ERMAHGERD EEN KOELKASTquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:09 schreef milka82 het volgende:
[..]
Koelkast voor jou! Idd, een pinguīn dus.....
Ah, okquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
@trix grote kans dat het bij 1tje blijft.
Hij is voorgesteld bij verschillende opdrachten , dus hij mag eigenlijk niet klagen. Vanaf maandag is ie Koos.
Ik zag weer een mooie echo Bubsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
@trix grote kans dat het bij 1tje blijft.
Hij is voorgesteld bij verschillende opdrachten , dus hij mag eigenlijk niet klagen. Vanaf maandag is ie Koos.
Oooww, geezquote:
En hoest met de jouwense?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik zag weer een mooie echo Bubsvoel je je verder goed?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ondergetrouwd! Zo veel faal op het gemeentehuisambtenaren
Ja hoor. Ben wel erg moe weerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik zag weer een mooie echo Bubsvoel je je verder goed?
Goezzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben wel erg moe weersinds een paar dagen. En mijn bekken is niet altijd even fijn.
Maar verder alles erg goed.
De 20 wekenecho word wel iets uitgebreider door M. zijn hoofd. Dat is gewoon voor de zekerheid.
Misschien wel trix, even afwachten, maar het geeft wel hoop iig.
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:17 schreef milka82 het volgende:
De bewuste leerling was toen 11 ( nog een jaar over gedaan ook). Vandaar de huiliesmile er ook bij. Ik verwacht ook dat ouders een beetje meekijken bij het maken en voorbereiden van de spreekbeurt, misschien noemen ze die beesten thuis wel pingpings, hahaha.
@trix, Nano doet het hier prima, draait mee in het gezinsgeweld en slaapt 's nachts zo'n drie a vier uurtjes achter elkaar. Hij is zo lekker zacht en knuffelbaar en dat wordt dus ook veel met hem gedaan hier, zowel door zijn zussen als door ons.
En bij jullie? Heb je nog lang verlof?
Lolwhutquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:26 schreef Incantrix het volgende:
Hadden we deze trouwens al gezien?
http://www.anastasia-detachering.nl/overons.html
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:22 schreef Incantrix het volgende:
Dinsdag gaat ze de eerste hele dag naar het kdv trouwens
What..... dafuqquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:26 schreef Incantrix het volgende:
Zit hetzelfde als op de foto, alleen met wat meer vavav00m en decolletequote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:26 schreef Incantrix het volgende:
quote:Haar voorkeuren zijn ageplay en ze heeft zodoende met name een affiniteit met autoritaire vaderfiguren.
Ik vind het met Isabel ook echt veel moeilijker als bij Stef tbh. Gelukkig hoef ik niet meteen te werken. Ik wil eigenlijk ook niet, maar dat ligt meeraan mijn werkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:29 schreef milka82 het volgende:
[..]![]()
![]()
is ze al weer zo ver! Ik ben nu nog in de fase' ik wil nooit meer aan het werk' (alhoewel, ik was afgelopen week even vlakbij mijn school en toen had ik der ook wel weer zin in.... Toen dacht ik, doe normaal, je bent drie weken geleden pas bevallen!)
Heb me ook veel zorgen gemaakt om Nanootje, vooral omdat hij niet wilde groeien ( en hij moest een nachtje op de kinderafdeling vanwege tangverlossing en hoofdpijn daardoor, tranen met tuiten heb ik gehuild), ik was heel bang dat ie me weer afgenomen zou worden, zijn zus heeft drie jaar geleden 8 dagen op de kinder- gebivakkeerd en de angst op herhaling zat toch dieper dan ik dacht.
*at net 2 volkorenkaakjes*quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Net mac op en ik zit nu alweer aan de chocolade
Koos is thuis en is nu zelf kibbeling aan het maken van kabel-Uwquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Net mac op en ik zit nu alweer aan de chocolade
kabel uwquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Koos is thuis en is nu zelf kibbeling aan het maken van kabel-Uw
omnomnom!
Dat is de beleefde vormquote:
Jammorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zit hetzelfde als op de foto, alleen met wat meer vavav00m en decollete
Ik ben alleen thuis, Rick snelt net weg naar een melding van de brandweer. Ik krijg alleen die rits niet dicht.
Hoe doen single meiden dat?
wij tutoyeren hier niet, wij komen uit een gegoede familie jaquote:
Maar m'n eten dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tip van de dag: ga vooral NIET boodschappen doen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef BBQ-kip het volgende:
zit in dezelfde categorie als kwamkwammersloeg
hoezo dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Achterlijke mensen die niet uit hun doppen kunnen kijken en die denken dat de hele wereld van hun is x 28493839273quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoezo dan?
Hebben wij net zonder problemen gedaan hier. Eindelijk eens een stuk lekkerder weer dan afgelopen weken
Daar heb ik kisten voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Achterlijke mensen die niet uit hun doppen kunnen kijken en die denken dat de hele wereld van hun is x 28493839273
Die ervaring had ik vanochtend ook, echt mensen WTF?!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
owww, heb ik nooit last van hier in mijn durp eigenlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Achterlijke mensen die niet uit hun doppen kunnen kijken en die denken dat de hele wereld van hun is x 28493839273
Ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar voelt de winkelwagen niets van
Mijn plan was om voortaan met een honkbalknuppel voor je uit tr maaien zodat iedereen wel aan de kant gaatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
owww, heb ik nooit last van hier in mijn durp eigenlijk
Wel als ik een keer boodschappen ga doen in Den Haag of Rotterdam, dan wil ik al die graaiende tokkies en langzame in de weg staande bejaarden dood schoppen
is het geen lekkere vent? voor de moeder moet het ook leuk zijn jonguhquote:
Ze had gympen aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:53 schreef milka82 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Kisten op koninginnedag.Grietjes die je wel even een trap voor je poten denken te verkopen.
[/quote
Kisten voor altijdik ben ook zo'n lompe....
Fijn! Spekkiesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Die ervaring had ik vanochtend ook, echt mensen WTF?!
Incatrix, hij groeit nu goed gelukkig, doordat hij niet groeide bleef hij ook lang geel ( En dan ga je malen en piekeren als pas bevallen chick) dus toen we over gingen op de fles en meneer groeide was ik heel erg opgelucht. Nu is ie roze en krijgt ie spekkies
fijn dat het nu goed gaat Milkaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Die ervaring had ik vanochtend ook, echt mensen WTF?!
Incatrix, hij groeit nu goed gelukkig, doordat hij niet groeide bleef hij ook lang geel ( En dan ga je malen en piekeren als pas bevallen chick) dus toen we over gingen op de fles en meneer groeide was ik heel erg opgelucht. Nu is ie roze en krijgt ie spekkies
Niet dus. Da's allemaal verstevigd jonge.quote:
alleen winkelmandje in de hand en dan snel ervoor schietenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn plan was om voortaan met een honkbalknuppel voor je uit tr maaien zodat iedereen wel aan de kant gaat
Neinz, een jong ding dat bijna klaar is met school en nog HEEL ERG volgens het belscript werkt zeg maar. Ze is ok hoor, maar bij Stef hadden we een man tegen zijn pensioen en die ging af op zijn intuītie, vond ik fijnerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is het geen lekkere vent? voor de moeder moet het ook leuk zijn jonguh
HBO, gotta love itquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:56 schreef Diconnected het volgende:
ugh een verslag veranderen want had een 4. alleen ik moet nu dus dingen herinneren die 4 maanden geleden gedaan zijn, en ik weet nu toch heul niet meer hoe ik toen dacht enzoik moet niet oppervlakkig zijn volgens docent en meer mijn goede en slechte kwaliteiten uitleggen enzulks. geeeeeeeeeen zin
dat is wel moordlustopwekkend jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nu sta ik tr wachten met tijd teveel die een auto moeten overschrijven terwijl ze snel even een sprintje inzette doen ik met m'n pakketje aan kwam lopenecht sterf
En ik heb nog de uitvoering met stalen neus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:58 schreef milka82 het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together..... Bwoehahahahah!
ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neinz, een jong ding dat bijna klaar is met school en nog HEEL ERG volgens het belscript werkt zeg maar. Ze is ok hoor, maar bij Stef hadden we een man tegen zijn pensioen en die ging af op zijn intuītie, vond ik fijner
Thanksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fijn dat het nu goed gaat Milka
een eckten friesche spekmeneer
grrrrr echt ik word hier echt geflipt vanquote:
het liefst willen ze dat ook maar dat is denk ik didactisch niet verantwoord ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
grrrrr echt ik word hier echt geflipt vanal dat specifieke gedoe over hoe ik het beste een leerling moet aanspreken en dat soort dingen. kan ik net zo goed alles volledig uittypen met een video erbij
Truequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat kan ik me voorstellen.
Maar Isabel komt goed joh, wat een heerlijk meisjeskaboutertje
maar alledrie heerlijk blond en gewoon mooiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Thanks![]()
En het grappige is..... Hij is weer heel anders dan de andere twee. Midi lijkt heel erg op haar vader qua uiterlijk, echt een kloon van hem, mini is een minime en nano is een kloon van mijn man. Drie hele verschillende koppies dus.
en anders af en toe een "duwtje" geven met je docs laarzen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Trueen de voorkeurshouding blijft, maar het gaat wel beter. Heb wel vertrouwen dat het deze keer zonder helm gaat lukken
ja idd. maar moet dus een 'in depth reflection on activities and focus on the learning process'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het liefst willen ze dat ook maar dat is denk ik didactisch niet verantwoord ofzo
In bed leggen met een stoeptegel erop, komt goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en anders af en toe een "duwtje" geven met je docs laarzen?![]()
nee?
Ewwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef BBQ-kip het volgende:
dafuk, dat kind uit the 6th sense![]()
wat een engnek is dat geworden, huuuuh
van dit....
[ afbeelding ]
naar dit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dafuqquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef BBQ-kip het volgende:
van dit....
[ afbeelding ]
naar dit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Z'n hoofd is wel gegroeid, maar z'n gezicht is blijven staan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef BBQ-kip het volgende:
van dit....
[ afbeelding ]
naar dit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dus gewoon welke activiteiten je hebt gekozen, of die aansloten en zulks. En een focus op de leerprocessen daarachter, ach, das minder erg dan gevoelsreflecties, daar werd ik altijd zo doodmoe vanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja idd. maar moet dus een 'in depth reflection on activities and focus on the learning process'
en ik schijn dus volgend docent geen feedback gegeven te hebben aan mede studenten, terwijl dat gewoon in m'n portfolio staat
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Z'n hoofd is wel gegroeid, maar z'n gezicht is blijven staan.
precies.... en gaat denk ik ook niet meer goed komenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Z'n hoofd is wel gegroeid, maar z'n gezicht is blijven staan.
ja maar ik weet dus heul die leerprocessen niet meerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dus gewoon welke activiteiten je hebt gekozen, of die aansloten en zulks. En een focus op de leerprocessen daarachter, ach, das minder erg dan gevoelsreflecties, daar werd ik altijd zo doodmoe van
iig korte conclusie, ik ga nooooit meer HBO doen
joh, dan haal je dan toch uit je boek en verzin je er een praktijkvoorbeeld bij i.p.v. proces verzinnen bij activiteitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja maar ik weet dus heul die leerprocessen niet meerik ga maar beetje lullen over m'n strengths and weaknesses en random leerprocessen
FHF + SC + marktplaats/kringloop/oma/buurt/executieveilingen/grofvuil kom je een einde meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:14 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd werd net gebeld over woning, of ik al een intake wilde doen en alles. maar ik heb nog heul geen inboedel
ja dat wel, maar heb ff geen financiën ook zegmaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
FHF + SC + marktplaats/kringloop/oma/buurt/executieveilingen/grofvuil kom je een einde mee![]()
waarom schreeuwen die Amerikaanse wijven altijd zo?quote:
ik kan wel kontje en station roepen, maar laten we het erop houden dat het wel hendig is om structureel financiën voor woning te hebben ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat wel, maar heb ff geen financiën ook zegmaar
Naja dat zijn niet alleen Amerikanen als je echt fan bent en diegene staat opeens achter jequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom schreeuwen die Amerikaanse wijven altijd zo?
Justin Timberlake is wel humor overigens![]()
heerlijk op de achtergrond gaan trollen![]()
(heb ik gisteren heul niet om het bruidspaar heen gedaan hoor)
ik was zo'n fan (van Take That, I know.....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dat zijn niet alleen Amerikanen als je echt fan bent en diegene staat opeens achter je
Ja als ik uit huis ga dan krijg ik uitwonend stufi, en deze woningen zijn voor 150 euro per maand, dus dat zou ik wel moeten kunnen doen zegmaar. Maar voor verf en meubels enz. heb ik nu dus geen geld voorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kan wel kontje en station roepen, maar laten we het erop houden dat het wel hendig is om structureel financiën voor woning te hebben ja.
Want jij bent alle europeanen en die amerikanen in het filmpje zijn alle amerikanen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was zo'n fan (van Take That, I know.....) en ik heb nooit zo staan schreeuwen hoor
Genoeg andere meiden ook niet.
laat ik het zo zeggen, in mijn beleving doen amerikanen dat een stuk heftiger dan europeanen
150,- incl. alles?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja als ik uit huis ga dan krijg ik uitwonend stufi, en deze woningen zijn voor 150 euro per maand, dus dat zou ik wel moeten kunnen doen zegmaar. Maar voor verf en meubels enz. heb ik nu dus geen geld voordus heb gezegd dat ik voor het najaar wel interesse heb.
is er niemand die wat heeft? Je hebt een bed en een bureau al toch? Wat heb je nog meer nodig?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja als ik uit huis ga dan krijg ik uitwonend stufi, en deze woningen zijn voor 150 euro per maand, dus dat zou ik wel moeten kunnen doen zegmaar. Maar voor verf en meubels enz. heb ik nu dus geen geld voordus heb gezegd dat ik voor het najaar wel interesse heb.
Bij mij is dat zo makkelijk, ik betaal toch al alles zelfquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
150,- incl. alles?
Heb je met je moeder al afspraken gemaakt over collegegeld, verzekeringen, boeken en de hele rambam, waarvan zij nu (weet ik niet hoor of dat zo is) deel betaalt?
neen, daarom zei ik ook dat het mijn beleving isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Want jij bent alle europeanen en die amerikanen in het filmpje zijn alle amerikanen?![]()
Je had eens bij dat BSB/NKOTB concert moeten zijn vorig jaar
Take thatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neen, daarom zei ik ook dat het mijn beleving is
en ik was bij take that concert 2 jaar geleden
True!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar alledrie heerlijk blond en gewoon mooi![]()
willen die twee ook helpen met verschonen en kusjes geven enzo?
dat is wel makkelijker dan, dan is het alleen woonverzekeringen en energie zelf betalen en voer natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij is dat zo makkelijk, ik betaal toch al alles zelf![]()
Hebbie toen ook gejankt toen ze uit elkaar gingen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was zo'n fan (van Take That, I know.....) en ik heb nooit zo staan schreeuwen hoor
laat ik het zo zeggen, in mijn beleving doen amerikanen dat een stuk heftiger dan europeanen
voer gaat nu ook al elke maand geld voor naar de gezamenlijke rekening, dat wordt dan alleen meerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat is wel makkelijker dan, dan is het alleen woonverzekeringen en energie zelf betalen en voer natuurlijk.
hahahahaha, briljant!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
True!
De andere twee vechten er om, zelfs mini rent om een luiertje te pakken. Wanneer hij huilt roept ze me, het navelstompje vond mini niet zo tof ( was het ook niet, zo'n opgedroogd dingetje, maar hee, hij is der al lang af). En gisteren toen ik hem verschoonde waar ze bij zat, besloot meneer te poepen toen ik de luier af deed, dat vond mini oo zo niet tof, haha... neeeee gilde ze, Ivar viespeuk!
beetje wel jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:28 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hebbie toen ook gejankt toen ze uit elkaar gingen?
yep, is van Vilex, dus vastgoedbescherming, dus goedkoopquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
150,- incl. alles?
Heb je met je moeder al afspraken gemaakt over collegegeld, verzekeringen, boeken en de hele rambam, waarvan zij nu (weet ik niet hoor of dat zo is) deel betaalt?
Naja heb dus nog niet echt rondgevraagd omdat ik niet verwachtte dat ik zo snel zou worden gebeldquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
is er niemand die wat heeft? Je hebt een bed en een bureau al toch? Wat heb je nog meer nodig?
oh echt? Men, hoe kom jij rond van alleen stufi als inwonend zijnde student zonder baan enzo dan???quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
voer gaat nu ook al elke maand geld voor naar de gezamenlijke rekening, dat wordt dan alleen meer
Oh het is een anti kraak pand ding, ik dacht een studentenkamerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yep, is van Vilex, dus vastgoedbescherming, dus goedkoopen zijn dan vaak 3 kamer apartementen. maar mevrouw zei dat het gaat om huizen waarvan ik weet dat ze niet in fijne wijken staan zegmaar.
Maar ik betaal nu al zelf collegegeld, verzekering en boeken, en af en toe krijg ik geld voor een sociaal leven zegmaar. Want wil niet maximaal lenen, maar heb nu bij duo tochmaar lening aangevraagd voor 250 euro per maand wat ik meer vrijheid krijg en ook dus uitzet spullen kan kopen.
[..]
Naja heb dus nog niet echt rondgevraagd omdat ik niet verwachtte dat ik zo snel zou worden gebeldmaar heb dus bank, keukenspullen, en ook dus een bed, want dit bed moet hier blijven. en wil een groot bed
maar ook inrichting dus, salontafels, kast, dressoir, dat soort dingen.
heerlijk, lekker gamenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders mompelt iets over rode haren, games en geen vrienden.
Net als bij rollercoastersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, no way dat ik in een studentenkamer ga zitten waar ik alles moet delenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh het is een anti kraak pand ding, ik dacht een studentenkamer
krijg je zo bij elkaar gescharreld als je zegt dat je iets zoekt. Potten verf van huismerk Karwei zijn prima, ook om door de tijd wat crappy meubels op te lappen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yep, is van Vilex, dus vastgoedbescherming, dus goedkoopen zijn dan vaak 3 kamer apartementen. maar mevrouw zei dat het gaat om huizen waarvan ik weet dat ze niet in fijne wijken staan zegmaar.
Maar ik betaal nu al zelf collegegeld, verzekering en boeken, en af en toe krijg ik geld voor een sociaal leven zegmaar. Want wil niet maximaal lenen, maar heb nu bij duo tochmaar lening aangevraagd voor 250 euro per maand wat ik meer vrijheid krijg en ook dus uitzet spullen kan kopen.
[..]
Naja heb dus nog niet echt rondgevraagd omdat ik niet verwachtte dat ik zo snel zou worden gebeldmaar heb dus bank, keukenspullen, en ook dus een bed, want dit bed moet hier blijven. en wil een groot bed
maar ook inrichting dus, salontafels, kast, dressoir, dat soort dingen.
Ja dat kan ik toch niet ruiken. Ik zou zelf no way in een anti-kraak pand gaan ook. Met die onzekerheid.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep, no way dat ik in een studentenkamer ga zitten waar ik alles moet delen
is dat een programma? of bedoel je gewoon achtbanen?quote:
WATquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sinds wanneer versturen mensen paaskaarten
en dat met die graftering dure postzegelsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sinds wanneer versturen mensen paaskaarten
dat is zeker waar! maar ik hoef nu zonodig het huis niet uit zoals ik eerder zeiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
krijg je zo bij elkaar gescharreld als je zegt dat je iets zoekt. Potten verf van huismerk Karwei zijn prima, ook om door de tijd wat crappy meubels op te lappen.
ik heb met een vriendin haar kamer eens behangen met de voorkanten van pizzadozen die we gespaard hadden. Was ook prima en gratis
Hehe snap ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat kan ik toch niet ruiken. Ik zou zelf no way in een anti-kraak pand gaan ook. Met die onzekerheid.
weet ze wel dat je richting op jezelf gaan gaat? Voordat je straks ineens een op tilt slaande moeders hebtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dat is zeker waar! maar ik hoef nu zonodig het huis niet uit zoals ik eerder zeiis meer voor v/d zomer/najaar. zal vanavond eens met moeders overleggen wat zij een goed idee vind.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weet ze wel dat je richting op jezelf gaan gaat? Voordat je straks ineens een op tilt slaande moeders hebt
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos: ik heb gedroogde aardbeien gekocht op de markt, dat is gezond
Ik: dat zijn geen gedroogde aardbeien, maar geconfijte (80% suiker nu ofzo)
Koos: wat is dat dan?
Ik: dan hebben ze ze laten "drogen" in een suikersiroop, is niet echt bepaald gezond...
Koos: oh.... nou jaaaa, wel lekker
en nu zit ik die krengen dus te weerstaan
HOE???quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij mn tweede set zijn er 17 van de 50 swatch sticks kapot
ja, gewoon refund vragen idd, zeker baggerpartijtje...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja weet ik hetStukjes eraf, hele scheuren. Die ga ik niet gebruiken. REFUNDDDDD
whehehe, zeg gewoon dat je daar werkt via anastasia.nlgebeurenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
Aha..... de mailing is gisteren de deur uit gegaanBaas heeft al paar keer aan de telefoon gezegd "jaahaaaa zij werkt hier!"
*kruipt weg in een hoekje*
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehe, zeg gewoon dat je daar werkt via anastasia.nlgebeuren
Als het vanavond maar droog is.quote:
ik zou vanmiddag meeten met vriend, maar die is vertraagd met zijn vliegtuig dus nu wordt het vanavond. Hoop ook wel dat het dan gewoon droog en niet te koud isquote:
Ik moet werken, dus 's avonds weg en 's ochtends weer terug.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zou vanmiddag meeten met vriend, maar die is vertraagd met zijn vliegtuig dus nu wordt het vanavond. Hoop ook wel dat het dan gewoon droog en niet te koud is
hmmm, das wel minder ja... fietsen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet werken, dus 's avonds weg en 's ochtends weer terug.
Jep, als ik de auto pak, kan ik geldsgewijs beter niet gaan.quote:
Da's best veel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Al mijn opi's hebben een swatch stick met label. Totale schade uiteindelijk 22 kapotte sticks van 1 set, 8 van de andere. Dus 30% van de sticks kapoet
Gewoon achtbanen. Daro doen ze allemaal hun armen alvast omhoog vlak voordat 'ie van zo'n helling afgaatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat een programma? of bedoel je gewoon achtbanen?
omdat niet ver genoeg naar beneden gescrolled op een paginaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe kun je trouwens een fout antwoord geven bij die nagellak prijsvraag?
da's wel heel veelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Al mijn opi's hebben een swatch stick met label. Totale schade uiteindelijk 22 kapotte sticks van 1 set, 8 van de andere. Dus 30% van de sticks kapoet
Ik twijfel tussen die ene en die ene + 1quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe kun je trouwens een fout antwoord geven bij die nagellak prijsvraag?
ik weet precies welke! Hopelijk is mijn antwoord goed!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat niet ver genoeg naar beneden gescrolled op een pagina
Same here! Leuk dat je dan ook meteen zo gaat twijfelen aan je antwoordenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik weet ook welkeWant die had ik ook bijna gemist
Ermahgerd hoe was hetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:17 schreef Debsterr het volgende:
Nagellaken Loqi en ik hadden ook 2 verschillende antwoorden
.
Ja leukquote:
Wat enorm stoer!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja leuk! Nog niet superconcreet, maar het gaat dus om nailarts met hun producten voor op hun site (niet per se in tutorials) die we ook weer op onze eigen site mogen gebruiken. Tevens eventueel freelance werk om bijvoorbeeld de nagels van BN'ers te doen.
En we kregen dus allebei een goodiebag!
wat ontzettend tof!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja leuk! Nog niet superconcreet, maar het gaat dus om nailarts met hun producten voor op hun site (niet per se in tutorials) die we ook weer op onze eigen site mogen gebruiken. Tevens eventueel freelance werk om bijvoorbeeld de nagels van BN'ers te doen.
En we kregen dus allebei een goodiebag!
Daaattt hoe gaafquote:
You're the one for me, you're my extasy, you're the one I need.... ( uit mijn blote hoofd ookquote:
Nu zit het in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:25 schreef milka82 het volgende:
[..]
You're the one for me, you're my extasy, you're the one I need.... ( uit mijn blote hoofd ook)
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef Mirjam het volgende:
die reacties onder deze postm____! https://www.facebook.com/NinjaPolish/posts/427583710665309
mensen die vrij nemen of niet naar familie gaan omdat ninjapolish een restock aankondigde
Emoslinger plzquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef Mirjam het volgende:
die reacties onder deze postm____! https://www.facebook.com/NinjaPolish/posts/427583710665309
mensen die vrij nemen of niet naar familie gaan omdat ninjapolish een restock aankondigde
Ermagerd die wijven zijn lijpquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef Mirjam het volgende:
Ja dat wou ik je nog vragen idd, wat heb je allemaal dan zoal? Want dan kan ik inschatten waar ik het allemaal moet opbergen tijdelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Dico, ik heb hier zo ongeveer een complete uitzet beschikbaar straks he? Ik moet er alleen voor 1 mei vanaf.
HOE kom je naar Leiden ja?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat wou ik je nog vragen idd, wat heb je allemaal dan zoal? Want dan kan ik inschatten waar ik het allemaal moet opbergen tijdelijk
En jij hebt teruggelezen ermahgerd.
Ja ik zit ook vol verbazing te lezen eigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:33 schreef Mirjam het volgende:
echt he godsamme alsof al die wijven massaal ongesteld zijn
iedereen ook zo boos doen omdat ik me dus verbaas dat er écht mensen zijn die vakantue-uren opnemen om van ninjapolish te bestellen
Nee niet naar Leiden, werd gebeld vanmiddag of ik interesse had voor een huisje hier, maar heb dus geen inboedel enzulksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
HOE kom je naar Leiden ja?
ik lees nooit terug ermahgerd
Eh ik heb:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat wou ik je nog vragen idd, wat heb je allemaal dan zoal? Want dan kan ik inschatten waar ik het allemaal moet opbergen tijdelijk
En jij hebt teruggelezen ermahgerd.
ermahgerd zo snel wat coolquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee niet naar Leiden, werd gebeld vanmiddag of ik interesse had voor een huisje hier, maar heb dus geen inboedel enzulksen was beetje verbaasd dat ik na 2 dagen al werd gebeld
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey ik was nog niet klaar, hoerenlaptop
ja dat wel, alleen ik was dus zo van 'euh ja euh nu nog even niet want ik heb nog niks' maar ik kon altijd terugbellen als ik weer interesse had. En ze hebben binnenkort heel veel huizen hier vrij, dus dat is wel nicequote:
die chick die haar hele paasweekend afgezegd heeftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:33 schreef Mirjam het volgende:
echt he godsamme alsof al die wijven massaal ongesteld zijn
iedereen ook zo boos doen omdat ik me dus verbaas dat er écht mensen zijn die vakantue-uren opnemen om van ninjapolish te bestellen
Dat soort mensen: Ik voel me nu zo normaalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die chick die haar hele paasweekend afgezegd heeft_____!!
en dan zeggen ze tegen mij dat ik er niks van mag zeggen, wat een fruitcakes daaroquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die chick die haar hele paasweekend afgezegd heeft_____!!
Ja want dat is rude jongequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en dan zeggen ze tegen mij dat ik er niks van mag zeggen, wat een fruitcakes daaro_______!
Ja joh kutwijf, JE MOET JE BEK HOUWE!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en dan zeggen ze tegen mij dat ik er niks van mag zeggen, wat een fruitcakes daaro_______!
Oh das aardig wat jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eh ik heb:
Eettafel met vier stoelen (kleine set, staat al ergens op marktplaats)
Driezitsbank
Groot bureaublad en misschien ook de poten
Ladekast
metalen stellingkast
gewone stellingkast
grote salontafel
kleine salontafel (daar stond m'n tv op)
keukenzooi
misschien kledingkasten
Heb ook nog een berg Lundiakasten in de berging staan. Lillek, maar niet kapot te krijgen![]()
En ongetwijfeld nog wel meer dan dit ook.
Het is absoluut niet bijzonder allemaal, maar het werkt.
Wil er wel iets voor hebben, maar hoeft niet veel te zijn
Grootste punt is dus vooral dat ik 1 mei m'n huis leeg moet hebben...
ZULKS EEN NORMALEN PERSOONquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat soort mensen: Ik voel me nu zo normaal![]()
Eettafel:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh das aardig wat ja
Ben ik vervelend als ik vraag of je ook foto's heb van de meubels?
Oh die eettafel vind ik wel erg tof ja!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eettafel:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Rest kan ik foto's van maken, we moeten ook nog even kijken wat we meenemen.
Maar het is wel een optie voor je dus?
DAT WAS M'N SNACK JAquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAT IS TOCH GEEN AVONDETEN VERDOMME!
Hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh die eettafel vind ik wel erg tof ja!![]()
Maar zitten wel een hoop dingen tussen die ik zou kunnen gebruiken, want ja ik heb niksmaar als je foto's kan maken en doorwhatsappen/mailen, is dat wel erg tof
![]()
Want nu kan ik dinsdag wel naar ze terugbellen en vragen hoe en wat.
ermahgerd ermahgerd
Idd, dus dat zou voor ons beiden goed uitkomen ermahgerdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Haha
Zou wel hendig zijn, ben ik van de velen zooi af en jij hebt velen zooi erbij![]()
Ik vind die eettafel nog steeds heel gaaf, maar we hebben nu een te grote woonkamer ervoor.
Ik moet even kijken of ik morgen nog langs m'n oude huis kom, dan maakt ik gelijk wat plaatjes
Daar wil ik ook wel dibs op jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh ik heb ook nog een wasdroogcombinatie.
Hij doet het goed, alleen af en toe gaat de display flikkeren. Maar als je er dan een ram tegen geeft doet hij het weer![]()
Apparaten die het weer doen als je ze slaat
Maak er een bestandje vanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil weer een "oeh ik heb ook nog een.." bericht plaatsen, maar ik vermoed dat ik daar de hele avond mee door kan gaan
En dan om de twee minuten een bericht met "bestandje is bijgewerkt"?quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan om de twee minuten een bericht met "bestandje is bijgewerkt"?
Ik ga morgen maar gewoon een rondje door het huis denk ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
of schrijf het gewoon op een blaadje en doe je morgen foto van maken en naar me sturen![]()
Is goed, ik zie/hoor het welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar gewoon een rondje door het huis denk ik
Als ik er kom dus, want ik moet tot 3 uur werken (24uursdienst, ben nu ook aan het werk) en zondag ga ik om 12 uur weer de volgende 24uursdienst in. Dus ga alleen langs het oude huis als ik er een duidelijk praktisch nut voor heb
Dus als je dan weer een keer terug wilt naar de goede ouwe tijd moet je naar mij toequote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd dan gaat Dico in een kopie van mijn oude huis wonen![]()
![]()
hoeveel dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:40 schreef Mirjam het volgende:
ninjapolish heeft de shipping rates omhoog gegooid waardoor het nu totaal niet meer aantrekkelijk is om een lakje te bestellen
Grappemakersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Bijna een tientje voor 1 lakje, was altijd 4 dollar ofzo
Ja echt wel heel veel gewoonquote:
Jupquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:40 schreef Mirjam het volgende:
ninjapolish heeft de shipping rates omhoog gegooid waardoor het nu totaal niet meer aantrekkelijk is om een lakje te bestellen
Zekerquote:
Dat is wel waar iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:56 schreef Incantrix het volgende:
Als ik degene was met het laserlampje zou ik de 'Derp moet daar nog kindjes mee krijgen'-speech gekregen hebben
Ik denk niet dat die jongen daar iets aan kan doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
Die pas gecoupeerde oortjes
Ik zou nog harder in zo'n ballen bijten.....
Oh GATVERDAMME!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:08 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd wat een nacht. kom ik thuis van een avondje stappen, ligt de beste vriend van m'n broer half over de bank ze zwemmen in z'n kots, heel de bank ondergekotst ookdus broer uit bed gejonast, die mocht lekker kots ruimen, en heb van alles in een emmer gegooid met een sopje
ik was echt pissed, maar blijkbaar is m'n moeder ook flink boos geworden vanochtend want ze waren helemaal stil enzulks volgens m'n moeder
ik hoop dat ze de volgende keer wat minder drinken en vreten
Jup maar dat maakt toch niet uit want dat zie je verder nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh GATVERDAMME!!!
Oh Priem, je had het vast al gezien maar ik had die los gelaten naad met lichtblauw garen genaaid, dat zat nog op de machien![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
Nu even poetsen........... *roept wall-e*![]()
Ziet er heerlijk uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal de keuken eens gaan opruimen, stond vanmorgen om half elf al tzatziki te maken en griekse gehaktballetjes.
Ermnermnerm
erm nerm nermquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal de keuken eens gaan opruimen, stond vanmorgen om half elf al tzatziki te maken en griekse gehaktballetjes.
Ermnermnerm
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:08 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd wat een nacht. kom ik thuis van een avondje stappen, ligt de beste vriend van m'n broer half over de bank ze zwemmen in z'n kots, heel de bank ondergekotst ookdus broer uit bed gejonast, die mocht lekker kots ruimen, en heb van alles in een emmer gegooid met een sopje
ik was echt pissed, maar blijkbaar is m'n moeder ook flink boos geworden vanochtend want ze waren helemaal stil enzulks volgens m'n moeder
ik hoop dat ze de volgende keer wat minder drinken en vreten
oh leuk! have funquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Derpzeik ga vanmiddag met Stef naar het kindertheater
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ermnermnerm
ook al zo erm nerm nermquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]hier staat een cake net uit de oven
Ja dat mag ik hopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:43 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik was niet blij, maar geloof dat de vriend in kwestie the collar of shame nu wel draagt ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |