Is wel een goeie winkel trouwens. Heb er mijn tv ook vandaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan wel met ideal betalen maar daar heb ik geen zin in omdat ik liever met een andere bron betaal.
Was voor de meeste mensen wel duidelijk, maar voor jou blijkbaar niet.
Back on topic
Ik lees best goede ervaringen iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Is wel een goeie winkel trouwens. Heb er mijn tv ook vandaan.
Welke plasma?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, ik heb die stick in een plasma gestoken en de weergave van zwart was echt geniaal
De motion judder was echter veel minder op de 42L-DT50E en (sorry, maar ik vind het belangrijk) het design vond ik veel mooier.
Morgen komt 'ie, fingers crossed
Ik had jou eigenlijk in moeten huren om mijn handje vast te houdenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef Dimens het volgende:
Welke plasma?
In een UT50 of ST50? Dan is de motion judder namelijk te verklaren. Dan had je met Intelligent Frame Creation moeten spelen en deze niet op High moeten zetten.
UT50 of GT50 ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had jou eigenlijk in moeten huren om mijn handje vast te houden
Het was een lelijke pianolak-zwarte [/wijf]
Echt, ik heb goede hoop dat het allemaal okay wordt met de tv die ik gekozen heb, als het weer niks is zal ik het eerlijk melden
Het was die ene met de zwarte voetquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
UT50 of GT50 ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarna ik eerder denk aan de GT50 gezien het diepe zwart waar je het over had.
De DT50 zal in ieder geval niet zulk diep zwart geven als plasma dat doet. Eerder richting grijs wat met een hoek afneemt. Verder is het wel een goede televisie hoor. Veel beter dan de LM640S gezien je nu naar een 200Hz televisie gaat waar de LM640S een 50Hz televisie is.
TIP: Zet Intelligent Frame Creation op low of medium. Op high vertoont het vrij veel artifacten. En probeer een zo hoog mogelijke kwaliteit aan video te krijgen. Als je lage kwaliteit video gaat kijken op een hoog kwaliteit televisie, zal posterization en macroblocking sneller opvallen.
Dat is de UT50. Is een budgetmodel wat voor heel weinig geld te krijgen is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Het was die ene met de zwarte voet
En bedankt voor de tips, hopelijk kan ik binnenkort weer slapen![]()
Nou ligt meer aan de compressie die gebruikt is. Als de bron al last heeft van macroblocking, moet je niet verwachten dat de televisie daar een mooi plaatje van maakt. Ook de encoder is van belang. Je kan prima een groot bestand hebben, maar die kan slecht geėncodeerd zijn terwijl het bestand met een lagere bitrate een hogere kwaliteit kan leveren door goede encodering.quote:720p is trouwens in principe hoog genoeg toch, hoewel ik wel merk dat de ene rippert betere releases heeft dan de andere op de bekende websites.
Die doet helaas geen series, maar ik ga even een film binnenhalen zodat ik morgen kan vergelijken en beslissen of ik een mongool ben door nogmaals binnen 3 maanden 800+ euro uit te geven aan een tv of dat ik slechts lichtelijk neurotisch ben maar nochtans wel zeer tevreden met de nieuwe 200Hz TV after allquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:42 schreef Dimens het volgende:
Gewoon je films bij NLUPPER002 vandaan halen. Die levert vrijwel altijd goede kwaliteit.
You say what ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees best goede ervaringen idd
Grappig dat een voormalig autocoureur zo'n stap maakt en er helemaal voor gaat en niet blijft janken dat het niet helemaal gelukt is in die andere professie.
Maar dat is ook weer off topic
Ben je zijn vriendinnetje ofzo?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
You say what ?
Tom Coronel is Nederlands meest actieve coureur in de toerwagens, naast Jeroen Bleekemolen. Of nee, F1 is autosport en de rest is bagger natuurlijk ??
Maar ja, dat is indd echt offtopic. Maar klets niet over dingen waar je niets van weet
Duidelijk, jij weet echt niets van autosport. En ja indd Care: Ik vind het bijzonder triest dat een mannetje dat zegt +55 te zijn overkomt als een tiener die zijn school niet gaat afmaken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je zijn vriendinnetje ofzo?
Ik zat al op Zandvoort toen Tom nog met zijn poep lag te spelen en F1 is toch echt het podium waar prestaties aan afgemeten worden.
Zeg maar het plasma van de autosportwereld
Dat hij ook in autootjes rijdt die iets sneller dan een Prius bij een stoplicht optrekken gaat niet echt de geschiedenisboeken in.
Care, hij doet het volgens mij nu leuk en ik heb bewondering voor zijn inzet
Geniale topicwendingquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Duidelijk, jij weet echt niets van autosport. En ja indd Care: Ik vind het bijzonder triest dat een mannetje dat zegt +55 te zijn overkomt als een tiener die zijn school niet gaat afmaken.
quote:
Het beeld is (vooralsnog) veel te donkerquote:
Beeld te donker? Wat heb je ingesteld?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:36 schreef APK het volgende:
[..]
Het beeld is (vooralsnog) veel te donker![]()
Ben maar even op een andere tv voetbal gaan kijken want ik was een beetje in shock
Ik zou het je niet kunnen vertellen want hij geeft geen beeld meerquote:
Goeie koop.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen vertellen want hij geeft geen beeld meer![]()
Oh, je moet de aan- uitknop langer ingedrukt houdenquote:
Je kan niet zomaar de settings van iemand anders overnemen en verwachten dat je goed beeld kwijt. Elk paneel is uniek en elk paneel heeft zijn eigen beste settings.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, je moet de aan- uitknop langer ingedrukt houden
Ik heb deze settings als uitgangspunt genomen.
I know, maar het gaat inmiddels de goede kant opquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar de settings van iemand anders overnemen en verwachten dat je goed beeld kwijt. Elk paneel is uniek en elk paneel heeft zijn eigen beste settings.
Nog geen idee, ga vanavond even verder testen.quote:
Gaat heel goed, nog een klein beetje motion judder bij torrents.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |