ERMAHGERD EEN KOELKASTquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:09 schreef milka82 het volgende:
[..]
Koelkast voor jou! Idd, een pinguīn dus.....
Ah, okquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
@trix grote kans dat het bij 1tje blijft.
Hij is voorgesteld bij verschillende opdrachten , dus hij mag eigenlijk niet klagen. Vanaf maandag is ie Koos.
Ik zag weer een mooie echo Bubsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
@trix grote kans dat het bij 1tje blijft.
Hij is voorgesteld bij verschillende opdrachten , dus hij mag eigenlijk niet klagen. Vanaf maandag is ie Koos.
Oooww, geezquote:
En hoest met de jouwense?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik zag weer een mooie echo Bubsvoel je je verder goed?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ondergetrouwd! Zo veel faal op het gemeentehuisambtenaren
Ja hoor. Ben wel erg moe weerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik zag weer een mooie echo Bubsvoel je je verder goed?
Goezzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben wel erg moe weersinds een paar dagen. En mijn bekken is niet altijd even fijn.
Maar verder alles erg goed.
De 20 wekenecho word wel iets uitgebreider door M. zijn hoofd. Dat is gewoon voor de zekerheid.
Misschien wel trix, even afwachten, maar het geeft wel hoop iig.
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:17 schreef milka82 het volgende:
De bewuste leerling was toen 11 ( nog een jaar over gedaan ook). Vandaar de huiliesmile er ook bij. Ik verwacht ook dat ouders een beetje meekijken bij het maken en voorbereiden van de spreekbeurt, misschien noemen ze die beesten thuis wel pingpings, hahaha.
@trix, Nano doet het hier prima, draait mee in het gezinsgeweld en slaapt 's nachts zo'n drie a vier uurtjes achter elkaar. Hij is zo lekker zacht en knuffelbaar en dat wordt dus ook veel met hem gedaan hier, zowel door zijn zussen als door ons.
En bij jullie? Heb je nog lang verlof?
Lolwhutquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:26 schreef Incantrix het volgende:
Hadden we deze trouwens al gezien?
http://www.anastasia-detachering.nl/overons.html
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:22 schreef Incantrix het volgende:
Dinsdag gaat ze de eerste hele dag naar het kdv trouwens
What..... dafuqquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:26 schreef Incantrix het volgende:
Zit hetzelfde als op de foto, alleen met wat meer vavav00m en decolletequote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:26 schreef Incantrix het volgende:
quote:Haar voorkeuren zijn ageplay en ze heeft zodoende met name een affiniteit met autoritaire vaderfiguren.
Ik vind het met Isabel ook echt veel moeilijker als bij Stef tbh. Gelukkig hoef ik niet meteen te werken. Ik wil eigenlijk ook niet, maar dat ligt meeraan mijn werkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:29 schreef milka82 het volgende:
[..]![]()
![]()
is ze al weer zo ver! Ik ben nu nog in de fase' ik wil nooit meer aan het werk' (alhoewel, ik was afgelopen week even vlakbij mijn school en toen had ik der ook wel weer zin in.... Toen dacht ik, doe normaal, je bent drie weken geleden pas bevallen!)
Heb me ook veel zorgen gemaakt om Nanootje, vooral omdat hij niet wilde groeien ( en hij moest een nachtje op de kinderafdeling vanwege tangverlossing en hoofdpijn daardoor, tranen met tuiten heb ik gehuild), ik was heel bang dat ie me weer afgenomen zou worden, zijn zus heeft drie jaar geleden 8 dagen op de kinder- gebivakkeerd en de angst op herhaling zat toch dieper dan ik dacht.
*at net 2 volkorenkaakjes*quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Net mac op en ik zit nu alweer aan de chocolade
Koos is thuis en is nu zelf kibbeling aan het maken van kabel-Uwquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Net mac op en ik zit nu alweer aan de chocolade
kabel uwquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Koos is thuis en is nu zelf kibbeling aan het maken van kabel-Uw
omnomnom!
Dat is de beleefde vormquote:
Jammorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zit hetzelfde als op de foto, alleen met wat meer vavav00m en decollete
Ik ben alleen thuis, Rick snelt net weg naar een melding van de brandweer. Ik krijg alleen die rits niet dicht.
Hoe doen single meiden dat?
wij tutoyeren hier niet, wij komen uit een gegoede familie jaquote:
Maar m'n eten dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tip van de dag: ga vooral NIET boodschappen doen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef BBQ-kip het volgende:
zit in dezelfde categorie als kwamkwammersloeg
hoezo dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Achterlijke mensen die niet uit hun doppen kunnen kijken en die denken dat de hele wereld van hun is x 28493839273quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoezo dan?
Hebben wij net zonder problemen gedaan hier. Eindelijk eens een stuk lekkerder weer dan afgelopen weken
Daar heb ik kisten voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Achterlijke mensen die niet uit hun doppen kunnen kijken en die denken dat de hele wereld van hun is x 28493839273
Die ervaring had ik vanochtend ook, echt mensen WTF?!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
owww, heb ik nooit last van hier in mijn durp eigenlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Achterlijke mensen die niet uit hun doppen kunnen kijken en die denken dat de hele wereld van hun is x 28493839273
Ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar voelt de winkelwagen niets van
Mijn plan was om voortaan met een honkbalknuppel voor je uit tr maaien zodat iedereen wel aan de kant gaatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
owww, heb ik nooit last van hier in mijn durp eigenlijk
Wel als ik een keer boodschappen ga doen in Den Haag of Rotterdam, dan wil ik al die graaiende tokkies en langzame in de weg staande bejaarden dood schoppen
is het geen lekkere vent? voor de moeder moet het ook leuk zijn jonguhquote:
Ze had gympen aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:53 schreef milka82 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Kisten op koninginnedag.Grietjes die je wel even een trap voor je poten denken te verkopen.
[/quote
Kisten voor altijdik ben ook zo'n lompe....
Fijn! Spekkiesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Die ervaring had ik vanochtend ook, echt mensen WTF?!
Incatrix, hij groeit nu goed gelukkig, doordat hij niet groeide bleef hij ook lang geel ( En dan ga je malen en piekeren als pas bevallen chick) dus toen we over gingen op de fles en meneer groeide was ik heel erg opgelucht. Nu is ie roze en krijgt ie spekkies
fijn dat het nu goed gaat Milkaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Die ervaring had ik vanochtend ook, echt mensen WTF?!
Incatrix, hij groeit nu goed gelukkig, doordat hij niet groeide bleef hij ook lang geel ( En dan ga je malen en piekeren als pas bevallen chick) dus toen we over gingen op de fles en meneer groeide was ik heel erg opgelucht. Nu is ie roze en krijgt ie spekkies
Niet dus. Da's allemaal verstevigd jonge.quote:
alleen winkelmandje in de hand en dan snel ervoor schietenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn plan was om voortaan met een honkbalknuppel voor je uit tr maaien zodat iedereen wel aan de kant gaat
Neinz, een jong ding dat bijna klaar is met school en nog HEEL ERG volgens het belscript werkt zeg maar. Ze is ok hoor, maar bij Stef hadden we een man tegen zijn pensioen en die ging af op zijn intuītie, vond ik fijnerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is het geen lekkere vent? voor de moeder moet het ook leuk zijn jonguh
HBO, gotta love itquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:56 schreef Diconnected het volgende:
ugh een verslag veranderen want had een 4. alleen ik moet nu dus dingen herinneren die 4 maanden geleden gedaan zijn, en ik weet nu toch heul niet meer hoe ik toen dacht enzoik moet niet oppervlakkig zijn volgens docent en meer mijn goede en slechte kwaliteiten uitleggen enzulks. geeeeeeeeeen zin
dat is wel moordlustopwekkend jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nu sta ik tr wachten met tijd teveel die een auto moeten overschrijven terwijl ze snel even een sprintje inzette doen ik met m'n pakketje aan kwam lopenecht sterf
En ik heb nog de uitvoering met stalen neus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:58 schreef milka82 het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together..... Bwoehahahahah!
ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neinz, een jong ding dat bijna klaar is met school en nog HEEL ERG volgens het belscript werkt zeg maar. Ze is ok hoor, maar bij Stef hadden we een man tegen zijn pensioen en die ging af op zijn intuītie, vond ik fijner
Thanksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fijn dat het nu goed gaat Milka
een eckten friesche spekmeneer
grrrrr echt ik word hier echt geflipt vanquote:
het liefst willen ze dat ook maar dat is denk ik didactisch niet verantwoord ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
grrrrr echt ik word hier echt geflipt vanal dat specifieke gedoe over hoe ik het beste een leerling moet aanspreken en dat soort dingen. kan ik net zo goed alles volledig uittypen met een video erbij
Truequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat kan ik me voorstellen.
Maar Isabel komt goed joh, wat een heerlijk meisjeskaboutertje
maar alledrie heerlijk blond en gewoon mooiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Thanks![]()
En het grappige is..... Hij is weer heel anders dan de andere twee. Midi lijkt heel erg op haar vader qua uiterlijk, echt een kloon van hem, mini is een minime en nano is een kloon van mijn man. Drie hele verschillende koppies dus.
en anders af en toe een "duwtje" geven met je docs laarzen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Trueen de voorkeurshouding blijft, maar het gaat wel beter. Heb wel vertrouwen dat het deze keer zonder helm gaat lukken
ja idd. maar moet dus een 'in depth reflection on activities and focus on the learning process'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het liefst willen ze dat ook maar dat is denk ik didactisch niet verantwoord ofzo
In bed leggen met een stoeptegel erop, komt goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en anders af en toe een "duwtje" geven met je docs laarzen?![]()
nee?
Ewwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef BBQ-kip het volgende:
dafuk, dat kind uit the 6th sense![]()
wat een engnek is dat geworden, huuuuh
van dit....
[ afbeelding ]
naar dit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dafuqquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef BBQ-kip het volgende:
van dit....
[ afbeelding ]
naar dit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Z'n hoofd is wel gegroeid, maar z'n gezicht is blijven staan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef BBQ-kip het volgende:
van dit....
[ afbeelding ]
naar dit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dus gewoon welke activiteiten je hebt gekozen, of die aansloten en zulks. En een focus op de leerprocessen daarachter, ach, das minder erg dan gevoelsreflecties, daar werd ik altijd zo doodmoe vanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja idd. maar moet dus een 'in depth reflection on activities and focus on the learning process'
en ik schijn dus volgend docent geen feedback gegeven te hebben aan mede studenten, terwijl dat gewoon in m'n portfolio staat
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Z'n hoofd is wel gegroeid, maar z'n gezicht is blijven staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |