen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No fucking idea
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
нυıʟεп σм ɔε ɢяαρנεƨ ναп ρяσмı мεт נε вσσ (♥‿♥)
nee dat was een grapje.quote:
Dat wordt neukenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No fucking idea
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
watquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee dat was een grapje.
als DV je echt drogeert en een 32-jarige man blijkt te zijn ben ik niet de dader hoor
de mac?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No fucking idea
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat moet dat dan weer betekenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk kapsel zal ik nemen, 1, 2, of 3?Je maintiendrai
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk kapsel zal ik nemen, 1, 2, of 3?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk kapsel zal ik nemen, 1, 2, of 3?Tax wil tetten :)!
2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk kapsel zal ik nemen, 1, 2, of 3?
Ga je toch nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk kapsel zal ik nemen, 1, 2, of 3?
zijn we geďnteresseerd is het weer niet goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap jullie interesse eigenlijk niet zo
Jullie zijn raar, dat is iets anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn we geďnteresseerd is het weer niet goed
Wat jij wil dat het betekentquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat moet dat dan weer betekenen
We zijn gewoon bezorgd om je.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
een FOK!-date wekt altijd interesse, het is gewoon een unieke gebeurtenis in je levenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vraag me af waaromquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn we geďnteresseerd is het weer niet goed
You keep using that word...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een FOK!-date wekt altijd interesse, het is gewoon een unieke gebeurtenis in je leven
Oh, ik ga morgenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn kapper gaat om 21:00 uur dicht, ik heb de tijd.
ik ben geinteresseerd in alle fokkers van dit topic en als die meeten wil ik alles wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom
FOK!ers meeten toch regelmatig of is mijn indruk verkeerd?
Ja, maar er wordt niet altijd geneuktquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom
FOK!ers meeten toch regelmatig of is mijn indruk verkeerd?
okayquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben geinteresseerd in alle fokkers van dit topic en als die meeten wil ik alles weten
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We zijn gewoon bezorgd om je.
Neem je wel condooms mee?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt niet altijd geneukt
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Boh jongens, effe meedoen aan die winactie voor nagellak
Link? Dan doe ik ook ff meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:46 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
You keep using that word...
9 setsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:46 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:
quote:
Prijsvraag ingevoerdquote:
Verkopenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik doe ook mee aan de actie, hoeveel ga ik er op marktplaats voor krijgen?
Jij bent een uitzondering want Taxquote:
Dus ik denk wel zo volgens jou?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering want Tax
wat liefquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering want Tax
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Gewoon memes maken met pizza's kop erop
Nope, dat is zelfs heel normaalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is het raar als ik naar mijn kapper ga met ene foto en dan zeg; 'dat haar, kan je dat doen?'
ik ben abnormaal in de FOK!wereldquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Niet weten dat iedere FOK!ker op uitzondering van promi hetzelfde is![]()
Dat is iets goeds, geloof me. Je bent tevens de enige in deze SCquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben abnormaal in de FOK!wereld
de enige met wat?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is iets goeds, geloof me. Je bent tevens de enige in deze SC
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is het raar als ik naar mijn kapper ga met ene foto en dan zeg; 'dat haar, kan je dat doen?'
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee
Alleen als ze klaar zijn denk je:
Dafuq is dit?
Dan ga ik het doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, dat is zelfs heel normaal
Volgens VA is het normaal, dus stfuquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee
Alleen als ze klaar zijn denk je:
Dafuq is dit?
Nee tax dus ook niet, want promiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus je zegt nu dat ik met een downie heb ofwa?
Ik ben haar naam kwijtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Godverdomme dat dansfilmpje op dumpert
ooh nu snap ik het, dankjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee tax dus ook niet, want promi
link plsplsplsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Godverdomme dat dansfilmpje op dumpert
Ik zeg ook dat het normaal isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens VA is het normaal, dus stfu
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus je zegt nu dat ik met een downie heb ofwa?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee tax dus ook niet, want promi
Oquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat het normaal isMaar het eindresultaat lijkt er bij mij in de verste verte niet op
Ja of je wil het gewoon beschrijvenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens VA is het normaal, dus stfu
maar wel gestoordquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik kijk Saw, en besef dat Jigsaw eigenlijk een goed persoon is.
Dan volg je het verhaal niet, want dat is die dus absoluut nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik kijk Saw, en besef dat Jigsaw eigenlijk een goed persoon is.
Mensen die zichzelf pijn doen, drugs gebruiken etc zijn toch ook gestoord? Niet waarderen wat we eigenlijk hebben.quote:
Dat ligt niet per sé aan hen, dat ligt aan de maatschappij die ze zo heeft gemaakt. Daarbij vind ik het ziek als je over andere mensen oordeelt en je jezelf boven hen stelt. Dus Jigsaw is geen 'good-guy' hij is de 'ultimate-sick-bastard'.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf pijn doen, drugs gebruiken etc zijn toch ook gestoord? Niet waarderen wat we eigenlijk hebben.
van supermodel Kate Upton(zou der doen)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:15 schreef jordyqwerty het volgende:
'model dancing at basketball game'[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/mediabase/1432261/97376ebe/dansles.html
eensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat ligt niet per sé aan hen, dat ligt aan de maatschappij die ze zo heeft gemaakt. Daarbij vind ik het ziek als je over andere mensen oordeelt en je jezelf boven hen stelt. Dus Jigsaw is geen 'good-guy' hij is de 'ultimate-sick-bastard'.
ik zou haar keihard doen 10/10quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
van supermodel Kate Upton(zou der doen)
had ie ze dat niet op een minder dodelijke manier kunnen laten weten?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf pijn doen, drugs gebruiken etc zijn toch ook gestoord? Niet waarderen wat we eigenlijk hebben.
95% van de meeste extreme gevallen wel jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
of moet je de dood in de ogen kijken om je leven te waarderen, goeie vraag..
dan is het wel goed ja, maar jammer dat er zoveel doodgaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
95% van de meeste extreme gevallen wel ja
Das waar, hij moet de proef gewoon ietjes makkelijker maken en ze niet echt dood maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan is het wel goed ja, maar jammer dat er zoveel doodgaan
Leuk om te doen, en dan gaan dealen op het schoolpleinquote:
Ga huilen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hou het maar lekker daar, ik moet zo nog de weg op
Sneeuw blijft niet eens liggenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hou het maar lekker daar, ik moet zo nog de weg op
Onzin, absolute lariekoek gatverdamme, hoe kan je dit nou werkelijk vindenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
95% van de meeste extreme gevallen wel ja
Ik niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik had op mijn vijftiende al schaamhaartjes hoor
succes VA, als ik vanavond niet in het topic ben wil ik of een DM of een WA, doeiquote:
Van achter opgeschoren en aan de zijkanten en dan van boven best veel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Join da club. Hoe kaal dan.
Ik moet wel weer naar de kapper eigenlijk.
quote:
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
succes VA, als ik vanavond niet in het topic ben wil ik of een DM of een WA, doei
Misschien welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Succes&have fun, maar niet too much fun hihaho.
quote:
Ja ik moet eerst nog naar het station toequote:
Nee manquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee heb je dat niet, luizen op je piemel?
Neuk haar in een openbaar toilet, volle penetratie.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Vanzelfsprekend
[..]
Misschien wel
[..]
[..]
Ja ik moet eerst nog naar het station toe
twitter:baarsjohnno twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 06:55:10het sneewt weer lekker hard gotverdomme het is gotverdomme lente nau jaa in hoe ver je het lente kan noemen reageer retweet
Nee ik heb kort haarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben jij trouwens kaal? Ik dacht dat je lang haar had ofzo
watquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Van de zijkanten is het opgeschoren hoor
ik heb amnesia.quote:
Niet serieus te nemen deze jongeman.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:08 schreef Trollscience het volgende:
twitter:baarsjohnno twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 06:55:10het sneewt weer lekker hard gotverdomme het is gotverdomme lente nau jaa in hoe ver je het lente kan noemen reageer retweet
LOOOOOOOOOOOOL XDDDDDDddquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik heb amnesia.
SNAP JE DE GRAP, WANT IK VERGEET DUS DINGEN MAAR DAT IS OOK EEN WIETSOORT _o- :d :d :d :d
wnnr smokequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik heb amnesia.
SNAP JE DE GRAP, WANT IK VERGEET DUS DINGEN MAAR DAT IS OOK EEN WIETSOORT _o- :d :d :d :d
oh zo nou het zal vast mooi zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit maar dan mooier imo.
Wat verwacht je van zwakzinnigenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:11 schreef JRRY het volgende:
https://twitter.com/michellakox
Godver, alle Tweets van Michella van Echte Meisjes zijn echt lachwekkend slecht.
Dat klinkt niet overtuigendquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zo nou het zal vast mooi zijn
Dit is echt ernstig, ze gaan ook allemaal over Ovo, UFO of hoe je d'r ook wil noemen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat verwacht je van zwakzinnigen
Mooiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel hoor, dat is best leuk
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:16 schreef Trollscience het volgende:
als jij zegt waar je bent kom ik je spliff brewngen man samen die jonkie teuge jatogjatog
quote:
inb4 PLZZZquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan geen foto's maken, echt waar, ik kijk altijd vercrackt op foto's.
We zullen je niet uitlachen. Ik niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
herkenbaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://tinychat.com/pizzashowtzijnnieuwekapsel
Heb je die weedee?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Pizza kom je morgen eindje chillings klappe?
hjb ofc XDquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké, maar sinds wanneer heeft Limburg spoorwegen?
Gewoon nu gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Teringjantje mijn haarsteekt alle kanten uit
Ik ga maandag écht naar de kapper
loool krk grappig XDquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké, maar sinds wanneer heeft Limburg spoorwegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |