Ik heb tot 2 weken terug een hele nare vieze hoest gehadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds geen ernstige bronchitis. What? Wel al de hele week kriebelhoestje maar daar kan ik wel mee leven voor nu
Ik hoop niet dat ik mensen aansteek hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb tot 2 weken terug een hele nare vieze hoest gehad![]()
iedereen om me heen werd ziek en was een paar dagen uit de running, ik was 3 weken gammel en aan het blaffen
Same here, m'n luchtpijp hoorde je ook helemaal schrapen als ik in of uitademde. Echt belachelijk was datquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb tot 2 weken terug een hele nare vieze hoest gehad![]()
iedereen om me heen werd ziek en was een paar dagen uit de running, ik was 3 weken gammel en aan het blaffen
Ik weet 't niet. Ik heb in een ultra-ranzig studentenhuis gewoond en daar is mijn weerstand uitgegegroeid tot monster proporties,quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik mensen aansteek hahaMaar ik ben aangestoken door een ander huisgenootje
Dat jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same here, m'n luchtpijp hoorde je ook helemaal schrapen als ik in of uitademde. Echt belachelijk was dat
Ohja ik ook wel hoor, maar ik zat echt meerdere keren echt naast haar toen ze ging hoestten enzquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Ik heb in een ultra-ranzig studentenhuis gewoond en daar is mijn weerstand uitgegegroeid tot monster proporties,
[..]
Dat jaik voelde me net zo'n vieslap op zo'n electrische bejaardenkart
Toch awesome als je collega tegenover je de hele tijd richting jou aan het hoesten is zo net voor pasenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:12 schreef Murdera het volgende:
Beetje iedereen onder snotteren en hoesten.
Ik laat me nog lever in mn reet neuken door Ugjerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Toch awesome als je collega tegenover je de hele tijd richting jou aan het hoesten is zo net voor pasen
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik laat me nog lever in mn reet neuken door Ugjer
Snap ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Snap ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |