SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by je boy Monerpoly:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:51 schreef Ugjerke het volgende:
Fuck it, als Murdera voorover buigt hang ik 'em er nog in.
zolang je de rest maar voor mij overhoudt![]()
![]()
Je zou hem toch niet mijn strakke kontje laten bedoezelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zolang je de rest maar voor mij overhoudt![]()
![]()
Ligt eraan of je het over mij of Murdera hebt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zolang je de rest maar voor mij overhoudt
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
nou stiekum hopen dat A. er zin in heeftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik heb echt leuke plannetjes in mijn hoofd voor morgenavond
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Oh vast wel haha. Als hij thuis blijft ga ik checken hoelang het duurt voor dat hij me na boven wilt sleuren hihi. Telkens leuke/geile dingen in zijn oren fluisteren enz. Aangezien we weer een leuk feestje hier hebben in de kelder. Ja dat ga ik doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:54 schreef Olment het volgende:
[..]
nou stiekum hopen dat A. er zin in heeftYour beauty never ever scared me.![]()
Natuurlijk heb ik het over jou.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ligt eraan of je het over mij of Murdera hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt ergens wel een beetje opwindend :$quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zou hem toch niet mijn strakke kontje laten bedoezelen.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik het over jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Klinkt ergens wel een beetje opwindend :$Pas op of ik neuk je als je slaapt.
![]()
Merk het haha!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat we een mongoloide TS hebben!
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik het over jou.Komt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Klinkt ergens wel een beetje opwindend :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Daar is Moira. voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]Pas op of ik neuk je als je slaapt.
Damn, 91 kan ik me nog voorstellen. Maar 92?quote:
Shit het is goeie vrijdag he zijn de shops wel gewoon open?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik doe wel zo'n slot eropquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]Pas op of ik neuk je als je slaapt.
![]()
Bij ons welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Shit het is goeie vrijdag he zijn de shops wel gewoon open?
Dat is wel heel drastisch.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Damn, 91 kan ik me nog voorstellen. Maar 92?![]()
![]()
En morgen bouwen ze de boel weer op?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar kan je vragen of ze het veranderen? Dan weet ik dat ook weer. Ben nog steeds een FOK! noobYour beauty never ever scared me.![]()
Ik heb gewoon nog steeds geen ernstige bronchitis. What? Wel al de hele week kriebelhoestje maar daar kan ik wel mee leven voor nu
Ik heb tot 2 weken terug een hele nare vieze hoest gehadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds geen ernstige bronchitis. What? Wel al de hele week kriebelhoestje maar daar kan ik wel mee leven voor nu![]()
iedereen om me heen werd ziek en was een paar dagen uit de running, ik was 3 weken gammel en aan het blaffen
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ik hoop niet dat ik mensen aansteek hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb tot 2 weken terug een hele nare vieze hoest gehad![]()
iedereen om me heen werd ziek en was een paar dagen uit de running, ik was 3 weken gammel en aan het blaffen
Maar ik ben aangestoken door een ander huisgenootje
Same here, m'n luchtpijp hoorde je ook helemaal schrapen als ik in of uitademde. Echt belachelijk was datquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb tot 2 weken terug een hele nare vieze hoest gehad![]()
![]()
![]()
Ik weet 't niet. Ik heb in een ultra-ranzig studentenhuis gewoond en daar is mijn weerstand uitgegegroeid tot monster proporties,quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik mensen aansteek hahaMaar ik ben aangestoken door een ander huisgenootje
Dat jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same here, m'n luchtpijp hoorde je ook helemaal schrapen als ik in of uitademde. Echt belachelijk was datik voelde me net zo'n vieslap op zo'n electrische bejaardenkart
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ohja ik ook wel hoor, maar ik zat echt meerdere keren echt naast haar toen ze ging hoestten enzquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Ik heb in een ultra-ranzig studentenhuis gewoond en daar is mijn weerstand uitgegegroeid tot monster proporties,
[..]
Dat jaik voelde me net zo'n vieslap op zo'n electrische bejaardenkart
Toch awesome als je collega tegenover je de hele tijd richting jou aan het hoesten is zo net voor pasenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:12 schreef Murdera het volgende:
Beetje iedereen onder snotteren en hoesten.
Ik laat me nog lever in mn reet neuken door Ugjerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Toch awesome als je collega tegenover je de hele tijd richting jou aan het hoesten is zo net voor pasen![]()
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik laat me nog lever in mn reet neuken door Ugjer
Snap ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik laat me nog lever in mn reet neuken door UgjerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Snap ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik laat me nog lever in mn reet neuken door Ugjer![]()
![]()
fucking geilquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar... mensen.. er is meer (en erger)
Check this out
but be prepared for ur own sakeHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
misschien na een paar jonko's maar zo 123 op het werk toch wat minder geilquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar... mensen.. er is meer (en erger)
Check this out
but be prepared for ur own sake
nou nou nou.. zo erg ist ook weer nietquote:
Ok, ik vond die ponyzooi ook wel even grappig, maar als ik dit zie voel ik mijzelf gewoon gevuld worden met haat.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Jazeker wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef Olment het volgende:
[..]
nou nou nou.. zo erg ist ook weer niet
Ik zie een stijve tollie in een luier gast hangoor stierklquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef Olment het volgende:
[..]
nou nou nou.. zo erg ist ook weer niet''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ik vind het beetje 2 zijdig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ok, ik vond die ponyzooi ook wel even grappig, maar als ik dit zie voel ik mijzelf gewoon gevuld worden met haat.
Als je gewoon op je zolder zit en lekker MLP gaat kijken... geen problemen mee.
Maar ga andere niet je ponyliefde liggen op dringen
en vergeet niet waar we na toe moeten komenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
chill
gewoon slagroompatronen of anders? heb je ook een cracker en ballonnen?
Slagroompatronen, en een cracker met ballonnen, dat is toch wel het handigstquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
chill
gewoon slagroompatronen of anders? heb je ook een cracker en ballonnen?
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Slagroompatronen, en een cracker met ballonnen, dat is toch wel het handigst![]()
![]()
En dat verkleden en die merchandise..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik vind het beetje 2 zijdig.
Als je gewoon op je zolder zit en lekker MLP gaat kijken... geen problemen mee.
Maar ga andere niet je ponyliefde liggen op dringen
Beetje jammer hoor. Maar minder vervelend dan Jehovah's Getuigen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Een vriend van mij zette dit op afgelopen zaterdag toen we aan de lachgas zaten
Typische vrijdagmiddag.
Collega: "Beroemd zijn is ook vervelend hoor, elke scheet komt in het nieuws."
Ik: "Dan zou ik de eerstvolgende keer bij RTL Boulevard een scheet in het gezicht van die presentator laten"
Collega: "Haha, ja ik zie je daar al op tafel klimmen."
Ik: "Ja, riem uit, broek omlaag, vol met de blote bips voor z'n neus."
Collega: "Dat gaat misschien iets te ver"
Ik: "Hahaha, is wel lullig als je denkt dat je een scheet moet laten, maar je vergist en daar volop de tafel onderschijt."
Collega:
Moiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
Typische vrijdagmiddag.
Collega: "Beroemd zijn is ook vervelend hoor, elke scheet komt in het nieuws."
Ik: "Dan zou ik de eerstvolgende keer bij RTL Boulevard een scheet in het gezicht van die presentator laten"
Collega: "Haha, ja ik zie je daar al op tafel klimmen."
Ik: "Ja, riem uit, broek omlaag, vol met de blote bips voor z'n neus."
Collega: "Dat gaat misschien iets te ver"
Ik: "Hahaha, is wel lullig als je denkt dat je een scheet moet laten, maar je vergist en daar volop de tafel onderschijt."
Collega:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik edit mijn posts echt te vaak.
Ik kijk het niet, maar mijn zus bijvoorbeeld wel, ik snap gewoon niet dat je daar naar kan kijkenquote:
zo stoned nu wat een pleuris dag is goede vrijdag zeg verveel me .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hai
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ik heb net gehuild door een film.
quote:
Waarom, was die uitverkocht?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
zo stoned nu wat een pleuris dag is goede vrijdag zeg verveel me .
Wtf.quote:Nee, hij was zo mooi.quote:
Mijn moeder is echt een flapdrol afentoeIn de supermarkt; "Waar is het bonnetje van de flessen?"
-Die heb ik aan jou gegeven.
"Helemaal niet, kijk eens in je zakken"
-Jij hebt hemmmm
"Oja, ik heb 'm al"
Thuis:
"Waar is het muntje van het winkelwagentje?
-Jij hebt het karretje weggezet
'Ja daaaaag!"
-Kijk in je zakken
"Oja"![]()
x100
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn moeder is echt een flapdrol afentoeIn de supermarkt; "Waar is het bonnetje van de flessen?"
-Jij hebt hemmmm
"Oja, ik heb 'm al"
Thuis:
'Ja daaaaag!"
-Kijk in je zakken
"Oja"![]()
x100
is ze niet gewoon stonedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
-Jij hebt hemmmm
"Oja, ik heb 'm al"
Thuis:
'Ja daaaaag!"
-Kijk in je zakken
"Oja"![]()
x100
![]()
![]()
Oh no, ik ga zo nog een plee schoon boenen. VrijwilligEn die is goor.. Nooo!
Silver Linings Playbook.quote:
Doet me veel aan mezelf denken..
Echt een originele en mooie film.
Iemand hier had hem aanbevolen, weet niet meer wie, maar bedankt
Haha, was ik :p Lolquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Silver Linings Playbook.
Doet me veel aan mezelf denken..
Echt een originele en mooie film.
Iemand hier had hem aanbevolen, weet niet meer wie, maar bedankt![]()
quote:
Een van de eerste keren dat ik een traantje los liet door een film.
Mooie film inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een van de eerste keren dat ik een traantje los liet door een film.Leuk meisje ook
![]()
![]()
1e paasdag ga ik gourmetten bij mijn ouders, 2e paasdag ga ik met vrienden hier wat werk verzetten voor een project waar we aan willen beginnenquote:
Ja dat zeker, als ik zo'n soort meisje in het echt zou ontmoeten, zou ik d'r niet meer los kunnen laten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mooie film inderdaadLeuk meisje ook
Ik hou van aparte meisjes, een beetje gek is perfect.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja dat zeker, als ik zo'n soort meisje in het echt zou ontmoeten, zou ik d'r niet meer los kunnen laten.
Ik hou van aparte meisjes, een beetje gek ik perfect. [ afbeelding ]![]()
![]()
zeker mee eens :pquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja dat zeker, als ik zo'n soort meisje in het echt zou ontmoeten, zou ik d'r niet meer los kunnen laten.
Ik hou van aparte meisjes, een beetje gek ik perfect. [ afbeelding ]![]()
Uhm, 1e Paasdag ga ik waarschijnlijk vleesfondue/kaasfondue (een van de twee).quote:
2e Paasdag ga ik niks doen.
quote:
Niet echt veel anders dan normaal eigenlijkquote:Vanavond en morgen waarschijnlijk naar wat vrienden toe, verder niet echt iets gepland eigenlijk.
![]()
Niet echt iets gepland hier. Heb vernomen dat os pap paaseitjes gaat verstoppen![]()
mijn paaseitjes zijn ook verstopt ifyouknowwhatimean.jpgquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:34 schreef Olment het volgende:
Niet echt iets gepland hier. Heb vernomen dat os pap paaseitjes gaat verstoppen![]()
![]()
![]()
2e Paasdag ga ik coq au vin maken voor de familie.quote:
dan kom ik zoekenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
mijn paaseitjes zijn ook verstopt ifyouknowwhatimean.jpg
Als ze maar niet smelten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik gok een weekje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:40 schreef OllieWilliams het volgende:
hoe lang zou het duren voordat ik toegang krijg tot kpd?![]()
nog geen toegang hebbenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:40 schreef OllieWilliams het volgende:
hoe lang zou het duren voordat ik toegang krijg tot kpd?
Not sure if want.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Weuw.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gisteren onderweg naar huis fietsten wij langs een huis in mijn straat en we zien porno op de tv. Wij keihard schreeuwen: "PORNO SEKS SEKS PIJPEN NEUKEN KUT HOER TIETEN PORNO" Wordt er gezapt en kijkt er een man naar buiten, dat doet ie nooit meer
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:46 schreef Studeur het volgende:
Gisteren onderweg naar huis fietsten wij langs een huis in mijn straat en we zien porno op de tv. Wij keihard schreeuwen: "PORNO SEKS SEKS PIJPEN NEUKEN KUT HOER TIETEN PORNO" Wordt er gezapt en kijkt er een man naar buiten, dat doet ie nooit meerLaat die lieve man toch eens met rust, schorriemorrie!
quote:
Catvideos op YouTube, dikke kanker
whahahah... zou pas tof zijn als je die man herkendequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:46 schreef Studeur het volgende:
Gisteren onderweg naar huis fietsten wij langs een huis in mijn straat en we zien porno op de tv. Wij keihard schreeuwen: "PORNO SEKS SEKS PIJPEN NEUKEN KUT HOER TIETEN PORNO" Wordt er gezapt en kijkt er een man naar buiten, dat doet ie nooit meer
Het was bij mij in de straat en ik fiets daar vaak langs, zou best kunnen dus dat hij mij wel herkende. Heb hem ook wel eens gezien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:49 schreef Olment het volgende:
[..]
whahahah... zou pas tof zijn als je die man herkendeHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
damnn,,quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
godverdomme mn kat laat zo een scheet voor mn neus![]()
Katten zonder etiquettequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
godverdomme mn kat laat zo een scheet voor mn neus![]()
Moira is nog aan het werk geloof ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:51 schreef Oerbeer het volgende:
Mono zal nu vast al lang en breed lekker bij Moira. zitten. De mazzelaar. Jelly.zo baasje zo katquote:![]()
![]()
zij hij er al ingeweest zijn?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:51 schreef Oerbeer het volgende:
Mono zal nu vast al lang en breed lekker bij Moira. zitten. De mazzelaar. Jelly.![]()
Gaat mono naar Moira toe?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:51 schreef Oerbeer het volgende:
Mono zal nu vast al lang en breed lekker bij Moira. zitten. De mazzelaar. Jelly.
zitten?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:51 schreef Oerbeer het volgende:
Mono zal nu vast al lang en breed lekker bij Moira. zitten. De mazzelaar. Jelly.![]()
![]()
Dat weten we pas als hij de .rar afstaat. Ik heb hem gevraagd daar een timestamp bij te zetten.quote:quote:![]()
![]()
Ik was gisteren niet bij TC, was dat toen gebeurd?quote:
Nee t is al dagenlang afgesproken ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik was gisteren niet bij TC, was dat toen gebeurd?![]()
![]()
Bi?quote:
Oh, wtf. De dag dat ik dronken was, of nog daarvoor?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee t is al dagenlang afgesproken ofzo
heb het ook volledig gemistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, wtf. De dag dat ik dronken was, of nog daarvoor?![]()
![]()
Ja maar dat heeft er niks mee te makenquote:Moir is gewoon tof.
neuh al een week ofzoietsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, wtf. De dag dat ik dronken was, of nog daarvoor?![]()
![]()
yay dan ben ik niet de enige.quote:
ik vind dit maar vaag.ik heb moira/mono ook nooit erover horen praten
Dus technisch gezien zou jij een triotje wel leuk kunnen vinden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft er niks mee te makenMoir is gewoon tof.
En waar de fuck is mijn telefoon, wat een kutbedrijf. Ze hadden vorige week vrijdag al beloofd.
hi?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:01 schreef Unscrewed het volgende:
En waar de fuck is mijn telefoon, wat een kutbedrijf. Ze hadden vorige week vrijdag al beloofd.![]()
ik ben nieuw en ik vond die twee al bijna een stelletjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
yay dan ben ik niet de enige.
![]()
![]()
Damn, dat is bijna onmogelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bel zequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:01 schreef Unscrewed het volgende:
En waar de fuck is mijn telefoon, wat een kutbedrijf. Ze hadden vorige week vrijdag al beloofd.
Sluit me ook hier bij aanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
zullen we een keer samen bij haar langs gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft er niks mee te makenMoir is gewoon tof.
![]()
![]()
Nope, HTC repair "service".quote:Ik ook hoor, daar niet van. Ze zijn wel echt cute samenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben nieuw en ik vond die twee al bijna een stelletje
Maar wist er gewoon niks van.Vooral omdat ik vrij actief ben, denk ik zelf...quote:
win ik nu een prijs?
Je mag een paaseitje van Vas.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nope, HTC repair "service".
[..]
Ik ook hoor, daar niet van. Ze zijn wel echt cute samen
Maar wist er gewoon niks van.
[..]
Vooral omdat ik vrij actief ben, denk ik zelf...
win ik nu een prijs?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Je krijgt nog geen prijs. Je moet doorspelen voor de magnetronquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nope, HTC repair "service".
[..]
Ik ook hoor, daar niet van. Ze zijn wel echt cute samen
Maar wist er gewoon niks van.
[..]
Vooral omdat ik vrij actief ben, denk ik zelf...
win ik nu een prijs?
quote:Mag ik hem zelf zoeken?
De magnetronquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Je krijgt nog geen prijs. Je moet doorspelen voor de magnetron
Heeft ie wel ontdooi functies?Dit -- Parkiet is mijn papa
errr... volgens mij zijn de magnetrons zonder die functie al jaren geleden gebanished :pquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mag ik hem zelf zoeken?
[..]
De magnetron
Heeft ie wel ontdooi functies?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Oh.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:10 schreef Olment het volgende:
[..]
errr... volgens mij zijn de magnetrons zonder die functie al jaren geleden gebanished :pIk weet ook niks van die dingen..
komt wel als je zelf moet "koken"quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh.Ik weet ook niks van die dingen..
Daar hoef je geen bi voor te zijn lieve skatz.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus technisch gezien zou jij een triotje wel leuk kunnen vinden?![]()
Dude..quote:
Inderdaad, ik zie het probleem niet met een extra vrouw erbij.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar hoef je geen bi voor te zijn lieve skatz.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Toen ik alleen woonde had ik een waterkoker voor YumYum noodles (die nu overigens mama heten om welke reden dan ookquote:), en een gasfornuisje voor pasta en zulke dingen.
Oh ik had overigens wel een magnetron, maar die gebruikte ik gewoon om eten mee op te warmen, ding erin, magnetron aan, *piep piep*, ding eruit.
Nouja, kan me voorstellen dat je het niet echt tof vind als je je vriend een andere vrouw ziet nemen ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het probleem niet met een extra vrouw erbij.![]()
![]()
Is wel beter als de vrouw, de vrouw ook leuk vind, hoor. Anders is het awkward.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar hoef je geen bi voor te zijn lieve skatz.
Eh ja, maar als je een vrouw erbij hebt en het ook leuk vind betekent het nog niet dat je bi bentquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is wel beter als de vrouw, de vrouw ook leuk vind, hoor. Anders is het awkward.![]()
![]()
Typisch, alleen een vrouw zou moeite kunnen hebben met een extra dame in bed.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja, kan me voorstellen dat je het niet echt tof vind als je je vriend een andere vrouw ziet nemen ofzo
Huh? Nou ben ik in de war. Ik bedoel alleen dat stel.. ik heb een vriendin, en ik wil een 3de girl erbij voor een nachtje, dan moet zij het net zo leuk hebben met die andere vrouw, als met mij. En meestal.. vrouwen die 100% hetero zijn.. willen echt niks met een vrouw doen hoor, en anders vinden ze de man leuker.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eh ja, maar als je een vrouw erbij hebt en het ook leuk vind betekent het nog niet dat je bi bentDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Typisch, alleen een vrouw zou moeite kunnen hebben met een extra dame in bed.Dit
Jij zou het tof vinden als er een andere pik in je vriendin zou zitten?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Typisch, alleen een vrouw zou moeite kunnen hebben met een extra dame in bed.(als je die zou hebben)
![]()
Klinkklare onzin hoor, geloof mequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh? Nou ben ik in de war. Ik bedoel alleen dat stel.. ik heb een vriendin, en ik wil een 3de girl erbij voor een nachtje, dan moet zij het net zo leuk hebben met die andere vrouw, als met mij. En meestal.. vrouwen die 100% hetero zijn.. willen echt niks met een vrouw doen hoor, en anders vinden ze de man leuker.![]()
![]()
Ik vind dames met een pik sowieso niet tof.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij zou het tof vinden als er een andere pik in je vriendin zou zitten?(als je die zou hebben)
Ik heb al genoeg ervaring met die dingen om te weten dat het geen onzin is.quote:
Gebaseerd op persoonlijke ervaring.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind dames met een pik sowieso niet tof.zo kan de zin niet eens gelezen worden waar haal je het vandaan
![]()
![]()
Prima, maar ik kan jou vertellen dat er genoeg heteromeiden zijn die seks of zoenen met andere vrouwen gewoon leuk/lekker vinden zonder verdere bedoelingen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg ervaring met die dingen om te weten dat het geen onzin is.
Gebaseerd op persoonlijke ervaring.![]()
Als je mijn post leest is het heel logisch hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]zo kan de zin niet eens gelezen worden waar haal je het vandaan
Dat is anders. Een vrouw moet geen slet zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij zou het tof vinden als er een andere pik in je vriendin zou zitten?(als je die zou hebben)
Misschien is dat wel haar 2e pik ooit, wat nou slet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is anders. Een vrouw moet geen slet zijn.![]()
![]()
Dat komt omdat.. ik geloof dat iedere vrouw een beetje bi is en wel dingen kan doen met hetzelfde geslacht zonder zich er vies bij te voelen.. maar voor mannen is dat anders. Ik zou nooit.. maar dan ook nooit een man willen zoenen en ook maar in de buurt van zijn pik willen komen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Prima, maar ik kan jou vertellen dat er genoeg heteromeiden zijn die seks of zoenen met andere vrouwen gewoon leuk/lekker vinden zonder verdere bedoelingen.
Oh ik ben een held. Ik heb een plee schoongemaakt die al 2 maand niet is schoongemaakt
Een andere pik in je dan die van je vriend = slet, tenzij het mag van die vriend.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien is dat wel haar 2e pik ooit, wat nou slet?
Gadver.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:23 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik ben een held. Ik heb een plee schoongemaakt die al 2 maand niet is schoongemaaktDit -- Parkiet is mijn papa
Hij ruikt nu weer na bloemetjesquote:En de wasbak is weer wit i.p.v zwart. Oh yeah
Ja maarrrr, ik ken dan ook weer zoveel meiden die zoenen met een andere vrouw echt viesviesvies vindenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat komt omdat.. ik geloof dat iedere vrouw een beetje bi is en wel dingen kan doen met hetzelfde geslacht zonder zich er vies bij te voelen.. maar voor mannen is dat anders. Ik zou nooit.. maar dan ook nooit een man willen zoenen en ook maar in de buurt van zijn pik willen komen.maargoed, ieder zn ding natuurlijk, mijn punt was alleen dat je niet persé bi hoeft te zijn om een trio met een andere vrouw te hebben
![]()
![]()
Ik zou het wel eens willen doen als ik als tegenprestatie seks met twee vrouwen mag hebben. Dat is denk ik de minst gaye manier om seks met een man te hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat komt omdat.. ik geloof dat iedere vrouw een beetje bi is en wel dingen kan doen met hetzelfde geslacht zonder zich er vies bij te voelen.. maar voor mannen is dat anders. Ik zou nooit.. maar dan ook nooit een man willen zoenen en ook maar in de buurt van zijn pik willen komen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maarrrr, ik ken dan ook weer zoveel meiden die zoenen met een andere vrouw echt viesviesvies vindenmaargoed, ieder zn ding natuurlijk, mijn punt was alleen dat je niet persé bi hoeft te zijn om een trio met een andere vrouw te hebben
Lieg niet zo, je zou het al doen voor een vrouw.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens willen doen als ik als tegenprestatie seks met twee vrouwen mag hebben. Dat is denk ik de minst gaye manier om seks met een man te hebben.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hmm, ik zou er echt heel erg over twijfelen. Zolang ik een zak over mijn hoofd mag doen zodat ik niks zie...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens willen doen als ik als tegenprestatie seks met twee vrouwen mag hebben. Dat is denk ik de minst gaye manier om seks met een man te hebben.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ssssht!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lieg niet zo, je zou het al doen voor een vrouw.
wat als de vrouwen elkaar leuker vinden dan jou?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is wel beter als de vrouw, de vrouw ook leuk vind, hoor. Anders is het awkward.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lieg niet zo, je zou het al doen voor een vrouw.
Dan ... ....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat als de vrouwen elkaar leuker vinden dan jou?
Oh nee, als ik het doe gaat die gast ook klaarkomen zoals hij nog nooit is klaargekomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm, ik zou er echt heel erg over twijfelen. Zolang ik een zak over mijn hoofd mag doen zodat ik niks zie...Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
beetje kijken beetje fappen, beetje bier drinkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat als de vrouwen elkaar leuker vinden dan jou?![]()
Ja maar je hoeft toch geen seks met die man te hebben?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens willen doen als ik als tegenprestatie seks met twee vrouwen mag hebben. Dat is denk ik de minst gaye manier om seks met een man te hebben.Enkel je penis in hetzelfde gaatje stoppen.
![]()
Ja, sadface.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje kijken beetje fappen, beetje bier drinken
Dat lijkt mij eigenlijk wel gaaf.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft toch geen seks met die man te hebben?Enkel je penis in hetzelfde gaatje stoppen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh nee, als ik het doe gaat die gast ook klaarkomen zoals hij nog nooit is klaargekomen.held.
![]()
Het onderwerp strookt wel weer met de TT hé
hihiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:27 schreef Olment het volgende:
Het onderwerp strookt wel weer met de TT héYour beauty never ever scared me.![]()
Deze SC past net zo makkelijk in SEX als in ONZ.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:27 schreef Olment het volgende:
Het onderwerp strookt wel weer met de TT hé
Blowen en seks is gewoon een goeie combi (tenzij je teveel blowt lol)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Deze SC past net zo makkelijk in SEX als in ONZ.Your beauty never ever scared me.![]()
whahahahquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Deze SC past net zo makkelijk in SEX als in ONZ.
Er zit een verschil tussen wat ik graag eens zou willen doen en wat ik uit wanhopigheid doe.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maargoed jij zou je penis nog in mur hangen enzo blabla
Deze weetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blowen en seks is gewoon een goeie combi
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Zou je dat niet graag eens willen doen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen wat ik graag eens zou willen doen en wat ik uit wanhopigheid doe.![]()
![]()
Ja, dat valt zeker in de categorie "Graag eens willen doen".quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou je dat niet graag eens willen doen?In tegenstelling tot die arme muur.
Ik heb dan ook een voortreffelijk kontje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maargoed jij zou je penis nog in mur hangen enzo blabla![]()
![]()
maar het is wel dan veel vermoeienderquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blowen en seks is gewoon een goeie combi (tenzij je teveel blowt lol)![]()
![]()
OH ZE ZEI MUR! IK LAS MUUR! HAHAHAHAHA. Oh, laat ik mezelf even kennen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een voortreffelijk kontje.
Als ik goed stoned ben of goed high, dan fuck de world, fuck seks.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blowen en seks is gewoon een goeie combi (tenzij je teveel blowt lol)
Dan ben ik helemaal zoned out gewoon, weet niet wat er om me heen gebeurd, verdronken in mijn gedachtes en vage kleine visuals..Dit -- Parkiet is mijn papa
Stoned gepijpt worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als ik goed stoned ben of goed high, dan fuck de world, fuck seks.
Dan ben ik helemaal zoned out gewoon, weet niet wat er om me heen gebeurd, verdronken in mijn gedachtes en vage kleine visuals..
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
OH ZE ZEI MUR! IK LAS MUUR! HAHAHAHAHA. Oh, laat ik mezelf even kennen.Ik snap jou de helft van de tijd gewoon echt niet he
![]()
![]()
De helft, dat is nog best knap.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik snap jou de helft van de tijd gewoon echt niet he
Been there done that, van teveel blowen. Ik bewoog gewoon amper, zo stoned was ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blowen en seks is gewoon een goeie combi (tenzij je teveel blowt lol).
![]()
Te laat, ik heb nu al hoge verwachtingen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
OH ZE ZEI MUR! IK LAS MUUR! HAHAHAHAHA. Oh, laat ik mezelf even kennen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh nee, als ik het doe gaat die gast ook klaarkomen zoals hij nog nooit is klaargekomen.![]()
Oh dat zou opzich nog wel kunnen, dan hoef je niks te doen.quote:
En als de vrouw op je ligt en zelf al het werk doet, kan het ook nog wel.
Maar als ik stoned ben, heb ik echt geen zin in seks hoor.
Dan wil ik gewoon lekker liggen ofzo en relaxen.Dit -- Parkiet is mijn papa
Oh ik heb echt wel zin in seks als ik goed stoned ben. Gaat allemaal wel moeizamer maar fuck that hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als ik goed stoned ben of goed high, dan fuck de world, fuck seks.
Dan ben ik helemaal zoned out gewoon, weet niet wat er om me heen gebeurd, verdronken in mijn gedachtes en vage kleine visuals..
Seks
Pas op met wat je zegt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Te laat, ik heb nu al hoge verwachtingen.
[..]
Kan je me leren?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb echt wel zin in seks als ik goed stoned ben. Gaat allemaal wel moeizamer maar fuck that haha
Seks
How about... 11u vandaag? Mooi.Dit -- Parkiet is mijn papa
Hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kan je me leren?
How about... 11u vandaag? Mooi.
Blowen en seks is lekker intens niks mis mee als je het maar bij een joint houdt voor de seks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Knuffelen met je penor in d'r paaseihol lijkt mij wel chill, maar ik heb eigenlijk nooit echt een stonervriendin gehad. Hooguit een die af en toe een hijsje nam. Mensen die nuchter zijn snappen dat niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh dat zou opzich nog wel kunnen, dan hoef je niks te doen.
Dan wil ik gewoon lekker liggen ofzo en relaxen.
Mensen die stoned zijn misschien ook niet.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
na ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blowen en seks is lekker intens niks mis mee als je het maar bij een joint houdt voor de seks.![]()
![]()
Hoezo als de seks klaar is kan je toch lekker verder smoken of wat dan ook je aan het doen was?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hihi Mikey, ik kan je nu echt niet meer serieusnemen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blowen en seks is lekker intens niks mis mee als je het maar bij een joint houdt voor de seks.![]()
![]()
Hm, de hele vleugel waar ik in zit is leeg.
Misschien maar wat eerder naar huis gaan.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
hier is iedereeen ook maar wat rond aan het draaien xDquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
Hm, de hele vleugel waar ik in zit is leeg.
Misschien maar wat eerder naar huis gaan.
20min to go
ha waarom?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
hihi Mikey, ik kan je nu echt niet meer serieusnemen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is een ja.quote:Ik hou ook echt van knuffelen, ik zou gewoon een hele dag (letterlijk) kunnen knuffelen met een meisje waar ik echt van hou. Ik wilde dat altijd met mijn ex, zij ook met mij (zei ze), maar na een halfuurtje wilde ze alweer weg lol.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Knuffelen met je penor in d'r paaseihol lijkt mij wel chill, maar ik heb eigenlijk nooit echt een stonervriendin gehad. Hooguit een die af en toe een hijsje nam. Mensen die nuchter zijn snappen dat niet.
Mensen die stoned zijn misschien ook niet.Waarschijnlijk was de liefde niet evenveel wederzijds.
Anyway...Dat dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:34 schreef Ugjerke het volgende:
Knuffelen met je penor in d'r paaseihol lijkt mij wel chill
Gekquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan wil ik gewoon lekker liggen ofzo en relaxen.![]()
![]()
Een pak ijsthee met heel veel kracht oppakken om erachter te komen dat hij bijna leeg is.
te fuck dude dat heb ik alleen als ik echt knetter knetter stoned ben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan wil ik gewoon lekker liggen ofzo en relaxen.
Normaal stoned dan krijg ik juist zin.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zolang die van de aldi is.. Maakt niet uit. BAASquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:39 schreef Unscrewed het volgende:
Een pak ijsthee met heel veel kracht oppakken om erachter te komen dat hij bijna leeg is.
Wat is Man Bijt Hond toch een geweldig programma om stoned te kijken (niet stoned ook)Het is zo mooi dat ze bij random mensen langs gaan die niet het normale dagelijks leven hebben. Prachtig om te zien vind ik dat.
Volgens mij moet ik dat toch een keer gaan kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:44 schreef Studeur het volgende:
Wat is Man Bijt Hond toch een geweldig programma om stoned te kijken (niet stoned ook)Het is zo mooi dat ze bij random mensen langs gaan die niet het normale dagelijks leven hebben. Prachtig om te zien vind ik dat.
Ja, maar ik ben raar, bij mij gaat het zo met bv een 50/50 wiet-shag verhouding:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
te fuck dude dat heb ik alleen als ik echt knetter knetter stoned ben.
Normaal stoned dan krijg ik juist zin.
3-5 hijsjes: Buzz. Energie, maar ook weer niet.
6+ hijsjes: Knetter stoned.
Met een 100% wiet verhouding:
1-3 hijsjes: Buzz.
4+ hijsjes: Zoned out. Weet niet meer wat er gebeurd om me heen, maar wel gewoon echt een chille trip.
Wat ik raar vind aan als je zoned uit bent, lijkt je subconsciousness nog wel helder te zijn.Dit -- Parkiet is mijn papa
my lifes storyquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:39 schreef Unscrewed het volgende:
katten en hun houdingen om zich te wassen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Zolang die van de aldi is.. Maakt niet uit. BAASHeb je paddo's op? Volgens mij hallucineerde je dat ijsthee vies was.quote:
wat.quote:
Ik weet niet wat het is maar MSI vind ik echt zo geweldig. Ook al best lang besef ik me nu. Hun teksten ook..![]()
Eerste nummer die ik leerde kennen van hun zingen ze alleen maar:
'i love my mummy cos she fucked my dad
i love my mummy cos she fucked the shit out of my dad!'
lol!Your beauty never ever scared me.![]()
Nostalgie.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet niet wat het is maar MSI vind ik echt zo geweldig. Ook al best lang besef ik me nu. Hun teksten ook..![]()
Eerste nummer die ik leerde kennen van hun zingen ze alleen maar:
'i love my mummy cos she fucked my dad
i love my mummy cos she fucked the shit out of my dad!'
lol!
Dankje.
ik kan dat nuchter niet aanzien, als ik geblowed heb erger ik mij compleet dood aan die domme grappenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:44 schreef Studeur het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb je paddo's op? Volgens mij hallucineerde je dat ijsthee vies was.![]()
Ja oke, het slaat nergens op, maar wel leuk voor nostalgie.quote:
Maar als ik inderdaad een beetje muziek wil luisteren waar je een brein voor nodig hebt, ga ik niet naar MSI.
Haha nee ik ook niet maar ik vind ze wel geniaal juist om de teksten die echt nergens op slaan haha en er zit altijd wel een leuk muziekje onder. MSI is gewoon geniaal in zijn soortquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja oke, het slaat nergens op, maar wel leuk voor nostalgie.
Maar als ik inderdaad een beetje muziek wil luisteren waar je een brein voor nodig hebt, ga ik niet naar MSI.
Weetje, ik ga gewoon die rapbattle topic openen. Als het geen succes is, boeien.![]()
Ik heb altijd jullie nog.
die rapbattle topicquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
Weetje, ik ga gewoon die rapbattle topic openen. Als het geen succes is, boeien.![]()
Ik heb altijd jullie nog.je kan iig door als turk
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
die rapbattle topicje kan iig door als turk
oeh, was eens een soort festival oid, voor de buurt, en daar mochten van die jochis 'rappen' maar dus met microfoon en podium, kon je halve km ver horenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
die rapbattle topicje kan iig door als turk
daar ging mijn mooie dag in het park![]()
![]()
Hmmn wel apart..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben raar, bij mij gaat het zo met bv een 50/50 wiet-shag verhouding:
4+ hijsjes: Zoned out. Weet niet meer wat er gebeurd om me heen, maar wel gewoon echt een chille trip.
Wat ik raar vind aan als je zoned uit bent, lijkt je subconsciousness nog wel helder te zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
direct maar eentje draaien dan! het is niet voor niets weekend.
nog iemand al aan het smoken?al genoeg mensen voor een tc?
![]()
![]()
1 bonghit = totaal niet meer aanwezigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben raar, bij mij gaat het zo met bv een 50/50 wiet-shag verhouding:
Wat ik raar vind aan als je zoned uit bent, lijkt je subconsciousness nog wel helder te zijn.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
1 bonghit = totaal niet meer aanwezig
net bong gerookt, echt heel chill stonedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:06 schreef OllieWilliams het volgende:
direct maar eentje draaien dan! het is niet voor niets weekend.
nog iemand al aan het smoken?al genoeg mensen voor een tc?
Zo maar eens een pijpje opsteken
Wat voor klote huisgenoten heb jij danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:03 schreef OllieWilliams het volgende:
dit weekend eindelijk eens geen irritante huisgenoten thuis die gaan huilen als ik binnen smokea
![]()
Nog nooit uit een bong gesmoked.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
1 bonghit = totaal niet meer aanwezig
Ik heb de topic geplaatst.. dit word een grotere flop dan... uh.. een kleinere flop.Dit -- Parkiet is mijn papa
Rook je wel eens puur?quote:
Zo niet, dan is de stap van joint -> bong wel erg groot
Ik krijg altijd een veeeel lekkerdere high van uit een bong rokenOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Waarom likt jouw smiley een aquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat voor klote huisgenoten heb jij dana
Tjaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit op kamers, maar zij hebben precies niet dezelfde hobby's/eigenschappen als ik... gelukkig zijn er genoeg mensen in de buurt die een stuk chiller zijn
![]()
![]()
Ja, dat zei ik in de post waar je op reageerde.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Rook je wel eens puur?
Zo niet, dan is de stap van joint -> bong wel erg groot
Je kunt ook puur uit een pijp rokenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik in de post waar je op reageerde.
Oh dat ken ik ja, toen ik net op kamers ging had ik een huisgenoot die veel joints rookte enzo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
TjaZit op kamers, maar zij hebben precies niet dezelfde hobby's/eigenschappen als ik... gelukkig zijn er genoeg mensen in de buurt die een stuk chiller zijn
Nadat hij wegging kwam er een of andere tjappie met irritant luide muziek en die het kut vond dat ik lekker zat te genieten van een goed wietje
dit. veel meer high in plaats van moe stonedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:13 schreef Onorgineel het volgende:
Ik krijg altijd een veeeel lekkerdere high van uit een bong rokenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wow, ik heb echt veel meer nodig wil ik echt knetter stoned wordenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat ik raar vind aan als je zoned uit bent, lijkt je subconsciousness nog wel helder te zijn.Rook echt regelmatig een joint in m'n eentje op en ga daarna vaak nog wat doen. Als ik met vrienden uit ga oid roken we ook standaard een paar joints voordat we gaan
![]()
![]()
12 jaar geleden ofzo:
Hier noemde ik mezelf nog dbbh
Nou, dat computeren is gelukt
Zo ervaar ik het ook ja, vind het altijd maf dat het nog zoveel scheelt met een pijpjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit. veel meer high in plaats van moe stoned
in mijn huis ook geen rokers, behalve een enkele keer, stinkt zoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij vond de legotafel stom?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:16 schreef Studeur het volgende:
12 jaar geleden ofzo:
[ afbeelding ]
Nou, dat computeren is geluktEn heb je weleens papier in het bos gegooid nu?
![]()
![]()
Wat rook je dan voor wiet? Ik heb wel echt hele sterke en goeie wiet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wow, ik heb echt veel meer nodig wil ik echt knetter stoned wordenRook echt regelmatig een joint in m'n eentje op en ga daarna vaak nog wat doen. Als ik met vrienden uit ga oid roken we ook standaard een paar joints voordat we gaan
Waarom waren die bekende figuren altijd met zijn tweeen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:16 schreef Studeur het volgende:
12 jaar geleden ofzo:
[ afbeelding ]
Nou, dat computeren is gelukt
"Jip & Janneke" "Ernst & Bobby" "Bert & Ernie"Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja. Wist trouwens niet meer wat dat was dus ik google een plaatje, opeens een zieke flashback naar die tijd dat ik daar zatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij vond de legotafel stom?En heb je weleens papier in het bos gegooid nu?
Het was groep 3 en we gingen aan de legotafel. Er zat een lerares aan en ik had een pesthekel aan dat wijf want ze bemoeide zich altijd oval mee, zo ook met mijn legocreatie. Was daar pisnijdig over en daarom vond ik de legotafel ook niet leuk denk ik.
Papier in bos gooien heb ik nog steeds nooit gedaan.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Je ouders laten schrijven in iemand vriendenboekje zodat het netter staat.
Dik jeugdtrauma.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja. Wist trouwens niet meer wat dat was dus ik google een plaatje, opeens een zieke flashback naar die tijd dat ik daar zatHet was groep 3 en we gingen aan de legotafel. Er zat een lerares aan en ik had een pesthekel aan dat wijf want ze bemoeide zich altijd oval mee, zo ook met mijn legocreatie. Was daar pisnijdig over en daarom vond ik de legotafel ook niet leuk denk ik.
Papier in bos gooien heb ik nog steeds nooit gedaan.
edit: kut lapoDit -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: