Waarom zou ik? Heb vaker onbekenden gemeet hoorquote:
half 5 neem ik de treinquote:
Ik zie geen reden om zenuwachtig te zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat heb ik hier nou weer aan
ja nou het kon anders zijn dit keerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Heb vaker onbekenden gemeet hoor
[..]
half 5 neem ik de trein
Voor zover ik weet is het geen datequote:
Mijn Dr. Pepper, wat doe jequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nou het kon anders zijn dit keer
Ik zou erin stappen ipv de trein nemen, lijkt me nogal pijnlijk
Shit snel op youtube zoeken naar DV.aviquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Straks is DV niet dat 18jarige meisje van TC maar een 32 jarige man met sociale angsten
als je maar vaak genoeg zegt dat ze mooi is zit je goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het geen date
Dan check ik in met mijn gratis OV en ga ik weer terugquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Straks is DV niet dat 18jarige meisje van TC maar een 32 jarige man met sociale angsten
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je maar vaak genoeg zegt dat ze mooi is zit je goed
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gratis OV watquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan check ik in met mijn gratis OV en ga ik weer terug
Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Heb vaker onbekenden gemeet hoor
[..]
half 5 neem ik de trein
Dat lijkt me nou iets dat je niet moet doen als je vriendschappelijk afspreektquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom heeft niemand hier door dat je beter IN een trein kan ipv erop of hem nemenquote:
Ja ik studeer nog en het is vrijdagquote:
zo niet grappig ditquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom heeft niemand hier door dat je beter IN een trein kan ipv erop of hem nemen
Doeg
No shitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou iets dat je niet moet doen als je vriendschappelijk afspreekt
No fucking ideaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |