Is het nog steeds hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:19 schreef ThePast het volgende:
[..]
chocolate dough ofzo, die was altijd wel lekker
Slecht hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
Bugles met spuitkaas
Neem wel gewoon zoals altijd kitkat, keuzes
Supermarktenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze bellen van mijn werk:
''Kan je vanavond eerder beginnen?''
''Ehm, ik had vrij gevraagd weet je nog?''
Lekkere managers daarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze bellen van mijn werk:
herkenbaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze bellen van mijn werk:
Ik werk er wel graag hoor. Omdat ik vrij flexibel ben en alles kan wat ik zou kunnen leren daar mag mijn baas me heel ergquote:
Er hangen twee roosters bij ons, eentje in het magazijn voor ons en eentje op kantoor voor de SM en ASM zofat ze gangen in kunnen delen en zo. Waarschijnlijk maar eentje aangepastquote:
Ah wij hebben ook zoiets bij ons op t werk, met die indeling van gangen(keuken) dan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er hangen twee roosters bij ons, eentje in het magazijn voor ons en eentje op kantoor voor de SM en ASM zofat ze gangen in kunnen delen en zo. Waarschijnlijk maar eentje aangepast
Ik heb het dan gewoon over roosters van wie wanneer hoe laat moet werken enzo, maar die op kantoor ligt gebruiken ze dan voor de gang indeling elke dag.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:58 schreef ThePast het volgende:
[..]
Ah wij hebben ook zoiets bij ons op t werk, met die indeling van gangen(keuken) dan.
Hahah super de boer, die zie je ook nergens meerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het dan gewoon over roosters van wie wanneer hoe laat moet werken enzo, maar die op kantoor ligt gebruiken ze dan voor de gang indeling elke dag.
Tevens krijg ik mijn salaris nog steeds van ''Ben's Beste Super de Boer''
We zijn al een AH sinds Januari 2011
Bestaat ook niet meerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:06 schreef ThePast het volgende:
[..]
Hahah super de boer, die zie je ook nergens meer
Sterktequote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:23 schreef A-Scudder het volgende:
Richard Griffiths is er niet meer
[ afbeelding ]
Ik weet hetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zonder hartoperaties was ie er nog geweest.
Ja hoor!quote:
Ik een boterham met kaas en een likje mosterdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:30 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ja hoor!
Ik heb net 4 boterhammen met hagelslag gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Oh jummie. Ik eet altijd pindakaas met hagelslagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:30 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ja hoor!
Ik heb net 4 boterhammen met hagelslag gegeten
O neequote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:23 schreef A-Scudder het volgende:
Richard Griffiths is er niet meer
[ afbeelding ]
Jahoorquote:
Haha Damnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)07784&type=2&theater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |